minus Δημοσιεύτηκε Μάϊος 4, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 4, 2007 Ηρθαν δυο φιλοι σημερα και μου μιλησαν για την ιδεα που ειχαν, να κανουν μια στοιχειωδη οργανωση της δουλειας τους μεσω υπολογιστη.Βασικα θελουν μια βαση δεδομενων, με ενα φιλικο περιβαλλον για το χρηστη. Καταχωρηση καποιων στοιχειων, μετα αναζητηση, αντε και καμια τροποποιηση. Λιγα στοιχεια θελουν να καταχωρουν, 5-6 πεδία.Απλα πραγματα δηλαδη.Μεχρι τωρα κανουν τη δουλεια με excel αλλα δεν ειναι οτι και καλυτερο.Σκεφτηκα την access αλλα επειδη θελει...δουλιτσα, κοινως αρκετες ωρες να ασχοληθει κανεις-ειδικα αν εχει την πιασει χρονια-, σκεφτηκα μηπως ξερετε να μου προτεινετε κανενα απλο προγραμματακι που να κανει αυτη τη δουλεια.Να υποκαθιστα δηλαδη(ή να φτιαχνει αυτοματα) ολη τη διαδικασια δημιουργιας database και να παρεχει και ενα front -end για χειρισμο απο το χρηστη.Υπαρχει κατι να τους προτεινω?
kallileo Μάϊος 4, 2007 #2 Μάϊος 4, 2007 E αν θες απλα εναν πινακα για τα δεδομενα φτιαξε το σε access και φτιαξε φορμες για καταχωρηση στοιχειων, αναζητηση και τροποποίηση. Ευκολο ειναι αυτο και γινεται με τους wizardz της access.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.