Shaman Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2007 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11, 2007 "It's intrinsic to human nature, but the idea of focusing on a single issue or event, or at least a single cause, is rather limiting and usually results in an incorrect analysis of any given situation. Take for example the question "why are there so many game sequels?" There are a half dozen answers to it and they're all correct, but people are apt to focus on one or two and dismiss the rest. Moreover, the very question itself is limiting; we're only asking about game sequels. There are other, equally important questions that are related to the original: why do so many games fail? Why do publishers have increasingly more control of development? Why isn't there more innovation in games? What happened to the great designers like Sid Meier, where is the new generation? Believe it or not, all these questions are related and are best asked with "why is modern game development the way it is?"Ironically enough, there is actually a single issue that lies at the core of these questions, so pardon me while I paint myself a hypocrite and point it out: game development is a business and people are in it to make money. Once we accept this axiom, all answers will flow from it. Let's deal with the questions one by one."Φούντ φορ θότ: Κλικ μι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Ιούλιος 11, 2007 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2007 Και μια μεταφραση: Είναι εγγενές στην ανθρώπινη φύση, αλλά την ιδέα της εστίασης σε ένα ενιαίο ζήτημα ή ένα γεγονός, ή τουλάχιστον μια ενιαία αιτία, περιορίζει μάλλον και οδηγεί συνήθως σε μια ανακριβή ανάλυση οποιασδήποτε δεδομένης κατάστασης. Πάρτε παραδείγματος χάριν την ερώτηση «γιατί είναι εκεί τόσες πολλές συνέπειες παιχνιδιών;» Υπάρχει μισές από δωδεκάδες απαντήσεις σε το και είναι όλοι σωστοί, αλλά οι άνθρωποι είναι ικανοί να εστιάσουν σε ένα ή δύο και να απομακρύνουν το υπόλοιπο. Επιπλέον, η ίδια η ίδια η ερώτηση περιορίζει ρωτάμε μόνο για τις συνέπειες παιχνιδιών. Υπάρχει άλλος, εξίσου σημαντικές ερωτήσεις που συσχετίζονται με τον αρχικό: γιατί τόσα πολλά παιχνίδια αποτυγχάνουν; Γιατί οι εκδότες έχουν όλο και περισσότερο περισσότερο έλεγχο της ανάπτυξης; Γιατί δεν υπάρχει περισσότερη καινοτομία στα παιχνίδια; Αυτό που συνέβη στους μεγάλους σχεδιαστές όπως Sid Meier, πού είναι η νέα γενεά; Το θεωρήστε ή όχι, όλες αυτές οι ερωτήσεις συσχετίζονται και υποβάλλονται καλύτερα με «γιατί είναι σύγχρονη ανάπτυξη παιχνιδιών ο τρόπος που είναι;» Αρκετά ειρωνικά, υπάρχει πραγματικά ένα ενιαίο ζήτημα που βρίσκεται στον πυρήνα αυτών των ερωτήσεων, έτσι συγχώρηση εγώ ενώ χρωματίζομαι ένας υποκριτής και το δείχνω έξω: η ανάπτυξη παιχνιδιών είναι μια επιχείρηση και οι άνθρωποι είναι σε την για να κάνουν τα χρήματα. Μόλις δεχτούμε αυτό το αξίωμα, όλες οι απαντήσεις θα ρεύσουν από το. Εξετάστε τα ζητήματα ένας-ένας. « Link to comment Share on other sites More sharing options...
dubber Ιούλιος 11, 2007 #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2007 Μετάφραση από altavista ή systran = NO ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mainframe Ιούλιος 11, 2007 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2007 Και εγώ για να πώ την αλήθεια από το ελληνικό κείμενο δεν κατάλαβα και πολλά. Όπως και να έχει το ότι γράφουν παιχνίδια ΜΟΝΟ για το χρήμα είναι γεγονός....άλλες φορές τους βγαίνει καλό άλλες φορές χάλια.....Βέβαια η κρίση στο χώρο αυτό είναι καθαρά υποκειμενική για τον καθένα από εμάς ξεχωριστά οπότε λέω να μην το πολύκουράζουμε και αν ένα παιχνίδι μας αρέσει να το λιώνουμε. Έλα το Company Of Heroes να μπαίνει στο DVD! :happy2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.