Astacus Αύγουστος 14, 2007 #41 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 @gbak επειδη δεν ξερω ακριβως τι ενισχυτη εχεις και τι ηχεια, ειναι πολλα πραγματα που δεν καταλαβαινω και δεν ξερω αν τελικα σε βοηθω η σε μπερδευω περισσοτερο. Αν θες κανε ενα ποστ με πληροφοριες για το hi-fi και τα ηχεια (links αν ειναι ευκολο). Ωστε να ειμαι πιο συγκεκριμενος.Σε αυτο που λες για τα σετακια η/υ,οτι δεν χανεις κατι σε σχεση με αυτα και γω νομιζω (χωρις να ξερω τον εξοπλισμο σου) οτι σε επιπεδο τουλαχιστον ηχειων εισαι πολυ καλυτερα ετσι (με τα b&w,αλλα δεν γνωριζω ολα τις τα ηχεια!).Το οτι ο ενισχυτης αναβει το 48khz στο digital, σημαινει οτι το σημα που δεχετε ειναι 48khz. Αν πας στα audio properties της καρτας θα βρεις το spdif out sampling rate. Ρυθμισε το στα 44.1 Khz, αν βεβαια υπαρχει αυτη η επιλογη. Καποιες καρτες της creative παλιοτερης γενιας εξαιτιας του ρολογιου που ειχαν πανω στην πλακετα δεν μπορουσαν να ''σπρωξουν'' το σημα στα 44.1 khz και ο driver εκανε αναγκαστικα resampling σε 48 με αισθητα χειροτερη αποδοση. Ισως γι' αυτο δεν περνεις τα 44. Η διαφορα στην ποιοτητα ειναι επειδη ο resampler που χρησιμοποιει η καρτα (ο driver) σε 48 ή και σε 96 ειναι κακης ποιοτητας σε σχεση με αλλους software resamplers που κυκλοφορουν ως plugin. (π.χ. στον foobar, ο secret rabbit resampler ή ο ssrc).Επομενως εχει να κανει 100% με τον η/υ. (καρτα και software).Απο κει και περα σε σχεση με τις συνδεσεις τα ειπαμε παραπανω. Αν αναβαθμισεις την πηγη (η/υ) με καλυτερη καρτα προτιμησε την αναλογικη συνδεση. Ανεξαρτητα των συνδεσεων, χρησιμοποιησε τον καλυτερο συνδιασμο software-ρυθμισεων που αναφερθηκε παραπανω.Θα δεις αισθητη διαφορα. @mariosaliceΔιαφωνω πληρως στην τοποθετηση σου περι επαφων και στο οτι η μετατροπη σε φως (optical)ή παλμους (coaxial) γινεται χωρις απωλειες. Αυτο ειναι αυταποδεικτο αν π.χ. δεις τον εξοπλισμο ενος στουντιο ηχογραφησης. Αν ηταν τοσο απλο να γινει η μεταφορα σε ψηφιακα δεδομενα τοτε δεν θα υπηρχε η αναγκη για συσκευες με εξωτερικο reclocking και η χρηση καθαροαιμων συσκευων. Θα υπηρχε ενα pc με onboard και θα τελιωνε η υποθεση.Στο αλλο που λες περι ενισχυσης εν μερη συμφωνω. Οταν οι απαιτησεις σε ρευμα μεγαλωνουν, οπως τα δυσκολα φορτια των Hi end ηχειων εκει η χρηση σοβαρου τελικου ειναι μονοδρομος. Τωρα στις περιπτωσεις ευκολων φορτιων (ακουστικα, ηχεια μεγαλης ευαισθησιας) και προσεγμενων opamps με καλα τεχνικα χαρακτηριστικα (υψηλο slew rate, χαμηλη παραμορφωση κ.α.) για μενα δεν χριαζεται να περασουν τα δεδομενα και απο δευτερο ενισχυτη. Τουλαχιστον στα ακουστικα, που εχω ακουσει αρκετους συνδιασμους, ειμαι σιγουρος οτι το να περασει το σημα μεσα απο ενισχυτη (ακομα και εξαιρετικης ποιοτητας) μονο προβλημα μπορει να δημιουργησει.Για σετ ηχεια-ενισχυτη 1000 εννοω αυτα που αγοραζει κανεις απο τα σουπερμαρκετ του ηχου. Αυτα που βρισκουμε στα σαλονια των περισσοτερων σπιτιων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 14, 2007 Author #42 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 SONY STR-DE875 Number of Channels 5.1 Channels Stereo Mode Power 100 Watt @ 8 ohm, 20 Hz - 20 kHz, THD: 0.09% Surround Mode Power 100 Watt @ 8 ohm, 20 Hz - 20 kHz, THD: 0.09% Surround Sound Dolby Digital DTS Dolby Pro Logic II THX Certification No DSP DSP Processor Type(s) 32 bit Processor x 1 DSP Modes Arena Church Cinema Studio EX A-C Concert Disco Game Headphone Theater Jazz Live Mono Movie Movie Night Theater Opera House Semi C.Studio EX A-C Stadium Virtual Speaker Impedance 4 Ohm 6 Ohm 8 Ohm 16 Ohm B&W DM600 S3 Impedance: 8Ω (minimum 3.0Ω) Dimensions: H 286mm W 175mm D 219mm H 11.3 W 6.9 D 8.6 Weight: 4 kg / 8.8 lbs. Description: 2-way vented-box system Frequency range (-6dB): 55Hz and 42kHz Power handling: 100W into 8Ω Sensitivity: 88dB spl (2.83V, 1m) Sony sa-wm20 active subwoofer Type Active Subwoofer (magnetically shielded design) Speaker unit Woofer: 20 cm dia. (8 in.), cone type Amplifier section Continuous RMS output : Canadian model (0.8%) 50W European model (DIN) 50 W Other models (0.8%) 50 W Reproduction frequency range 28 Hz 200 Hz High frequency cut-off frequency 50 Hz 200 Hz Phase selector NORMAL, REVERSE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astacus Αύγουστος 14, 2007 #43 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Τα ηχεια σου αν οδηγηθουν σωστα ειναι αρκετα καλυτερα απο αυτα η/υ. Γενικα το βλεπω ισορροπημενο το σετ με την εννοια οτι δεν υπαρχει καποια συσκευη που να ειναι αισθητα καλυτερη απο την αλλη. Επομενως αν σε ικανοποιει ηχητικα, μενεις οπως εισαι και προσπαθεις να βελτιωσεις την πηγη. Μια καλη προταση ειναι η νεα auzentech prelude που θα παει πανω κατω 200. Αν θες κατι παραπανω απο αυτο πρεπει να βγαλεις ψηφιακα (καλυτερα μεσο usb) τον ηχο σε καποιο εξωτερικο dac. Το ιδανικο θα ειναι μια συσκευη usb με ασυγχρονο tranfer δεδομενων μεσο του driver, πραγμα που απασχολει αρκετο κοσμο αλλα δεν πρεπει να εχει φτιαχτει ακομα. Συζητησεις για το θεμα αυτο γινονται στο φορουμ audioasylum, οπου μπορεις να βρεις σχετικες πληροφοριες.Κατι τετοιο π.χ θα εκανε σπουδαια δουλεια:http://www.dddac.de (DDDAC1543 MK2)και απο κει στον ενισχυτη αναλογικα με καλα interconnects. Το οτι η συνθετη αντισταση των ηχειων κατεβαινει στα 3Ω διχνει οτι με ενα καλο δυκαναλο θα εχεις ποιοτικοτερη ενισχυση και σαφως καθαροτερο ηχο.Βεβαια αυτα ειναι ακριβα πραγματακια οποτε αν σε ικανοποιει μενεις ως εχει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 14, 2007 Author #44 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 μαλιστα ωραιος ο Astacus! κοιτα στο μονο που υστερω κατι τις ειναι το sub που ειναι 50αρι...και σκεφτομαι να το αλλαξω...τωρα ναι στα αλλα εχεις δικιο...απλα το συστημα οταν το χα πρωτοπαρει ηταν για home cinema και μετα το γυρισα σε δικαναλο ηχο...και σαφως εννοειται οτι ενας δικαναλος ενισχυτης ειναι οτι καλυτερο..στην προκειμενη περιπτωση... οποτε συμφωνα με τα λεγομενα...αξιζει η μεταβαση μου απο Aydigy 2 σε X-FI XTREME GAMER FATAL1TY PRO... βεβαια θα περιμενω και την auzentech prelude που ειπες...αν και πανω απο 130ευρω δεν με βλεπω να δινω για καρτα ηχου...εχουμε και αλλα εξοδα τωρα...υδροψυξη και τετοια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Αύγουστος 14, 2007 #45 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Ξεκινάει από τα 95 . http://www.hacshop.gr/hac/servlet/gr.hac.display.Visualiser?action=subcategory&item=23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Αύγουστος 14, 2007 #46 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Καλα astacus......όπως είπε και ένα παλικάρι...δεν κάνεις κάνα οδηγό περί σωστων συνδέσων, ιδανικών συνδυασμών αναλόγα με την χρήση (μουσική, ταινίες, gaming κτλ) όταν βρείς χρονο?? Βλέπω και αλλα παιδιά βέβαια να κατεχουν το θέμα, μπορούν και αυτοι να προσθέσουν ή να διορθώσουν κάτι.... Εχεις αναφέρει τόσες πολλές σημαντικές πληροφορίες εδώ και θα χαθούν σε βάθος χρόνου μου φαίνεται... Πάντως η πλειοψηφία εδώ μέσα έχει μία audigy, ηχεία logitech ή creative και έξω απο την πόρτα.. Δεν ξέρω αν ειναι η σωστότερη λύση με την λογικη "1 size fits for all" αλλα επειδή και εγώ όπως και άλλα παιδιά έχουμε άλλον εξοπλισμό θα ήταν καλό να δούμε αν τελικά όντως αυτή η λύση είναι πιο σωστή ή οχι... Πριν χρόνια για παράδειγμα είχα βάλει και εγώ για κανα 6μήνο κάτι ηχεία της creative πάνω σε μια sounblaster live, το οποίο όμως setup δεν με κάλυψε καθόλου για μουσική, καθώς τα ήχεία χτύπαγαν κόκκινο και η ποιότητα ήταν μέτρια...Με το που το γύρισα και συνέδεσα πάνω της το hi-fi της ΣΟΝΥ με τα δικά του ηχεία είδα το φως μου στην κυριολεξια και στην μουσική και στα παιχνίδια (πιο απλοικά τότε).... Απο το 2002 και έπειτα λοιπόν, έτσι το έχω...βέβαια στο εν τω μεταξύ βγήκαν παπάδες τόσο απο ηχεία όσο και απο κάρτες ήχου και μπορεί τα πράγματα να είναι αλλιώς τώρα...Και αυτό το λέω μήπως επειδή τώρα έχουν γίνει πιο advanced τα πράγματα απο θέμα διαθέσιμου εξοπλισμου (retail ηχείων και επεξεργαστών των καρτών ήχου) μήπως εν τέλει είναι καλύτερα να πάρεις μια κάρτα και ηχεια απο Πλαίσιο και όχι να στέλνουμε τον ήχο σε ενισχυτές (είτε standalone έιτε σε hi-fi) και σε "δικά μας" ηχεία...Γιατί ακριβώς επειδή σε κάνα 6μηνό ειμαι να αγοράσω ηχεία και ραδιοενισχυτη συνέχιζοντας το ίδιο setup όπως τα έχω τώρα, θα θέλα να ξέρω αν αξίζει να κάνω την αγορά.... αν θα κερδίζω κάτι σε απόδοση και ποιότητα ήχου ή οχι... αφού η κάρτα είναι καθ'οδον....BTW η κάρτα ακόμα να έρθει ρε γμτ για να κάνω δοκιμές... 1 βδομάδα σχεδόν έχει περάσει και το echop ακόμα στην συγκέντρωση προιόντων είναι... έλεος πια.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosalice Αύγουστος 14, 2007 #47 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Μα καλά το συζητάς κι όλας να πάρεις ηχεία για υπολογιστή?Το σύστημα σου είναι απίθανο και θα έχεις πολύ ποιοτικό ήχο συγκριτικά με οποιαδήποτε λύση για υπολογιστές.Κατά τη γνώμη μου όμως, μην πας να δώσεις χρήματα για κάρτα ήχου.Δεν λέω ότι δεν θα υπάρχει καμιά διαφορά με μια κάρτα >200.Θα υπάρχει διαφορά, γιατί έχεις καλό ενισχυτή και ηχεία.Αν όμως πάρεις κάρτα ήχου, πες μας τις εντυπώσεις σου σε σχέση με την on board.@AstacusΑν θες κατι παραπανω απο αυτο πρεπει να βγαλεις ψηφιακα (καλυτερα μεσο usb) τον ηχο σε καποιο εξωτερικο dac. Συμφωνώ απόλυτα για ψηφιακή μεταφορά μέσω USB σε εξωτερικό DAC.Το ίδιο γίνεται και με το spdif όμως, με οπτικές ίνες.Το σήμα που μεταφέρεται στον εξωτερικό αποκωδικοποιητή passthrough μέσω οπτικής spdif σύνδεσης είναι αναλογικό ή ψηφιακό?Γιατί λοιπόν λες ότι υπεύθυνος αποκλειστικά για τη μη υποστήριξη των 96KHz είναι ο υπολογιστής? Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Αύγουστος 14, 2007 #48 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Ρε συ mariosalice.... Σε ποιον αναφέρεται το ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ στο τελευταίο post σου γιατί με μπέρδεψες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astacus Αύγουστος 14, 2007 #49 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Ρε παλικαρια τι βομβαρδισμος ειναι αυτος? Τελικα βλεπω μεγαλο ενδιαφερον και στην αρχη ομολογω οτι δεν το περιμενα... @Perp Οπως προσπαθω, (ισως αποτυχημενα) να εξηγησω δεν υπαρχει το κανω αυτο - κανω εκεινο και ολα τελεια. Αυτο συμβαινει κυριως λογο των ιδιαιτεροτητων που εχει ο καθε εξοπλισμος. Αλλα προβληματα προκυπτουν αν συνδεουμε αναλογικα, οπου την δουλεια την κανει η καρτα και αλλα οταν παμε ψηφιακα και την μεγαλυτερη δουλεια κανει ο ενισχυτης (standalone ή των ηχειων). Οπως χαρακτηριστικα λες δεν υπαρχει το "1 size fits for all" και φαντασου οτι δεν αναφερθηκαμε στο μπερδεμα που προκυπτει απο τον χωρο ακροασης (στασιμα κυματα κτλ). Με λιγα λογια δεν ειμαι σε θεση να φτιαξω οδηγο, οπως και κανεις στον πλανητη φανταζομαι, που θα ταιριαζε σε καθε ξεχωριστη περιπτωση. Απλα προτεινω τις σωστες κατα τη γνωμη μου κατευθυνσεις και συνιστω σε περιπτωση προβληματικου ηχου, να αναζητουμε την απλουστερη λυση. Για την ωρα οτι εχω πει, εχει ως σκοπο-στοχο να παρουμε το καλυτερο δυνατο output απο τον Η/Υ ανεξαρτητως συσκευων και συνδεσεων. Ομως οσο καλο και να ειναι αυτο δεν μπορει να αναπαραχθει απο τα ηχεια που πουλαει το πλαισιο . Αυτο ειναι το μονο σιγουρο. Αν ακολουθησεις προσεκτικα τα βηματα στησιματος ενος η/υ ως πηγη, θα ανακαληψεις οτι οσο καλυτερα περιφεριακα (ηχεια, ενισχυτες) προσθεσεις στην αλυσιδα τοσο ο ηχος θα βελτιωνεται πραγμα που σημαινει οτι δεν θα ειναι ο περιοριστικος παραγοντας στην ποιοτητα. Αυτα σε γενικες γραμμες, αλλα ειμαι ξεκαθαρος, χωρις σοβαρο εξοπλισμο μην περιμενετε θεαματικα αποτελεσματα. @ mariosalice Βλεπω οτι απορριπτεις τον αναλογικο τροπο, προφανως επειδη δεν τον εχεις χρησιμοποιησει σωστα. Ισως με το δικο σου ''hardware'' να ειναι καλυτερο να κινηθεις ψηφιακα, αλλα αυτο δεν συμβαινει σε ολους. Κατα τη γνωμη μου για ενα μεσο χρηστη pc με τον συνηθη εξοπολισμο, η αναλογικη οδος ειναι μονοδρομος. Αν παμε σε καλυτερα κομματια τοτε ειναι συζητησιμο το τι πραγματικα ειναι ποιοτικοτερο. Παμε λιγο σε πιο σημαντικα πραγματακια. Μιλωντας για τις ψηφιακες συνδεσεις ο κοσμος εχει την ψευδαισθηση οτι συνδεοντας ψηφιακα δεν υπαρχουν απωλειες. Αυτο δεν συμβαινει σε ολες τις ψηφιακες μεταφορες. Πραγματικα βαριεμαι να αναλυσω γιατι συμβαινει αυτο, ειναι αρκετα πολυπλοκο αλλα συνοπτικα θα πω τα εξης. Απωλειες δεν εχουμε οταν η ψηφιακη μεταφορα γινεται ασυγχρονα, οπου υπαρχουν buffers αποθηκευσης των data και μηχανισμοι επιδιορθωσης των λαθων μεταφορας. Π.χ οταν γραφουμε απο τον δισκο σε ενα usb stick κατα την μεταφορα μπορει να προκυψουν λαθη τα οποια ομως ξαναδιαβαζονται και επιδιορθωνονται. (Δεν ειναι σε ολες τις περιπτωσεις ετσι ακριβως, αλλα το απλουστευω προς χαρη της συζητησης). Το ιδιο συμβαινει π.χ μεταξυ δισκου και μνημης. Oταν ενα λαθος μεταφορας δεν διορθωθει, το μηχανημα κολλαει. Στην περιπτωση μας -ψηφιακο σημα- η μεταφορα ειναι συγχρονη, χωρις error correction, απο τα buffers της καρτας μεχρι τον εξωτερικο ενισχυτη, οποτε εμφανιζεται ενα φαινομενο που ονομαζεται jitter και μπορει να αλλοιωσει τα δεδομενα σε παρα πολυ σημαντικο βαθμο. Επισης τα αρχικα δεδομενα μπορουν να αλλαξουν απο την επεξεργασια τους ενω ''τρεχουν'' μεσα απο καποιο προγραμμα δηλαδη να βγει διαφορετικο output, απο αυτο που μπηκε στον player. Τα δεδομενα δεν θεωρουνται λαθη αφου προεκυψαν μετα απο την επεξεργασια, αλλα και παλι δεν ειναι τα αρχικα. Η αρνητικη επιδραση του Jitter μπορει να μετρηθει και ειναι διαφορετικη απο καρτα σε καρτα και διαφορετικη για την ιδια καρτα, απο εξοδο σε εξοδο (coaxial,optical) . Εξαρταται απο την ποιοτητα της, οσο αφορα το hardware μερος της. Ενας driver που θα εκανε ασυγχρονη μεταφορα μεσω usb θεωρητικα ειναι η καλυτερη λυση, απλα ακομα δεν εχει γραφτει ο driver, επομενως δεν εχει χρησιμοποιηθει και στις εξωτερικες συσκευες dac που μπορουν να προσφερουν κορυφαια ποιοτητα στην μετατροπη σε ηχο. Αυτα ελπιζω να μην κουρασα μεσημεριατικα. Στο τελευταιο που ρωτας δεν υποστηριξα τπτ περι 96khz. Αλλο πραγμα με ρωτισε ο φιλος και σε αυτο απαντησα. Αν δεν καταλαβα σωστα εδω ειμαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Αύγουστος 14, 2007 #50 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Κοιτα μάλλον η λέξη "οδηγός" δεν είναι η κατάλληλη γιατί ακριβώς όπως είπες και εσυ και εγώ δεν υπάρχει ιδανικο συνδυασμός και εξαρτώνται όλα απο τον διαθέσιμο εξοπλισμο του καθενα, τις ανάγκες και το budget μας... Περισσότερο πάντως σαν κατευθυντήριες γραμμές το σκεφτόμουνα ένα τέτοιο θέμα πάντως για τα πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε και να έχουμε κατα νού όταν επιλέγουμε hardware, τι πρέπει να αποφεύγουμε, τι να προτιμούμε, τι λαμβάνουμε υπόψιν μας και άλλα τέτοια, τα υπερ-κατά των τρόπων σύνδεσης συσκευών, τι μπορεί να συνδυαστεί και τί όχι κτλ κτλ..... Anyway, εχεις βοηθήσει αρκετά βέβαια οπότε τι να λέμε τώρα....Εσυ ξέρεις αν μπορεί κάτι να υλοποιηθεί ή οχι...Αντε και αμα έρθει με το καλό η κάρτα ήχου ποτέ... θα σου πω εντυπώσεις.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosalice Αύγουστος 14, 2007 #51 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Αρχική απάντηση από perp [Σήμερα, στις 16:35] Ρε συ mariosalice.... Σε ποιον αναφέρεται το ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ στο τελευταίο post σου γιατί με μπέρδεψες.... Στον gbak.@Astacus Συμφωνώ με τις αρχές διόρθωσης σφαλμάτων κατά τη μεταφορά ψηφιακών δεδομένων. Πρακτικά όμως το jitter σε spdif σύνδεση είναι ανύπαρκτο, εκτός και αν είναι κακογραμμένος ο οδηγός. Tα Windows XP και τα Vista υποστηρίζουν USB για μεταφορά data ήχου. Έχουν ενσωματωμένο τον οδηγό Microsoft USB audio class, που μάλιστα στα Vista είναι DRM (HDCP) συμβατός. Για να ξεπεράσουμε το DRM αρκεί να αντιγράψουμε το usbaudio.sys των XP στα Vista με άλλο όνομα και να αντικαταστήσουμε στη registry τη λέξη usbaudio.sys με το όνομα του οδηγού των XP. Επίσης για τα Vista έχει βγει και το hotfix KB933262 για την καλύτερη υποστήριξη USB συσκευών ήχου. Αν έχεις κάποια πληροφόρηση για καλούς εξωτερικούς αποκωδικοποιητές ενισχυτές που να υποστηρίζουν USB σύνδεση, θα ήθελα τα σχετικά Links. πχ Audigy 2NX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astacus Αύγουστος 14, 2007 #52 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Ειναι μετρησιμο το jitter και στις περιπτωσεις του spdif (coaxial και οptical) εχει μετρηθει μεταξυ 500ps-2000ps αναλογα με την ποιοτητα της καρτας.Αν προσθεσεις και τα κακιστης ποιοτητας ψηφιακα καλωδια που κυκλοφωρουν για pc, ανεβαινει ακομα παραπανω. Η διαφορα μεταξυ των δυο τιμων ειναι τεραστια και φυσικα οσο μικροτερη τιμη τοσο το καλυτερο. Ο στοχος ειναι, με τη χρηση ασυγχρονου usb driver να πεσει σε βαθμο που να μην ειναι μετρησιμο. Σε παρα πολυ υψηλου κοστους συσκευες hiend υπαρχουν μετρισεις κατω απο 100ps. Τα vista οπως πολυ σωστα λες, περιεχουν ενσωματομενο usb driver (οχι ασυγχρονο), αλλα τα τεχνικα φυλλα της ms διχνουν ξεκαθαρα οτι μπορει να φτιαχτει κατι τετοιο και ηδη ασχολουνται αρκετοι με αυτο. Δυστηχως στο θεμα του drm ειμαι αδιαβαστος, αλλα απορω γιατι να θελει καποιος κατασκευαστης που δεν θα εχει εσοδα απο πνευματικα δικαιωματα, να βαλει ενα τετοιο μαραφετακι σε μηχανημα του, επιβαρυνοντας κιολας την κατασκευη του με επιπλεον κυκλωμα. Στο πολυ ενδιαφερον θεμα που ειχες ανοιξει περι drm, ειχα εκφρασει τις επιφυλαξεις μου κυριως γι'αυτον τον λογο (τους κατασκευαστες που δεν θα εχουν συμφερον, αλλα και τους τελικους χρηστες που δεν θα το υποστηριξουν). Τουλαχιστον μεχρι στιγμης μου μοιαζει τελειως ουτοπικο, αλλα ο χρονος θα διξει. Η ταση της αγορας αυτη τη στιγμη παει προς τα usb dac κυριως, αλλα υπαρχουν και av ενισχυτες με usb. Σχεδον ολα τα νεα μοντελα εχουν, αν και αυτο γινεται για λογους μαρκετινγ. Στα dac εχει μεγαλυτερο νοημα. Σε υλοποιησεις καρτας ηχου υπαρχει η emu 404 usb. Σε καθαρα dac ή dac/ενισχυτες μερικα γνωστα απο αυτα ειναι τα:Stello DA100, Benchmark Dac1,Meier Corda Opera,Bel Canto3 και πολλα αλλα. Βεβαια κανενα απο αυτα δεν ειναι drm ρεαδυ . Νομιζω οτι ο τροπος να κινηθει ο ηχος προς το drm ειναι ενα φορματ πολυ ανωτερης δειγματοληψιας και πολυκαναλο. Στα σοβαρα μηχανηματα αφου δοκιμαστηκαν ολα αυτα εγκαταληφθηκαν αμεσως. Οι λογοι απλοι. Η ανθρωπινη ακοη ειναι περιορισμενη στο τι μπορει να ακουσει-ξεχωρισει. Ειμαι σιγουρος οτι αν καποιος ακουσει, ποσο καλα μπορει να ακουστει ενα cd (που εχει κλισει και μια 20ετια) σε σοβαρο μηχανημα-χωρο, τοτε ειναι πολυ ευκολο να τον πεισεις για το ποσο αχρηστα ειναι ολα αυτα τα πολυκαναλα φορματ τα οποια και στην πραξη δεν μπορουν να στηθουν σε καποιο χωρο. Εδω στα 2 ηχεια πετας ενα sub και για να δεσει, πρεπει να το μετρανε 2-3 μηχανηματα, για να βρεις τη σωστη φαση και να περιορισεις τα στασιμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosalice Αύγουστος 14, 2007 #53 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Για ποια καλώδια λες?Μιλάμε για σύνδεση με οπτική ίνα.Έκανα edit το προηγούμενο.Δεν ξέρω αν είδες το link της Audigy 2NX.Δεν είμαι υπερ του DRM, αλλά δυστυχώς θα επικρατήσει.Επειδή δεν σκοπεύω να αλλάζω συχνά hardware, η επόμενη αγορά μου θα είναι στο style της Audigy 2NX με τη διαφορά ότι θέλω να υποστηρίζει HDCP.Επίσης, δεν μου αρέσει η δέσμευση που έχει στον τρόπο σύνδεσης των ηχείων.Θέλω να μπορώ να βάλω τα δικά μου (Bose 5.1). Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 14, 2007 Author #54 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Αρχική απάντηση από mariosalice Μα καλά το συζητάς κι όλας να πάρεις ηχεία για υπολογιστή?Το σύστημα σου είναι απίθανο και θα έχεις πολύ ποιοτικό ήχο συγκριτικά με οποιαδήποτε λύση για υπολογιστές.Κατά τη γνώμη μου όμως, μην πας να δώσεις χρήματα για κάρτα ήχου.Δεν λέω ότι δεν θα υπάρχει καμιά διαφορά με μια κάρτα >200.Θα υπάρχει διαφορά, γιατί έχεις καλό ενισχυτή και ηχεία. και γω ετσι πιστευω εχεις δικιο.. τουλαχιστον απο καποια ηχεια σετακια τα γνωστα που κυκλοφορουν..τα ακουσα και δεν μου λεγανε τιποτα...μπροστα στον ηχο που βγαζω εγω....να μου πεις εχω δωσει και τα τριπλα λεφτα..αλλα λεμε τωρα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astacus Αύγουστος 15, 2007 #55 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2007 Τουλαχιστον εκανες καλη επιλογη οποτε δεν θα μετανιωσεις για τα χρηματα που εδωσες. Οταν σου ερθει η καρτα γραψε εντυπωσεις...@mariosaliceΤωρα πως τα εχεις συνδεσει τα boss, πανω σε ενισχυτη?. Γιατι λες οτι σε δεσμευει στον τροπο συνδεσης μια καρτα τυπoυ audigy NX? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 15, 2007 Author #56 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2007 ναι και γω θελω να ακουσω αποψη για τα bose και αν σε 2+1 αποδιδουν καλα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Αύγουστος 15, 2007 #57 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2007 Μπραβό guys, ωραία κυλάει η κουβέντα... για πείτε για BOSE και Βοwers&Wilkins γιατί μαλλον και εγώ εκει προσανατολίζομαι... τα άτιμα ειναι κουκλιά.... μήπως να ανοίγαμε καινούργιο θέμα btw? Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Αύγουστος 17, 2007 #58 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2007 Λοιπον σημερα νωρις το μεσημερι ηρθε επιτέλους στα χερια μου η SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER FATAL1TY PRO μετα απο 10μερες αναμονης απο το eshop.... Η συσκευασια και η εμφάνιση της κάρτας οπως βλεπετε κερδιζει με την πρώτη ματια τα βλεμματα και τις εντυπωσεις και δικαιολογει απολυτα τον τιτλος της ... Αυτο που μενει να δουμε τωρα ειναι αν και στην πράξη δικαιολογει το τιτλο και τα λεφτα της αφου τεσταριστεί σε games, μουσικη και ταινιες... ειδομεν λοιπον Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astacus Αύγουστος 17, 2007 #59 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2007 Καλως τα δεχτηκες... Αν τελικα τα συνδεσεις αναλογικα και σου αρεσει να ψαχουλευεις το hardware, ριξε μια ματια σε αυτο εχει πραγματα που μπορει να σε ενδιαφερουν :http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=39596&highlight=lm4562 Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Αύγουστος 17, 2007 #60 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2007 Ευχαριστώ αν και με γκάστρωσε το eshop.. σημερα το χα στο στο πρόγραμμα να τους παρω τηλέφωνο για να δω τι γινεται αλλα ευτυχως με πρόλαβαν αυτοι... Ναι αναλογικά την σύνδεσα με το hi-fi και χωρις πολυ tweaking η διαφορα με την onboard της P5K DLX ειναι τεράστια σε μουσικη και DVD που δοκίμασα μέχρι στιγμης... (καλα οτι και να εβαζα σε σχέση με την onboard θα εβλεπα διαφορα αλλα λέμε τωρα...) Σε games θα την δοκιμάσω πιο μετα οταν κλειστω στο A/C για τα καλα.... Βασικα την κάρτα αυτή της Αuzentech (Αuzen X-Fi Prelude) την ειχα βάλει στο μάτι απο τότε αν δεις, που είχα διαβάσει και την σχετική είδηση στο lab... Αλλα δεν μπορουσα να περιμένω άλλο... Και απο οτι βλέπω και στο site μιας που το ανέφερες ακόμα να βγεί... Ξερουμε κάτι νεότερο btw? Παντως σίγουρα η κάρτα σηκώνει πολύ πειραματισμό καθώς βλέπω πολλές επιλογές και ρυθμίσεις και σιγουρα το ηχητικό αποτέλεσμα μπορεί να γινει καλύτερο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.