gbak Αύγουστος 2, 2007 #21 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 GRAW2 WIN XP PRO 32BIT ACT 1 - RECON INFORCES CATALYST 7.7 A.A APPLICATION SETTINGS A.F APPLICATION SETTINGS CATALYST A.I > ADVANCHED MIPMAP DETAIL LEVEL > HIGH QUALITY WAIT FOR VERTICAL REFRESH > PERFORMANCE ADAPTIVE ANTI-ALIASING > DISABLE GRAW2 VIDEO SETTINGS ASPECT RATIO 16:10 RESOLUTION 1680X1050 ENVIROMENTAL DETAIL > 1.00(τερμα δεξια) PHYSICS > NORMAL TEXTURE QUALITY > HIGH TEXTURE FILTERING > ANISOTROPIC 16X EFFECTS QUALITY > HIGH DYNAMIC SHADOWS > HIGH DYNAMIC LIGHTS > ENABLE POST EFFECTS > ANTI-ALIASING > EDGE SMOOTHING Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Αύγουστος 2, 2007 #22 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Αρχική απάντηση από gbakASPECT RATIO 16:10 RESOLUTION 1680X1050 Σε αυτό θα δυσκολευτώ λιγάκι Link to comment Share on other sites More sharing options...
chill-out Αύγουστος 2, 2007 #23 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 @anastasia στο εικονιδιο του παιχνιδιου/προγραμματος (*.exe) πατα δεξι κλικ με το ποντικι στο παραθυρο που σου ανοιγει θα δεις Properties/compatibillity....Τσεκαρισε εκει που λεει - run this program in compatibillity mode for: winxp - μετα applyΠολλα παιχνιδια και προγραμματα τρεχουν με αυτο τον τροπο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 2, 2007 #24 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! Σε αυτό θα δυσκολευτώ λιγάκι δεν πειραζει ρε συ....αντε μην αργεις γιατι παιζει να μην εχουμε ιδιο συστημα σε λιγο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Αύγουστος 2, 2007 #25 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Τι να μην αργώ? Γραφείο είμαι... Μετά τις 9 τα αποτελέσματα... :...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 2, 2007 #26 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 ε δεν εχεις καμια 2900 εκει προχειρη? χαχαχα! αναμενω και οχι cheats ετσι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Αύγουστος 2, 2007 #27 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Κάτσε να κοιτάξω αν υπάρχει σε κανά συρτάρι καμία ξεχασμένη τώρα που αναβαθμίζουμε σε 8800ultra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dem Αύγουστος 2, 2007 #28 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 14:00] Τι να μην αργώ? Γραφείο είμαι... Μετά τις 9 τα αποτελέσματα... :...: δεν γινεται βρε παιδια να βγάλετε συμπερασματα αν δεν υπάρχει κάποιο Timedemo ή Ingame benchmark. Eκτώς του οτι υπάρχουν μεγάλες διακυμανσεις στα fps μεσα στην ιδια πιστα, έχει σημασια και πόσος είναι ο μεσος όρος των fps κατα την διαρκεια, πόσο κρατάς συγκεκριμενο αριθμό fps την περισσότερη ώρα. Δηλ. μια κάρτα να πίανει απο 40 - 180 fps και ο μ.ο. να είναι 60fps και σε ένα άλλο συστημα να έχεις 40-100 fps και ο μ.ο 80fps... κατι που μπορειτε να κανετε ειναι όταν αρχιζει μια πιστα να μην κουνησετε καθόλου το mouse και να πειτε τι fps βλεπετε στην οθονη για να εξεσφαλίσεται τουλαχιστον ότι είστε στην ιδια θέση και "βλεπετε" τα ιδια στην πίστα. ....καλά μεγάλο κάψιμο κόβω Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 2, 2007 #29 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! Κάτσε να κοιτάξω αν υπάρχει σε κανά συρτάρι καμία ξεχασμένη τώρα που αναβαθμίζουμε σε 8800ultra εχω λιωσει!! το νου σου και ρχετε σε sli.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Αύγουστος 2, 2007 #30 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 @Dem, έχεις απόλυτο δίκιο, απλά αν ο ένας βλέπει 54 κι ο άλλος 50, είμαστε κάπου κοντά. Αν όμως είναι 54 με 25, ή 54 με 75, τότε βγάζεις κάποια συμπεράσματα όχι όμως ασφαλή Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dem Αύγουστος 2, 2007 #31 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Έτσι ναι, αρκει να είστε στο ίδιο σημειο και να βλεπετε τα ιδια πράγματα. Γιαυτο λεω όταν αρχιζει η πιστα, ας πουμε η 2η στην ερημο, μην κουνιεσται καθόλου . ότι αποτελεσμα και να έχετε ειτε προχειρο είτε πιο μελετημενο βάλτε το εδώ. http://www.thelab.gr/showthread.php?threadid=39117&perpage=20&pagenumber=1 έτσι για να έχουμε μια γενική εικόνα με διαφορετικά συστηματα, μιας που μπηκαν και οι quad τώρα στο "παιχνιδι" Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 2, 2007 #32 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Αρχική απάντηση από Dem μην κουνιεσται καθόλου . αμα δεν κουνιομαστε θα μας φανε λαχανο dude!..παντως εγω τρεχω στο συγκεκριμενο screenshot... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dem Αύγουστος 2, 2007 #33 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 ελα ρε συ έχω και γω το παιχνιδι όταν αρχιζει η πιστα δεν σου ριχνει κανεις. Eιδες πως βγαινουν λάθος συμπερασματα? Αν τρεχεις συνηθως τα fps δεν έχουν καμια σχεση με αυτα αν εισαι ακινητος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Αύγουστος 2, 2007 #34 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Ρε μας δουλεύεις??? Αρχική απάντηση από Βίξ...όχι, στο Hardocp είναι ακόμα πιο αργό το Prey, και... http://www.hardocp.com/image.html?image=MTE4MDU4NTExM2IySWR0ZllnYjNfM185X2wuZ2lm Αρχική απάντηση από Βίξ...όχι ΚΑΙ στο Extremetech είναι πιο αργό το CoH. http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/16/0,1425,i=164301,00.gif http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/16/0,1425,i=164302,00.gif Edit: Κι επειδή γίνεσαι εριστικός και πάνω από τα μισά σου post εδώ μέσα ασχολούνται ΜΟΝΟ με το να θάβεις τα Vista, χωρίς να παρέχεις καμμία απολύτως βοήθεια, πέραν του "Format και βάλε ΧΡ", πάρε κι άλλες μετρήσεις: http://www.firingsquad.com/hardware/windows_vista_performance_amd_catalyst_7.1/page5.asp Εδώ το BF2142 γιατί ρίχνει στα αυτιά στα ΧΡ? Το ίδιο και το Oblivion εδώ: http://www.firingsquad.com/hardware/windows_vista_performance_amd_catalyst_7.1/page7.asp Εδώ γιατί το CoD είναι στα ίδια? http://www.firingsquad.com/hardware/windows_vista_performance_amd_catalyst_7.1/page9.asp όπως και το HL2 εδώ: http://www.firingsquad.com/hardware/windows_vista_performance_amd_catalyst_7.1/page10.asp Πάρε λοιπόν τις προκαταλήψεις σου κι σ'άλλη παραλία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkCount Αύγουστος 2, 2007 #35 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Πωπω γουστάρω........συνεχίστε να κάνετε σαν κοκόρια...me likes. I go sharpen my Sai now... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Αύγουστος 2, 2007 #36 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Αρχική απάντηση από Βίξ Ειλικρινής ερώτηση, από που πήρες το δικό σου γράφημα του Hardocp? Δεν μπόρεσα να το βρω H μέτρηση του Prey είναι ακριβώς κάτω από το NFSc που δείχνεις...http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTM0NywzLCxoZW50aHVzaWFzdA==Τώρα να σου πω να συγκρίνεις τις σκιές και τις αντανακλάσεις του αυτοκινήτου στο NFSC, θα ζητήσω πολλά? Μήπως στα ΧΡ είναι σαν καμμένο (overexposed) ?Όσο για το τι ακριβώς κάνουν τα Vista στα παιχνίδια και γενικότερα στα 3D, κι αφού θέλεις τεχνικές εξηγήσεις, που σε άλλα post δικά μου και του mariosalice έχεις αγνοήσει, διάβασέ τα για άλλη μιά φορά:An important and very interesting innovation in Windows Vista is the new graphics driver model which is called Windows Display Driver Model (WDDM, it had earlier been known as Longhorn Display Driver Model or LDDM). WDDM became necessary as it is closely related to the new Desktop Window Manager within whose framework the Aero interface works. From a technical point of view, DWM resembles the Quartz Compositor from Mac OS X. In DWM, application windows are drawn not directly on the screen as in previous versions of Windows, but are rendered into off-screen buffers which are then combined by the manager and output to the display device, hence the term desktop composition. Each window is an independent area for rendering. This allows using various graphics effects of the Aero interface, but requires support on the graphics driver side.Although Windows Vista supports both driver models, the new user interface can only be used with a WDDM driver that supports the new WGF 1.0 API (and, later on, WGF 2.0). The abbreviation WGF spells out as Windows Graphics Foundation. This is the name of new APIs that replace DirectX. WGF 1.0 is based on a modified and enhanced Direct3D 9 API, so it is sometimes referred to as Direct3D 9.L. Working together with DWM, which architecturally sits on top of WGF 1.0 and WDDM-compatible drivers, this API runs the Windows Vista interface on an integrated or discrete DirectX 9-compatible graphics processor installed in your system. WGF 1.0 doesnt bring about some great improvements, although simplifies the work of application developers to some extent. As for OpenGL support, there is no news. This API is supported either by using a driver provided by the GPU developer or by translating OpenGL calls into WGF 1.0 calls.Περισσότερα εδώ: http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/vista-performance-preview_4.html#sect0Αν λοιπόν έχεις τη διάθεση να κατανοήσεις τι λέει στο άρθρο, θα καταλάβεις ότι αφού αλλάζουν εντελώς τα ΑΡΙ, είναι πολύ λογικό τα παλαιότερα game engines να μην αποδίδουν τα μέγιστα και να πρέπει να γίνουν αλλαγές στους οδηγούς. Μην ξεχνάς ότι οι οδηγοί είναι ΠΑΝΤΑ optimized για τα συγκεκριμένα 5-10 παιχνίδια που χρησιμοποιούνται ως benchmarks για αυτό γίνεται για να φαίνονται γρήγορες οι κάρτες γραφικών. Με αυτό το σκεπτικό, όταν έχεις οδηγούς που είναι βελτιστοποιημένοι για παιχνίδια εδώ και 4 χρόνια, είναι απόλυτα λογικό οι καινούριοι οδηγοί, που δεν είναι καν σε θέση να παρέχουν όλες τις λειτουργίες (όπως πχ o/c, temps), να μην είναι βελτιστοποιημένοι. Εκτός αυτού, αφού δεν υποστηρίζεται το OGL, τα παιχνίδια που είναι γραμμένα έτσι, παίζουν μέσω "μετάφρασης" και παρόλα αυτά τα καταφέρνουν μιά χαρά.’λλωστε την ΑΤΙ και την nVidia δεν την ενδιαφέρει με τι λειτουργικό θα παίξεις, παρά μόνο αν θα επιλέξεις την κάρτα της, κι αφού ο "πόλεμος" των συγκριτικών γίνεται σε ΧΡ, κανείς δε θα ακριβοπληρώσει developers για να βελτιστοποιήσουν οδηγούς χωρίς αντίκρυσμα.Θα μου πεις, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι στα περισσότερα παιχνίδια βρίσκεται πίσω. Σωστά, με εξαίρεση την ποιότητα απεικόνισης. Αλλά άλλο είναι να λες "τα Vista είναι αργά" και άλλο να λες "oi drivers για τα Vista είναι ανώριμοι και δεν υπάρχει λόγος να τα χρησιμοποιήσει κάποιος για gaming αφού κερδίζει σε λίγες περιπτώσεις". Είναι θέμα προσέγγισης. Με ενοχλεί που είσαι πάντα κατηγορηματικός με τα Vista χωρίς να τα έχεις δουλέψει αρκετά, όπως έχεις παραδεχθεί ο ίδιος, και αγνοώντας δεκάδες τεχνικά θέματα που υπερέχουν των ΧΡ, όπως αυτό που ανέφερα πιό πάνω, για την ασφάλεια χωρίς την ανάγκη Antivirus που τα ΧΡ δε μπορούν να δουν ούτε στα πιό τρελλά τους όνειρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 2, 2007 #37 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 ασχετο..το ιδιο σκηνικο στις ιδιες ρυθμισεις ακριβως.. με 8800 ultra ...αντε γεια λεμε! διπλα fps...εμαα με κουρασε η ατι..μετα απο 7 χρονια αλλαξοπιστησα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Αύγουστος 2, 2007 #38 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 19:42] ασχετο..το ιδιο σκηνικο στις ιδιες ρυθμισεις ακριβως.. με 8800 ultra ...αντε γεια λεμε! διπλα fps...εμαα με κουρασε η ατι..μετα απο 7 χρονια αλλαξοπιστησα.. Κι είδες το φώς σου.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 2, 2007 #39 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 Αρχική απάντηση από sstav [Σήμερα, στις 20:12] Κι είδες το φώς σου.... νταξ και διπλα λεφτα ομως Σπυρο...το θεμα ειναι οτι εξαντλησα ολα τα περιθωρια στην ατι την ετρεξα και μονη και διπλη...και δεν πηρα αυτο που ηθελα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Αύγουστος 2, 2007 #40 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2007 ασχετο αλλα πιο παιχνιδι ειν τουτο? shooter? καινουργιο? λεει τιποτα? κανενα Link? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.