Jump to content



Μεταχειρισμένη μητρική από eshop


Dorian

Recommended Posts

Παιδιά θυμάστε πριν μερικά χρόνια....το πλαίσιο ήταν ένα κατάστημα με πολλά πράγματα αλλά ήταν.......αγιογδάρτες....φαρμακείοοοοο:nuke: :nuke:

Είχαν αρκετά ακριβές τιμές.....:mad:

Τώρα βέβαια επειδή ζοριστικαν έριξαν τις τιμές και ανέκτησαν πάλι έδαφος.....

Νομίζω πάντως και το λέω και πάλι ότι πρέπει να δούμε τι θα μας πει ο φίλος που έκανε το ποστ....και μετά να κρίνουμε για το συγκεκριμένο ζήτημα...:toomuchne

Γενικά τώρα ο κάθε ένας έχει τις δικές του εμπειρίες....εγω προσωπικά δεν στηρίζω κανέναν..

Δεν στηριζω κανέναν γιατί και από το πλαίσιο εξυπηρετήθηκα πολύ καλά και από το ε-σοπ μέχρι τώρα άψογα.:shifty:

Και βασικά δεν είναι καλό να σταυρόνουμε κάποιον κάνοντας συνέχεια υποκειμενική κριτική του πράγματος.....Γιατί;;

Γιατι και εδώ στο φορουμ υπάρχουν επαγγελματίες με μαγαζιά που δεν κάνουν και τόσο επαγγελματικά την δουλία τους.

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από Saber_Rider

Πάντως η έκφραση "δε μας νοιάζει που θα το βρει, γι'αυτό πληρώνουμε" δεν με βρίσκει σύμφωνο! Αν μπορούν και έχουν παρόμοια mobo θα σου κάνουν την αντικατάσταση. Δεν είναι υποχρεωμένοι να κρατάνε stock με παλίες μητρικές ας πούμε για τα rma που θα χρειαστούν μετά από 3 χρόνια!:)

Μα γι'αυτό πληρώνουμε τις τιμές που πληρώνουμε. Για το support και την εγγύηση. Ο πωλητής σύμφωνα με το νόμο ωφείλει να αντικαταστήσει/παρέχει εγγύηση (επισκευή κλπ) για τον χρόνο που το προϊόν καλύπτεται από την εγγύησή του.

Αλλιώς θα τα παίρναμε σε τιμές χονδικής "as is".

Το να ζητήσεις αντικατάσταση είναι απαράβατο δικαίωμα σου. Δε σε νοιάζει αν κρατάει το μαγαζί στοκ. Θα το βρει από τον προμηθευτή/εργοστάσιο. Αυτή είναι η δουλειά του. Αν είναι να παρέχουμε μόνοι μας support στον εαυτό μας, ε τότε να τα αγοράζουμε σε χαμηλότερες τιμές.

Για παράδειγμα, η αδελφή μου έφερε από ξένη χώρα (εκτός Ευρώπης) μια ψηφιακή φωτογραφική. Με εγγύηση κόστιζε $500, χωρίς εγγύηση κόστιζε 280.

Η διαφορά της τιμής με εγγύηση σε σχέση με αυτήν χωρίς εγγύηση πήγαινε στον πωλητή.

Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό. Δε σημαίνει απαραίτητα οτι το ποσοστό κέρδους είναι πάντα τόσο υψηλό. Αλλά η ουσία είναι οτι στην τελική τιμή αγοράς περιλαμβάνεται και η υποστήριξη/εγγύηση που σου παρέχει ο πωλητής. Αν δεν την παρέχει σωστά, ας μην την περιλαμβάνει στην τελική τιμή. Απλά πράγματα.

κιτα να δεις φιλε JimmyFox η plextor οταν πας και περνεις ενα DVD-RW το πλαισιο δεν στο κανει αντικατασταση αλα εσυ το στελνεις εξω φιλε οποτε δεν εχει καμια δουλεια το μαγαζι - πωλητης. και κανονικα η εγγυση δεν εχει καμια σχεση με την τιμη που το ειχες παρει το προιον ενα παιζει ειχε μια τι4200 και του χαλασε και την εστιλε στην ετερεια εξω και του δοσανε μια 6200 η 6600 δεν θημαμαι μια απο της 2

νομοθετικό πλαίσιο υπάρχει

είναι υποχρεωμένοι για 2 χρόνια να διατηρούν απόθεμα ικανό για τις ανάγκες των RMA

αλλά και να αντικαθιστούν τα προιόντα με ίσων ή καλύτερων δυνατοτήτων.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.