Qlim4X Μάϊος 19, 2007 #21 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2007 δεν θελω να στο χαλασω αλλα κητα και λιγο την αισθητικη αποψη.....εμενα προσοπικα με αδιαζει να βλεπω ετσι ενα pc σωλινες να τρεχοθνε απεξω ψυγεια τοποθετιμα οπως κατσι κτλ κτλμου αρεσυ αν βλεπω ενα pc να ειναι πενα καλοδια σολινες ψυγεια ολα οραια και νοικοκηρεμενα....καλη συνεχεια παντος και παλεψετο να μαζευτι λιγο.....ps. για ψυγειο η κιτα καπιο ετοιμο για w/c η καπιο απο ψυγειο θερμανσης αμαξιου η ψυγειο απο μηχανακι 125cc-250cc motard - motocros Link to comment Share on other sites More sharing options...
scattered Μάϊος 19, 2007 Author #22 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2007 χαιρετώ και πάλι,πλέον δουλεύει fanless το ψυγείο (οι ανεμιστήρες στο επόμενο πακέτο ντελόρδ)και οι θερμοκρασίες -9 βαθμούς [από 44-45(..) 36-37] σε idleκαι -6 βαθμούς (με μια μέτρηση ενός 5λέπτου στο ΤΑΤ) [απο 55-56 --> 49-50] σε 100% loadσε σχέση με την stock ψύκτρα! (σε stock ταχύτητες πάντα)τα αποτελέσματα ενθαρρυντικά για την ώρα..@Qparadox σ'ευχαριστώ για τα καλά λόγια, έχει να γίνει ακόμα δουλειά..@D.J.AleXXX_gr (όπως και πρίν) έχει να γίνει δουλειά ακόμη, το ψυγείο (τουλάχιστον για την ώρα δεν μπορώ να το αλλάξω) έτσι έκατσε να μπεί (καλώς η κακώς) αλλά έχει να γίνει αρκετή δουλειά με πολυεστέρα..θα καλυφθούν αρκετά κενά!ούτε dremmel δεν είχα.. με ένα black 'n' decker, πένσα και σφυρί έγιναν τρύπες και μόντες..ΥΓ. το μόνο που με ανησύχησε ήταν το fuzion. Δεν είχε καλά σφιγμένα τα ρακόρ και άρχισε να δακρύζει ΑΦΟΥ έιχε μπει η μητρική πάνω (μέχρι τότε ήταν μια χαρά) το ίσιωσα κ'αυτό και τώρα jet (lag?)!!!!! !!!!! !!!!!ΥΓ.2. λιγοστά specs: 4300, gb p965-S3, 2ΓΜ ΜΤΠ 667, 7600gs silent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qlim4X Μάϊος 19, 2007 #23 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2007 ευελπιστω να δω κατι αξιολογο και ευπαρουσιαστο... μεχρι τοτε καλη επιτυχεια και keep moding ελπιζω το τελικο απολεσμα να μου αλαξει την γνομη για τα τερατοδη ψυγεια αυτοκηνιτον...(intercooler κανει??? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scattered Μάϊος 20, 2007 Author #24 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2007 λες να πάρω ένα scoop (απο καπώ)?? να το εφαρμόσω στο πλάι να καλύπτει το ψυγειο??? :woot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
readme Μάϊος 20, 2007 #25 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2007 ΥΓ. το μόνο που με ανησύχησε ήταν το fuzion. Δεν είχε καλά σφιγμένα τα ρακόρ και άρχισε να δακρύζει ΑΦΟΥ έιχε μπει η μητρική πάνω (μέχρι τότε ήταν μια χαρά) το ίσιωσα κ'αυτό και τώρα jet (lag?) Aκριβώς το ίδιο είχα πάθει και εγώ με το fuzion. Εφταιγε το ότι είχα σφίξει πολύ τα ρακόρ και είχαν βγει τα λαστιχάκια από την θέση τους, όταν τα ξέσφιξα ήταν οκ αλλά τελικά έβαλα και τεφλόν για να είμαι σίγουρος Link to comment Share on other sites More sharing options...
scattered Ιούνιος 6, 2007 Author #26 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2007 τελικώς το project εγκαταλήφθηκε (τουλάχιστον προσωρινά) με τον φόβο οτι το ψυγείο είναι απο αλουμίνιο και με μια εξεταστική να περιμένει.. (πουθενά δεν βρήκα αρκετες πληροφορίες, ούτε στην ίδια την valeo, οτιδήποτε ξέρετε..) και πήγα και πήρα ένα heatercore harrison 90D (πιθανώς απο ford --οχι transit) ξέρετε τίποτα για αυτά τα harrison?? και ένα κονεκτέρ (για τανκ) το ψυγείο είναι 19χ16χ4.5 (ο πυρήνας) κ το φυσάνε 'πρόχειρα' ένας 12άρης και ένας 8άρης.. (μέχρι να έρθουν καινούριοι) τα πάει καλά, για την ώρα, 37-61 βαθμούς τη νύχτα και +3 την ημέρα (σε έναν 4300 στα 3Ghz/334χ9) (αλήθεια είναι φυσιολογική τόσο μεγάλη διαφορά idle σε λόουντ?) σκέφτομαι να βάλω άλλο ένα, θα κάνει τίποτα? (αλλά να παραμείνουν δυο τα ανεμιστήρια με αντίστοιχο -νέο- shroud) [edit] τέλος, σκεφτόμουν να πάρω ένα μπλοκ για το NB (το οποίο στην S3 ζεσταίνεται πολύ..) αξίζει να μπει κάτι τέτοιο στο κύκλωμα? (ένα κομμάτι χαλκού χωρίς πολλά πολλά φαίνεται να είναι της swiftech --του eleven δεν βρήκα..) [/edit] @readme αυτό έκανα κ γω τελικά στο fuzion καθώς δεν ήθελε να αφήσει το κλάμα με κάθε κούνημα της αντλίας (και των -αναγκαστικά- χαλαρών ρακόρ).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.