Jump to content



Μεταχειρισμένη μητρική από eshop


Dorian

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σήμερα πήρα μητρική από παραγγελία από το eshop και από ότι διαπίστωσα μου πασάρανε μεταχειρισμένη. Από μακρυά δείχνει καθαρή και καινούρια η μητρική, πλησιάζοντας όμως φαίνονται οι δακτυλιές μία τρίχα και υπολείμματα θερμαγώγιμης πάνω στο μοχλό του socket. όλα αυτά βέβαια είναι ψιλά γράμματα από τη στιγμή που μέσα στο κουτί βρίσκεται η απόδειξη αγοράς από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της μητρικής!!!! Με ημερομηνία αγοράς τον Οκτώβριο του 2006! Η τιμή αγοράς βέβαια ήταν κανονική, δεν ήταν κάποια προσφορά, ούτε έγραφε πουθενά ότι είναι μεταχειρισμένη. Με αυτά και με τη βλακεία που έκανα να πιω νες καφέ μετά από μερικά χρόνια δε πρόκειται να κοιμηθώ απόψε.

Για τη συζήτηση γενικά δεν ξέρω αν είναι συνηθισμένη τακτική εμένα δε μου έχει τύχει ποτέ κάτι ανάλογο μέχρι τώρα, πάντως η κοινή λογική λέει ότι είναι απαράδεκτη πρακτική. Κατ' αναλογία φαντάζομαι δεν θα θέλαν να τους πουλάνε στους ίδιους ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα για καινούρια. Ας τις κρατάνε τις επισκευασμένες συσκευές για το service, τόσες χιλιάδες PC πουλάνε ή έστω ας τις δίνουν με μειωμένες τιμές.

Αύριο θα πάω να την επιστρέψω αν ξέρει κανείς τι παίζει με το eshop και τις άμεσες επιστροφές ας βοηθήσει.

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Ωχ... Διαβασε απο εδω και πισω και δωσε σημασια στο τι λεει ο ga25 και στα links που δινει....

Πρεπει να εισαι κανας hellangel με το κωλοeshop....

link<---

Βασικα πηγαινε την πισω και αν εχεις ορεξη κανε και καμια καταγγελια στο ΙΝΚΑ μηπως σωθει και κανενας αλλος πελατης στην τελικη.

Κρίμα για την ταλαιπωρία και τον εκνευρισμό σου Dorian.

Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αγοράζετε από αυτό το "μαγαζί" ενώ έχετε ακούσει τόσα και τόσα!

Όταν την επιστρέψεις, μην ξεχάσεις να αφήσεις και εσύ αντίγραφο της απόδειξης μέσα στο κουτί για να μην την πατήσει ο επόμενος.

Συγνωμη ρε παιδια αλλα να κανω μια ερωτηση με οσα βλεπω,σιγουρα μιλαμε ολοι γιατο γνωστο shop?Oι μισοι εχουν καει με RMA κλπ και οι αλλοι μισοι (μαζι και μενα) εχουν τυχει αριστη εξυπηρετηση.Απορια απλα.

Επισης παιζει να ηταν καποια που αγοραστηκε,δοκιμαστηκε δεν εκανε και επιστραφηκε σαν καινουργια με την αιτιολογια οτι δεν του κανει και δεν εχει χρησιμοποιηθει,αυτη στο e-shop την εριξαν μια ματια και οπως ειπες φαινεται καινουργια και την εβαλαν παλι πισω στις καινουργιες.Πολλοι τα εχουμε κανει αυτα χωρις να το σκεφτομαστε οτι αλλοι θα το παρουν και πως θα αντιδρουσαμε στην θεση τους και ποιον θα κατηγορουσαμε,αλλοι χωρις δοκιμες απλα ακυρωνουν και αλλοι "μπαμπεσικα" ροκιμαζουν,δε φταιει το μαγαζι 100% ,τι περιμενες να την πεταξουν,εμεις φταιμε οταν κανουμε τετοιες τακτικες,παιρνω δοκιμαζω δεν παει στα Χ MHz το δινω πισω.

Και εγώ πάντα είχα άριστη εξυπηρέτηση από το συγκεκριμένο κατάστημα (εκτός από RMA δίσκων που πάντα τσακώνωμαι αλλά το ευχαριστιέμαι). Εδώ μιλάμε όμως καθαρά για μεταχειρισμένη (έχει εγκατασταθεί cpu και υπάρχουν υπολείματα πάστας στο socket).

Μου είχε συμβεί να αγοράσω από το συγκεκριμένο μαγαζί μητρική που ήταν από επιστροφή και μάλιστα μου την έδωσαν και σε άλλο κουτί, αλλά μου το είπαν και επειδή βιαζόμουν δεν ήθελα να περιμένω. Η μητρική αυτή μου έχει βγει σκυλί, δουλεύει επί 2 χρόνια 24/7 σε μεγάλες θερμοκρασίες και δεν μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό.

το εξωφρενικο για μενα ειναι οτι οπως την πηραν απο την επιστροφη,ετσι την πασαραν στον επομενο..ουτε ενα καθαρισμο κ ελεγχο για τα ματια του κοσμου..τραγικη συμπεριφορα!

αυτο και μονο για μενα αρκει! αισχος!

*σημειωση*

εχω αγορασει αρκετα πραγματα απο το εν λογω καταστημα ,ποτε δεν ειχα προβλημα,αλλα με ολα αυτα που εχω ακουσει,το εχω παντα ως εσχατη λυση..

Τυχαίνει πάντως, δεν είναι απαραίτητο ότι έγινε και επίτηδες.

Πρόσφατα μου έτυχε ακριβώς το ίδιο σε ένα panel που πήρα από το ΠΛΑΙΣΙΟ και μάλιστα εμένα δεν δούλευε καν.

Βέβαια το θέμα είναι ότι στην περίπτωση μου, την επόμενη πήγα σε ένα κατάστημα και μου το άλλαξαν στο φτερό, για δες πόσο θα κάνουν στο eshop και αν το παραδεχτούν βέβαια...

Εγώ έχω πειστεί πλέον οτι σε όποιο μαγαζί και να πας σημασία έχει το άτομο που θα σε εξυπηρετήσει. Μπορείς να πας στο πιο μπάχαλο μαγαζί και να σου φερθούν σαν κύριοι, και μπορείς να πας στο πιο μεγάλο και να σε διώξουν.

Έτσι όπως διάβασα την εν λόγω περίπτωση, την πατάτα μάλλον την έκανε ο τεχνικός. Την είχε στην άκρη και την πάσαρε στον πωλητή για να στη δώσει.

ΑΛΛΑ, η τελική ευθύνη είναι της διοίκησης του eshop, άσχετα αν δεν ήξερε για το συγκεκριμένο περιστατικό, φταίει γιατί ακριβώς δεν το ήξερε. Έχει αποτύχει να εφαρμόσει ένα πρωτόκολλο ποιότητας υπηρεσιών και δεν φταίει κανείς άλλος πέρα από αυτούς.

Γι'αυτό και πολλοί έχουν εξυπηρετηθεί καλά και άλλοι άσχημα. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει έλεγχος και ένα καθιερωμένο στάνταρ λειτουργείας του μηχανισμού ελέγχου/πώλησης/υποστήριξης αυτά τα φαινόμενα πάντα θα υπάρχουν.

Εγω πιστευω επειδη σταματησε η παραγωγη μητρικων 939 , εχουν αρχισει να ξεστοκαρουν

τις μητρικες που ειχαν στις αποθηκες απο επιστροφες και rma.Επισης δεν δικαιολογουνται οι εξωφρενικες τιμες τους π.χ ASUS A8N32-SLI DELUXE 145.50 eshop, και στο plaisio στις ευκαιριες Hardware την ιδια την ειχε καπου στα 90.

φιλε κραχτους μην τους αφηνεις ετσι,μαθε ποιο ειναι το αρμοδιο τμημα για να κανεις καταγκελια

και καντους,αν δεν αντιδραμε τοσο δε φοβουνται και τοσο μας κοροιδευουν. :mad: :mad: :mad:

Oxι βεβαια..Θυμα απατης το καταστημα?Δεν ελεγξαν τι εβγαλαν παλι στο ραφι?Ειναι γνωστη κατασταση αυτη στα καταστηματα που δεχονται επιστροφες.Τι νομιζεις οτι τα κανουν οταν επιστρεφονται?τα καινε? Ελεγχος με το ματι και παλι στο ραφι.

Απο την αλλη προτιμω να μπορω να επιστρεφω οτι δεν μου αρεσει και ας παρω και μεταχειρισμενο...

Αρχική απάντηση από Βίξ

Νομίζω οτι κάποιες εκφράσεις που χρησιμοποιήθηκαν είναι υπερβολικές... "κωλοeshop" !? Σιγά ρε παιδιά.

Και για τον εξυπνάκια τον προηγούμενο χρήστη που προφανώς επέστρεψε την μητρική ενώ την είχε χρησιμοποιήσει ούτε κουβέντα έτσι?

Και όταν γράφονται σε άλλες συζητήσεις μυνήματα του στυλ: "κάψτον και στείλτον RMA" ή "την έξυσα και χάλασε, φεύγει RMA" τότε πάλι τίποτα. Όλο οι άλλοι φταίνε? Δεν είναι προφανές οτι στην περίπτωση αυτή ΚΑΙ το e-shop έχει πέσει θύμα απάτης?

φυσικα και δεν φταει ο καθε πελατης για τα απειρα RMA..καλα κανει ο πελατης και κανει RMA οτι γουσταρει! δικαιωμα του!το καταστημα ειναι υπευθυνο να κανει δεκτο ή οχι το RMA..βασικα ουτε καν το καταστημα,αλλα η εταιρια κατασκευης..

η συμπεριφορα του καταστηματος που ΧΩΡΙΣ να κανει τον παραμικρο ελεγχο,πασαρει προιον απο επιστροφη οπως το παρελαβε απο πελατη, ειναι ΤΡΑΓΙΚΗ !!δειχνει οτι η συγκεκριμενο καταστημα και το τεχνικο του τμημα,απλα ΔΕΝ κανει σωστα τη δουλεια του!

σε οποιοδηποτε παρομοιο περιστατικο φταει το παλιοe-shop,το παλιο-plaisio,το παλιο-multirama κοκ και φυσικα ΔΕΝ φταει ο πελατης που για τον Χ-Ψ λογο εκανε χρηση δικαιωματος RMA(ασχετα αν εγινε εκ του πονηρου ή οχι..)

μην τα ισοπεδωσουμε ολα για να βγαλουμε λαδι τα τραγικα λαθη που κανουν ενιοτε τα καταστηματα..

Πολύ παράξενο αυτό που συνέβει......!!!!!

Φίλε Dorian περιμένω να δω τι θα σου πούνε.....

Πιστεύω ότι αν ειναι λάθος, γιατί γίνονται και αυτά, ή είναι εσκιεμένο θα φανεί από τι θα σου πούνε όταν την επιστρέψεις.

I am staying tunned...!!!!!

Μακάρι να λυθεί άμεσα....:flex:

Αρχική απάντηση από lefteris [Σήμερα, στις 09:28]

Κρίμα για την ταλαιπωρία και τον εκνευρισμό σου Dorian.

Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αγοράζετε από αυτό το "μαγαζί" ενώ έχετε ακούσει τόσα και τόσα!

Ούτε και εγώ το καταλαβαίνω. H ψυχική οδύνη που θα υποστείς από την απαράδεκτη συμπεριφορά τους είναι πέρα για πέρα μεγαλύτερη από τα 10-20 ευρώ που θα γλιτώσεις.

Φανταστείτε να ήταν μονοπώλειο το μαγαζάκι. :jump: :bye:

Είθε η δύναμη να είναι μαζί σου.

και εγώ με το Βιξ Διαφωνώ...

τι φταίει ο πελάτης? ο πρώτος ο δευτερος ο τρίτος και ποιος σου είπε εσένα οτι το eshop δέχεται επιστροφές απο πελάτες ή ακόμα σωστότερα οτι ο πρώτος δεν είχε πάει την μητρική για RMA που δεν είναι και απάτη....

προσωπικά έχω καλές εμπειρίες απο το e-shop και επιστροφή μετρητών στο ακέραιο!

μετά απο μήνες επειδή δεν είχαν κάρτα γραφικών να μου την αντικαταστήσουν

αλλά και αρκετές στραβές απο φίλους που τις κατάπιαν....

και το αν *** καλά τη γυναίκα του ο υπάλληλος δεν είναι κριτήριο για να

κάνει η όχι σωστά τη δουλειά του.

Όταν σου πέρνουν τα συνήθως είναι ευγενικοί

μετά να δέχονται και τις συνέπειες

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.