GoriLLakoS Ιούνιος 11, 2007 #81 Ιούνιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από mariosalice Τι ευχαριστείς? Σε ταλαιπώρησαν και μετά λένε ότι δήθεν η χρήση βαζελίνης δεν αντιβαίνει? Σιγά μην το λέγανε στο τυχαίο πελάτη. Έγραψες εδώ μέσα και φαίνεται το είδαν. Δηλαδή έκανα ανάλυση στο χημείο του κράτους και είδαν ότι είναι βαζελίνη? Κοροιδευόμαστε? Ναι ρε man και εσένα τι σε νοιάζει.... ? Εγώ το είδα το θέμα και έδωσα εντολή να αλλαχτεί επιτόπου επειδή συμπαθώ τον obi, επειδή ασχολούμαστε με το ίδιο χόμπι, επειδή δεν βγάζει 80εκκατομύρια τον μήνα και τα 160 δεν τα έχει για πέταμα... Έτσι και αλλιώς θα του την αλλάζαν γιατί έτσι είναι η πολιτική της εταιρίας..απλά θα του έπερνε 2 μέρες παραπάνω... Eσύ όμως... @polonos Καμία τακτική RMA δεν έχει αλλάξει...:flower: ϊσως ο τρόπος που οι πελάτες ζητάνε κάτι έχει αλλάξει..
Maximus Ιούνιος 11, 2007 #82 Ιούνιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από o polonos Γιωργο μαλλον ξεχασες κατι .... Ο συγκεκριμενος τεχνικος (υπευθυνος service) εχασε την δουλεια του εξετιας αυτου ...... Επιδει τολμησε να πει στον πελατη να μετακινησει το αμαξι του και μετα ευχαριστως θα κοιταξει την περιπτωση του .... Ο πελατης εκανε παραπονα και ο ανθρωπος εμεινε χωρις δουλεια ..... Καλο ειναι να κοιταμε και της 2 πλευρες του νομισματος...... Συν τα αλλα (το εγραψα και αλλου) Το πλαισιο εχει αλλαξει ελαφως την πολιτηκη του οσον αφορα το RMA ..... Μαριε ο τεχνικος δεν μπορει να γνωριζει αν εσυ η ο καθε εσυ εκανες τα παντα για να δεις αν οι μνημες εχουν προβλημα ... Και καλα εκανε και σου ζητησε να τα κοιταξει και ο ιδιος Απλα εσυ ησουν ατυχος και επεσες πανω στο Σ/Κ Αλλιως ειμαι σιγουρος οτι θα ειχες της μνημες σου (πιστωτικο) την επωμενη μερα .... Αμφιβάλλω αν ο τεχνικός αυτός έφυγε εξαιτίας αυτού Θωμά
AN7 OverClocker Ιούνιος 11, 2007 #86 Ιούνιος 11, 2007 α?Νταξ νομίζω έχουμε ηεφύγει τελείως...Αντρα θέλω τώρα τον εθέλω...Δεν πάει έτσι...Ο gznp με κάλυψεΚαι να πώ ότι η βαζελίνη είναι ξένο σώμα πάνω στην μητρική....Διαβάστε λίγο τους όρους εγγύησης....
GoriLLakoS Ιούνιος 11, 2007 #87 Ιούνιος 11, 2007 Νόμιζα πως ήταν αυτή... http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=1&category=1033&product=973521 Μην βαράτε...
deninho Ιούνιος 11, 2007 #88 Ιούνιος 11, 2007 Βασικά, με τη βαζελίνη αλλού θα πήγε το μυαλό του τεχνικού
hipro5 Ιούνιος 12, 2007 #89 Ιούνιος 12, 2007 Αρχική απάντηση από deninho [Χθες, στις 21:39] Βασικά, με τη βαζελίνη αλλού θα πήγε το μυαλό του τεχνικού .....ότι πάει η μητρική.....τη μάμησε......
dubber Ιούνιος 12, 2007 #91 Ιούνιος 12, 2007 Θα διαβάζει κάποιος για τρύπες και βαζελίνες και ποιός ξέρει πού θα τρέχει το μυαλό του
ΓιαγκΤ Ιούνιος 12, 2007 #92 Ιούνιος 12, 2007 Καινούρια μόδα : Πριν αλέκτωρ λαλήσει, ανοίγουμε ένα θέμα με παράπονα , για να βάλουμε τον μικρό στη πρίζα, χωρίς να του έχουμε και υποχρέωση !!Κάνε υπομονή ρε μάστορα, και αν απελπισθείς μετά από μήνα, στείλε του πμ με τάμα λαμπάδα στο μπόι του.
isaias1983 Ιούνιος 12, 2007 #94 Ιούνιος 12, 2007 Και ασχετο ρε παιδια...ολοι στο πλαισιο δουλευετε?Ετσι εγκυκλοπεδικα ρωταω..δεν εχω τιποτα με το μαγαζακι.ισα ισα με εχουν εξυπηρετησει παντα οταν παω.
AN7 OverClocker Ιούνιος 12, 2007 #95 Ιούνιος 12, 2007 που κολάει αυτό?btwόχι δεν δουλεύουμε όλοι εκεί...μόνο συγκεκριμένα άτομα από εδώ μέσα και μετριούνται στο ένα χέρι και περισεύουν δάκτυλα...
deninho Ιούνιος 12, 2007 #96 Ιούνιος 12, 2007 Για να είσαι δικαιος απέναντι σε κάποιον, είτε αυτός ο κάποιος είναι φυσικό πρόσωπο είτε είναι μαγαζί, πρέπει να έχεις κάποιο συμφέρον; Πριν 3 χρόνια που το Πλαίσιο δεν μου είχε συμπεριφερθεί σωστά (με ταλαιπώρησε 18 μήνες-έχω και χαρτιά για του λόγου το αληθές), ήμουν αυτός που το κατηγορούσε. Εν τέλει τα πράγματα άλλαξαν, σαφώς βελτιώθηκαν, υπάρχει σωστή εξυπηρέτηση, αλλά βλέπω κόσμο να γκρινιάζει χωρίς λόγο. Γτ πραγματικά, είναι χωρίς λόγο το να γκρινιάζεις, χωρίς να έχει έρθει η Δευτέρα που σου είπαν ότι θα σε ειδοποιήσουν, για το τι θα γίνει
deninho Ιούνιος 12, 2007 #98 Ιούνιος 12, 2007 ουπς σορρυ... μπέρδεψα την δική σου περίπτωση με του Μάριου..
mariosalice Ιούνιος 13, 2007 #99 Ιούνιος 13, 2007 Εντάξει, αλλά δεν μπορώ να απαντήσω σε ξένο thread.Εξ άλλου έχει κλείσει αυτό το θέμα. Δες αυτό ως επίλογο (Είναι ουσιαστικά μια απάντηση όπου συνδέονται αυτά που γράφω για το e-chop και ας απευθύνεται σε δύο άτομα).
Aias Ιούνιος 13, 2007 #100 Ιούνιος 13, 2007 Το Πλαισιο εχει την καλυτερη πολιτικη after sale μαγαζιου στην Ελλαδα(και πιστευω και σε πολλες αλλες χωρες στον κοσμο) .Με αυτον τον τροπο μπορει 1 στις 10 να ζημιωθει 1 μητρικη αλλα θα βγαλει τα 10 πλασια απο τους πελατες που γνωριζουν και προτιμανε να ψωνισουν απο εκει για να εχουν το κεφαλι τους ησυχο.(σαν εμενα και πολλους αλλους )
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.