Jump to content



’ρθρο 121-20 του Κώδικα του Καταναλωτή


Kheadas

Recommended Posts

Σόρρυ, αλλά δεν ήξερα που θα ήταν καλύτερο να το ποστάρω..

Λοιπόν, κατά την ψακτική μου σε διάφορα e-shops, είδα οτι ενα-δυο αναφέρουν πως συμμορφώνονται με το συγκεκριμένο άρθρο που αναφέρεται στο δικαίωμα του καταναλωτή να επιστρέψει εντός 7 ημερών ενα προϊόν το οποίο δεν τον ικανοποιεί, χωρίς να πρέπει να δώσει λογαριασμό τι και πως, εννοείται με δικά του ταχυδρομικά έξοδα (αν δε πάει ο ίδιος στο κατάστημα).

Το pdf είναι εδω..

και κάνω paste το άρθρο αυτό (σελίδα 13 στο pdf):

The consumer has seven clear days in which to exercise his right of withdrawal without giving a reason therefor or incurring a penalty, with the exception, where applicable, of the cost of returning the goods.

The consumer may exceed this time limit in the event of him being unable to travel and simultaneously needing to call for an immediate service

which is essential to his conditions of existence. In which case, he shall continue to exercise his right of withdrawal

without giving a reason therefor or incurring a penalty.

The time limit indicated in the preceding paragraph runs with effect from receipt of the goods or, for services, from

acceptance of the offer.

When the information referred to in Article L. 121-19 (το οποίο αναφέρεται στην υποχρέωση του καταστήματος να πληροφορεί τον καταναλωτή για τη δυνατότα επιστροφής κλπ) has not been provided, the time limit applicable to exercise of

the right of withdrawal is increased to three months. If such information is provided within three months of receipt of the goods or acceptance of the offer, however, this shall activate the seven-day time limit referred to in the first paragraph.

If the seven-day time limit expires on a Saturday, Sunday or public holiday, it is extended to the next working day.

Και ερωτώ: γνωρίζει κανείς τί παίζει μ'αυτό; Μπορείς να κινείσαι έχοντας αυτό το άρθρο σαν πισινή ή δε θα βγάλεις άκρη στα ελληνικά καταστήματα; Το οτι τα περισσότερα δεν το αναφέρουν πουθενά, δε σημαίνει οτι δεν το αναγνωρίζουν, έτσι δεν είναι; :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Consumers:

7.3 Consumers may cancel their Orders for any reason until, but no later than:

---7.3.1 the end of the 7th "working day" (days other than weekend days & public holidays) after the day of receipt of the Product &/or of the Service Order Confirmation (as applicable); or

---7.3.2 the end of the 7th working day after the date when all such information required by law is supplied.

7.4 Consumers' right to cancel Software that is supplied on CD, DVD or other similar storage devices is also lost if the Software is unwrapped.

7.5 On cancellation of Products, Consumer is obliged to return the goods to the seller in their original condition, undamaged & at the cost of Consumer. Consumer shall take reasonable care to ensure that the goods are not damaged whilst in transit using means arranged by Consumer. Whilst in possession of the goods, Consumer shall be under a duty to take reasonable care of them. The seller shall take action against Consumer for goods returned which have been made unfit for resale or damaged whilst in the possession of Consumer.

7.6 The provisions of Clauses 7.3, 7.4 & 7.5 do not apply to Product or Software that is damaged or defective.

7.7 On cancellation of the Order, the seller will refund the price paid, less the direct cost of recovering the goods (when applicable), within a period of 30 days from date of cancellation.

Αρχική απάντηση από Kheadas

Και ερωτώ: γνωρίζει κανείς τί παίζει μ'αυτό; Μπορείς να κινείσαι έχοντας αυτό το άρθρο σαν πισινή ή δε θα βγάλεις άκρη στα ελληνικά καταστήματα; Το οτι τα περισσότερα δεν το αναφέρουν πουθενά, δε σημαίνει οτι δεν το αναγνωρίζουν, έτσι δεν είναι; :unsure:

Ο νόμος είναι νόμος, και ο συγκεκριμένος είναι Ευρωπαϊκός, που υπερταιρεί των νόμων ανά κράτος.

Κάτι ακόμα που δεν ξέρει ο περισσότερος κόσμος, είναι ότι τα μεταφορικά κατά την επιστροφή ενός προϊόντος προς επισκευή/αντικατάσταση (RMA), επιβαρύνουν τον πωλητή/κατάστημα. Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να περισυλλέξει το προϊόν προς επισκευή, ή αν αυτό δεν είναι εφικτό, να ζητήσει την αποστολή του από τον καταναλωτή και να του επιστρέψει το κόστος των μεταφορικών ;)

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι σχετικο? (αν και θα πρεπε να το χα ρωτησει νωριτερα, οταν επρεπε)

Μεχρι ποσες μερες δικαιουμαι πιστωτικο αν χαλασει καποιο προιον? Ηξερα οτι ηταν 15, αλλα οταν ειχα παει τα Teac XT-2 (ηχεια 2,1 ειναι) στον Κοτσοβολο, μου ειπανε οτι εχουν 10 μερες και οτι εξαρταται απ'το προιον.

Τελικα ειναι 10 ή 15 μερες?

Εξαρταται ή οχι απ'το προιον?

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω ιδεα για αυτο που ρωτάς. :...: Αλλά μου φαίνεται περίεργο να εξαρτάται απο το προϊόν.

Για πείτε μια γνώμη: Παίρνεις μια οθονούλα πχ απο το Πλαίσιο, πηγαίνεις σπίτι, την ανοίγεις προσεκτικά, δε σκίζεις ζελατίνες με καλώδια κλπ, βλέπεις οτι εχεις νεκρό πιξελάκι, την ξανασυσκευάζεις τέλεια, πηγαίνεις πίσω και λες "δε μου κάνει τελικά, θέλω αλλαγή/πιστωτικό/whatever", τους δείχνεις και καλά τυπωμένο το παραπάνω άρθρο. Ισχύει αυτό, ή είμαι εκτός πραγματικότητας; :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.