Jump to content



Tested Games For Windows Vista


anastasia78

Recommended Posts

GRAW2 WIN XP PRO 32BIT

ACT 1 - RECON INFORCES

CATALYST 7.7

A.A APPLICATION SETTINGS

A.F APPLICATION SETTINGS

CATALYST A.I > ADVANCHED

MIPMAP DETAIL LEVEL > HIGH QUALITY

WAIT FOR VERTICAL REFRESH > PERFORMANCE

ADAPTIVE ANTI-ALIASING > DISABLE

GRAW2 VIDEO SETTINGS

ASPECT RATIO 16:10 RESOLUTION 1680X1050

ENVIROMENTAL DETAIL > 1.00(τερμα δεξια)

PHYSICS > NORMAL

TEXTURE QUALITY > HIGH

TEXTURE FILTERING > ANISOTROPIC 16X

EFFECTS QUALITY > HIGH

DYNAMIC SHADOWS > HIGH

DYNAMIC LIGHTS > ENABLE

POST EFFECTS >

ANTI-ALIASING > EDGE SMOOTHING

2001496484801108489_rs.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

@anastasia στο εικονιδιο του παιχνιδιου/προγραμματος (*.exe) πατα δεξι κλικ με το ποντικι στο παραθυρο που σου ανοιγει θα δεις Properties/compatibillity....

Τσεκαρισε εκει που λεει - run this program in compatibillity mode for: winxp - μετα apply

Πολλα παιχνιδια και προγραμματα τρεχουν με αυτο τον τροπο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 14:00]

Τι να μην αργώ? Γραφείο είμαι... Μετά τις 9 τα αποτελέσματα... :...:

δεν γινεται βρε παιδια να βγάλετε συμπερασματα αν δεν υπάρχει κάποιο Timedemo ή Ingame benchmark. Eκτώς του οτι υπάρχουν μεγάλες διακυμανσεις στα fps μεσα στην ιδια πιστα, έχει σημασια και πόσος είναι ο μεσος όρος των fps κατα την διαρκεια, πόσο κρατάς συγκεκριμενο αριθμό fps την περισσότερη ώρα.

Δηλ. μια κάρτα να πίανει απο 40 - 180 fps και ο μ.ο. να είναι 60fps και σε ένα άλλο συστημα

να έχεις 40-100 fps και ο μ.ο 80fps...

κατι που μπορειτε να κανετε ειναι όταν αρχιζει μια πιστα να μην κουνησετε καθόλου το mouse και να πειτε τι fps βλεπετε στην οθονη για να εξεσφαλίσεται τουλαχιστον ότι είστε στην ιδια θέση και "βλεπετε" τα ιδια στην πίστα.

....καλά μεγάλο κάψιμο:p κόβω:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ναι, αρκει να είστε στο ίδιο σημειο και να βλεπετε τα ιδια πράγματα. Γιαυτο λεω όταν αρχιζει η πιστα, ας πουμε η 2η στην ερημο, μην κουνιεσται καθόλου :p .

ότι αποτελεσμα και να έχετε ειτε προχειρο είτε πιο μελετημενο βάλτε το εδώ.

http://www.thelab.gr/showthread.php?threadid=39117&perpage=20&pagenumber=1

έτσι για να έχουμε μια γενική εικόνα με διαφορετικά συστηματα, μιας που μπηκαν και οι quad τώρα στο "παιχνιδι" :)

Link to comment
Share on other sites

ελα ρε συ έχω και γω το παιχνιδι:p όταν αρχιζει η πιστα δεν σου ριχνει κανεις.

Eιδες πως βγαινουν λάθος συμπερασματα? Αν τρεχεις συνηθως τα fps δεν έχουν καμια σχεση με αυτα αν εισαι ακινητος

Link to comment
Share on other sites

Ρε μας δουλεύεις???

Αρχική απάντηση από Βίξ

...όχι, στο Hardocp είναι ακόμα πιο αργό το Prey, και...

http://www.hardocp.com/image.html?image=MTE4MDU4NTExM2IySWR0ZllnYjNfM185X2wuZ2lm

Αρχική απάντηση από Βίξ

...όχι ΚΑΙ στο Extremetech είναι πιο αργό το CoH.

http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/16/0,1425,i=164301,00.gif

http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/16/0,1425,i=164302,00.gif

Edit: Κι επειδή γίνεσαι εριστικός και πάνω από τα μισά σου post εδώ μέσα ασχολούνται ΜΟΝΟ με το να θάβεις τα Vista, χωρίς να παρέχεις καμμία απολύτως βοήθεια, πέραν του "Format και βάλε ΧΡ", πάρε κι άλλες μετρήσεις:

http://www.firingsquad.com/hardware/windows_vista_performance_amd_catalyst_7.1/page5.asp

Εδώ το BF2142 γιατί ρίχνει στα αυτιά στα ΧΡ?

Το ίδιο και το Oblivion εδώ: http://www.firingsquad.com/hardware/windows_vista_performance_amd_catalyst_7.1/page7.asp

Εδώ γιατί το CoD είναι στα ίδια? http://www.firingsquad.com/hardware/windows_vista_performance_amd_catalyst_7.1/page9.asp

όπως και το HL2 εδώ: http://www.firingsquad.com/hardware/windows_vista_performance_amd_catalyst_7.1/page10.asp

Πάρε λοιπόν τις προκαταλήψεις σου κι σ'άλλη παραλία. :dots:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Βίξ

Ειλικρινής ερώτηση, από που πήρες το δικό σου γράφημα του Hardocp? Δεν μπόρεσα να το βρω

H μέτρηση του Prey είναι ακριβώς κάτω από το NFSc που δείχνεις...

http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTM0NywzLCxoZW50aHVzaWFzdA==

Τώρα να σου πω να συγκρίνεις τις σκιές και τις αντανακλάσεις του αυτοκινήτου στο NFSC, θα ζητήσω πολλά? Μήπως στα ΧΡ είναι σαν καμμένο (overexposed) ?

Όσο για το τι ακριβώς κάνουν τα Vista στα παιχνίδια και γενικότερα στα 3D, κι αφού θέλεις τεχνικές εξηγήσεις, που σε άλλα post δικά μου και του mariosalice έχεις αγνοήσει, διάβασέ τα για άλλη μιά φορά:

An important and very interesting innovation in Windows Vista is the new graphics driver model which is called Windows Display Driver Model (WDDM, it had earlier been known as Longhorn Display Driver Model or LDDM). WDDM became necessary as it is closely related to the new Desktop Window Manager within whose framework the Aero interface works. From a technical point of view, DWM resembles the Quartz Compositor from Mac OS X. In DWM, application windows are drawn not directly on the screen as in previous versions of Windows, but are rendered into off-screen buffers which are then combined by the manager and output to the display device, hence the term desktop composition. Each window is an independent area for rendering. This allows using various graphics effects of the Aero interface, but requires support on the graphics driver side.

Although Windows Vista supports both driver models, the new user interface can only be used with a WDDM driver that supports the new WGF 1.0 API (and, later on, WGF 2.0). The abbreviation WGF spells out as Windows Graphics Foundation. This is the name of new APIs that replace DirectX. WGF 1.0 is based on a modified and enhanced Direct3D 9 API, so it is sometimes referred to as Direct3D 9.L. Working together with DWM, which architecturally sits on top of WGF 1.0 and WDDM-compatible drivers, this API runs the Windows Vista interface on an integrated or discrete DirectX 9-compatible graphics processor installed in your system. WGF 1.0 doesnt bring about some great improvements, although simplifies the work of application developers to some extent. As for OpenGL support, there is no news. This API is supported either by using a driver provided by the GPU developer or by translating OpenGL calls into WGF 1.0 calls.

Περισσότερα εδώ: http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/vista-performance-preview_4.html#sect0

Αν λοιπόν έχεις τη διάθεση να κατανοήσεις τι λέει στο άρθρο, θα καταλάβεις ότι αφού αλλάζουν εντελώς τα ΑΡΙ, είναι πολύ λογικό τα παλαιότερα game engines να μην αποδίδουν τα μέγιστα και να πρέπει να γίνουν αλλαγές στους οδηγούς. Μην ξεχνάς ότι οι οδηγοί είναι ΠΑΝΤΑ optimized για τα συγκεκριμένα 5-10 παιχνίδια που χρησιμοποιούνται ως benchmarks για αυτό γίνεται για να φαίνονται γρήγορες οι κάρτες γραφικών. Με αυτό το σκεπτικό, όταν έχεις οδηγούς που είναι βελτιστοποιημένοι για παιχνίδια εδώ και 4 χρόνια, είναι απόλυτα λογικό οι καινούριοι οδηγοί, που δεν είναι καν σε θέση να παρέχουν όλες τις λειτουργίες (όπως πχ o/c, temps), να μην είναι βελτιστοποιημένοι. Εκτός αυτού, αφού δεν υποστηρίζεται το OGL, τα παιχνίδια που είναι γραμμένα έτσι, παίζουν μέσω "μετάφρασης" και παρόλα αυτά τα καταφέρνουν μιά χαρά.

’λλωστε την ΑΤΙ και την nVidia δεν την ενδιαφέρει με τι λειτουργικό θα παίξεις, παρά μόνο αν θα επιλέξεις την κάρτα της, κι αφού ο "πόλεμος" των συγκριτικών γίνεται σε ΧΡ, κανείς δε θα ακριβοπληρώσει developers για να βελτιστοποιήσουν οδηγούς χωρίς αντίκρυσμα.

Θα μου πεις, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι στα περισσότερα παιχνίδια βρίσκεται πίσω. Σωστά, με εξαίρεση την ποιότητα απεικόνισης. Αλλά άλλο είναι να λες "τα Vista είναι αργά" και άλλο να λες "oi drivers για τα Vista είναι ανώριμοι και δεν υπάρχει λόγος να τα χρησιμοποιήσει κάποιος για gaming αφού κερδίζει σε λίγες περιπτώσεις". Είναι θέμα προσέγγισης. Με ενοχλεί που είσαι πάντα κατηγορηματικός με τα Vista χωρίς να τα έχεις δουλέψει αρκετά, όπως έχεις παραδεχθεί ο ίδιος, και αγνοώντας δεκάδες τεχνικά θέματα που υπερέχουν των ΧΡ, όπως αυτό που ανέφερα πιό πάνω, για την ασφάλεια χωρίς την ανάγκη Antivirus που τα ΧΡ δε μπορούν να δουν ούτε στα πιό τρελλά τους όνειρα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 19:42]

ασχετο..το ιδιο σκηνικο στις ιδιες ρυθμισεις ακριβως.. με 8800 ultra ...αντε γεια λεμε! διπλα fps...εμαα με κουρασε η ατι..μετα απο 7 χρονια αλλαξοπιστησα..

2004923656891677019_rs.jpg

Κι είδες το φώς σου....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sstav [Σήμερα, στις 20:12]

Κι είδες το φώς σου....

νταξ και διπλα λεφτα ομως Σπυρο...το θεμα ειναι οτι εξαντλησα ολα τα περιθωρια στην ατι την ετρεξα και μονη και διπλη...και δεν πηρα αυτο που ηθελα..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.