GruntGR Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21, 2007 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21, 2007 Πηρα το client και το key πριν την ωρα τους χαρη στον john2 , τωρα πλεον ειναι διαθεσιμη για ΟΛΟΥΣ τους subcribers, καινουργιους παλιους, paying και free http://www.fileplanet.com/promotions/quakewars/ Μια ιδεα απτο gameplay εδω http://hkfclan.net/etqwpublicbeta/sewer_assult_rifle.wmv http://hkfclan.net/etqwpublicbeta/gameplay_shoot_tires_off.wmv περισσοτερα video και screen απο εδω http://dohfos.blogspot.com/search/label/etqw Προσωπικα λιγο που επαιξα χθες το βραδυ μου αρεσε αρκετα, εχει καποια στοιχεια απτο ET αλλα δεν ειναι ακριβης μεταφορα, πιο πολυ επαιξα με τους strogg επειδη εχουν πιο πολυ βαθος, μπορει ο technician να δινει και ammo και health με αυτα που πεταει και επισης εκτος απο revive μπορει να κανει μετατρεψει τα πτωματα των νεκρων gdf σε host να τα κανει claim οποιος strogg θελει και μετα να κανει respawn πανω σε αυτα Απο αποψη gameplay πρεπει να περασουν πρωτα 20-30 λεπτα μεχρι να καταλαβεις πως πρεπει να παιξεις ( παραπανω αμα δεν εχεις παιξει ποτε RTCW/ET/team fortress ) μετα καταλαβαινεις πως το παιχνιδι εχει πολλες προοπτικες Αυτο που με ξενερωνει ειναι το τεχνικο κομματι, δεν ειδα πουθενα επιλογη για multi core support οπως το quake 4 ( παρολαυτα υποσχεθηκαν πως θα υπαρχει στην final ) στα 1024*768 με ολα στην μεση 4x AA και alpha to coverage ( κατι σαν το adaptive antialiasing / EATM + sharpen mode της ATI αλλα σε opengl ) εχω συνηθως 60fps (που ειναι και το cap του παιχνιδιου ) παρολαυτα δεν εχει τοσο smooth αισθηση ενω πολλες φορες πεφτω στα 35-45 κατα την διαρκεια της μαχησ και ξενερωνω, το μηχανημα μου ξαναλεω ειναι ενας οπτερον στα 2.75 μια 1900xt με το bios της xtx και 2gb ram, οι κατοχοι core2duo ειχανε πολυ ομαλοτερη εμπερια απο μενα με ιδια η χειροτερη καρτα οποτε ειναι αλλο ενα game οπου το cpu muscle μετραει και μαλλιστα πολυ, ελπιζω να αλλαξει αυτο οταν ενεργοποιηθει το multicore support για να αξιοποιηθουν και οι 2 πυρηνες των athlon64 Επισης το netcode θελει δουλεια ακομα, εριχνα κατι βολες με το railgun του infiltrator (εχει πολλη πλακα αυτο το class ) και μεχρι να μετρησουν περναγαν 1-2 secs,επισης τα μοντελα φαινεται να πηγαινουν ΠΟΛΥ σπαστα, ολα αυτα σε UK server με 80-110, ping, οταν πεσανε οι παικτες στους 8 εγιναν τα πραγματα αρκετα πιο smooth, τελος τα οχηματα εχουν πολυ laggy αισθηση στον χειρισμο τους και θελουν ακομα δουλεια, για beta ειναι πολυ καλο (μην το συγκρινετε καν με το bf2 ειναι εντελως διαφορετικο στην νεοτροπια ) ελπιζω τα περισσοτερα τεχνικα προβληματα να λειψουν απτην τελικη εκδοση, απο αποψη gameplay προσφερει πραγματικα κατι ποιοτικο και αξιζουν συγχαρητηρια στην splash damage και στην iD Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούνιος 21, 2007 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2007 μ αρεσει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.