Guest nitrodr125 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21, 2007 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21, 2007 Λοιπόν αύριο θα παώ να πάρω από το πλαίσιο το Acer 5920 στα 1300 http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=1&category=69975842&product=964212&tab=specs Το ερώτημα μου είναι : δεν είναι πολύ λίγα τα λεφτά για αυτά που προσφέρει ? Δείτε και στα παρακάτω link κάποιες πληροφορίες που βρήκα http://www.ferra.ru/online/mobilis/27047/page-4/ Δεν είναι πολύ τέλειο για να κάνει 1300 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
crmaris Ιούνιος 21, 2007 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2007 πολύ καλό μηχάνημα αλλά είναι ACER (η FIAT των φορητών) γιαυτό είναι και τόσο φτηνό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dubber Ιούνιος 21, 2007 #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2007 Παρά τα όσα θα ακούσεις εδώ, έχω δουλέψει και έχω δει πολλά ACER και κανένα τους δεν είχε ποτέ κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Προχώρα, μη το φοβάσαι, έχω δουλέψει άπειρα laptops, τα acer πάντα μου έκλεβαν την καρδιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΟΕW1999 Ιούνιος 21, 2007 #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2007 φιλοσοφια Acer καλυτερη αποδοση τεχνικων τιμης Φιλοσοφια που την οδηγησε σε τρελλες πωλησεις Εξαλου τι να το κανεις ενα laptop μετα απο δυο - τρια χρονια θα ειναι ηδη απαξιωμενο οποτε για ποιο λογο να πληρωσεις τιμη παραπανω για δυθεν ποιοτητα την ωρα που η εγγυηση σε καλυπτη και μπορεις να εχεις καλυτερα τεχνικα χαρακτηριστικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούνιος 21, 2007 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2007 μ αρεσει που δινεις και το youtube video που λεει οτι το usb ειναι τοσο κοντα στο dvd-drive door που εαν βαλεις ενα στικακι φρακαρει το ανοιγμα του......ΕΛΕΟΣκαι μονο γι αυτο το παιδιαστικο λαθος ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReaperX Ιούνιος 21, 2007 #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2007 Καλά το review του Cnet είναι άθλιο...Του έβαλαν χαμηλή βαθμολογία γιατί δεν τους άρεσε το χρώμα και γιατί έβρισκε το stick..Ε βάλε το mouse (πχ) εκεί ρε φίλε κι απ' την άλλη το stick..Μερικά άλλα review...http://www.techcastnetwork.co.uk/2007/06/19/acer-aspire-gemstone-5920/http://www.trustedreviews.com/notebooks/review/2007/05/31/Acer-Aspire-5920/p1Πάντως επειδή κι εγώ σκέφτομαι να το αγοράσω,το μόμο που με φοβίζει είναι η εγγύηση γιατί όλοι λίγο πολύ έχουμε ακούσει τι κατάσταση επικρατεί αν και στην MDI είναι λίγο καλύτερα απ' ότι διαβάζω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nitrodr125 Ιούνιος 21, 2007 #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2007 Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την άμεση βοήθεια !Αύριο θα παώ να το πάρω !Η αλήθεια είναι όσοι ξέρω έχουν Acer και ποτέ δεν είχαν πρόβλημα !Η αλήθεια είναι ότι με το service υπάρχει λίγο ταλαιπωρία μέχρι να σε εξυπηρετήσουν και ειδικά εδώ στην κρήτη γιατί δεν έχουμε service εδώ και πρέπει να το στείλουμε αθήνα και πάει λέγοντας !Όσον αφορά τον τύπο στο C-Net , η μόνη δουλεία που αρμόζει σίγουρα δεν είναι να κρίνει laptop.Οι επιδόσεις στο σχετικό link που έστειλα τα λένε όλα . Και όσο αφορά το μπεζ χρώμα.... laptop με τέτοια τιμή και τέτοια χαρακτηριστικά και ροζ να ήταν θα το έπερνα !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReaperX Ιούνιος 21, 2007 #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2007 Το θέμα είναι ότι και στην Αθήνα έχω δει κάτι τρελά για 6μηνα και πάνω να έχουν το laptop επειδή δεν έχουν ανταλλακτικά αλλά κι εγώ πιστεύω πως πλέον η ποιότητά τους δεν είναι όπως στις αρχές για να πάθει εύκολα ζημιά.. Όσο για το χρώμα εμένα μου ίσα ίσα μου άρεσε,καθώς κάνει τη διαφορά απ' τα άλλα.. O μόνος τομέας που πρέπει να χάνει το laptop,πρέπει να είναι η ταχύτητα του σκληρού... Με το καλό λοιπόν φίλε...Ανέβασε και καμιά φωτογραφία μετά και πες μας εντυπώσεις.. (btw η 8600GT που έχει,κλοκάρεται τρελά...’λλωστε η 8700GT oced 8600 είναι... ) Και κάτι σχετικά με την εγγύηση..Η επέκταση στα 3 χρόνια μπορεί να γίνει μέσα στον πρώτο χρόνο σωστά?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nitrodr125 Ιούνιος 21, 2007 #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2007 Σχετικά με την εγγύηση έχεις δίκιο.’ν πάρω αύριο το laptop θα φτιάξω ένα καλό θεματάκι με φωτογραφίες και benchmark !Εντωμεταξύ το έχω παραγγείλει απο το πλαίσιο 2 εβδομάδες τώρα .Έκανα online παραγγελία η οποία έλεγε Διαθεσιμοτητα 24 ώρες και με πήραν τηλέφωνο να μου πουν ότι θα το έχουν στις 24 του μήνα μάλλον και ότι δεν μπορούν να κρατήσουν την παραγγελία μου μέχρι τότε και άλλες τέτοιες βλακείες . Τέλος πάντων αυτό είναι μια άλλη ιστορία . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guard1an Ιούνιος 21, 2007 #10 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2007 Τρομερά χαρακτηριστικά, πανέμορφο (το είδα σήμερα από κοντά) και τρομερή τιμή.Τι άλλο να ζητήσει κανείς? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 22, 2007 #11 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2007 Αρχική απάντηση από dubber Παρά τα όσα θα ακούσεις εδώ, έχω δουλέψει και έχω δει πολλά ACER και κανένα τους δεν είχε ποτέ κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Εμείς εδώ λέμε ψέματα, γιατί δεν μας αρέσει το όνομα. Γι' αυτό και της τά χαμε σκάσει, επειδή δεν μας άρεσε η φίρμα. Αρχική απάντηση από dubberΠροχώρα, μη το φοβάσαι, έχω δουλέψει άπειρα laptops, τα acer πάντα μου έκλεβαν την καρδιά. Εμένα πάλι μου έκλεβαν την καρδιά οι ιταλίδες όταν είχα Acer. Περί ορέξεως . . . Αρχική απάντηση από Guard1an Τρομερά χαρακτηριστικά, πανέμορφο (το είδα σήμερα από κοντά) και τρομερή τιμή. Τι άλλο να ζητήσει κανείς? Το ίδιο design κατασκευασμένο από ibm ίσως? Καλύτερα να κάνεις μια παραχώρηση στο design και να πάρεις ibm Αρχική απάντηση από ΟΕW1999για ποιο λογο να πληρωσεις τιμη παραπανω για δυθεν ποιοτητα την ωρα που η εγγυηση σε καλυπτη και μπορεις να εχεις καλυτερα τεχνικα χαρακτηριστικα Κλασσική παγίδα. Κοιτάς τα specs και αγνοείς το βασικότερο: το laptop, δεν είναι desktop, και άλλο να έχεις design ibm και αλλο acer. Επίσης τα περί κάλυψης εγγύησης είναι πονεμένη ιστορία. Τέλος πάντων, προσωπικά δεν με απασχολεί, πάρτε και lada laptop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dubber Ιούνιος 22, 2007 #12 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2007 Καλές οι ειρωνείες πρωινιάτικα αλλά σε προσπερνάω γιατί είναι Παρασκευή και έχω καλή διάθεση, αλλιώς θα σε πλάκωνα και θα σε έκανα μαύρο όπως στο avatar σου Αυτό που είπα το είπα γιατί γενικά στα forums πολλοί λένε την άποψή τους χωρίς να έχουν ουσιαστικά προσωπική άποψη. Διάβασαν μια φορά από έναν ότι ένα Acer χάλασε και μετά ξέρουν ότι τα Acer είναι παρτάλια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ison Ιούνιος 22, 2007 #13 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2007 Το πηρα χτες το εν λογω laptop 1199 Ευρω με τον core duo 1,8. Απο Πλαισιο εγινε η αγορα. Υπαρχει και στα 1299 με 2,0 επεξεργαστη αλλα δεν υπηρχε ετοιμοπαραδοτο και σκεφτηκα τι Γιαννης τι Γιαννακης για 200 mhz δεν εγινε και τπτ οποτε το τσιμπησα.Να σημειωθει εδω οτι στο site του Πλαισιου λαναθασμενα γραφει οτι το 1,8 μοντελο εχει 160 δισκο. Και αυτο εχει 200αρι. Τσπ θα ανεβασω και μερικες φωτο οταν μπορεσω. Το ολο συστημα φαινεται αρκετα ποιοτικο αν και υπηρξε μια μικρη παραφωνια. Δεν ξερω αν το εκανα εγω ή αν ηρθε ετσι απο το εργοστασιο αλλα ελειπε ενα μικρο πλαστικο στην οθονη το οποιο καλυπτει τις βιδες απο το να μην φαινονται και λειτουργει και ως "ποδαρακι" στο να καθεται η οθονη πανω στο κυριως σωμα. Παραθετω το σημειο αν και δεν φαινεται καλα στην φωτο. Τωρα το θεμα ειναι επειδη ειμαι ψειρας τι να κανω? Εκτος του οτι φαινεται η βιδα ειναι και λιγο ψυχολογικο το θεμα. Αν στειλω mail στην acer λετε να μου το στειλουν? Τρομερά χαρακτηριστικά, πανέμορφο (το είδα σήμερα από κοντά) και τρομερή τιμή. Που το ειδες απο κοντα να παω να "παρω" το πλαστικο :devil: :devil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReaperX Ιούνιος 22, 2007 #14 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2007 Fotos και bench asap!! Btw το μεγάλο δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο στο κατάστημα ή γενικά δεν υπάρχει στην αποθήκη?? Στείλε κάνα mail στην Acer,αλλιώς... Πάντως πιστεύω πως λογικά θα μπορείς να το γυρίσεις και πίσω εφόσον είσαι εντός των 10 ημερών..:...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ison Ιούνιος 22, 2007 #15 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2007 Δεν το πηρα μεσω internet.Πηγα και το πηρα απο το Πλαισιο Συνταγματος. Αληθεια γινεται να το γυρισω ετσι? Χλωμο το κοβω.Ο πωλητης μου ειπε οτι ειχε μερικα κομματια με το 2,0 cpu τα οποια εφυγαν πολυ γρηγορα.Ο ιδιος μου ειπε οτι σημερα θα ειχαν stock απο 2,0 οποτε αν ενδιαφερεσε παρε ενα τηλ στο Πλαισιο Συνταγματος (της Στουρναρης δεν ειχε κανενα απο τους 2) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 22, 2007 #16 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2007 @ison: Να πας στο κατάστημα, να το γυρίσεις, και να πάρεις άλλο. Αρχική απάντηση από dubber Καλές οι ειρωνείες πρωινιάτικα αλλά σε προσπερνάω γιατί είναι Παρασκευή και έχω καλή διάθεση, αλλιώς θα σε πλάκωνα και θα σε έκανα μαύρο όπως στο avatar σου σιγά τα αίματα Αρχική απάντηση από dubberΑυτό που είπα το είπα γιατί γενικά στα forums πολλοί λένε την άποψή τους χωρίς να έχουν ουσιαστικά προσωπική άποψη. Διάβασαν μια φορά από έναν ότι ένα Acer χάλασε και μετά ξέρουν ότι τα Acer είναι παρτάλια. Δηλαδή κάνεις τον Ρομπέν των Χαζών (tm Πανούσης)? Μην κρίνεις για να μην κριθείς. Έχεις προσωπική εμπειρία να μας παραθέσεις από το service της Acer? Γιατί κι εμένα όταν δούλευε, μια χαρά ήταν, όταν δεν δούλευε είχαμε το πρόβλημα. Οπότε το "έχω δουλέψει πολλά Acer και μαμάγανε" δεν κολλάει, αν είχες στείλει πολλά Acer για service και μετά παίζανε θα το βούλων και θα έλεγα ότι είμαι ο κλασσικός τυπικός αποτυχημένος (no) power user. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReaperX Ιούνιος 22, 2007 #17 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2007 Κοίταξε θεωρητικά πρέπει να γίνεται...Τώρα τι να σου πω...Μπορείτε να επιστρέψετε προιόντα που έχετε παραλάβει στις περιπτώσεις όπου: * To προιόν που παραλάβατε είναι προβληματικό * Παραλάβατε άλλο προιόν από αυτό που παραγγείλατε * Διαπιστώσατε ότι το προιόν που παραγγείλατε δεν σας κάνειΣυγκεκριμένα: * Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορούμε : o Να σας στείλουμε εξωτερικό service στο χώρο σας. Αν για τη βλάβη είναι υπεύθυνο το Πλαίσιο η επίσκεψη και η αντικατάσταση είναι δωρεάν. Στην περίπτωση που έχει γίνει λάθος από τον πελάτη η επίσκεψη θα ακολουθήσει τις τιμές καταλόγου εξωτερικού service. o Να φέρετε/στείλετε το προιόν σε κάποιο Πλαίσιο Service, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν * Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προιϊόντος * Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα ΠλαίσιοΕφόσον δεν ανεφέρει συγκεκριμένα προ'ι'όντα πρέπει να ισχύει για όλα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ison Ιούνιος 22, 2007 #18 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2007 Μαλιστα.Τωρα τι να πω να παω να το αλλαξω για ενα μικρο πλαστικο ψιλομαμ@κια μου κανει αλλα ελα που ειμαι ψειρας. Τι να πω θα παρω κανα τηλ αυριο το πρωι να δω τι παιζει.@ Reaper ενα λινκ απο αυτο που μου παρεθεσες υπαρχει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReaperX Ιούνιος 22, 2007 #19 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2007 Αρχική απάντηση από ison@ Reaper ενα λινκ απο αυτο που μου παρεθεσες υπαρχει? http://www.plaisio.gr/help.aspxΣτην κατηγορία παραγγελία.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nitrodr125 Ιούνιος 23, 2007 #20 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2007 Και ναι λοιπόν το πήρα το laptop!!Λοιπόν οι εντυπώσεις μου μέχρι στιγμής είναι σχετικά καλές αν και δεν το έχω ψάξει πολύ ακόμα.Το laptop δουλεύει απροβλημάτιστα .Το μόνο μείον που του βρήκα είναι η ροδέλα του ήχου η οποία δεν έχει και πολύ καλή απόκριση.(μου θυμίζει ένα παλιό ραδιοφωνάκι που είχε ο παππούς μου) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.