gbak Ιούλιος 22, 2007 #41 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2007 Αρχική απάντηση από perp [Σήμερα, στις 02:09] Οντως.... εσυ κοιτα να μαθαινεις και ασε τα "οντως" αληθεια ενας Mrbig Dick που γραψες στα κατεβατα τι ειναι ρε?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Ιούλιος 23, 2007 #42 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2007 Μαθαίνω σίγα σιγά και σύντομα εντατικά... Ειναι συνταξιουχος πιλότος της ΑΑ (που δυστυχώς ΔΕΝ άλλαξε το όνομα του... μα έλεος όμως ... άκου Captain Dick McKinney ) o oποίος έχει ασχοληθεί εις βάθος μαζι με άλλους για το πρόβλημα των overuns και με την ανάπτυξη και διαμόρφωση του ΑLAR tool kit που έχει ξεκινήσει απο το Flight Safety Foundation και έχει αποδεχτει η παγκόσμια αεροπορική κοινότητα σαν ένα μέσο μείωσης των Αpproach and Landing Accidents... ALAR tool kit = Αpproach and Landing Accidents Reduction tool kit... http://www.flightsafety.org/alar_list.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Ιούλιος 23, 2007 #43 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2007 http://www.jaa.nl/jssi/fsf.htmlΜε 2 λόγια έχει την μορφή ενός CD με πολύ ενδιαφέρον περιεχόμενο περισσότερο για τους χειριστες... πέρα απο αυτό στοχεύει στην μείωση των CFIT ατυχημάτων (που είναι και τα περισσότερα).... πλάκα στην πλάκα κάπου παίζει να το έχω... Τhe tool kit has been published by the FSF on a compact disc (CD) that contains a wide range of textual and graphic material based largely on the data-driven studies of the FSF ALAR Task Force. It has 2600 searchable pages including: FSF ALAR Task Force findings, conclusions and recommendations and the data on which they are based briefing notes on 34 major ALAR issues supplements to approach briefings guidelines for evaluating training, standard operating procedures and equipment recommended standard operating procedures and risk-assessment checklists four posters illustrating lessons learned five slide presentations on accident data, flight operations & training, equipment, pilot-controller communication and instrument-approach design two videos exploring ALAs and CFIT accidents and how they could have been avoided over a 100 FSF publications links to aviation data sources on internetFor further details about the Tool Kit and how to obtain the CD see Flight Safety Foundation websiteManagement is encouraged to take appropriate steps to ensure that a viable and effective ALAR training program is in place within its organization.****** Το τελευταίο point είναι και το πιο σημαντικό πιστεύω*********** Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Ιούλιος 23, 2007 #44 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2007 Αρχική απάντηση από perp [Σήμερα, στις 02:09] όλα τα λεφτά όταν το MD11 ξεφεύγει απο την centerline για λίγο και αρχίζουν οι καραμούζες απο τον autopilot... http://www.youtube.com/watch?v=uYB4NOv_I7Q πρωτον αυτο που ακουγεται και κανει countdown ειναι το radio altimeter και δευτερον η καραμουζα δεν ειναι επειδη εφυγε απο το centerline αλλα απλα ετσι κανει οταν τον κανεις disconnect κατα τα αλλα ωραιο κλιπακι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Ιούλιος 23, 2007 #45 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2007 Ναι τελικά φορώντας ακουστικά αυτη την φορά και ξαναβλέποντας το video ακουγεται το "αυτοpilot off" και ότι το "παίρνει" ο ένας στο χέρι... Πάντως ένα μίκρό deviation απο την centerline γίνεται (αν και σε νορμάλ πλαίσια) αλλά μάλλον μπερδεύτηκα και απο το view της κάμερας... H φωνή της γκόμενας στο radio altimeter πάντως όλα τα λεφτά.... πρώτη φορά άκουσα γυναικεία φωνή Να και η λίστα θυμάτων...χωρίς να είναι και η τελική όσον αφορά τα παράπλευρα θύματα... Τραγική φώτο ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Ιούλιος 29, 2007 #46 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2007 Λάθος του κυβερνήτη προκάλεσε το αεροπορικό δυστύχημα στο Σάο Πάολοhttp://www.cosmo.gr/News/Brazil/162054.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Ιούλιος 29, 2007 Author #47 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2007 χμ............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Ιούλιος 29, 2007 #48 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2007 "Σε λάθος του κυβερνήτη του αεροσκάφους οφείλεται το δυστύχημα που προκάλεσε το θάνατο τουλάχιστον 200 ανθρώπων στο Σάο Πάολο στις 17 Ιουλίου, σύμφωνα με το βραζιλιάνικο περιοδικό Veja.Στον μεγάλο αριθμό των θυμάτων συνέβαλαν ο μικρού μήκους διάδρομος προσγείωσης καθώς και η έλλειψη ελεύθερου χώρου διαφυγής γύρω από τον διάδρομο, σύμφωνα με το σχετικό άρθρο του Veja.Το περιοδικό αναφέρει τις πρώτες πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν από τις αναλύσεις των μαύρων κουτιών του Αιρμπάς Α 320 της βραζιλιανής εταιρείας ΤΑΜ.«Οι ερευνητές γνωρίζουν ήδη ότι ένα λάθος που έγινε από τον κυβερνήτη του Αιρμπάς της ΤΑΜ εμπόδισε το αεροπλάνο να μειώσει επαρκώς την ταχύτητα του κατά την προσγείωση», αναφέρει το άρθρο. "Και τα υπολοιπα ομως στοιχεία έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.... και κυρίως αυτό που πρέπει να μάθουμε είναι το γιατί έκανε το λάθος, τι προκάλεσε το λάθος του γιατί προφανώς δεν θα ήταν η πρώτη του φορά που πέταξε το A320 και λογικά θα είχε ξανακάνει landing στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Ιούλιος 29, 2007 #49 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2007 το ατυχημα αυτο εχει πολλα κοινα με το ατυχημα της AirFrance στο τοροντο Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Ιούλιος 30, 2007 #50 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2007 Είδες όμως ρε μαν... και εκει λάθος πιλότου ήταν και εδώ... ήταν όμως ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια "λαθη πιλότου?? ΟΧΙ... Για αυτό είπα εξ αρχής σε αυτο το νήμα ότι "το τραγικό λαθος πιλότου" δεν είναι εξήγηση σε ένα ατύχημα....Γιατι δεν μας λέει τίποτα για τις αιτίες του ατυχήματος... κάτι αόριστο είναι...Και μιας που ανέφερες τα ατυχημάτα AirFrance και ΤΑΜ ....Μην ξεχνάμε ότι τα ΜΜΕ στην ΑF τον κυβερνήτη τον είπαν επαγγελματία ενω σε αυτό της ΤΑΜ μ@@@κα... ΓΙΑΤΙ τέτοια διαφορά?? Αφού και στα 2 ατυχήματα υπάρχει αποδεδειγμένο "λαθος πιλότου" από ότι διαφαίνεται μέχρι στιγμής...... Λιγο περιέργο δεν είναι??? Και όμως υπάρχει εξήγηση...Η απάντηση βρίσκεται στην λέξη ΘΥΜΑΤΑ.....Πάντα όταν υπάρχουν θύματα σε αεροπορικο ψάχνουμε εξιλαστήριο θύμα... τον εναν (συνήθως τον κυβερνήτη ή πιο σπανια τον μηχανικό)... και ειδικά τα ΜΜΕ.... γιατί η κοινή γνώμη και οι συγγενείς θέλουν κάποιον να κατηγορήσουν για να παρηγορηθουν... το ίδιο και εμεις θα κάναμε και εμεις εξάλλου... Αν δεν υπάρχουν θύματα το πολύ πολύ να αναφερθεί σε ένα μονόστηλο ή να παρουσιαστεί σε 30'' στο δελτίο ειδήσεων...Ηταν τυχαίο που τοτε με την ΑF περισσότερη βαρύτητα έπεσε στην ικανότητα και την εκπαιδεύση των πληρωμάτων καμπίνας παρά στο ίδιο το ατύχημα και τις αιτίες του???? Ο κυβερνήτης απλά αναφέρθηκε ως επαγγελματίας... ούτε ήρωας αλλά ούτε μ@@@@κας ενώ όπως είπα και ΚΑΙ ΕΚΕΙ υπήρχε "λάθος πιλότου"...Γιατί η βάση δόθηκε στα παρολιγον ΘΥΜΑΤΑ και πως αυτά γλύτωσαν (για αυτό και επαινεσαν την καμπίνα)... αν είχα καεί όλοι ο κυβερνήτης θα έφταιγε...Και πάλι μιλαω για τις εντυπώσεις που καλλιεργούν στο κόσμο τα ΜΜΕ ενω η πραγματικότητα μπορεί να είναι πολύ διαφορετική απο αυτά που βλέπουμε και διαβάζουμε... Τις αιτίες και την αλληλουχία των λαθών που έγιναν τις μαθαίνουμε μόνο απο το επίσημο πόρισμα... και μονο... εξάλλου ειδικά στο παρελθόν δεν ήταν λίγες οι φορές που ερχόντουσαν σε αντίθεση με αυτά που γραφόντουσαν στο τύπο ή μεταδίδονταν απο τις τηλεοράσεις επι μέρες...Το κακό όμως είναι οτι δυσκολα ανατρέπεις το κλιμα που καλλιεργουν τα ΜΜΕ, και ο ανθρωπινος πόνος πουλάει τρελά (ειδικά τα αεροπορικά ατυχήματα) εστω και αν αυτό σημαίνει να βεβηλώσεις την μνήμη του νεκρου κυβερνήτη ΠΡΙΝ βγει το τελικό πόρισμα...Για αυτό είπα να περιμένουμε... ας βγεί και μετα σταυρωστε τον... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 12, 2007 #51 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2007 τελικα εμαθα τι εγινε κανονικα απο το dfdr...οντως ο Λευτερης ειχε δικιο τελικα στον τιτλο του τοπικ "τραγικο λαθος του πιλοτου"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Αύγουστος 12, 2007 #52 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2007 Για πες ρε μαν λοιπόν τι εδειξε, γιατί το αφήσα τελείως... πάντως δεν νομίζω ότι τιθεται θέμα ποιος ειχε δίκιο ή αδικο, ουτε αμφισβητησε κανεις τον τίτλο .... την χρονική στιγμή που ανέβηκε σχολίασα γιατί ήταν πολυ νωρίς ΤΟΤΕ... ένας αρχικος τίτλος πχ "τραγικο ατύχημα με Α320" θα ήταν καλύτερος ΤΟΤΕ.... Βεβαια εκ του αποτελέσματος σύμφωνα με όσα λες... καλώς μπηκε.... αλλά δεν είναι πάντα έτσι και δεν πρέπει να προδικάζουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 13, 2007 #53 Κοινοποίηση Αύγουστος 13, 2007 ειναι confidential...αυτο το mail μας εσκασε απο την airbus σε πιλοτους και μηχανικους που δουλευουν σε airbus..εχει να κανει παντως με την ρεβερσα που ανεφερα...καποια στιγμη οταν θα βρω χρονο θα κατσω να το αναλυσω καλα...γιατι ειναι δυσκολο..http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6926679.stm Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Αύγουστος 13, 2007 #54 Κοινοποίηση Αύγουστος 13, 2007 Καλα ναι.... πάντως Γιώργο δημόσια άστο καλύτερα αφού ειναι και confidential... δεν λεει.... (βέβαια θα του ρίξω μια ματιά αύριο γιατι θα έχει ενδιαφέρον) Πάντως "δειχνει" πιλότο ε?? Οχι πως με εκπλήσει, κάθε άλλο.. Τωρα αυτο με την ρεβέρσα που λες, έτσι οπως το είχες θέσει τότε δεν μπορούσε παρά να βγει αληθινο... Τωρα λοιπόν που υπάρχουν στοιχεία δεν μένει παρά να δούμε γιατί ο μ@@@@κας έκανε αυτο το τραγικό λάθος..... EDIT ΒΤW Ριξε και μια ματια σε αυτό το forum , με κάθε επιφυλαξη βέβαια για τα λεγόμενα στο 2ο ποστ http://www.pprune.org/forums/showthread.php?t=284415&page=83 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 13, 2007 #55 Κοινοποίηση Αύγουστος 13, 2007 ρε συ τι μου λες τωρα να διαβασω ποστ σε φορουμ...εδω σου λεω μας εστειλε mail η ιδια η airbus για το τι εγινε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Αύγουστος 13, 2007 #56 Κοινοποίηση Αύγουστος 13, 2007 Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 03:37] ρε συ τι μου λες τωρα να διαβασω ποστ σε φορουμ...εδω σου λεω μας εστειλε mail η ιδια η airbus για το τι εγινε... Calm down ma boi!!! Απλά λέω αν σχετίζονται αυτά που γράφονται με αυτά που διάβασες σε αυτο που έστειλε η airbus επειδή δεν το έχω δει ακόμα... τα άλλα τα έχω και εγώ σπίτι ευχαριστώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Αύγουστος 14, 2007 #57 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2007 Με αφορμή της θλιβερής επετείου του ατύχήματος της Helios Airways, εδώ μπορείτε να δείτε το επίσημο πόρισμα της Επιτροπής Διευρέυνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων... έτσι για να μην ξεχνιόμαστε.... Ενα τέτοιο πόρισμα περιμένουμε να βγεί και για το ατύχημα της ΤΑΜ κάποια στιγμή... Αν και έχει πολυ μεγάλο ενδιαφέρον να το διαβάσει κανείς ολόκληρο (ειναι 206 σελίδες), εγώ θα σταθώ στην περίληψη του ατυχήματος και στα αίτια τα οποια το πόρισμα τα διαχωρίζει σε 2 κατηγορίες... Ενεργά και λανθάνοντα αίτια ή αλλιώς active and latent failures.... Ελπίζω ότι οποιος κάνει τον κόπο και διαβάσει ολοκληρο αυτό το πόρισμα ή οποιοδήποτε άλλο , σίγουρα θα καταλάβει τι εννοούσα με τα γραφόμενα μου τα οποία έτυχαν δυστυχώς ειρωνικών σχολίων (λόγω ίσως πιθανής άγνοιας επί των θεμάτων αυτών, αλλά και συνάμα δικαιολογημένης καθως το θέμα ειναι πολύ εξειδικευμένο) και βέβαια βοηθηθεί στο μέλλον στον τρόπο σκέψης που θα πρέπει να έχουμε όσον αφορά την καλύτερη κατανοήση και ανάλυση των παραγόντων και των αιτιών που οδήγησαν σε ένα ατύχημα και σε καμία περίπτωση δεν τελειώνουν στις φράσεις "φταίει ο πιλότος ή φταίει ο μηχανικός"... Ελπιζω τώρα να έγιναν σαφείς οι προθέσεις μου και τα γραφόμενα μου για το θέμα αυτό ωστε να λυθεί κάθε παρεξήγηση που είχε δημιουργηθεί στο παρελθόν.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vagelis2000 Αύγουστος 16, 2007 #58 Κοινοποίηση Αύγουστος 16, 2007 Αρχική απάντηση από def [19-07-2007 12:25] λοιπον ο πιλοτος ειχε την εντολη να το προσγειωση απο τον πυργο ελενχου στον 35L,βλεπετε οτι ο 35L ο διαδρομος του εχει στο πρωτο σκιτσο 6372 ποδια μακρος,εφικτο να προσγειωθει ενα A320,ωραια μεχρι εδω,το A320 κατεβαινει με ταχυτητα για να προσγειωθει 140-160 N,με φουλ φλαπς και σποιλερ ανεβασμενα για να κοψουν την ταχυτητα του αεροσκαφους,οταν επιασε διαδρομο ο πιλοτος πατησε και φρενα οποτε εκοψε τις μανετες(power του αεροπλανου) και η ταχυτητα του αεροπλανου μιωθηκε αρκετα,αφου ο αεροδιαδρομος εχει 6372 ποδια μηκος υπολογιζω οτι την μιση διαδρομη την εφαγε το αεροπλανο,οποτε εμειναν αλλα 3000ποδια για να σταματησει,αφου ειδε οτι το αεροπλανο δεν σταματουσε μετα απο καποια δευτερολεπτα αποφασισε να το ξανασηκωσει με φουλ Power,αλλα το λαθος ειχε γινει το αεροπλανο αυτο σηκωνεται στα 180N η αποσταση μεχρι το τελος ηταν πλεον λιγοτερη απο 2000 ποδια και ετσι για να φτασει το μαχιμουν της μανετας στο 100% ηταν αδυνατο,οποτε εγω το υπολογιζω οτι η ταχυτητα του εφτασε μεχρι τα 150 N,και για αυτο δεν μπορεσε να το σηκωσει και επεσε πανω στην δεξαμενη ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ def για να ασχοληθείς με την αεροπορία πρέπει πρώτα να μάθεις μερικά βασικά. Ο διαδρομος του σεροδρομίου δεν λέγεται ΄΄αεροδιάδρομος΄΄ όπως γράφεις παραπάνω '',....αφου ο αεροδιαδρομος εχει 6372 ποδια μηκος.... To ίδια λάθος επαναλαμβάνουν στις ειδήσεις τα κανάλια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Αύγουστος 17, 2007 Author #59 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2007 τυπογραφικο λαθος γραψε τωρα αν ξερω η δεν ξερω αστο καλυτερα,εντελος φιλικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vagelis2000 Αύγουστος 18, 2007 #60 Κοινοποίηση Αύγουστος 18, 2007 Αρχική απάντηση από def [Χθες, στις 18:58] τυπογραφικο λαθος γραψε τωρα αν ξερω η δεν ξερω αστο καλυτερα,εντελος φιλικα Μας έπεισες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.