Jump to content

Core 2 Duo E6850 πρόβλημα με speedstep technology!!

loverman210

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους!!

Θα ήθελα τη βοήθεια σας και να δηλώσω εξαρχης οτι είμαι ψιλοάσχετος..οπότε σας παρακαλώ δείξτε επιείκεια...αλλα αυτα τα έχετε ξανακούσει,σωστα?

Λοιπον, στο θέμα μας---

Αγόρασα χθες το πρωι C2D E6850 με Asus P5k - περασα το τελευταίο bios και το πρόβλημα είναι το εξής:

Στο CPUID βλέπω να μου αλλαζει το σύστημα "on the fly" τον πολλαπλασιαστή προσπαθώντας να μου εξοικονομίσει ενέργεια ανάλογα με το τι κάνω με αποτέλεσμα σε κατάσταση IDLE να έχω 6 χ 333fsb αντι για 9 χ 333!! - Εγω όμως δεν το θέλω αυτο!! θέλω να δουλεύει συνέχεια στο full!

Υποπτεύθηκα λοιπον το speedstep της intel και αμέσως το απενεργοποίησα απ'το bios! - Έλα όμως που εξακολουθεί σε IDLE να δίνει μόνο 2Ghz!!

Τι να κάνω? - Έχει κανείς καμια ιδέα?

Σημειώστε ότι δεν κάνω overclocking και σχεδον όλες οι επιλογες της μητρικής ειναι στο default - δηλαδή auto!! - εκτος του speedstep που το έβγαλα disabled!!

Αυτό που σου είπε ο elapse είναι το σωστό, κάντο και θα είσαι οκ. Ένα τέτοιο θέμα πρέπει να μπει sticky μου φαίνεται γιατί είναι από τα πιο συνήθη "προβλήματα".

Το θεμα δεν ειναι να γινει sticky αλλα να μαθουμε να ψαχνουμε και λιγο...

Αρχική απάντηση από Winters

Το θεμα δεν ειναι να γινει sticky αλλα να μαθουμε να ψαχνουμε και λιγο...

Σωστα :T: Και να διαβάζουμε και κανα manual.

Και αυτο σωστο αλλα τα manual δεν ειναι οσο αναλυτικα oσο θα θελαμε...

πχ. εμενα στην commando λεει:

C1E Support

Allows you to enable or disable C1E Support

Configuraqtion options: [Enabled] [Disabled]

Δεν σου εξηγει τι ειναι το C1E...

Χίλια ευχαριστώ παιδιά!! - Με σώσατε!! - να ρωτήσω όμως κάτι? - περισσότερο εγκυκλοπαιδικά... - η εντολή αυτή, τι ακριβώς λέει στον υπολογιστή, και γιατι απλα με ένα disable στο speedstep δε γινόταν δουλεια??

--στον δικό μου πάντως μέσα στο bios γραφει enable or disable και κατι για enhanced hault state..!!

enhanced halt state..