Jump to content



Σχεδόν 4 ΗΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ INTERNET οι συνδρομητές της TELLAS!!


Urakan

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Wizard!

Επειδή τυχαίνει να ήμουν εργαζόμενος στην εν λόγο εταιρεία μέχρι πρόσφατα, μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι έχει το πολυπληθέστερο support τμήμα από κάθε άλλη εταιρεία του χώρου και μη. Στο τμήμα internet έχει >30 άτομα το πρωί και ~10 μετά τις 8 το βράδυ. Μη λέμε βλακείες αν δε γνωρίζουμε, επειδή απλά εμείς έτυχε να μην εξυπηρετηθούμε σωστά :)

Καλα δεν σου θιξαμε την εταιρια(το 3-4 το ειπα προφανεστατα με το σκεπτικο οτι δεν επαρκουν). Το γεγονος οτι εχει 30 ατομα απο οσο μας λες και ΠΑΛΙ δεν μπορεις να πιασεις γραμμη σημαινει 2 πραγματα

α) Ειτε κωλοβαρανε ολοι

β) Ειτε σαφεστατα χρειαζονται περισσοτερα ...αν η forthnet εχει 200.000 συνδρομητες (λεμε τωρα για να σε προλαβω παλι) σε συνδυασμο με το οτι γινεται πανικος απο αιτησεις ...με το μπαρδον κιολας αλλα τι να κλασουν 30 ατομα? Και το λεω με συμπαθεια γιατι καταλαβαινω τι πρεπει να ακουνε και τα δικα τους αυτια. Και αυτοι ανθρωποι ειναι και εχουν ορια.

Αν δεν σου κανει κοπο θα προτιμουσα χαρακτηρισμους του στυλ μην λες βλακειες να του αποφευγεις στο μελλον διοτι δεν σε τιμανε, αν ηταν μια μερα θα καταλαβαινα αλλα μια βδομαδα για εταιρια σαν την Forthnet ελεος δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

Όπως σου ξαναείπα, κι όπως μπορείς να διαβάσεις σε πολλά posts και σε άλλα forums, το 1 εβδομάδα είναι μάλλον κάτι που "έτυχε" μόνο σε εσένα. Και φυσικά δε μπορείς να με πείσεις ούτε εμένα, ούτε κανέναν άλλον, ότι παίρνεις 10 φορές την ημέρα για μία εβδομάδα και δε μπορείς να βρεις άνθρωπο να μιλήσεις. Αν πάρεις μία φορά στις 11 που είναι ώρα αιχμής κι μετά ξανά την επόμενη στις 11, τότε δε λες ότι παίρνω δύο μέρες και δε μπορώ να πιάσω γραμμή :)

Επίσης η κάθε εταιρία φροντίζει να πληρώνει τις θέσεις της βάσει μέσου όρου. Αν λοιπόν ο μέσος όρος ζήτησης τη μέρα μπορεί να εξυπηρετηθεί από 30 άτομα, τόσα θα πάρει για να εξυπηρετεί. Κάποιες μέρες θα είναι χαλαρά, κάποιες άλλες δε θα προλαβαίνουν. Το αν κωλοβαράνε ή όχι, δεν το σχολιάζω, γιατί ίσα που κάνουν 1-2 διαλείμματα για τσιγάρο, όσοι καπνίζουν... Τέλος, η Forthnet έχει ΜΟΝΙΜΗ αγγελία για πρόσληψη στις συγκεκριμένες θέσεις και ο λόγος είναι ότι οι περισσότεροι δεν αντέχουν την πίεση στη δουλειά και μετά από λίγο καιρό φεύγουν (φαίνεται το κωλοβάρεμα είναι κουραστικό...)

Τώρα αν κάνει μιά προσφορά όπως την 1 Ιουνίου και πέσουν 10.000 αιτήσεις μαζεμένες (τόσες ήταν στην προηγούμενη προσφορά), δε θα προσλάβει 100 άτομα και θα βάλει άλλες 100 γραμμές στο κέντρο για 2-3 μέρες που θα γίνεται πανικός. Αναγκαστικά θα υπάρξει αναμονή και καθυστερήσεις.

Link to comment
Share on other sites

αν και έχω πέσει "θύμα" των μεγάλων χρόνων αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο της 4νετ, συμφωνώ απόλυτα με τον Wizard! Εκτός κι αν μας ενδιαφέρει να εξυπηρετηθούμε μια φορά και τέρμα (γτ αν πάρει η εταιρία παραπάνω προσωπικό από όσο χρειάζεται, και μπορεί να αντέξει, θα καταλήξει σαν την Ολυμπιακή.. μόνο που δε θα τη συντηρεί το κράτος ;) )

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω ρε παιδια τοτε ειμαι μεγαλος γκαντεμης εγω.

Υποψιν οτι ειμαι/ημουν συνδρομητης HOL και παντα οταν επαιρνα τηλ εβρισκα αντιπροσωπο τους εστω και με αναμονη.

Επαναλαμβανω οτι στην Forthnet εχω καταφερει να πιασω γραμμη μονο μια φορα μετα απο αρκετες προσπαθειες.

Wizard το κωλοβαρανε το ειπα για να δωσω εμφαση μην πιανεσε απο τις λεξεις.Αν δεις πιο κατω γραφω οτι καταλαβαινω τι περνανε και αυτοι οι ανθρωποι δεν ειμαι αναισθητος. Απλα οπως ειπα και ξαναλεω στις 30 φορες που εχω παρει (βαλε +-5) προσωπικα εχω εξυπηρετηθει 1 φορα και αυτη μιση. Αν διαβασεις στο adslgr θα δεις οτι δεν ειμαι ο μονος.

Σε αυτο που θα συμφωνησω ειναι οτι λογω "εποχης" και φορτου εργασιας ισως να μην εχω αντκειμενικη εικονα απο την κατασταση οποτε θα περιμενω μεχρι να σχηματισω πιο ολοκληρωμενη γνωμη.

Φιλικα παντα το Σκαθαρι

οουππςςς μπερδευτηκα :p

Link to comment
Share on other sites

Αν και είμαι φανατικά κατά του πΟΤΕ εχω να παρατηρήσω ότι εδώ

και ένα χρόνο δεν είχα κανενα πρόβλημα. Δεν "έπεσε" το νετ ούτε ένα

λεπτό. Βεβαία δεν πιάνω τις ταχύτητες που θα έπρεπε, αλλα αυτό είναι

άλλο θέμα. Δεν γίνεται να τα έχουμε όλα σε αυτό τον κόσμο.

Γιατί οι ιδιωτικές εταιρείες δεν καταργούν τα ενσύρματα δίκτυα και να

ασχοληθούν με τα ασύρματα. Ιδικά οι εταιρείες κινητης τηλεφωνίας θα

μπορούσαν να χτυπήσουν την αγορά έαν έριχναν τις τιμές στο ασύρματο..

Οπότε ούτε πΟΤΕ ουτε DSLAM ούτε καλώδια ούτε παπαριές.....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ison

Τι να πω ρε παιδια τοτε ειμαι μεγαλος γκαντεμης εγω.

Δεν είσαι γκαντέμης.

Δεν ξέρω τι λέει o Wizzard, αυτό που ξέρω είναι ότι τα παράπονα για την forthnet είναι πάρα πολλά τον τελευταίο καιρό και με αυτό τον τρόπο χαλάει την εικόνα της σοβαρής εταιρίας (την οποία είχα στο μυαλό μου για αυτή).

Επίσης σοβαρή εταιρία σημαίνει ότι προβλέπει όλες τις υποδομές (στις οποίες φυσικά εντάσσεται και εξυπηρέτηση πελατών) πριν αρχίσει να διαφημίζει DSL 1.545.584 GBIT με 0,2 το μήνα.

Παράλληλα μία εταιρία είναι σοβαρή όταν μπορεί να εξυπηρετήσει σωστά τους πελάτες ανά πάσα στιγμή (ακόμα και στο peak που υποτίθεται ότι διανύουμε τώρα) και όχι τον 15Αύγουστο που όλοι είναι στην παραλία.

Και κάτι τέτοιο στην Ελλάδα δυστυχώς είναι σπάνιο φαινόμενο (ακόμα και από σοβαρές εταιρίες όπως η Forthnet).

Από την άλλη πάλι το κατανοώ (όχι όμως το δικαιολογώ) όταν οι καταναλωτές ''τσιμπάνε'' στις Ν άλλες εταιρίες / γκιόζηδες που διαφημίζουν άπειρα GBIT τσάμπα (οπότε κάποιοι - όπως η Forthnet - κοιτάνε να ''απαντήσουν'' - λανθασμένα βέβαια).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.