Jump to content



LG 245WP@625euro. Αξίζει;


iceblade

Recommended Posts

Δε λέω ότι δεν συμφέρει. Απλά είμαι λίγο σκεπτικός.

Και επειδή δεν ξέρω το κατάστημα μη βγει όπως το e-shop σε περίπτωση που έχει πρόβλημα και αρχίσει τα δεν ξέρω και μπορεί και αν... και ξερω 'γω κλπ.

Μάλλον θα το ρισκάρω

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 543
  • Created
  • Last Reply

Επειδη βλεπω το thread ζωντανο ας περιγραψω και γω την εμπειρια μου με την εν λογω οθονη (L245WP).

Tην παρηγγειλα απο το site του πλαισιου 23/9 στα 569Ε.26/9 την ειχα σπιτι.Μεσα στις πρωτες 2 ωρες ειχα δει τα εξης:

-Η οθονη σβηνει στα καλα καθουμενα μετα απο 15-20 λεπτα λειτουργιας,οποια συνδεση και να χρησιμοποιω.

-Εχει 2 κολλημενα pixels χρωματος πρασινου διπλα-διπλα σε καθετη σειρα και γυρω στα 8-10 κολλημενα subpixels στη δεξια της πλευρα.

Πρωτο τηλεφωνο στο πλαισιο μπας και βγει κατι αφου ηταν χαλασμενη απο μαμα.Τηλ στο κοντινοτερο μου καταστημα (Θεσσαλονικη Παλαιων Πατρων)οπου και μου λενε οτι το on-line καταστημα του πλαισιου ειναι τελειως ξεχωριστο θεμα και δεν εχει καμια σχεση με οποιοδηποτε αλλο καταστημα της αλυσιδας και πως πρεπει να επικοινωνησω σε συγκεκριμενο τηλ που αντιστοιχει στο on-line shop.Παιρνω και γω στο τηλ που μου εδωσε,τους περιγραφω το προβλημα και μου λενε πως δε γινεται να μου την αντικαταστησουν γιατι την ανοιξα (μλκια μου δε λεω,επρεπε να καταλαβω οτι ηταν χαλασμενη προτου την ανοιξω)και πως πρεπει να μιλησω με την αντιπροσωπεια.Γ@μ@ το λεω,καλυτερα κατευθειαν με την LG καθως μεχρι στιγμης ειχα καλη εμπειρια (πριν 1μιση χρονο που αλλαξανε αμεσα μια L1919s χωρις πολλα-πολλα).Τηλ λοιπον 27/9 στην LG οπου και δηλωνω το προβλημα και μου λενε οτι θα ειδοποιηθω για την αντικατασταση με νεα,φυσικα,οθονη.Την ιδια μερα δεχομαι τηλ απο τον τοπικο υπευθυνο service για καποιες λεπτομερειες.Μεχρι εδω οκ.

Την επομενη δεχομαι νεο τηλ απο τον τεχνικο που μου λεει οτι πρεπει να ελεγξει την οθονη προτου δωσει εντολη για αντικατασταση.Αν και με παραξενεψε λιγο το σκηνικο (η προηγουμενη οθονη αν και ειχε τερμα κουλο προβλημα-δε βιδωνε σωστα στη βαση της και εγερνε λιγο-μου ειχαν στειλει κουριερ με νεα οθονη,χωρις καν να δει την παλια)ειπα οκ κανενα προβλημα.Στην εβδομαδα που μεσολαβησε μεχρι το ραντεβου με τον τεχνικο (πολλες υποχρεωσεις και απο τις 2 πλευρες)δεχθηκα τηλ απο τον προισταμενο της εταιρειας για να με ρωτησει πως παει η υποθεση μου,και να με ενημερωσει πως εκεινη τη στιγμη δεν εχουν διαθεσιμα νεα μοντελα και πως, αν χρειαστει,θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο μοντελο."Μπραβο",σκεφτομαι,"κοιτα να δεις".Τεσπα ερχεται ο τεχνικος σε καποια φαση,τσεκαρει και βρισκει τα προβληματικα πιξελς,καθομαστε,βλεπει και οτι η οθονη σβηνει οποτε της καπνισει,τα σημειωνει ολα αυτα και μου λεει οτι στην επομενη εβδομαδα θα με ειδοποιησει για να παρω την αντικατασταση.Στις επομενες 10 μερες που ακολουθησαν και με διαρκη τηλεφωνα απο την πλευρα μου στο τελος το μονο που καταφερα ηταν να παρω την εξης απαντηση την τελευταια μερα :"Μου εστειλαν μια ανακατασκευασμενη για αντικατασταση αλλα εχει μια τεραστια γρατσουνια στο πανελ,οποτε και δεν στη προτεινω.Δεν υπαρχουνε καινουργιες,δεν υπαρχουνε ανακατασκευασμενες.Θα επικοινωνησω με τα κεντρικα για να ερθουν σε επαφη με το καταστημα αγορας ωστε να κοπει πιστωτικο στην τιμη της οθονης και επιστροφη της οθονης στο καταστημα". :blink:

Αν και πρωτη φορα ακουγα κατι τετοιο,δεχθηκα γιατι οπως και να χει καλυτερα φραγκα παρα μια χαλασμενη οθονη.Ε λοιπον απο τοτε (αρχες Οκτωβρη) μεχρι και σημερα,οσο πηραν εσας τηλ για οτιδηποτε αλλο τοσο πηραν και μενα.Επαιρνα τηλ σταθερα 2-3 φορες την εβδομαδα (πλεον γνωριζω και τους τηλεφωνητες με τα μικρα τους) και παντα μου ελεγαν οτι το προβλημα μου ειναι γνωστο και πως θα ειδοποιηθω.Ποτε δεν μου εδωσαν το τηλ του προισταμενου που ζητουσα συνεχως λεγοντας μου οτι ουτε οι ιδιοι το γνωριζουν :worship:

Την τελευταια φορα που πηρα εφυγαν καναδυο θεια απο το στομα μου και απειλησα με αστικα μετρα,αλλα ηδη εχει περασει αλλη μια εβδομαδα με εμενα στα νευρα και την οθονη στο παταρι.

Εκανα και το αλλο το εξυπνο,εστειλα mail στα κεντρικα της LGE στο UK,περιγραφοντας το προβλημα και ζητωντας παρεμβαση.Αυτοι απλα μου ειπαν οτι δεν ειναι αρμοδιοτητα τους και οτι πρεπει να επικοινωνησω με την ελληνικη υποστηριξη δινοντας μου τα τηλ και τα mail που χρησιμοποιουσα τοσο καιρο:banging:

Αν καταφερατε και το διαβασατε ως εδω,βοηθεια σας...

Ηθικο διδαγμα:Καλυτερα απο τη Γουαδελουπη παρα απο δω...

Δεν περιμενα ποτε τετοιου ειδους αντιμετωπιση,ειδικα απο την LG που ειχα ακουσει (και ειχα δει) τα καλυτερα.Ειναι πολυ ωραια η οθονη,αλλα αν σου κατσει... σου αλλαζει τη ζωη!

Φιλικη συμβουλη αν ψηνεστε να την παρετε απο δω δειτε την σε λειτουργια οπωσδηποτε προτου την αγορασετε,αλλιως σιγουρεψτε εγγυηση γραπτη ειτε απο τον πωλητη,η απο service στο εξωτερικο.Εδω δυστυχως,τα λαμογια ειναι ανικητα...

Link to comment
Share on other sites

μάλιστα..! ωραιότατα. Κόκκινη κάρτα κ στο πλαίσιο κ στην αντπροσωπία της lg. Θα πρότεινα να κυνηγήσεις κ στο Πλαίσιο κάποιον υπεύθυνο αφού από την lg σε γράφουν.. Γιατί από εκεί προμηθεύτηκες το ελαττωματικό προϊον, επομένως έχουν ευθύνη και αυτοί, νομικά.

Πάντως μετά από 2 μήνες αδιαφορία θα πρέπει να απευθυνθείς σε πιο ακραία μέσα. Αρχικά απείλησε τους ότι θα το κάνεις και στη συνέχεια στείλε τους ένα φαξ καταγγελίας με το ιστορικό σου, με κοινοποίηση σε Συνήγορο του Καταναλωτή (2106460414) και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (2103829640). Το πιο πιθανό είναι ότι θα σε πάρει τηλέφωνο ο υπεύθυνος και θα σε παρακαλάει..

(τα τηλ τα βρήκα από υπογραφή κάποιου σε φόρουμ, τσεκαρε τα καλού κακού)

Link to comment
Share on other sites

Α ξεχασα!Και εγω περιμενω καινουρια 245 απο τον οκτωβρη επισης!!!!!Και εμενα μου λενε οτι δεν εχουν οθονες τιποτα κτλ κτλ.Εμενα δεν ειναι ομως το προβλημα κολλημενο πιξελ αλλα καμενο HDMI!!!!!Πως σας φανηκε? :p Δηλαδη ειμαι με το παρακμιακο το RGB και μου βγαινει το ματι με τα σκατοχρωματα του!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από BillGS [Σήμερα, στις 19:50]

Επειδη βλεπω το thread ζωντανο ας περιγραψω και γω την εμπειρια μου με την εν λογω οθονη (L245WP).

Tην παρηγγειλα απο το site του πλαισιου 23/9 στα 569Ε.26/9 την ειχα σπιτι.Μεσα στις πρωτες 2 ωρες ειχα δει τα εξης:

-Η οθονη σβηνει στα καλα καθουμενα μετα απο 15-20 λεπτα λειτουργιας,οποια συνδεση και να χρησιμοποιω.

-Εχει 2 κολλημενα pixels χρωματος πρασινου διπλα-διπλα σε καθετη σειρα και γυρω στα 8-10 κολλημενα subpixels στη δεξια της πλευρα.

Πρωτο τηλεφωνο στο πλαισιο μπας και βγει κατι αφου ηταν χαλασμενη απο μαμα.Τηλ στο κοντινοτερο μου καταστημα (Θεσσαλονικη Παλαιων Πατρων)οπου και μου λενε οτι το on-line καταστημα του πλαισιου ειναι τελειως ξεχωριστο θεμα και δεν εχει καμια σχεση με οποιοδηποτε αλλο καταστημα της αλυσιδας και πως πρεπει να επικοινωνησω σε συγκεκριμενο τηλ που αντιστοιχει στο on-line shop.Παιρνω και γω στο τηλ που μου εδωσε,τους περιγραφω το προβλημα και μου λενε πως δε γινεται να μου την αντικαταστησουν γιατι την ανοιξα (μλκια μου δε λεω,επρεπε να καταλαβω οτι ηταν χαλασμενη προτου την ανοιξω)και πως πρεπει να μιλησω με την αντιπροσωπεια.Γ@μ@ το λεω,καλυτερα κατευθειαν με την LG καθως μεχρι στιγμης ειχα καλη εμπειρια (πριν 1μιση χρονο που αλλαξανε αμεσα μια L1919s χωρις πολλα-πολλα).Τηλ λοιπον 27/9 στην LG οπου και δηλωνω το προβλημα και μου λενε οτι θα ειδοποιηθω για την αντικατασταση με νεα,φυσικα,οθονη.Την ιδια μερα δεχομαι τηλ απο τον τοπικο υπευθυνο service για καποιες λεπτομερειες.Μεχρι εδω οκ.

Την επομενη δεχομαι νεο τηλ απο τον τεχνικο που μου λεει οτι πρεπει να ελεγξει την οθονη προτου δωσει εντολη για αντικατασταση.Αν και με παραξενεψε λιγο το σκηνικο (η προηγουμενη οθονη αν και ειχε τερμα κουλο προβλημα-δε βιδωνε σωστα στη βαση της και εγερνε λιγο-μου ειχαν στειλει κουριερ με νεα οθονη,χωρις καν να δει την παλια)ειπα οκ κανενα προβλημα.Στην εβδομαδα που μεσολαβησε μεχρι το ραντεβου με τον τεχνικο (πολλες υποχρεωσεις και απο τις 2 πλευρες)δεχθηκα τηλ απο τον προισταμενο της εταιρειας για να με ρωτησει πως παει η υποθεση μου,και να με ενημερωσει πως εκεινη τη στιγμη δεν εχουν διαθεσιμα νεα μοντελα και πως, αν χρειαστει,θα γινει αντικατασταση με ανακατασκευασμενο μοντελο."Μπραβο",σκεφτομαι,"κοιτα να δεις".Τεσπα ερχεται ο τεχνικος σε καποια φαση,τσεκαρει και βρισκει τα προβληματικα πιξελς,καθομαστε,βλεπει και οτι η οθονη σβηνει οποτε της καπνισει,τα σημειωνει ολα αυτα και μου λεει οτι στην επομενη εβδομαδα θα με ειδοποιησει για να παρω την αντικατασταση.Στις επομενες 10 μερες που ακολουθησαν και με διαρκη τηλεφωνα απο την πλευρα μου στο τελος το μονο που καταφερα ηταν να παρω την εξης απαντηση την τελευταια μερα :"Μου εστειλαν μια ανακατασκευασμενη για αντικατασταση αλλα εχει μια τεραστια γρατσουνια στο πανελ,οποτε και δεν στη προτεινω.Δεν υπαρχουνε καινουργιες,δεν υπαρχουνε ανακατασκευασμενες.Θα επικοινωνησω με τα κεντρικα για να ερθουν σε επαφη με το καταστημα αγορας ωστε να κοπει πιστωτικο στην τιμη της οθονης και επιστροφη της οθονης στο καταστημα". :blink:

Αν και πρωτη φορα ακουγα κατι τετοιο,δεχθηκα γιατι οπως και να χει καλυτερα φραγκα παρα μια χαλασμενη οθονη.Ε λοιπον απο τοτε (αρχες Οκτωβρη) μεχρι και σημερα,οσο πηραν εσας τηλ για οτιδηποτε αλλο τοσο πηραν και μενα.Επαιρνα τηλ σταθερα 2-3 φορες την εβδομαδα (πλεον γνωριζω και τους τηλεφωνητες με τα μικρα τους) και παντα μου ελεγαν οτι το προβλημα μου ειναι γνωστο και πως θα ειδοποιηθω.Ποτε δεν μου εδωσαν το τηλ του προισταμενου που ζητουσα συνεχως λεγοντας μου οτι ουτε οι ιδιοι το γνωριζουν :worship:

Την τελευταια φορα που πηρα εφυγαν καναδυο θεια απο το στομα μου και απειλησα με αστικα μετρα,αλλα ηδη εχει περασει αλλη μια εβδομαδα με εμενα στα νευρα και την οθονη στο παταρι.

Εκανα και το αλλο το εξυπνο,εστειλα mail στα κεντρικα της LGE στο UK,περιγραφοντας το προβλημα και ζητωντας παρεμβαση.Αυτοι απλα μου ειπαν οτι δεν ειναι αρμοδιοτητα τους και οτι πρεπει να επικοινωνησω με την ελληνικη υποστηριξη δινοντας μου τα τηλ και τα mail που χρησιμοποιουσα τοσο καιρο:banging:

Αν καταφερατε και το διαβασατε ως εδω,βοηθεια σας...

Ηθικο διδαγμα:Καλυτερα απο τη Γουαδελουπη παρα απο δω...

Δεν περιμενα ποτε τετοιου ειδους αντιμετωπιση,ειδικα απο την LG που ειχα ακουσει (και ειχα δει) τα καλυτερα.Ειναι πολυ ωραια η οθονη,αλλα αν σου κατσει... σου αλλαζει τη ζωη!

Φιλικη συμβουλη αν ψηνεστε να την παρετε απο δω δειτε την σε λειτουργια οπωσδηποτε προτου την αγορασετε,αλλιως σιγουρεψτε εγγυηση γραπτη ειτε απο τον πωλητη,η απο service στο εξωτερικο.Εδω δυστυχως,τα λαμογια ειναι ανικητα...

Επειση ειναι απο ιντερνετ εχεις δικαιωμα να τιν επιστρεψεις επειδη δεν εισαι ευχαριστημενος.εντος 10 ημερων.υπαρχει νομος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από GeorgeVasil [09-12-2007 22:41]

Επειση ειναι απο ιντερνετ εχεις δικαιωμα να τιν επιστρεψεις επειδη δεν εισαι ευχαριστημενος.εντος 10 ημερων.υπαρχει νομος.

Πέρα από αυτό ιδού τι προβλέπει ο ν. 2251/1994 όπως ισχύει, τροποποιημένος με τον Ν.3587/2007 :

"Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις"

Αρθρο 5.

"1. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, προμηθευτής είναι και ο

κατασκευαστής καταναλωτικού προϊόντος, ο εισαγωγέας του σε κράτος μέλος της

Ευρωπαϊκής Ενωσης (Ε.Ε.), καθώς και κάθε πρόσωπο που παρουσιάζεται ως

παραγωγός καταναλωτικού προϊόντος, θέτοντας σε αυτό το όνομα του, το σήμα του

ή άλλο διακριτικό σημείο."

3.[...] Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής,

εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητας του, απευθείας στον καταναλωτή

καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλεια του και χωρίς καμία

επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της

εγγύησης που παρέχεται γι΄ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. [...]

5. [...] Σε περίπτωση αντικατάστασης του προίόντος ή

ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη

διάρκεια ως προς το νέο προίόν ή ανταλλακτικό.

"5. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα

και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά

περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του

προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες

ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του

προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."

Νομικά είσαι καλυμμένος.. Κυνηγησέ τους μέσω ενώσεων καταναλωτών όπως σου είπα.

Link to comment
Share on other sites

στο σερβις της LG σαλονικη μου ειχανε πει αν μεσα σε 20 μερες δεν σου φερουν την αντικατασταση δικαιωσε κατευθειαν μια αλλη καλυτερη της προηγουμενης (το καλυτερη δεν ξερω πως ερμηνευεται)

Link to comment
Share on other sites

Τελικα οι αμφιβολίες μου βγήκαν αληθινές. Ο τύπος αφου διεβαιβαίωνε ότι θα φέρει την 246WP με το MVA panel και αφου μας είχε μια εβδομάδα στο σήμερα θα έρθει και τωρα τη περιμένω και δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα κλπ εφερε την 246Wh με το ΤΝ panel.

Και όταν επέμενα σήμερα στο γιατι δεν μας το έλεγε απο την αρχή να μην περιμένουμε τζαμπα μου απάντησε "ε τι να κάνουμε σκοτωσέ με"

Αλλος ένας καλός εππαγελματίας λοιπόν

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από blkik [14-12-2007 19:46]

Τελικα έκανε την παραγγελία στην pixmania για την 245wp με κατάθεση μέσω τραπέζης

Ελπίζω να παραλάβω μεσα στην εδβομάδα που έρχεται

άψογη επιλογή..δεν θα την χορταίνει το μάτι σου ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!εδω και κατι μήνες διαβαζω για τις 24ερες μιας και οι 17 που εχω δν επαρκουν πια.. :ο

Στα λεφτα που διαθέτω πιστευω πως η συγκεκριμενη είναι top!Περα απο το να βρω την οθόνη ξεχασμένη σε κανα μαγαζι..Υπάρχει κανα on-line shop που να την εχει αυτόν τον καιρό?

Αν αργότερα κυκλοφορλησει και στην Ελλάδα η 246 με p-mva panel ποσο περίπου θα πάει το μαλλί? ευχαριστω!:D

Link to comment
Share on other sites

Ο matsoukaς δυστυχώς δεν ανταποκρίθηκε στην εμπιστοσύνη που δείξαμε κ έφερε το τν πανελ..

Εγώ έκανα ερώτηση στην compuland και περιμένω ως αύριο να μου πει αν την έχει.

poison6 το καλύτερο είναι να πάρεις ο ίδιος τηλέφωνο στο hardshop και να ρωτήσεις.

Αλλιώς με βλέπω για iiyama b2403 (410e περίπου tn panel). ’ντε πάλι στο ψάξιμο...:cry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.