Jump to content




ison

Recommended Posts

Greekfragma vs Hohenstaufen 1-0 :p

(ενταξει να παραδεχτώ οτι θα είχα χάσει στο rush που μου κανε γιατί νόμιζα οτι θα παίξουμε no rush game)

επειδή είναι καλό παιδί έκοψε το rush και κάναμε κάνα 15λεπτο αναμονή.

μου κανε ένα 2ο ντου......και με μια καλή άμυνα πέρασα στην αντεπίθεση.και game victory.

ελα ρε χοχεν....θα σε κεράσω αυθεντικό είπαμε:kiss3:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Greekfragma vs Hohenstaufen 1-0 :p

(ενταξει να παραδεχτώ οτι θα είχα χάσει στο rush που μου κανε γιατί νόμιζα οτι θα παίξουμε no rush game)

επειδή είναι καλό παιδί έκοψε το rush και κάναμε κάνα 15λεπτο αναμονή.

μου κανε ένα 2ο ντου......και με μια καλή άμυνα πέρασα στην αντεπίθεση.και game victory.

ελα ρε χοχεν....θα σε κεράσω αυθεντικό είπαμε:kiss3:

Τώρα το είδα to ποστ :D μέσα στην βδομάδα θα πάμε για κανα 2vs2 να τους μάθουμε μπαλίτσα :D:p:D

Link to comment
Share on other sites

καλά μιλάμε οτι τρώω ατελείωτο ξύλο...ειδικά απο zerg....νομίζω οτι τους έχουνε κάνει απίστευτα γρήγορους σε σημείο imbalanced.

οι μόνοι που μου φαίνονται αδικημένοι σε rush games είναι οι protoss.....τους δώσανε ένα boost στο probe spawning αλλά νομίζω δεν αρκεί.

μπήκα στη λίστα 59ος και τώρα είμαι θέση 76.......ειδικά το 2v2 δε παλεύεται αν τύχεις με αντίπαλο που δε νιώθει.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός με το wall-in όπως επίσης και για mutalisk...εκεί γίνεται χαμός αν έχεις protoss...μόνο με marines και terran την βγάζεις...αλλά αν παιχτεί rushaki σωστά με protoss τελιώνει ο άλλος...όσες φορές το δομίμασα (δυστυχώς vs comp) πέτυχε...μιλάμε πάντα για τουλάχιστον 2 gateway και βουρ....αντε να βγει το ρημάδι να το χαρούμε και οι υπόλοιποι...

Link to comment
Share on other sites

καλά μιλάμε οτι τρώω ατελείωτο ξύλο...ειδικά απο zerg....νομίζω οτι τους έχουνε κάνει απίστευτα γρήγορους σε σημείο imbalanced.

οι μόνοι που μου φαίνονται αδικημένοι σε rush games είναι οι protoss.....τους δώσανε ένα boost στο probe spawning αλλά νομίζω δεν αρκεί.

μπήκα στη λίστα 59ος και τώρα είμαι θέση 76.......ειδικά το 2v2 δε παλεύεται αν τύχεις με αντίπαλο που δε νιώθει.

βασικά αν και έχουν φάει τρελό nerf οι protoss, δε περιμένω να φάνε boost σε οτιδήποτε αφορά rush καταστάσεις, καθαρά και μόνο γιατί:

σε 2 v 2protoss, άμα κάνουν οι 2 toss proxy στον 1, απλά άμα δεν είναι terran να σηκώσει κτήρια έχει φύγει από το παιχνίδι (και σε αυτή την περίπτωση πάλι είναι imbalanced). Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που έφαγε nerf το warp gate.

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινώθηκε η συλλεκτική έκδοση του SCII

http://www.nooz.gr/tech/anakoino8ike-i-sullektiki-ekdosi-tou-scii

http://www.gameover.gr/pc/news/%CE%97-collector%E2%80%99s-edition-%CF%84%CE%BF%CF%85-Starcraft-II.11728.html

Έγινε επεξεργασία από blkik
Link to comment
Share on other sites

...καθώς και ένα in-game pet για το World of Warcraft.

Δε βάζανε κάνα t-shirt ή ακόμα καλύτερα κανα marine action figure...

Άμα είναι κάνα starcraft related usb flash το συζητάμε. Αλλιώς 30ε+ για το sc1+bw+βιβλιαράκι χλωμό. Τα πρώτα τα παίρνεις ήδη με 15, και άμα πάρεις το sc2 πολύ αμφιβάλω άμα ασχοληθείς με το 1ο..

Και ένα note...60ΕΥΡΑ???? το κανονικό;

Link to comment
Share on other sites

Για μένα πρέπει οπωσδήποτε να φάνε nerf οι Reapers (παραείναι γρήγοροι.....back and shoot back and shoot δε τους τρως με zealots με τίποτα) και με damage 30 στα κτήρια....!!!.....τι λε ρε μεγάλε...μάθανε όλοι οι Terran το κόλπο....πηδάνε τη μάντρα της βάσης και τσουπ σε τρώνε τα drones για πλάκα.....πας με τα zealots back and shoot back and shoot και χάνεις και τα zealots....ε δε μας χ@ζουνε λέω γω?

Επίσης τι πράμα είναι αυτό με το dmg speed στα zerg small units.....

κάτι πρέπει να γίνει.....οι protoss μου φαίνονται τρελά αδικημένοι προς το παρόν.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα πρέπει οπωσδήποτε να φάνε nerf οι Reapers (παραείναι γρήγοροι.....back and shoot back and shoot δε τους τρως με zealots με τίποτα) και με damage 30 στα κτήρια....!!!.....τι λε ρε μεγάλε...μάθανε όλοι οι Terran το κόλπο....πηδάνε τη μάντρα της βάσης και τσουπ σε τρώνε τα drones για πλάκα.....πας με τα zealots back and shoot back and shoot και χάνεις και τα zealots....ε δε μας χ@ζουνε λέω γω?

Επίσης τι πράμα είναι αυτό με το dmg speed στα zerg small units.....

κάτι πρέπει να γίνει.....οι protoss μου φαίνονται τρελά αδικημένοι προς το παρόν.

Αμα οι protoss κανουν dark templar rush δεν σταματιουνται...

Link to comment
Share on other sites

Beta key καταρχήν δεν έχω, αλλά έχω και παίζω την "πειραγμένη" μέχρι να κυκλοφορήσει το παιχνίδι και παρακολουθώ και αρκετά replays. Σε θέμα balance αυτό που βλέπω είναι ότι γίνονται σωστά βήματα αλλά έχει λίγο δουλίτσα ακόμα. Το balance επίσης επηρρεάζει και την ποικιλία στο gameplay, γιατί αν ένα unit οργώνει κανείς δε θα φτιάχνει τίποτα άλλο. Για το λόγο αυτό θεωρώ καλό το nerf στα roaches, ακόμα κι αν ήταν φως φανάρι ότι τα zerg χρειάζονταν ένα σχετικά early game unit που να μην ψοφάει με το που το στραβοκοιτάς. Στο SC1 αυτό δεν ήταν τόσο εμφανές γιατί μπορούσες να mass-άρεις πιο εύκολα από τις άλλες φυλές, αλλά στο 2 μπορούν να το κάνουν όλοι (reactors για terran, chronoboost για protoss και queen για zerg).

Το ζουμί είναι ότι δίνουν τα μέσα σε κάθε φυλή να mass-άρει units, αλλά με διαφορετικό τρόπο και εφόσον πλέον μπορούν να το κάνουν όλοι, πρέπει να μπουν και τα αντίστοιχα counter units. Στο παλιό τα πράγματα ήταν απλά. Φτηνά και μαζικά units που πεθαίνουν έυκολα για τους zerg (μετά από κανά τέταρτο, γιατί με ένα hatchery και 3 larva δεν μπορούσες να κάνεις και πολλά στην αρχή, εξ ού και η προτίμηση των παλιών zerg παιχτών στο πολύ early rush για να κερδίσουν χρόνο), δυνατά αλλά ακριβά units που δεν μπορείς να mass-άρεις για τους protoss και κάτι ενδιάμεσο για τους terran. Στο SC2 όμως τα πράγματα έχουν έρθει σχεδόν στο ίδιο επίπεδο όσον αφορά το massing. Οι zerg μπορούν να κάνουν δουλειά και με ένα hatchery από το πρώτο 5λέπτο λόγω της queen (είναι και καλό αμυντικό unit για την αρχή αν φας κανένα rush-άκι, ειδικά εφόσον είναι το μόνο race που δεν μπορεί να κάνει wall in), αλλά αυτό δεν είναι imbalanced εφόσον και οι άλλοι 2 έχουν κάτι αντίστοιχο.

Για αυτό ο zealot δεν μπορεί να είναι ο κυρίαρχος του early game πλέον και έχουμε roaches και marauders στο παιχνίδι, τα οποία και τα 2 φάγανε ήδη nerf. Αυτός είναι ο λόγος που βλέπετε περισσότερα reapers, πριν που τα marauders βγαίνανε πιο εύκολα και είχαν "μανίσιο" το slow στο attack τους, δεν άξιζε να πας για reapers. Τώρα που τα marauders βγαίνουν πιο αργά και θέλουν upgrade για να κάνουν το slow με το attack τους, τα reapers είναι καλύτερο counter για τα zealots στο early game. Επιπλέον, το micro των reapers είναι πιο απαιτητικό από αυτό των παλιών marauders, που απλά τα πήγαινες move-hold position-move-hold position και έκανες kite τα zealots με κλειστά μάτια, οπότε το θεωρώ αρκετά δίκαιο. Σε τελική ανάλυση, αν δεν κάνεις kite τα zealots θα σε σφάξουν, και εφόσον στο SC2 μπορείς να έχεις περισσότερα από ότι στο SC1 λόγω chronoboost και ο αντίπαλος στερείται το μοναδικό του πλεονέκτημα, κάτι πρεπει να γίνει. Απλά, από εκεί που το counter για τα zealots ήταν το massing, τώρα υπάρχουν συγκεκριμένα unit counters.

Σχετικά με το chronoboost τώρα, δεν είναι μόνο για τα probes. Είναι και για τους zealots, για οποιαδήποτε παραγωγή μονάδων αλλά και για τα upgrades. Αυτά είναι πολύ πιο σημαντικά από ότι στο προηγούμενο Starcraft, λόγω του τρόπου με τον οποίο υπολογίζεται πλέον το damage. Στο παλιό κάθε unit είχε ένα attack, οπότε πχ αν είχες attack 10 και χτυπούσες unit με 2 armor, έκανες 8 damage. Στο καινούριο πολλά units έχουν παρόμοιο damage με το παλιό, αλλά μοιρασμένο σε πολλαπλά attacks. Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι αφαιρείται το armor για κάθε ένα χωριστά.

Πχ χτυπάς μια μονάδα που έχει 3 armor. Eίναι καλύτερο να έχεις ένα attack που κάνει 12 base damage και 9 τελικό μετά την αφαίρεση του armor bonus του στόχου, από το να έχεις 3 attacks που κάνουν από 4 base damage, γιατί σε αυτή την περίπτωση κάνεις (4-3)*3=3 τελικό damage. Μιλάμε για 66% διαφορά, δεν είναι ψήλου πήδημα.

Στο παλιό έπαιζα zerg,αλλά στο 2 ίσως το πάω σε terran γιατί έχουν πολλή και ωραία ποικιλία σε συνδιασμούς μονάδων. Τα zerg μ'αρέσουν πάλι, αλλά μου φαίνονταιι λίγο πιο βαρετά και προβλέψιμα. Protoss δεν παίζω παρά μόνο στο single και για να ξέρω τι παίζει ώστε να μπορώ να κάνω counters. Ξέρω ότι μερικοί θα με "βαρέσετε", αλλά στο παλιό μου φαινόταν η "easy mode" φυλή και τους βαριόμουν τρελά, ειδικά επειδή παίζαμε με παρέες σε netcafe και κυρίως 2vs2 ή 3vs3. Τριπλό gateway rush και παράλληλο teching για carriers σε κάθε μα κάθε game όλοι τους, το οποίο ανάγκαζε και μένα να παίζω το ίδιο βαρετά για να την παλέψω, super γρήγορο zergling rush στον ένα για να του κατεβάσω το pylon και σιγά σιγά και τα υπόλοιπα, με τους συμπαίκτες να φυλάνε την άδεια βάση μου και μετά πήγαινα για 3-4 expand και mass hydras αποκλειστικά. Όταν λέω hydras εννοώ ντου με 70+ σε attack move και ελάχιστο micro, μέσα από ράμπα με photon cannons, reavers και templars, γιατί απλά σε 5 λεπτά είχα άλλα τόσα που πήγαιναν και σκούπιζαν τα απομεινάρια. Στο SC2 μου αρέσει που προσπαθούν να το περιορίσουν αυτό. Γενικά δίνουν έμφαση στο να σκεφτείς και επειδή βοηθάει και το βελτιωμένο intrerface, δεν είναι άθλος να κάνεις ένα micro της προκοπής τόσο ώστε να αναγκάζεσαι να παίζεις τελείως macro.

Πάντως, 2 στα 3 units που ήθελαν rebalancing τα "κατέβασαν" λίγο, τώρα μένει το sentry. Τα roaches ωραία και καλά, αλλά το κακό δεν ήταν ότι ήταν τέρμα overpowered (που δεν ήταν σαν unit καθαρά, απλά ήταν θέμα μάζας από ένα σημείο και μετά, επειδή δεν μπορούν να κόψουν την queen κατέβασαν τα roaches), όσο το ότι κανείς δεν έπαιζε με τίποτε άλλο, ειδικά σε zerg vs zerg παιχνίδια.

Αντίστοιχα, το κλασσικό marines/marauders/medevacs ήταν τόσο δυνατό strategy που ελάχιστος λόγος υπήρχε να κάνεις κάτι άλλο σε όλη τη διάρκεια του game. Κρίμα πραγματικά, γιατί οι terran ειδικά έχουν το πιο ενδιαφέρον μείγμα από units και "χαραμιζόταν", οπότε μπράβο τους που το διόρθωσαν. Δοκιμάστε πχ αυτά τα ίδια units (Μ+Μ+Μ) σε συνδυασμό με 4-5 ghosts, 2-4 ravens και 2-4 siege tanks, πολύ πιο ωραίο και εξίσου δυνατό.

Περί sentry, όσοι protoss έχουν πρόβλημα να αντιμετωπίζουν rush που αλλάζει σε mutalisk tech, αυτό είναι το unit που θέλετε. Δείτε το πριν το nerf-άρουν, γιατί μάλλον δεν τη γλιτώνει. Και caster, και ranged και anti-air πάει πολύ για μονάδα που βγαίνει στο early game. Αν nerf-άρουν τα abilities θα χάσει το χαρακτήρα του το unit. Θα μπορούσαν πχ να ανεβάσουν το απαιτούμενο energy για τα force fields, να διαρκούν λιγότερο ή να τα κάνουν να μην "ανοίγουν" χώρο αλλά να πρέπει να τα ρίξεις σε κενό χώρο. Αυτό ειδικά είναι για γέλια, micro μηδέν, απλά πατάς το hotkey, κρατάς το shift, κλικάρεις κατά μήκος μιας ευθείας και κόβεις το στρατό του αντιπάλου στη μέση, γιατί "σπρώχνει" τα units. Έστω, ας μείνει έτσι.

Αν όμως κόψουν απλά το anti-air attack θα αναγκάσουν τον κόσμο να βγάζει περισσότερα stalkers. Αυτομάτως, αντι για 6-8 sentries θα βλέπεις 3-6, οπότε χωρίς να πειράξουν τίποτα αλλο λύνεται το πρόβλημα των mass force fields. Τώρα όλοι παίζουν μόνο mass sentries και zealots και αναλόγως τι βγάζει ο αντίπαλος, πετάνε και 2-3 immortals (vs roaches/marauders) ή 1-2 collosus (vs mass πεζικό). Dark templars, high templars μηδέν στην πλειοψηφία των replays που κυκλοφορούν, και καταλήγουμε πολύ απλά σε αυτό που έπασχαν και οι άλλες 2 φυλές πριν τις nerf-άρουν...αν 2-3 units κάνουν για όλες τις δουλειές το συγκεκριμένο race είναι εύκολο, προβλέψιμο και βαρετό.

Αν το sentry είχε range 3 και βαρούσε μόνο ground όμως, θα αναγκάζονταν να βγάλουν λιγότερα και να προτιμήσουν μερικά stalkers αντί να ρισκάρουν ο αντίπαλος να αλλάξει tech και να έρθει με air units. Δεν είμαι 100% σίγουρος, αλλά νομίζω ότι οι άλλες 2 φυλές έχουν μόνο μια ground μονάδα που είναι anti-air και καμία από αυτές δεν είναι ταυτόχρονα και caster (marines και hydras), αν κάνω λάθος διορθώστε με.

Έχω δει πάρα πολλά replays που ενώ ο αντίπαλος (ανεξαρτήτως race) είναι καλύτερος σε όλο το game, micro και macro, έχει περισσότερα units, λεφτά και expansions, κάποιος protoss κερδίζει μόνο και μόνο γιατί στην μια αποφασιστική μάχη σπαμάρει force fields. Εκεί που καταντάει εντελώς χαζό είναι σε protoss vs protoss να βλέπεις να χάνει αυτός που έχει ένα καλό μείγμα από units και παίζει έξυπνα, ενώ κερδίζει ο άλλος με τα mass sentries/zealots κάνοντας απλά attack move και click-hold shift-spam force fields. Κρίμα, γιατί αν ένα unit μπορεί να δώσει στουs protoss ενδιαφέρον early gameplay και να είναι χρήσιμο σε όλο το παιχνίδι για harassment και επιδρομές, είναι το stalker με λίγα upgrades και blink. Πιστεύω θα το φτιάξουν κι αυτό, δε νομίζω να μείνει έτσι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν είχατε την "τύχη" να δείτε το BETA του SC1, θα είχατε διαπιστώσει ότι ήταν σχεδόν άλλο παιχνίδι (από πλευράς gameplay κυρίως) μέχρι να βγει το τελικό. Ελπίζω και τώρα να ισχύσει κάτι αντίστοιχο γιατί, με αυτά που διαβάζω για τη BETA, το παιχνίδι απέχει ελάχιστα από το να γίνει ένα ακόμα ανώδυνο για τα εγκεφαλικά κύταρα κονσολοπαίχνιδο με ελάχιστο βάθος.

Link to comment
Share on other sites

StarCraft II Collector's Edition Detailed priced at $100

-- The Art of StarCraft II: Wings of Liberty, a 176-page book featuring artwork from the game

-- An exclusive 2GB USB flash drive replica of Jim Raynor's dog tag, which comes preloaded with the original StarCraft and the StarCraft: Brood War® expansion set

-- A behind-the-scenes DVD containing over an hour of developer interviews, cinematics with director's commentary, and more

-- The official StarCraft II: Wings of Liberty soundtrack CD, containing 14 epic tracks from the game along with exclusive bonus tracks

-- StarCraft comic book issue #0, a prequel to the comic series

-- A World of Warcraft® mini Thor in-game pet that can be applied to all World of Warcraft characters on a single Battle.net account

-- Exclusive Battle.net downloadable content, including special portraits for your Battle.net profile, decals to customize your units in-game, and a visually unique version of the terran Thor unit

:baby:

Link to comment
Share on other sites

πολύ καλή ανάλυση...είσαι σπουδαγμένος εσύ :D

εγω πάντως επιμένω οτι τα reaper πρέπει να φάνε nerf στο speed.....όχι όσο να τα φτάνουν οι zealots για πλάκα αλλά όχι και turbo ρε φίλε....

Το βασικό πρόβλημα είναι ότι πας να αντιμετωπίσεις μια ranged μονάδα που είναι φτιαγμένη για επιδρομές, με μια melee μονάδα. Τα zergling τα προλαβαίνει ο zealot; Γιατί όχι; Είναι προφανές από τα στατιστικά τους, 2-3 hits τα έχουν οι zealots. Κάτι αντίστοιχο παίζει και με τους reapers, και εφόσον είναι προφανές ότι πρόκειται καθαρά για harrassment μονάδα το κάνανε και ranged.

To counter υπάρχει ήδη όπως υπάρχουν και συγκεκριμένα build orders για να ξεκινήσεις το παιχνίδι, άλλα για συγκεκριμένα units και άλλα πιο συντηρητικά ή all-around. Για παράδειγμα, κλασσικό build είναι probes με chronoboost μέχρι να φτάσεις τα 9-10, pylon, gateway, cybernetics core,assimilator. Κρατάς λίγο energy στο nexus και κανεις chronoboost 1-2 zealots. Τα στέλνεις στον άλλο ή τα κρατάς στη βάση σου ανάλογα με το πως βολεύεσαι καλύτερα, αλλά αν κάνεις το ντου ίσως αναγκαστείς/μπεις στον πειρασμό να στείλεις κι άλλα. Το rally point του nexus κράτα το στα minerals και μόλις βγει το assimilator τσίμπα 3 probes και βάλτα στο gas.

Το βασικότερο εδώ είναι να τον κάνεις scout, αν δεις barracks με το tech lab addon να περιμένεις reapers. Αν έχει wall in και δεν μπορείς να μπεις, υποθέτεις το χειρότερο και περιμένεις τα ίδια. Συνεχίζεις να κάνεις το παιχνίδι σου κανονικά, αλλά οπωσδήποτε κάνεις το warpgate research από το cybernetics core (chronoboost αν έχεις energy για να τελειώσει γρήγορα, είναι και φτηνό, 50 minerals και 50 gas).

Στη φάση αυτή απλά μαζεύεις μονάδες, βγάζεις probes και στήνεις επιπλέον gateways (για early προς mid game αυτό που "φοριέται" πιο πολύ είναι 6 gateways). Μόλις τελειώσει το warpgate research, αλλάζεις τα gateways σε warpgates (κρατάς τα μισά όσο αλλάζεις τα άλλα μισά, για να μην είναι όλα morphing/inactive ταυτόχρονα σε περίπτωση που σου την πέσουν). Επίσης, έχεις ένα pylon πίσω από τα minerals. Εφόσον και τα reapers χρειάζονται gas, δεν θα σου έρθει αμέσως με αυτά. Εφόσον επίσης βγάζεις zealots, θα έχεις αρκετό περίσσιο gas. Βάζεις το nexus και τα warpgates σε κάποιο control group (εγώ τα βάζω στο 0). Τώρα, όπου έχεις pylon μπορείς να κάνεις warp in μονάδες γύρω του. Διαλέγοντας το παραπάνω control group, βλέπεις το cooldown στα warpgates. Ήδη είναι πιο γρήγορα από τα κλασσικά gateways στην παραγωγή και ήδη υπάρχει default πλήκτρο που τα επιλέγει (το W), γιατί να τα βάλουμε σε ένα control group μαζί με το nexus; Απλά, γιατί πατάς 0, Tab (επιλέγει τα warpgates), click στο unit που θες, shift-click στο έδαφος και έχεiς αμέσως τα units, ξανά Tab (επιλέγει το nexus) και κάνεις chronoboost το cooldown των warpgates. Με 6 warpgates αν έχεις αρκετά λεφτά, μαζεύεις καμιά 10-12 μονάδες σε χρόνο μηδέν.

Μπορεί αν σου φέρει ένα reaper μόνο του να μην έχεις ακόμα όλα αυτά, αλλά αν περιμένει να μαζέψει 4-5 σίγουρα θα έχεις cybernetics core και 1-2 gateways/warpgates. Ειδικά αν έχεις warpgates και το pylon πίσω από τα minerals, με το που δεις τα reapers να έρχονται στα probes κάνεις warp in 2-4 stalkers στο συγκεκριμένο pylon και τελειώνει το θέμα. Αλλιώς, τα φτιάχνεις κανονικά και τα στήνεις να φυλάνε τα probes.

Άλλο κλασσικό opening build είναι pylon-gateway-forge (ή pylon-cybernetics core-forge, δε θυμάμαι ακριβώς) για να βγάλεις μερικά photon cannons (2 κοντά στα probes και από κανένα εδώ κι εκεί περιμετρικά στα cliffs και μετά το αλλάζεις πάλι σε warpgates για να σε βγάλει στο mid game όσο κάνεις teching).

Είναι γενικά πιο εύκολο από ότι ακούγεται, απλά μαθαίνεις μηχανικά 5-6 κινήσεις για το ξεκίνημα και από εκεί παίζεις ανάλογα με το τι βλέπεις. Δε ξέρω με ποιο beta patch είναι φτιαγμένα, αλλά βρήκα πολύ χρήσιμα τα tutorials του Husky. Για protoss δείτε αυτό: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ah69S-TsQa8]YouTube - [HD] Protoss Tutorial - Basic Opener - StarCraft 2[/ame]Είναι αντι-zerg build μεν, αλλά προσαρμόζεται και για terran/reapers αν αντί για immortals εστιάσεις κυρίως σε stalkers/sentries και προσθέσεις colossus μόλις απωθήσεις τους reapers.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.