Jump to content



rma.Την πάτησα?


mellodos

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μετά απο 5 μέρες αναμονής (όχι άσχημα), σήμερα μου αντικατέστησαν στο e-shop μια asus x1900xtx με μια xfx 8800gts 640. Δεδομένου οτί την χ1900 την πήρα Γενάρη 2006 620 (καλό θύμα και εγώ) ενώ η xfx κοστίζει σήμερα 378, έχω 3 βασικά ερωτήματα:

1).Το e-shop απεφάνθει πως απο την στιγμή που προτίθεται να μου δώσει προϊόν ανώτερων χαρακτηριστικών απο το προηγούμενο είναι καλλυμένο απέναντι στον πελάτη του και πως η τυχόν έκδοση πιστωτικού θα είχε λιγότερη αξία απο την κάρτα που μου δίνουν.Μου άφησαν μάλιστα σχεδόν και το "ελεύθερο" να αποφασίσω πιστωτικό ή αντικατάσταση με την διαφορά οτί το πιστωτικό θα πήγαινε απο βδομάδα...Ισχύει αυτό περί ανώτερων χαρακτηριστικών?

2)Δεδομένου οτί το κατάστημα δεν είχε σε stock την κάρτα που κάηκε είχα δικαίωμα να ζητήσω πιστωτικό με την αρχική τιμή?

3)Μπορούσα να ζητήσω προϊόν αντικατάστασης ίδιου επιπέδου με την τιμή αγοράς π.χ gtx/ultra ?

Αρχικά σαν αντικατάσταση μου φάνηκε καλό deal και μέσα στην βιασύνη μου προχώρησα.Τώρα όμως αν και αργά με έχουν ψιλοζώσει τα φίδια...Διάβασα και κάποια παρόμοια θέματα αλλά δεν κατατοπίστηκα ιδιαίτερα.

Ευχαριστώ.

Από την στιγμή που σου δώσανε την έκδοση με τα 640ΜΒ σε βάθος χρόνου κερδισμένος θα βγεις.

Να σου πώ, μάλλον σε τέτοιες περιπτώσεις γινόμαστε λίγο απληστοι φίλε μου! Γιατί να σου πώ, αν η κάρτα σου δεν πάθαινε τίποτα, θα έπρεπε να την δώσεις,μαζί και 200 ευρώ για να πάρεις την gts 640. Σκέψου απλά ότι έκανες μια καλή δωρεάν αναβάθμιση. Όσο για περιπτώσεις rma, μπορεί κανείς να βρεί πιο τυχερούς αλλά και πιο άτυχους από σένα... :flower:

Ε-shop και 5 μερες και ανωτερο προιον;Να θεωρεις τον εαυτο σου εξαιρετικα τυχερο.Εγω

στην θεση σου τουμπες θα εκανα;)

Αρχική απάντηση από mellodos

Δεδομένου οτί το κατάστημα δεν είχε σε stock την κάρτα που κάηκε είχα δικαίωμα να ζητήσω πιστωτικό με την αρχική τιμή?

Νομιζω ετσι επρεπε να γινει.... Εμενα 2 φορες σε rma απο eshop που δεν υπηρχε stock μου εκοψαν πιστωτικο στην τιμη αγορας....

Μια χαρα κερδισμένος βγήκες...

Σχετικά ώμος με την 3η ερώτηση τι θα μπορούσε να κάνει??? Ας απαντήσει κάποιος..

Υ.Γ. καλημερα :)

3 ο νόμος ορίζει πρόιον ίδιας χρηστικής αξίας και όχι ίδιας αγοραστικής αξίας

Γιατί άπληστος ο νομος ορίζει πιστωτικο ίσης αξίας ή αντικατάσταση με προϊόν ίσης αξίας με την τιμή που αγοράστηκε τότε όχι αυτήν που ισχύει τώρα.

Επρεπε να πάρεις πιστωτικο 640 να αγόραζες την 8800gts και να σου περίσσευαν τα υπόλοιπα

Αρχική απάντηση από dellman [Σήμερα, στις 12:17]

Ποιος νόμος ορίζει πιστώτικο?

Mα νομιζω είχε ξαναγινει θεμα και καταλήξαμε ότι δικαιουσε τα χρήματα που την είχες αγοράσει τότε, αν σε καλυπτε η εγγυηση. Δεν είμαι και σιγουρος θα το ψαξω.

Τα πιστωτικά είναι ελληνική εφεύρεση για να είναι όλοι χαρούμενοι.

Ο νόμος ορίζει αυτό που σου λέω ίδιας χρηστικής αξίας προιόν.

Πραγματικά θέλω όλα τα μαγαζιά να αποκτήσουν σκληρή πολιτική για rma γιατί το έχουμε γ@@ το θέμα

Αρχική απάντηση από dellman

Πραγματικά θέλω όλα τα μαγαζιά να αποκτήσουν σκληρή πολιτική για rma γιατί το έχουμε γ@@ το θέμα

Αυτο ξαναπεστο

Αρχική απάντηση από dellman [Σήμερα, στις 12:28]

Τα πιστωτικά είναι ελληνική εφεύρεση για να είναι όλοι χαρούμενοι.

Ο νόμος ορίζει αυτό που σου λέω ίδιας χρηστικής αξίας προιόν.

Πραγματικά θέλω όλα τα μαγαζιά να αποκτήσουν σκληρή πολιτική για rma γιατί το έχουμε γ@@ το θέμα

A ok,

και για το τελευταιο συμφωνώ, αν και οι "επαγγελματιες" rmaers νομιζω ειναι λίγοι σχετικά με τους υπόλοιπους.

Edit: και νομιζω οτι αν δεν συνεφερε η τωρινη κατασταση θα ειχε ήδη αλλαξει απο τα καταστηματα.

Αρχική απάντηση από dellman

Πραγματικά θέλω όλα τα μαγαζιά να αποκτήσουν σκληρή πολιτική για rma γιατί το έχουμε γ@@ το θέμα

Κάτι ξέρεις εσύ....

:p

Πάντως, θεωρώ κι εγώ παράλογη την επιστροφή χρημάτων στο ακέραιο μετά από 1,5 χρόνο.

Οι λύσεις που θεωρώ λογικές είναι οι εξής:

1) Αντικατάσταση με την ίδια κάρτα

2) Αντιακτάσταση με κάρτα παρόμοιας χρηστικής αξίας ή αν δεν υπάρχει με το ακριβώς καλύτερο μοντέλο

3) Επιστροφή χρημάτων στην τελευταία τιμή αγοράς με δεδομένο όμως οτι το κατάστημα δεν κάνει τη λαμογιά να ρίξει την τιμή της σε εξευτελιστικά επίπεδα για να διώξει τα τελευταία κομμάτια με bonus να κόβει χαμηλά πιστωτικά.

Οπότε φίλε μου, μια χαρά είσαι με την 8800, γιατί πήρες καλύτερη κάρτα χωρίς να πληρώσεις.

Ενα φιλαρακι μου του καηκε μια καρτα που πηρε πριν απο 6 μηνες 250Ε και του εδειναν μια σαφως χειροτερη και απο την προηγουμενη του αξιας 100Ε περιπου.Τελικα ουτε πιστωτικο του εδωσαν και του ελεγαν και ενα σωρο μλκς για ενα μηνα...μεχρι και το pc τους πηγε κατω με την καρτα που το δωσανε για να μετρησουν σε 3d mark 05 για να τους πεισει οτι η καρτα που του δωσανε ειναι για τον....η απαντηση τους ηταν πως τα 3d mark ειναι ψιλοπρογραμματακια και σε καμοια περιπτωση εμπιστευσιμα...ακουσων ακουσων...τι ειπαν τα παληκαρια.Μετα απο αυτο ο φιλος μου πηρε αναποδες επικοινωνησε με Αθηνα τους τα εψαλε απο την καλη και πριν απο λιγες μερες κονομησε μια 7800gts.

Δυστυχώς δεν μπορούσα να μπω πιο νωρίς σήμερα διότι υπήρχε πρόβλημα με otenet και dns και δεν άνοιγαν οι σελίδες.Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Θα ήθελα αρχικά να τονίσω πως φυσικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με το rma καθώς ούτε εγώ περίμενα τέτοια αντικατάσταση και ουδέποτε σκέφτηκα άπληστα ως προς την απόκτηση καλύτερης κάρτας τζαμπέ.Απλά μετά, συνομίλησα με κάποια άτομα και με έριξαν σε όλο αυτό το τρυπάκι .Στην τελική και μένα μου φαίνεται παράλογο να μου επιστρέψουν 620 πίσω αν όμως μπορώ γιατί να μην το κάνω? Επίσης αυτό περί χρηστικής ή χρηματικής αξίας δεν είναι στον αέρα νομικά? Το άλλο περίεργο είναι πως άμα επέλεγα να κοπεί πιστωτικό με προϊδέασαν για κάτι το πολύ στα 200 ενώ δεν είχαν κανένα πρόβλημα για αντικατάσταση να μου δώσουν μια κάρτα 379...

Δεν με απασχολεί αν βγήκα κερδισμένος ή χαμένος αλλά το τι ισχύει τελικά.

Τελικά σύμφωνα με τα 4 παρακάτω topic 1 2 3 4 προκύπτει οτι την πάτησα που δεν ζήτησα πιστωτικό:( .Δεν πειράζει όμως μάθαμε και κάτι.

Αρχική απάντηση από mellodos [27-08-2007 02:54]

Τελικά σύμφωνα με τα 4 παρακάτω topic 1 2 3 4 προκύπτει οτι την πάτησα που δεν ζήτησα πιστωτικό:( .Δεν πειράζει όμως μάθαμε και κάτι.

Δεν ξέρω πως οι άλλοι φίλοι του Lab πέτυχαν πιστωτικό στο e-shop (μάλλον θα έσκασαν μύτη ζωσμένοι με εκρηκτικά) αλλά και μόνο που πήρες άλλη κάρτα ευχαριστημένος να είσαι. Εγώ τραβιέμαι από το Μάρτιο για μία μητρική. Πιστωτικό ζητάω ναι μου λένε μετά αλλάζουν άποψη, πάει η μητρική αντιπροσωπείά μετά από κανα 2μήνο μου τι φέρνουν πίσω όπως τους την πήγα (όχι ακριβώς λείπει κανά κουτι κανα cd)και πάλι τρενάκι απτην αρχή.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.