Jump to content



Μεταχειρισμένη μητρική από eshop


Dorian

Recommended Posts

Και μενα το ιδιο εχει γινει! Το εχω ξαναπει καπου εδω μεσα στο φορουμ.. Περσυ με μια dfi ultra-d ειχε αυτοκολλητο απο την infoquest. Πηγα στο Μαρουσι εγινε λιγο πανικος και κε το που ανεφερα ΙΝΚΑ πηρα τα λέφτα μου πισω. Δοκιμασε το!

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

ειναι να μην σου τυχη και ενας φιλος μου ειχε παρει απο το e-shop την msi p6n sli 650i και ειχε προβλημα η καρτα ηχου και πηγαμε και την αλαξαν μετα απο 2-3 ημερες. παντως να την πας και να τους πεις να στην αλαξουν και να την ανοιξεις μπροστα τους την καινουργια που θα σου δωσουν

Αρχική απάντηση από Βίξ [Σήμερα, στις 00:13]

...ο οποίος προφανώς επέστρεψε την μητρική όχι ως προβληματική (δηλαδή όχι με διαδικασία RMA) αλλά κάνοντας χρήση του δικαιώματός του για επιστροφή σε περίπτωση μη ικανοποίησης....

σε μητρικη που ειχε απλως βγει απο την αντιστατικη σακουλιτσα της (τπτ απο τα αλλα συνοδευτικα πειραγμενα) , ουτε ειχε βιδωθει ουτε τπτ, ο (κοντο)χοντρος στο eshop πατρας τηλεφωνικα μου ειπε οτι δε μπορω να κανω χρηση του δικαιωματος ,ακριβως επειδη την εχω ανοιξει.. στην ανταπαντηση μου οτι αφου το κουτι δεν εχει πουθενα καποια ταινια ασφαλειας, ουτε επισης η σακουλα , ΑΡΑ καλλιστα και σε μενα μπορει καποιος να την ειχε ανοιξει.. μου πεταξε το "ναι αλλα εμεις μπορουμε να δουμε αν εχει ανοιχτει ή οχι" ... τρομαρα τους..

Αρχική απάντηση από Βίξ [Σήμερα, στις 00:13]

Ευθύνες όμως πιστεύω οτι έχει και ο προηγούμενος (όχι ο συγγραφέας του θέματος) πελάτης ο οποίος προφανώς επέστρεψε την μητρική όχι ως προβληματική (δηλαδή όχι με διαδικασία RMA) αλλά κάνοντας χρήση του δικαιώματός του για επιστροφή σε περίπτωση μη ικανοποίησης. Το οποίο δικαίωμα όμως προβλέπει οτι δεν έχεις χρησιμοποιήσει την μητρική.

Αυτό που θα έπρεπε να κάνει το e-shop είναι να δει την μητρική οτι έχει υποστεί χρήση και να αρνηθεί την επιστροφή. Εδώ είναι η ευθύνη του.

Κάνεις λάθος φίλτατε Βίξ.

Μέσα στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα επιστρέφεις το προϊόν αναιτιολόγητα . Έτσι απλά.

Η μόνη ευθύνη που έχεις, είναι να μη έχεις σπάσει-χαλάσει κάτι και να μη λείπει κάτι από τη συσκευασία (δεν εννοώ εξωτερική ζελατίνα).

Εάν θέλεις πάντως μπορώ να σου επισυνάψω το νόμο.

ΥΓ: Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των παραπόνων αφορά το εν λόγω μαγαζάκι;

σε ανάλογο τοπικ σε άλλο fora (insomnia) η συζήτηση είχε παρατραβήξει και είχαμε φτάσει στα άκρα. Ο διαχειριστής κλείδωσε το θέμα θεωρώντας το ανούσιο απο την αρχή όπως είναι.

Μαλώνετε και μαλώνουμε για ένα μαγαζί με χαμηλές τιμές. Όσοι δεν μένουν ικανοποιημένοι δεν ξαναψωνίζουν.

Ακριβώς. Ακόμα απορώ γιατί ασχολείται ο κόσμος με καταστάσεις που υπάρχει έστω και η υποψία απάτης/ταλαιπωρίας.

Αλλά νομίζω ότι η απάντηση στην απορία μου, βρίσκεται στην υπογραφή του spc.

Nuff said.

Αρχική απάντηση από Βίξ [Σήμερα, στις 06:28]

papatsonis και taz έχετε δίκιο αλλά συνεχίζει να υπάρχει ένα οξύμωρο: τελικά η μητρική που πήρε ο συγγραφέας του θέματος (με τις δαχτυλιές, την τρίχα και την πάστα στον μοχλό) μπορεί να θεωρηθεί ως μη χαλασμένη?

Γιατί αν μπορεί τότε νομίζω οτι γίνεται πολύς λόγος για το τίποτα. (Κατα τη γνώμη μου αυτό συμβαίνει. Εγώ προσωπικά δεν θα χαλιόμουν *τόσο* πολύ για μια τρίχα και λίγη πάστα αν η μητρική δούλευε κανονικά και καλύπτονταν απο εγγύηση).

’λλη λύση δεν βλέπω: δεν είναι δυνατόν 10 άτομα να αγοράζουν από ένα μαγαζί και μετά να το επιστρέψουν με την χρήση του νόμιμου δικαιώματός τους και οι επόμενοι 10 να δούνε δαχτυλιές και τρίχες και να τρέχουν σε ΙΝΚΑ επειδή το "απαίσιο μαγαζί" τους εξαπάτησε!

(Προς taz: μπρείς να μου στείλεις το νομοσχέδιο? Σίγουρα θα φανεί χρήσιμο. Ευχαριστώ)

Μα καλα!! δεν διάβασες το θεμα του συγγραφέα ??, αναφέρει οτι μαζι με τα παρελκομενα , βρήκε και την αποδειξη αγορας του προηγουμενου κατόχου, με ημερομηνία αγοράς τον Οκτώβριο του 2006! , δεν σου λεει τιποτα αυτο, δεν είναι αδικιμα. Εγω επεστρεψα μητρικη

(939) μετα απο 19 μηνες ,για rma, μετα απο εναμιση μηνα αναμονης, με πηρε τηλεφωνο ο υπαληλος για να μου πει οτι εγκριναν 79 ευρω , απο 260 ευρω αξια αγορας , δεν δέχτηκα!!!! μετα απο μια εβδομαδα τηλεφωναει ο υπευθηνος του τμηματος μαζι με τον

υπαληλο του, για να με κανουν παζαρια, με λεει μπορο να στην αλαξω με αυτην ....

τον απανταω μα καλα αυτη η μητρικη είναι σοκετ AM2, με ρωταει τι μητρικη ειχα , τον

απανταω 939, και με απαντησε οτι η μητρικη μου στο σοκετ 939 ειναι ΑΠΑΞΙΟΜΕΝΗ.

Τα συμπερασματα δικα σας.......

απαξιομενη,ξε-απαξιωμενη δικαιουσε αποζημιωση στο υψος της αξιας που αναγραφεται πανω στην αποδειξη (ή πιστωτικο αμα αυτο σε καλυπτει) γιατι ειναι νομιμο δικαιωμα σου

απλα ολοι οι φωστηρες πατανε πανω στην αγνοια του καταναλωτη ο οποιος δεν ξερει ουτε το 1% των δικαιωματων του...

δικαιούμαστε το ακριβές αντίτιμο ή έστω πολύ κοντά? αν κόστιζε μία μητρική 130 ευρώ μετά απο ένα χρόνο πόσο δικαιούμαστε δηλαδή?

στην αγγλία για μητρική της gigabyte μου είχαν δώσει όλο το ποσό μετά απο 2 χρόνια παρακαλώ :) στο multirama μετά απο ένα χρόνο μου είχαν φάει 20 ευρώ (δε με πολυ ενόχλησε γιατί στην αρχή μου είχαν φάει 60 ευρώ (τα οποία και δέχτηκα γιατί είχα βαρεθεί να τους ρωτάω πότε θα βγάλουν μία απόφαση) αλλά στο τέλος μου φάγανε μόνο 20 (με ειδοποίησαν στο άσχετο ότι είχαν κάνει λάθος)

Από όσο ξέρω για ένα χρόνο μετά την αγορά το προιόν κοστολογήται στην αρχική τιμή! Μετά στο κοστολογούν παρακάτω, και έιναι λογικό ρε παιδιά, αν εγώ είχα πάρει μια LanParty 939 στα 200 ευρώ και μου παρουσιάσει πρόβλημα μετά από 3 χρόνια 2 μήνες πριν λήξει η εγγύηση δεν είναι λογικό να μου πιστώσουν πάλι 200 ευρώ για μια απαρχεομένη πλέον μητρική! Αμα ήταν έτσι να τις καίγαμε κάθε 3 χρόνια για δωρεάν αναβάθμιση στην σύγχρονη πλατφόρμα!:D

Αρχική απάντηση από Saber_Rider

Από όσο ξέρω για ένα χρόνο μετά την αγορά το προιόν κοστολογήται στην αρχική τιμή! Μετά στο κοστολογούν παρακάτω, και έιναι λογικό ρε παιδιά, αν εγώ είχα πάρει μια LanParty 939 στα 200 ευρώ και μου παρουσιάσει πρόβλημα μετά από 3 χρόνια 2 μήνες πριν λήξει η εγγύηση δεν είναι λογικό να μου πιστώσουν πάλι 200 ευρώ για μια απαρχεομένη πλέον μητρική! Αμα ήταν έτσι να τις καίγαμε κάθε 3 χρόνια για δωρεάν αναβάθμιση στην σύγχρονη πλατφόρμα!:D

Ναι αλλά απο την άλλη τα καταστήματα μπορούν να κάνουν αυτό που κάνει το πλαίσιο.

Έστω οτι αγοράζεις μια χ μητρική στα ψ ευρώ. Αυτή λοιπόν η χ μητρική τυχαίνει να "απαρχαιώνεται" μετά από 1 μήνα γιατί η AMD ή Intel πχ αλλάζει σοκετ και εντός ολίγων ημερών αποσύρονται οι μητρικές που είχαν το προηγούμενο σοκετ για να έρθουν οι καινούριες.

Το πλαίσιο λοιπόν, λιγες μέρες πριν έρθει το νέο μοντέλο κατεβάζει την τιμή της χ μητρικής στο 1/3 της αρχικής.

Μετά από 3 μήνες λοιπόν η μητρική σου καίγεται και πας για RMA.

"Συγνώμη κύριε αλλά δεν υπάρχει πια αυτή η μητρική, θα σας πιστώσουμε".

Εσύ δέχεσαι. Σε πιστώνουν λοιπόν με ψ/3 ευρώ.

Τώρα το δέχεσαι?

2 τινα. Η απαιτείς να σου βρουν ΙΔΙΑ μητρική και περιμένεις ένας θεός ξέρει πόσο

ή σου δίνουν μια μητρική με το καινούριο σόκετ και αναγκασταστικά εσύ ή αναβαθμίζεσαι χωρίς λόγο ή την πουλάς και ψάχνεις μια μεταχειρισμένη.

Όπως βλέπουμε, δεν είναι μόνο ο πελάτης "κακός" και θέλει να "κλέψει" το μαγαζί. Τα καταστήματα κάνουν "απατεωνιές" σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα.

Κύρια ευθύνη έχει το κράτος που δεν διαθέτει μια σαφή νομοθεσία και δεν έχει τα κότσια να την εφαρμόσει. Η εκάστοτε "πολιτική εταιρείας" πρέπει να ωχριά μπροστά στην κρατική νομοθεσία και το συμφέρον του καταναλωτή.

Παρόμοια κατάσταση και στις κάρτες γραφικών. Κάτι 7900GX2 πήγαν από 500 στα 200, η θρυλική 6800LE από 200 πήγε 90 κλπ.

Αρχική απάντηση από JimmyFox [Σήμερα, στις 14:50]

Μετά από 3 μήνες λοιπόν η μητρική σου καίγεται και πας για RMA.

"Συγνώμη κύριε αλλά δεν υπάρχει πια αυτή η μητρική, θα σας πιστώσουμε".

Εσύ δέχεσαι. Σε πιστώνουν λοιπόν με ψ/3 ευρώ.

Τώρα το δέχεσαι?

Αυτά που είπα παραπάνω ΝΟΜΙΖΩ πως είναι μέσα στον κανονισμό!

Φυσικά και δεν θα το δεχθώ! Εγώ όμως δεν μίλησα για περίπτωση που χαλάει στους τρείς μήνες μετά την αγορά αλλά λίγο πριν την λήξη της εγγυήσεως. Αν χαλάσει μεσα σε διάστημα ενός χρόνου θα απετήσω τα λεφτά μου πίσω όλα! Αν περάσει ένας χρόνος και βάλε δεν το βρίσκω δίκαιο όμως να σου δόσουν όλα τα λεφτά πίσω (σε περίπτωση πάντα που δεν έχουν μια ισοδύναμη αν όχι ίδια mobo για αντικατάσταση).

Αρχική απάντηση από Saber_Rider

Αυτά που είπα παραπάνω ΝΟΜΙΖΩ πως είναι μέσα στον κανονισμό!

Φυσικά και δεν θα το δεχθώ! Εγώ όμως δεν μίλησα για περίπτωση που χαλάει στους τρείς μήνες μετά την αγορά αλλά λίγο πριν την λήξη της εγγυήσεως. Αν χαλάσει μεσα σε διάστημα ενός χρόνου θα απετήσω τα λεφτά μου πίσω όλα! Αν περάσει ένας χρόνος και βάλε δεν το βρίσκω δίκαιο όμως να σου δόσουν όλα τα λεφτά πίσω (σε περίπτωση πάντα που δεν έχουν μια ισοδύναμη αν όχι ίδια mobo για αντικατάσταση).

Έφερα ένα παράδειγμα.

Αλλά και πάλι, αν σου χαλάσει η μητρική λίγο πριν το πέρας της εγγύησης, η τιμή που θα μετρήσει θα είναι η τελευταια τιμή κτήσης, δηλαδή η μειωμένη, όχι αυτή που εσύ την αγόρασες. Και όπως γράφω παραπάνω, επειδή δεν θα έχουν ίδια να σου δώσουν, ή περιμένεις ώσπου να βρουν, ή σε πιστώνουν με το ποσό της ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ τιμής αγοράς ή απλά σου δίνουν μια πιο καινούρια που θα σε οδηγήσει ή σε αναβάθμιση ή θα την πουλήσεις.

Εμ οταν βριζω το e-shop θελετε να με φατε :hehe:

Ενα πραγμα ξερω ...

Δεν αξιζει να ασχολουμαστε πλεον με το συγεκριμενο καταστημα ....

Οσες φορες εχω παραγγειλει κατοι απο εκει, εφτασαν τα νευρα μου στα ακρα....

Και το χειροτερο δεν ειναι οτι ειναι ανοικανοι ....

Το χειροτερο ειναι οτι δεν σεβονται και κοροιδευουν τον πελατη :TD:

Καλυτερα να δοσω 20 ευρω παρα πανω και να εχω το κεφαλι μου ησυχο ....

Πολυ απλο παραδειγμα....

Μια μητρικη οποια αγοραστηκε απο το πλαισιο αρχες του 2006 μου καηκε προσφατα....

Παω λοιπον σε ενα καταστημα με αποδειξη αγορας κτλ....

Επιδει η μητρικη σταματησε να κυκλοφορει πλεον....

Μεσα σε 2 (ΔΥΟ) ωρες ειχα πιστωτικο (με την τιμη αγορας) στα χερια μου.....

Και μαλιστα επιδει εψαχνα στο ιδιο μαγαζι την ιδια μερα για νεα μητρικη ....

Ο υπαλληλος διχνωντας μου μια μητρικη ανεφερε οτι ειναι απο RMA και οτι δεν εχει κανενα προβλημα και αν δεν με πειραζει αυτο ...

Ε λοιπον αν αυτο δεν λεγεται σωστη εξυπυρετηση τοτε .....

Υ.Γ Δεν εχω καμμια σχεση με το πλαισιο, απλα ειναι καλο να αναφερονται τετοια πραγματα ;)

JimmyFox τι να κάνουμε, αυτό είναι το αναγκαίο κακό άμα σου τύχει πρόβλημα! :(

δεν θα ήταν δίκαιο να σε πιστώσουν με 200+ ευρώ ας πούμε για μια LanParty 939 του 2005 άμα σου χαλάσει τέλη του 2008!

Μπράβο στο Πλαίσιο:clap: :T:

Αρχική απάντηση από Saber_Rider

JimmyFox τι να κάνουμε, αυτό είναι το αναγκαίο κακό!:(

δεν θα ήταν δίκαιο να σε πιστώσουν με 200 ευρώ ας πούμε για μια LanParty 939 του 2005 άμα σου χαλάσει τέλη του 2008!

Μπράβο στο Πλαίσιο:clap: :T:

Κανένα κακό για τον καταναλωτή δεν είναι αναγκαίο.

Δε λέω να πιστώσει 200 για ένα εξάρτημα 3 ετών αλλά θα πρέπει να παρέχει σωστό support (να το αντικαταστήσει με το ίδιο προϊόν ή παρόμοιο, δε μας νοιάζει που θα το βρει, γι'αυτό πληρώνουμε) ή στην τελική να υπάρξει μια σαφή νομοθεσία που θα ορίζει κατά πόσο απαξιώνεται ένα τεχνολογικό προϊόν με την πάροδο του χρόνου.

Πχ. Αν κάτι τώρα κοστίζει 200, μετά από ένα χρόνο να κοστίζει τα 3/4 τις αρχικής τιμής, μετά από 2 χρόνια να κοστίζει τα 2/3 κοκ. Να μην είναι ελεύθερο το κατάστημα να χρεώνει όσο θέλει και όποτε θέλει. Δε μπορεί ας πούμε ένα προϊον των 500 να το κοστολογήσει μετά από 3 χρόνια στα 50.

δυστυχώς το φαινόμενο δεν είναι νέο. Ζω την "ηλεκτρονική απαξίωση" απο το 1986 με την διολίσθηση της αξίας του 1ου μου υπολογιστή (τοτε ikaros pc-xt). Δεν έψαξα βέβαια αν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο. Πάντως θα έχει απίστευτες συνέπειες κάτι τέτοιο σε κάθε τομέα των ηλεκτρωνικών (βλ . κινητά, κτλ κτλ)

Ότι πρέπει να θεσπιστεί σαφής νομοθεσία συμφωνώ απολύτως φίλε μου, και να κανονιζεται έτσι το πως θα εκπίπτει η αξία του προϊόντος με την πάροδο του χρόνου προσφέροντας κάποια σιγουρια στον καταναλωτή! Αλά πολλά ζητάς απο το "Ελάντα", εδώ άλλα και άλλα πιο σημαντικά δεν έχουν λυθεί! Πάντως η έκφραση "δε μας νοιάζει που θα το βρει, γι'αυτό πληρώνουμε" δεν με βρίσκει σύμφωνο! Αν μπορούν και έχουν παρόμοια mobo θα σου κάνουν την αντικατάσταση. Δεν είναι υποχρεωμένοι να κρατάνε stock με παλίες μητρικές ας πούμε για τα rma που θα χρειαστούν μετά από 3 χρόνια!:)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.