DarkSaga Σεπτέμβριος 16, 2007 #41 Σεπτέμβριος 16, 2007 μια καταγγελία ποτέ δεν έβλαψε κανέναν και τα έξοδα μπορείς να διεκδικήσεις συνήθως και αυτά σε περίπτωση καταδίκης.τα δεν έχω χρόνο και η δική μας ανοχή μόνο να γεννήσουν και άλλα τέτοια περιστατικά μπορούν. φαντάσου να είσαι μέλος μια ενημερωμένης ομάδας και να μη βγάζεις άκρηο απλός καταναλωτής δηλαδή τι κάνει? απλά τρώει όλα τα ελλατωματικά/ασύμβατα προιόντα?ή είμαστε στιγματισμένοι ως γνώστες και πυρπολητές??? είναι το πρώτο μαγαζί που από δικτυακό απέκτησε βιτρίνες τελικά θέλουν ή δεν θέλουν την προσωπική επαφή???
VIL Σεπτέμβριος 16, 2007 #42 Σεπτέμβριος 16, 2007 mariosalice (Παρήγγειλα από Αμερική το D-Tek fusion και από 70$ που κάνει, θα το πληρώσω 200!!! εξ αιτίας πολλαπλών λαθών μου. Κάποιες μέρες δεν μας πάει η τύχη μας ....) A τελικά το πρόβλημα είναι ή τα πολλαπλά λάθη του πελάτη (αγοραστικού κοινού), ή καθαρά θέμα τύχης κάτι σαν το δέν μούκατσε καλά να το πώ, κάτι σαν το λοτο το προπό,κλπ. Τώρα έχω πλήρη και σωστή άποψη σενιόρ mariosalice για τα τεκταινόμενα στη χώρα μας στον χώρο της ιντερνετικής αγοράς.
giorgos_cupra Σεπτέμβριος 16, 2007 Author #43 Σεπτέμβριος 16, 2007 Μα ρε παιδια μου λετε τυχαινει καποιες φορες το ρμα να μην παει καλα....Εδω μιλαμε για το ακριβως αντιθετο!Πρεπει να εισαι πολυ τυχερος,μην πω κατι αλλο,για να σου τυχει το ρμα ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ!!Ελεος δλδ!Ειναι οπως ακριβως υποθηκε νωριτερα,κοιτανε για το γρηγορο χρημα και τιποτα παραπανω.....Πλαισιο FTW:giveup:
perp Σεπτέμβριος 17, 2007 #44 Σεπτέμβριος 17, 2007 Εγω θα συμφωνήσω σε αυτό που είπε ο Arxagelos.... οχι ρε παιδια μην περνάτε τετοια μηνυματα! θα μαζευτουνε ολοι στο πλαισιο και θα γινει και αυτο μπ@υρδελο!! Γιατί ειναι μέχρι ένα κατάστημα να το πάρει πάνω του....μετά ζήτω που καήκαμε... και btw μιας που βλέπω οτι με κάτι τέτοια φουντώνει μια ΤΥΦΛΗ προσήλωση στο ΠΛΑΙΣΙΟ... σε παλιότερη τηλεφωνική επικοινωνία με προιστάμενο στις τηλεφωνικές παραγγελιές εμμέσως πλην σαφώς μου ειπε οτι απο την στιγμή που το προιόν αυτο δεν το φέρνουν αλλοι..."κοροιδο πάλι σε εμάς θα γυρίσεις για να το πάρεις"... Ιδρωσε το αυτί του μονο οταν του ειπα οτι υπάρχει και η κατασκευάστρια εταιρεία για να το πάρω.... Οπότε μην ακουω αλλο φράσεις λατρείας ειτε για το ΠΛΑΙΣΙΟ, eshop, multirama κτλ... Ο ανταγωνισμος ΠΡΕΠΕΙ να θέλουμε να υπάρχει......ας καναμε κανα εμπάργκο στις πωλησεις του εκάστοτε μαγαζιού και μετά θα βλέπαμε αν έστρωνε χαρακτήρα...
Vasot Σεπτέμβριος 17, 2007 #45 Σεπτέμβριος 17, 2007 Eντελως κ***μαγαζο ειναι αυτο το E-shop ρε παιδι μου Τους χρειαζεται μια μολοτοφ μηπως και ξυπνησουν...
mariosalice Σεπτέμβριος 17, 2007 #46 Σεπτέμβριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από VIL [Χθες, στις 13:07] mariosalice (Παρήγγειλα από Αμερική το D-Tek fusion και από 70$ που κάνει, θα το πληρώσω 200!!! εξ αιτίας πολλαπλών λαθών μου. Κάποιες μέρες δεν μας πάει η τύχη μας ....) A τελικά το πρόβλημα είναι ή τα πολλαπλά λάθη του πελάτη (αγοραστικού κοινού), ή καθαρά θέμα τύχης κάτι σαν το δέν μούκατσε καλά να το πώ, κάτι σαν το λοτο το προπό,κλπ. Τώρα έχω πλήρη και σωστή άποψη σενιόρ mariosalice για τα τεκταινόμενα στη χώρα μας στον χώρο της ιντερνετικής αγοράς. Λάθη.1. Θα μπορούσα να βγάλω τα ρακόρ από το παλιό block οπότε δεν θα έσπαγε και δεν θα χρειαζόμουν καινούργιο. 2. Θα μπορούσα να το παραγγείλω από ένα μαγαζί να μου το εισάγουν αυτοί. -?? 3. Θα μπορούσα να δηλώσω φθηνότερη μεταφορική. -50$ 4. Θα μπορούσα να γλυτώσω τα έξοδα εκτελωνισμού -50$
GoriLLakoS Σεπτέμβριος 17, 2007 #47 Σεπτέμβριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από VIL Σάν πρώτη φάση καταγγελία και βάλε δικηγόρο. :devil: Γοριλάκο την γνώμη σου εάν θες. Ποια γνώμη ρε VIL?Νομίζω έχει να κάνει με τον άνθρωπο....γνώμη μου πάντα..Και εγώ έχω σπίτι μου μερικούς δίκσους και μνήμες και μητρικές που δεν μπήκα καν στον κόπο να τις κάνω RMΑ.Τις μητρικές τις έκαψα μόνος μου , και δεν μπήκα καν στον κόπο να τις γυρίσω, αφού ήξερα πως εγώ τις είχα ξεκ0λιάσει.Οι δίσκοι είχαν 40 και δεν τους πήγα πίσω κάν...Αν έχει κάποιος όρεξη για καταγγελίες μπορεί να το κάνει....Σε ένα μαγαζί πιο πολύ ζημιά γίνεται σε μιά συζήτηση σε ένα forum , παρά 5-10 καταγγελίες και μυνήσεις....Προσωπική μου άποψη πάντα έτσι...
giorgos_cupra Σεπτέμβριος 17, 2007 Author #48 Σεπτέμβριος 17, 2007 Συμφωνω με τον Βασιλη...Η καταγγελια ειναι η τελευταια λυση στην οποια θα κατεφευγα....Και παρ ολο που την καρτα δεν την εκαψα εγω,απλα μια ωραια μερα η οθονη ηταν μαυρη και εκανε και 230 ευρω,αν ηξερα τι θα περασω δεν θα ειχα ασχολιθει καθολου!
perp Σεπτέμβριος 17, 2007 #49 Σεπτέμβριος 17, 2007 Εντάξει δεν λέμε να γινουμε και σαν τους Αμερικάνους που με το παραμικρό ζητούν αποζημιώσεις και κάνουν μηνύσεις...στην δική σου περίπτωση πάντως πιστεύω οτι εχεις κάνει οτι περνάει απο το χέρι σου και εχει περάσει ενα μεγάλο διάστημα στο οποίο θα επρεπε να λύθει το θέμα σου... γνώμη μου ειναι αν δεν το εχεις κάνει ήδη να προσπαθήσεις να μιλήσεις με κάποιον ανώτερο εκει μέσα γιατί μπορεί να θέμα σου να εχει μεινει στάσιμο και απο απροσεξία ενος υπαλληλου, λογω καλοκαιριού, αδειών κτλ κτλ... Αν και πάλι δεν βγάλεις άκρη, δεν ειπε κανείς να τους σταυρώσεις αλλα να ασκήσεις τα δικαιώματα σου ως καταναλωτής... Επίσης υπάρχει και η λύση να βρείς κάποια άκρη εκει μέσα μπας και σπρώξει την υπόθεση σου....
hayabusa Σεπτέμβριος 17, 2007 #50 Σεπτέμβριος 17, 2007 Ρε παιδια την καταγγελια δεν την κανουμε για να δυσφημισουμε το εκαστοτε μαγαζί ή για να του κάνουμε ζημια, υπάρχουν τα φορουμ για τον σκοπο αυτο. Η καταγγελια γινεται για καταφερουμε να βρουμε το δικιο μας (διορθωστε με αν κανω λαθος). Σχετικά με το e-shop μιας και για αυτό μιλάμε προσωπκά δεν μπορώ ότι έχω κανένα ιδιαιτερο παράπονο αφού το χειρότερο που μου έχει τύχει έιναι μια καθυστερημένη παράδοση ( και όχι κατι ιδιαιτερο, 1,30 ώρα). Σίγουρα υπάρχουν άτομα τα οποία έχουν υποστεί ταλαιπωρία αλλα δεν ταλαιπωρεί μόνο το e-shop κόσμο μα και το Πλαισιο( ναι έχω γνωστούς που έχουν κάνει το τρέξιμο της ζωήςω τους μέχρι να βρούν άκρη) όπως και ένα σωρό άλλα μαγαζιά. Δεν νομίζω όμως πως έχει κανένα νόημα το κρίνουμε τόσο σκληρά ένα κατάστημα με βάση μερικά μεμονωμένα περιστατικά (προσωπική μου άποψη, για άλλους μπορεί και να είναι). Σχετικά με το RMA το έχουμε ξαναπεί πολλές φορές εδώ μέσα πως στα ιντερνετομάγαζα είναι ότι χειρότερο και πρέπει ο καθένας πριν πάει να κάνει μια αγορά από το οποιοδήποτε e-shop να το λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη του αυτό το γεγονός και να πράττει αναλόγως.Αν θέλει να έχει και την παραμικρή πιθανότητα για μπελάδες και τρεξίματα δεν έχει καλύτερη επιλογη. Ταύτα....είπα και ελάλησα
Jaco Σεπτέμβριος 17, 2007 #51 Σεπτέμβριος 17, 2007 και καταγγελία να κάνεις πάλι θα αργήσεις να βγάλεις άκρη ή μπορεί να μην καταφέρεις και τίποτα... και εγώ που έκανα καταγγελία για άλλο λόγο στην forthnet από τον 5/07 για παράνομη χρέωση στην EETT, ακόμα δεν έχει βγει άκρη και έχουν δεσμευμένη την γραμμή για το ADSL... οπότε απλά έβαλα άλλη γραμμή full llu... ’σε μην το ψάχνεις όπως και να το δεις έρμαια είμαστε... πρέπει να είσαι λίγο τυχερός που θα πέσεις, άλλες φορές στην ίδια ακριβώς περίπτωση μπορεί να βγάλεις άκρη σε 5 λεπτά και κάποιος άλλος μετά από 4 μήνες... δεν υπάρχει μηχανισμός ή πρωτόκολλο ή διαδικασία (δηλ υπάρχει, αλλά δεν λειτουργεί), απλά κουνιέται η βάρκα και ότι κάτσει... Edit: Το ρίσκο είναι μεγαλύτερο όταν δεν έχεις φυσική επαφή με αυτόν που σου πουλάει κάτι... γι' αυτό μέχρι στιγμής στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων που έχω αγοράσει από μαγαζί και χρειάστηκε να κάνω αλλαγή, δεν είχα πρόβλημα με τον πωλητή... από την άλλη με τα on-line μαγαζιά ρισκάρεις παραπάνω και δοκιμάζοντας βρίσκεις αυτούς που μπορείς να συνεργαστείς...
VIL Σεπτέμβριος 17, 2007 #52 Σεπτέμβριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από GoriLLakoS Ποια γνώμη ρε VIL?Νομίζω έχει να κάνει με τον άνθρωπο....γνώμη μου πάντα..Και εγώ έχω σπίτι μου μερικούς δίκσους και μνήμες και μητρικές που δεν μπήκα καν στον κόπο να τις κάνω RMΑ.Τις μητρικές τις έκαψα μόνος μου , και δεν μπήκα καν στον κόπο να τις γυρίσω, αφού ήξερα πως εγώ τις είχα ξεκ0λιάσει.Οι δίσκοι είχαν 40 και δεν τους πήγα πίσω κάν...Αν έχει κάποιος όρεξη για καταγγελίες μπορεί να το κάνει....Σε ένα μαγαζί πιο πολύ ζημιά γίνεται σε μιά συζήτηση σε ένα forum , παρά 5-10 καταγγελίες και μυνήσεις....Προσωπική μου άποψη πάντα έτσι... Το φανταζόμουν ότι η γνώμη σου θα ήταν διαφορετική αλά καλά έκανα που σου την ζήτησα γιατι θα έπρεπε (νομίζω) να ακουστή :magic:
VIL Σεπτέμβριος 17, 2007 #53 Σεπτέμβριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από mariosalice Λάθη.1. Θα μπορούσα να βγάλω τα ρακόρ από το παλιό block οπότε δεν θα έσπαγε και δεν θα χρειαζόμουν καινούργιο.2. Θα μπορούσα να το παραγγείλω από ένα μαγαζί να μου το εισάγουν αυτοί. -??3. Θα μπορούσα να δηλώσω φθηνότερη μεταφορική. -50$4. Θα μπορούσα να γλυτώσω τα έξοδα εκτελωνισμού -50$ Για το θέμα της τύχης? σενιορ mariosalice :magic:
hayabusa Σεπτέμβριος 17, 2007 #54 Σεπτέμβριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από JacoEdit:Το ρίσκο είναι μεγαλύτερο όταν δεν έχεις φυσική επαφή με αυτόν που σου πουλάει κάτι... Kαι εγώ αυτό φωνάζω αλλά κανείς δεν ακούει.....PS: @Jaco: ’σχετο αλλά παίζεις βιολί (από το avatar κρινοντας) ;
Jaco Σεπτέμβριος 17, 2007 #55 Σεπτέμβριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από hayabusa [Σήμερα, στις 19:32] PS: @Jaco: ’σχετο αλλά παίζεις βιολί (από το avatar κρινοντας) ; :OT: κοντραμπάσο είναι... (όχι το δικό μου στην φωτό...) και ευτυχώς δεν χρειάστηκε αλλαγή... Edit: Αρχική απάντηση από hayabusa [Σήμερα, στις 19:59] ποιο πραγμα;;; το μπάσο... εννοούσα ότι ευτυχώς δεν το πήρα από το e-shop για μπλέξω με το rma τους...
hayabusa Σεπτέμβριος 17, 2007 #56 Σεπτέμβριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από Jaco :OT: κοντραμπάσο είναι... (όχι το δικό μου στην φωτό...) what a pitty. Αρχική απάντηση από Jaco και ευτυχώς δεν χρειάστηκε αλλαγή... ποιο πραγμα;;;
mariosalice Σεπτέμβριος 17, 2007 #57 Σεπτέμβριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από VIL [Σήμερα, στις 19:30] Για το θέμα της τύχης? σενιορ mariosalice :magic: Για ποια τύχη μιλάμε τώρα
daemon13 Σεπτέμβριος 17, 2007 #58 Σεπτέμβριος 17, 2007 παιδιά μ'έχεται επηρεάσει όλοι ..μέχρι στιγμής δεν είχα πότε πρόβλημα απ'το e-shop(ούτε με rma) αλλά με αυτά που ακούω.....μόνο πλαίσιο θα πηγαίνω!!!!!!
perp Σεπτέμβριος 17, 2007 #59 Σεπτέμβριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από daemon13 [Σήμερα, στις 22:38] παιδιά μ'έχεται επηρεάσει όλοι ..μέχρι στιγμής δεν είχα πότε πρόβλημα απ'το e-shop(ούτε με rma) αλλά με αυτά που ακούω.....μόνο πλαίσιο θα πηγαίνω!!!!!! Κοίτα φιλε μου...γενικά ειναι να μην σου κάτσει... εμένα απο eshop ποτέ δεν μου έχει κάτσει στραβή και ομως μου εχει κάτσει στο φανταστικο ΠΛΑΙΣΙΟ... βεβαια αλλη αναλογια αγορών μεταξυ των 2.... οπότε δεν υπάρχει το ΜΟΝΟ απο εκει θα ψωνίζω... ολα ειναι σουπερ μέχρι να σου κάτσει μια στραβή... οι περισσότεροι λατρέυουν το ΠΛΑΙΣΙΟ γιατί πολλοι απλά μετα από τόσα ευρώ που έχουν ακουμπήσει γνωρίζουν και τους πωλητές και κανα προιστάμενο και μπορουν και να επισπευσουν ή να κανουν τα στραβά μάτια σε ενα RMA... τιποτα δεν ειναι με το αζημιώτο... και δεν βγάζω τον ευατο μου απέξω... και εγώ εχω αναπτύξει τέτοιου είδους σχέσεις αλλα τα στραβά και των 2 τα λέω... οι παρωπίδες του καταναλωτή ειναι το χειρότερο κακό
Wizard! Σεπτέμβριος 17, 2007 #60 Σεπτέμβριος 17, 2007 @giorgos_cupra: Γιώργη, τράβα μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, απλά θα τους δείξεις ότι έχεις τη διάθεση να το προχωρήσεις και δεν είσαι κανένας χθεσινός.Αν και πάλι συνεχίσουν, κάνεις εξώδικο (30-40). Μετά το εξώδικο, είναι πολύ σπάνιο να το συνεχίσουν. Αν πάνε στα δικαστήρια, ξέρουν ότι δεν τους συμφέρει, γιατί ο εκάστοτε δικαστής ΔΕΝ πρόκειται να καταλάβει τι είναι η κάρτα γραφικών, πόσο μάλλον το 3dmark... Το έχω ξαναγράψει νομίζω, φίλος έστειλε εξώδικο στη Nokia και τον πήραν τηλέφωνο την ίδια μέρα να εξυπηρετηθεί.Δεν κάνουμε καταγγελίες με το παραμικρό, αλλά όταν ειδικά προσπαθούν να σε κοροϊδέψουν και σε περνάνε για χαζό, τότε ναι.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.