Jump to content



τραγικο λαθος του πιλοτου


def

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 04:15]

σταματαει γιατι βαριεμαι να τα διαβασω ρε φιλε...μα τι εγραψες :toomuchne

Όλα τα ξέρεις.... :p:P:P

Βασικά εγώ βαρέθηκα να γράφω πράγματα που ήδη ξέρω... :p οπότε σε καταλαβαίνω... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Τωρα να χωθω στη συζητηση ; Με παιρνει ; Ξερω γω..?

Μπορει να μην εχω ιδεα απο το πως δουλευει ενα αεροπλανο αλλα και το πως δουλευει το aircoditition μεσα στο αεροπλανο..αλλα αυτο που βλεπω ειναι οτι ο def και ο gbak , με πολυ απλα λογια και με νουμερα και με "πραξεις" προσπαθουν να αποδειξουν το συμβαν ωστε να τα καταλαβει και ο πιο απλος ανθρωπακος που δεν εχει ιδεα..Κατι που το καταφεραν και πηρα μια ιδεα...

Αντιθετως εσυ Perp , μονο θεωρια διαβαζω και δεν εχω καταλαβει που θες να καταληξεις η τι σχεση εχει με το ολο θεμα ( συντριβη αεροπλανου στο Σαο Παολο )

Το αναλυεις τοσο πολυ που μπερδευει τον αλλον και χανει τον ειρμο της σκεψης σου..Και ποσο μαλλον οταν δεν καταληγεις σε ενα συμπερασμα..

Τωρα φαινεται οτι το παιζω ο κριτης της διαφωνιας σας , αλλα σα 3ος και σα μη γνωστης των θεματων , δεν μπορω να πω κατι αλλο..

Link to comment
Share on other sites

τι να πω ρε συ Λευτερη τον συγκεκριμενο τον δουλευα 3 χρονια και με τετοιες φωτο που βλεπω φρικαρω...

Ετσι ενημερωτικα το A320 της ΤΑΜ φορουσε International Aero Engines V2500 την εκδοση Α1 με ισχυς 27,000 lbf thrust οπως καταλαβαινεις ενας πολυ δυνατος κινητηρας ικανος να σηκωσει το 320 και στις πιο ασχημες συνθηκες..

ο κινητηρας αυτος ειναι συνεργασια 5 εταιριων

JAEC ( Japanese Aero Engines Corporation )

Rolls Royce

Pratt & Whittney

MTU ( Motoren & Turbinen Union )

Fiat

ναι καλα διαβασατε εχει συμβαλλει και η FIAT στον κινητηρα αυτον...

λοιπον επειδη με χει βαλει σε σκεψεις τις τελευταιες μερες το συμβαν..γιατι μιλαμε για ενα αεροσκαφος 3ης γενιας fly by wire....και απο οτι δειχνει ισως το χειροτερο συμβαν που χει συμβει σε αυτον τον τυπο αεροσκαφους μεχρι στιγμης...

εψαξα και βρηκα και καποια στοιχεια παραπανω ετσι παντα ενημερωτικα...

το αεροπλανο εχει δυο συστηματα πεδησης(φρεναρισμα) το ενα ειναι τα φρενα που ειναι και το κυριο συστημα και ενα βοηθητικο(optional) θα λεγα τις reverser ειναι ενα τμημα του κινητηρα που κατα την προσγειωση ανοιγει και χρησιμοποιει την ωση την μηχανης αντιστροφα προς τα μπροστα δηλαδη και με αυτο τον τροπο σε συνδυασμο με τα φρενα μειωνει την αποσταση φρεναρισματος...

αναφερθει σε καποια sites οτι στο αεροπλανο ειχαν επεμβει μηχανικοι και ειχαν απεργοποιησει το δευτερο συστημα τις reverser...

οταν γινει αυτο παει ο πιλοτος στο perfomance manual και υπολογιζει τη μηκος διαδρομου θα χρειαστει για προσγειωση αλλα και για απογειωση στην συγκεκριμενη πε ριπτωση μας ενδιαφερει η προσγειωση...ετσι με το συστημα αυτο απεργοποιημενο συν τον βρεγμενο διαδρομο αυξανεται και το μηκος διαδρομου που θες για προσγειωση..

οπως καταλαβατε γινανε πολλα εκεινο το βραδυ...

ο φιλος ο Gomar καλα το ειπε το τοπικ αυτο το ανοιξε ο Λευτερης για να πουμε καποια πραγματα ενημερωτικα που σχετιζονται με το ατυχημα και οχι να αναλυσουμε ολο το aviation safety...και να κουρασουμε τον κοσμο που πιθανως να διαβαζει...

οτιδηποτε απορια υπαρχει ειμαι στην διαθεση σας...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gbak

τι να πω ρε συ Λευτερη τον συγκεκριμενο τον δουλευα 3 χρονια και με τετοιες φωτο που βλεπω φρικαρω...

Ετσι ενημερωτικα το A320 της ΤΑΜ φορουσε International Aero Engines V2500 την εκδοση Α1 με ισχυς 27,000 lbf thrust οπως καταλαβαινεις ενας πολυ δυνατος κινητηρας ικανος να σηκωσει το 320 και στις πιο ασχημες συνθηκες..

ο κινητηρας αυτος ειναι συνεργασια 5 εταιριων

JAEC ( Japanese Aero Engines Corporation )

Rolls Royce

Pratt & Whittney

MTU ( Motoren & Turbinen Union )

Fiat

ναι καλα διαβασατε εχει συμβαλλει και η FIAT στον κινητηρα αυτον...

λοιπον επειδη με χει βαλει σε σκεψεις τις τελευταιες μερες το συμβαν..γιατι μιλαμε για ενα αεροσκαφος 3ης γενιας fly by wire....και απο οτι δειχνει ισως το χειροτερο συμβαν που χει συμβει σε αυτον τον τυπο αεροσκαφους μεχρι στιγμης...

εψαξα και βρηκα και καποια στοιχεια παραπανω ετσι παντα ενημερωτικα...

το αεροπλανο εχει δυο συστηματα πεδησης(φρεναρισμα) το ενα ειναι τα φρενα που ειναι και το κυριο συστημα και ενα βοηθητικο(optional) θα λεγα τις reverser ειναι ενα τμημα του κινητηρα που κατα την προσγειωση ανοιγει και χρησιμοποιει την ωση την μηχανης αντιστροφα προς τα μπροστα δηλαδη και με αυτο τον τροπο σε συνδυασμο με τα φρενα μειωνει την αποσταση φρεναρισματος...

αναφερθει σε καποια sites οτι στο αεροπλανο ειχαν επεμβει μηχανικοι και ειχαν απεργοποιησει το δευτερο συστημα τις reverser...

οταν γινει αυτο παει ο πιλοτος στο perfomance manual και υπολογιζει τη μηκος διαδρομου θα χρειαστει για προσγειωση αλλα και για απογειωση στην συγκεκριμενη πε ριπτωση μας ενδιαφερει η προσγειωση...ετσι με το συστημα αυτο απεργοποιημενο συν τον βρεγμενο διαδρομο αυξανεται και το μηκος διαδρομου που θες για προσγειωση..

οπως καταλαβατε γινανε πολλα εκεινο το βραδυ...

ο φιλος ο Gomar καλα το ειπε το τοπικ αυτο το ανοιξε ο Λευτερης για να πουμε καποια πραγματα ενημερωτικα που σχετιζονται με το ατυχημα και οχι να αναλυσουμε ολο το aviation safety...και να κουρασουμε τον κοσμο που πιθανως να διαβαζει...

οτιδηποτε απορια υπαρχει ειμαι στην διαθεση σας...

πολυ ενημερωτικα αυτα που εγραψες Γιωργο,μου κανει εντυπωσει οτι ο κινητηρας δεν εγινε κομματακια,κατι που με επιβαιβεωνει οτι εσκασε με την κοιλια της ατρακτου οποτε δεν ειχε την καταλληλη ισχυ για να ξανασηκωθει

Link to comment
Share on other sites

καλα ναι δεν το συζηταμε Λευτερη...την ισχυ την "εχασε" τελειως και οπως βλεπεις απο το σχεδιο που παραθετω την ακριβη πορεια που τραβηξε το α/φ εφυγε εκανε cross τον αυτοκινητοδρομο και πρεσεκρουσε πανω στο κτηριο της ΤΑΜ κιολας τη ειρωνεια...

οσο αναφορα τον κινητηρα συνηθως ειναι και απο τα μονα που μενουν καθως αποτελειται απο πιο ισχυρα κραμματα...και ειναι και καπως πιο αυτονομος απο την υπολοιπη ατρακτο επισης αποκολλειται για πλακα απο την πτερυγα...

2003780976335376181_rs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από GoMaR [Σήμερα, στις 10:28]

Τωρα να χωθω στη συζητηση ; Με παιρνει ; Ξερω γω..?

Μπορει να μην εχω ιδεα απο το πως δουλευει ενα αεροπλανο αλλα και το πως δουλευει το aircoditition μεσα στο αεροπλανο..αλλα αυτο που βλεπω ειναι οτι ο def και ο gbak , με πολυ απλα λογια και με νουμερα και με "πραξεις" προσπαθουν να αποδειξουν το συμβαν ωστε να τα καταλαβει και ο πιο απλος ανθρωπακος που δεν εχει ιδεα..Κατι που το καταφεραν και πηρα μια ιδεα...

Αντιθετως εσυ Perp , μονο θεωρια διαβαζω και δεν εχω καταλαβει που θες να καταληξεις η τι σχεση εχει με το ολο θεμα ( συντριβη αεροπλανου στο Σαο Παολο )

Το αναλυεις τοσο πολυ που μπερδευει τον αλλον και χανει τον ειρμο της σκεψης σου..Και ποσο μαλλον οταν δεν καταληγεις σε ενα συμπερασμα..

Τωρα φαινεται οτι το παιζω ο κριτης της διαφωνιας σας , αλλα σα 3ος και σα μη γνωστης των θεματων , δεν μπορω να πω κατι αλλο..

Ρε συ GoMar... αυτά που έγραψα εγώ τα είπα γιατί απευθυνόμουνα (τότε) σε 2 επαγγελματίες του aviation που ειναι πιο σχετικοί με το αντικείμενο γιατί έχουνε τις βασικές γνώσεις για να καταλάβουν τι λέω... 3 άτομα είμασταν στο θέμα και όλοι σχετικοί... Λογικό να μην βγάλεις και πολύ άκρη ή να σου φανούν θεωρίες... ο gbak γνωρίζει τα θέματα human factors, human error λόγω εκπαίδευσης πάνω σε αυτά απλά εγώ ανέλυσα πως γίνεται η διαδικασία διευρένησης αερορικών δυστυχημάτων και τι περιλαμβάνει...

Περισσότερο να διευκρινίσω ότι όταν ακουμε την φράση "ο πιλότος φταίει"... υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει περαιτέρω να διευκρινίσουμε και δεν πρέπει να σταθούμε ΜΟΝΟ σε αυτό...

Το να εξηγήσεις ένα συμβάν είναι εύκολο απλά εγώ δεν προσπάθησα να κάνω αυτό, καθώς τότε προσπάθουσα να εξηγήσω πως πρέπει να σκεφτόμαστε όταν γίνεται ένα ατύχημα ώστε και σωστά να μιλάμε και να χρησιμοποιούμε την λογική μας...

Για παράδειγμα...

Έτσι όπως τα έγραψε στο τελευταίο ποστ ο gbak.... αυτός είναι ο ΣΩΣΤΟΣ τρόπος να προσεγγίσεις ένα ατύχημα.... ούτε προσομειώσεις στο FSX ούτε τίποτα... αυτα επονται απο πιο advanced μέσα... γιατί είδαμε ότι αν και λάθος πιλότου υπάρχουν και άλλοι παράμετροι που οδήγησαν στο "λάθος"... ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑ ΔΗΛΑΔΗ.... Το λάθος πάντα άνθρωπος θα το κάνει εξάλλου... την εξήγηση του λάθος που έγινε ψάχνουμε σε ένα ατύχημα, ούτε ποιος είναι νομίκα υπεύθυνος για το αεροπλάνο, ούτε όπως είπα για ΜΙΑ αιτία...

Μια πολύ καλή επιβαιώση όσων υποστήριξα είναι εξάλλου και ο ίδιος ο συλλογισμός του gbak για να γράψει αυτά που έγραψε... κατελήξε ότι "γινανε πολλα εκεινο το βραδυ..."

Τι καλύτερο από αυτό?? Οπως είπα κανείς από τους 3 μας ΔΕΝ ελεγε διαφορετικά πράγματα... απλά τότε εγώ υποστήριξα ότι δεν υπάρχουν πολλά data... και καλύτερα να περιμένουμε για περισσότερες πληροφορίες και να μην λέμε... "ο πιλότος φταίει... τέλος"... 5 χρονων παιδάκια είμαστε? χαιρώ πολύ ποιος φταίει? η θειά μου?

Όσο περνάνε οι μέρες ( και έτσι έγινε) θα βγαίνουν και άλλα πράγματα στο φως και θα καταλαβαίνουμε καλύτερα... Ηδη ο Γιώργος χρησιμοποιήσε όπως είδαμε κάποια νεότερα inputs που αλλάζουν άρδην το setup του ατυχήματος και πολύ σωστά τα συνέδεσε για να βγάλει το συμπερασμα που συμφωνω και εγώ...

Δεν θέλω να μπω σε πιο τεχνικά θέματα και στα χωράφια του DEF για να μιλήσουμε για τις νεότερες πρακτικές που ακολουθούνται κάτω απο την ομπρέλα του Αir Safety για το πως θα αποφύγουμε/προλάβουμε το να βγεί ένα αεροπλάνο εκτός διαδρόμου κατα την προσγείωση είτε σε στεγνό είτε σε βρεγμένο...

Για όποιον ενδιαφέρεται πάντως έχω μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση για το συγκεκριμένο θέμα των overruns από τον Cpt. Dick McKinney των American Airlines στην οποία ήμουν και εγώ παρών όταν εγινε στα πλαίσια του Flight Safety Foundation ( http://www.flightsafety.org) και πληροφοριακά έχει "παιξει" στα recurrent trainings των πιλότων της HellasJet και Aegean Airlines (που γνωρίζω)

Λάθη και ατυχήματα θα γίνονται πάντα... τις επιπτώσεις αυτών προσπαθούμε να μειώσουμε και να παίρνουμε τα μαθήματα που πρέπει να πάρουμε για ένα ασφαλέστερο αεροπορικό περιβάλλον για όλους...εργαζόμενους ή επιβάτες...

Και μην ξεχνάμε ότι τα κάθε είδους documents είτε τα βγάζει η Αιrbus ή η Boeing ΔΕΝ είναι 100% τέλεια... Είναι τέλεια μέχρι να εμφανιστεί (συνήθως μετά από ένα ατύχημα) ότι υπάρχει κάποια "τρύπα" που μέχρι πρότεινως δεν την είχαμε πάρει πρέφα ή μέχρι ο άνθρωπος να κατάφερει να την φέρει στην επιφάνεια με ένα λάθος του και ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ τρύπες του συστήματος(holes) να οδηγήθεί σε ένα ατύχημα....

Αυτή είναι η βάση εν ολίγοις για πως δημιουργούνται τα ατυχήματα (πολύ απλουστευτικά βέβαια)... και γι αυτό είπα ότι η φράση "λάθος πιλότου" ή όπως τέθηκε εξ αρχης το θέμα ΔΕΝ μας λέει τίποτα πια...

EDIT:

Γι αυτό είμαστε εδώ για να διευκρινίζουμε και να εξηγούμε τα πράγματα ΑΛΛΑ αφου βάλουμε τις απαραίτητες σωστές βάσεις ώστε να μην δημιουργουνται και λάθος εντυπώσεις στον κόσμο που δεν σχετίζεται με το aviation... Αν σκέφτεσαι με λάθος τρόπο, σε λάθος συμπεράσματα θα καταλήξεις και σε αυτό προσπάθησα να βοηθήσω...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gbak

καλα ναι δεν το συζηταμε Λευτερη...την ισχυ την "εχασε" τελειως και οπως βλεπεις απο το σχεδιο που παραθετω την ακριβη πορεια που τραβηξε το α/φ εφυγε εκανε cross τον αυτοκινητοδρομο και πρεσεκρουσε πανω στο κτηριο της ΤΑΜ κιολας τη ειρωνεια...

οσο αναφορα τον κινητηρα συνηθως ειναι και απο τα μονα που μενουν καθως αποτελειται απο πιο ισχυρα κραμματα...και ειναι και καπως πιο αυτονομος απο την υπολοιπη ατρακτο επισης αποκολλειται για πλακα απο την πτερυγα...

2003780976335376181_rs.jpg

Μαλιστα,και που να παει να το ριξει ο πιλοτος,τουλαχιστον αν ειχε αλλα 1000 μετρα κατι θα μπορουσε να γινει:( ,Γιωργο γνωριζεις μηπως απο την πολιτικη αεροπορια μεχρι ποσα μετρα δικαιωλογη τον διαδρομο απογειωσεις απο εναν αυτοκινητοδρομο?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από def [Σήμερα, στις 22:25]

Μαλιστα,και που να παει να το ριξει ο πιλοτος,τουλαχιστον αν ειχε αλλα 1000 μετρα κατι θα μπορουσε να γινει:( ,Γιωργο γνωριζεις μηπως απο την πολιτικη αεροπορια μεχρι ποσα μετρα δικαιωλογη τον διαδρομο απογειωσεις απο εναν αυτοκινητοδρομο?

Λευτέρη, νομίζω ότι αυτα περιγράφονται αναλυτικά στο Annex 14 "Aerodromes" του ICAO... Θα του ρίξω μια ματία και θα σας ενημερώσω για του λόγου το αληθές...

Link to comment
Share on other sites

το ριξε πανω στο υποστεγο της TAM EXPRESS ...βασικα πιστευω εαν δεν εδινε στοιχεια στους κινητηρες που ετσι δειχνει δεν θα γινοταν αυτη η καταστροφη...και σιγουρα ρε συ με αλλα 1000 μετρα τουλαχιστον δεν θα γινοταν προσκρουση..οσο αναφορα την Υ.Π.Α δεν ξερω τα ορια αποστασης απο τον αυτοκινητοδρομο...αλλα ετσι οπως το βλεπω το θεωρω εγκληματικο..

@Perp δεν πειραζει ρε φιλε και oi υποθεσεις που κανουμε και να μην βγουν..ο κοσμος κατι θα χει αποκομισει νομιζω δεν πανε χαμενα....

2004930136101448767_rs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον...το μισό θυμόμουνα αν και γίνεται μερική αναφορά και στο Annex 14...

Καθορίζονται απο τον ICAO στο Airport Planning Manual Doc 9184 στο PART 1 που περιγράφει το master planning ενός αεροδρομίου... το γενικό σχέδιο δηλαδή και τι προυποθέσεις πρέπει να τηρούνταιι....

Στην Ελλάδα καθορίζονται από αυτό το Π.Δ

http://nomothesia.ependyseis.gr/eu-law/getFile/%CE%A0%CE%94+158+2002.pdf?bodyId=98

Αν και πουθένα δεν είδα ένα ακριβές νούμερο για την απόσταση που λες, λογικά το σκέφτηκαν ότι τηρουμένων όλων όσων προβλέπονται δεν θα υπάρχει πρόβλημα ακόμα και αν ο δρόμος είναι στο 1 μέτρο που λεει ο λογος... Βέβαια στην πράξη είδαμε ότι ήταν μοιραίο πρόβλημα αλλά μηπως για αυτό και ένας εισαγγελέας δεν ήθελε να το κλεισει??

BTW Στην Πορτογαλία ή στην Ισπανία είναι ένα αεροδρόμιο που ο διάδρομος στηρίζεται πάνω σε κολώνες και το καλοκαίρι διεξάγωνται μέχρι και συναύλιες στον τεράστιο χωρο από κάτω του?? θα ποστάρω φώτο.....

@gbak : Σωστά τα λές φίλε...αλλά μην ξεχνάς ότι η πληροφόρηση απο την ΠΑΡΑπληροφόρηση δεν απέχουν και πολύ... ειδικά στην ΤV... γι αυτό είχα να πει τις προάλλες να βάλουμε το ατύχημα στην σωστή του διάσταση.... .... ξεχνάς τότε με την Helios τι ακούστηκε και τί ελεγε ο καθένας... οχι ο πιλότος φταίει, οχι ο μηχανικός, η Helios, τα συνδικάτα κτλ.... Για να μην το πηγαινάμε εκεί στην περίπτωση που στο θέμα εμπαιναν 10-20 μέλη του lab και ο καθένας έλεγε μία γνώμη παρασυρρόμενος απο τα υπολοιπα,.... για μένα είναι και λόγοι αρχης εξάλλου ;)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες μήπως ξεχνάμε και το Ελληνικό το δικό μας όμως?? Εκεί δεν ήτανε "εγκληματικό" ή μαλλον δεν θα πηγαίναμε γυρέυοντας αν γινότανε κάτι? Δεν ξερω τότε δεν δουλέυα αλλά σαν επιβάτης όποτε ταξίδευα πάντα είχα την έννοια τι θα γινότανε....

EDIT

Τωρα θυμήθηκα ότι "επικίνδυνο" δεν είναι και το LGIR στο Ηρακλείου Κρήτης?... Αν πας για προσγείωση στον 27 και γίνει κάτι δεν κινδυνεύεις να φύγεις για την Αλικαρνασσό? Η είναι καλύτερα στην Ροδο?

Αρα μάλλον ισχύει οτι εφόσον η κατασκευή του αεροδρόμιου/αερολιμένας καλύπτεται απο αυτά που λέει ο ΙCAO για την κατασκευή των κτιρίων, cargo, υποστέγων, runways, slopes, σημάνσεων, μέχρι και την τριβή στον διάδρομο που πρέπει να αναπτύσσεται λεει στην τελική κτλ κτλ... άρα δεν υπάρχει κίνδυνος για τους απέξω...

ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ UPDATE ΙΣΩΣ?

Link to comment
Share on other sites

παντος παιδια πολλα αεροδρομια ειναι για κλεισημο.Το αεροδρομιο της Μυκονου το εχετε για ασφαλη?δλδ αν ενα 737 δεν σταματησει θα φουνταρι στην θαλλασα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gbak

το ριξε πανω στο υποστεγο της TAM EXPRESS ...βασικα πιστευω εαν δεν εδινε στοιχεια στους κινητηρες που ετσι δειχνει δεν θα γινοταν αυτη η καταστροφη...και σιγουρα ρε συ με αλλα 1000 μετρα τουλαχιστον δεν θα γινοταν προσκρουση..οσο αναφορα την Υ.Π.Α δεν ξερω τα ορια αποστασης απο τον αυτοκινητοδρομο...αλλα ετσι οπως το βλεπω το θεωρω εγκληματικο..

@Perp δεν πειραζει ρε φιλε και oi υποθεσεις που κανουμε και να μην βγουν..ο κοσμος κατι θα χει αποκομισει νομιζω δεν πανε χαμενα....

2004930136101448767_rs.jpg

ξερεις τι με παραξενευει?γιατι δεν τραβηξε ευθεια και πηρε αυτην την μικρη κλιση αριστερα.Τι ILS ειχε?

Link to comment
Share on other sites

λοιπον οσο και αν σου φαινεται περιεργο και γω αυτο σκεφτηκα...απλα μετα απο αυτο μου μπηκαν και αλλες ιδεες...λοιπον ας θεωρησουμε δεδομενο οτι η δεξια ρεβερσα ηταν εκτος βαση δεδομενων...οταν το αεροπλανο προσγειωνετε με μια ρεβερσα εχει την ταση να "τραβαει" απο την πλευρα που ρεβερσα δουλευει κανονικα την αριστερη δηλαδη βεβαια αυτο ειναι αρκετα ευκολο να το διορθωσει ο πιλοτος με τριμαρισμα...και υποπτευομαι αυτος κατεβηκε που κατεβηκε "ψηλος" και "γρηγορος" μπορει να μην προλαβε να κανει διορθωση ηταν και βρεγμενος και ο διαδρομος...και του φυγε αριστερα....υποθετικα τωρα ετσι..παντως οσο περνανε οι μερες ολο και πιο πολλα στοιχεια βγαινουν οποτε θα δειξει..

Link to comment
Share on other sites

Ολοι τελικα το ίδιο σκεφτήκαμε... χεχε. βασικά ο τρόπος σκέψης του gbak δεν πιστεύω ότι διαφέρει και πολύ απο την πραγματικότητα... Ειναι πολύ πιθανο να έγιναν τα πράγματα έτσι αν ισχύει οτι το προβλημα με τo reverse thrust στον δεξιό βέβαια...

Οσην ώρα γράφατε μπηκα ένα google earth...Γιατί σκέφτηκα και κάτι άλλο...

2006316187677103116_rs.jpg

Στην τελική δεν έχει και καμία λογική να το πήγε αριστερά με την θέληση του καθώς απο την μορφολογία του χώρου (εμπόδια) έπρεπε ή ευθεία να το πηγαινε ή στην τελική να τράβαγε κάπως δεξια που δεν παίζει τίποτα στις ίδιες αποστάσεις... Η αριστερη στροφη σήμαινε σιγουρo crash αφου λογικά τα κτίρια που χτύπησε ήταν σε υψομετρική διαφορά σε σχέση με τον διάδρομο...

’ρα στάνταρ πήγε να το απογειώσει αλλα μάλλον το πρόβλημα όπως είπε και ο Γιωργος τον "τράβηξε" αριστερά... Οπως και να το πάρεις δηλαδή στο ίδιο καταλήγουμε....

Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα και μένει να δούμε είναι... εφόσον βέβαια ισχύουν αυτά περί κοντου διαδρόμου, επικίνδυνου αεροδρομιου, νέας ασφαλτοστρωσης κτλ ...εαν όντως ήρθε "πατημένος" και "ψηλός" και πόσο?... Στην τελική μηπως η μ@@@@ του ήταν που δεν έκανε αυτό που γκαρίζουν όλοι... ITS OK TO GO AROUND.....

Με ένα go around ισως το έσωζε... αν βέβαια το θέμα ήταν η ταχύτητα και το ύψος αλλα αυτά μένει να τα δούμε όταν γίνει το recovery των data...

Εσυ Λευτέρη λες μήπως λόγω μ@@@@ς του ILS εφυγε?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 01:42]

o διαδρομος ηταν κανονικοτατος 1940 μέτρα...δεν υφισταται θεμα ILS απο την στιγμη που γινε το touch...

Ωραιος... γιατί και εγώ με αυτά που διάβασα δεν κατάλαβα να έπαιζε κάτι τέτοιο.... ε ρε Ιντερνετ τι μαθαίνεις....

Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 01:42]

....εκτος μονο αν εκανε AUTOLAND CAT III DUAL πραγμα απιθανο...

Οντως....

EDIT: Ναι και ένα ωραίο σχετικό videaki... όλα τα λεφτά όταν το MD11 ξεφεύγει απο την centerline για λίγο και αρχίζουν οι καραμούζες απο τον autopilot...

http://www.youtube.com/watch?v=uYB4NOv_I7Q

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.