Jump to content



Περι Φορολογικης Δηλωσης


ramolimento

Recommended Posts

1. Σωστά, το σπίτι αγοράστηκε τη χρονιά που έγινε το οριστικό συμβόλαιο και μεταγγράφηκε στο υποθηκοφυλάκειο το ακίνητο και είχες νόμιμο τίτλο ιδιοκτησίας στα χέρια σου.

2. Και να γράψεις τη δ/νση του νέου σου σπιτιού, δεν θα το λάβει υπόψη η ΔΟΥ. Πρέπει να κάνεις μεταβολή από το μητρώο της ΔΟΥ.

3.Ναι, στείλε τα όλα με φάκελο των Ελ.ΤΑ. Για το αν είσαι καλυμένος, τι να σου απαντήσω...

5. Κάνεις 12 χρόνια δήλωση και δεν διάβασες στο βιβλιαράκι

ότι για αυτό που ρωτάς, αναφέρει:....."αν μέσα στο 2006 πήρατε κάποιο ποσό στεγαστικού επιδόματος από τον ΕΡΓΟΔΟΤΗ σας, ανεξαρτητα από το αν χορηγήθηκε όλο το χρόνο, κλπ".......

6.ο ΙΒΑΝ μετά το GR έχει 25 νούμερα....ψάξε για αυτό τον αριθμό. Αν δεν βάλεις τίποτα, το ποσό της επιστροφής θα πάει στην Εθνική και θα το πάρεις από εκεί με το ειδοποιητήριο και την ταυτότητα σου.

Για την πείρα....."πολλοί κάνουν o/c τον υπολογιστή τους, αλλά λίγοι καταλαβαίνουν τι ακριβώς κάνουν και πως γίνεται...." Σεβαστό αυτό που λες, αλλά υπάρχουν στοιχεία που δεν αναφέρεις( τι είδους δάνειο πήρες; στεγαστικό; πρώτης κατοικίας; πόσα τετ. μέτρα είναι το σπίτι; υπάρχουν παιδιά; έχεις κάτι άλλο στο όνομα σου; σε τι περιοχή είναι το σπίτι; τουριστικη; )

Για αυτό σου λέω, εδώ έτσι και γράψεις κάτι άλλο αντί για το σωστό, δεν υπάρχει να πεις, γράψε λάθος. Θα πληρώσεις. Αν έχεις κάποια απορία και δεν θεωρείς ότι θα πρέπει να πληρώσεις ένα λογιστή για να σου απαντήσει, μην κάθεσαι. Πάρε τα χαρτιά παραμάσχαλα, πάνε στη εφορία σου, πάνε στους ελεγκτές εκεί που παραλαμβάνουν φορολ. δηλώσεις και ρώτα τους...μπορεί να σου φαίνεται χάσιμο χρόνου, αλλά σίγουρα θα μάθεις περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου, βλεπω οτι πολυ ευκολα παρανοεις και παρεξηγεις τα πραγματα...πρεπει παλι να σου κανω διευκρινησεις, αφου το πας πολυ μακρυτερα απ το να απαντησεις απλως στις ερωτησεις μου... εχεις μια ταση να βγαζεις ευκολα λανθασμενα συμπερασματα για μενα και χωρις να σου εχουν ζητηθει.

2. Δεν ειπα οτι θα γραψω τη δ/νση του καινουργιου μου σπιτιου για να το λαβει υποψη της η εφορια...Καταρχην η δ/νση πρεπει να ειναι η σωστη για να λαβω το εκκαθαριστικο της εκει που ειμαι και οχι εκει που δεν ειμαι πλεον. Διερωτηθηκα ομως μηπως ειναι λιγο παρατερο να απευθυνομαι σε μια εφορια που ειναι διαφορετικη απ αυτη του τοπου διαμονης που αναγραφεται στο φακελο στη θεση "αποστολεας".

3. Δηλαδη θεωρεις οτι ολοι εμεις οι εκατονταδες χιλαδες(ή εκατομμυρια) που στελνουμε τη δηλωση μας με συστημενο δεμα, δεν ειμαστε καλυμενοι? Αν τα ταχυδρομεια δε κανουν σωστα τη δουλεια τους θα κυνηγησουν εμας?

5. Το βιβλιαρακι λεει αυτο ακριβως που εγραψες και οπως βλεπεις δεν ειναι σαφες. Γιαυτο και σε ρωτησα αν γνωριζεις τι εννοει: Εννοει στεγαστικο δανειο ή καποιο επιδομα ενοικιου? Κι αν εννοει δανειο, υπολογιζεται ο χρονος που συμφωνηθηκε το δανειο ή ο χρονος καταβολης του ρευστου?

Για την πείρα....."πολλοί κάνουν o/c τον υπολογιστή τους, αλλά λίγοι καταλαβαίνουν τι ακριβώς κάνουν και πως γίνεται...." Σεβαστό αυτό που λες...
Πότε το ειπα εγω αυτο το πραγμα? Μηπως εχεις μπερδεψει τα posts?
αλλά υπάρχουν στοιχεία που δεν αναφέρεις( τι είδους δάνειο πήρες; στεγαστικό; πρώτης κατοικίας; πόσα τετ. μέτρα είναι το σπίτι; υπάρχουν παιδιά; έχεις κάτι άλλο στο όνομα σου; σε τι περιοχή είναι το σπίτι; τουριστικη; )
Σε τι μπορει να ενδιαφερουν αυτα τα στοιχεια? (Το δανειο που παιρνεις για σπιτι λεγεται στεγαστικο και το ανεφερα ηδη).
Για αυτό σου λέω, εδώ έτσι και γράψεις κάτι άλλο αντί για το σωστό, δεν υπάρχει να πεις, γράψε λάθος. Θα πληρώσεις. Αν έχεις κάποια απορία και δεν θεωρείς ότι θα πρέπει να πληρώσεις ένα λογιστή για να σου απαντήσει, μην κάθεσαι. Πάρε τα χαρτιά παραμάσχαλα, πάνε στη εφορία σου, πάνε στους ελεγκτές εκεί που παραλαμβάνουν φορολ. δηλώσεις και ρώτα τους...μπορεί να σου φαίνεται χάσιμο χρόνου, αλλά σίγουρα θα μάθεις περισσότερα.
Αν και δυσκολευομαι να σε καταλαβω εδω-ειδικα τη πρωτη προταση-θα σου επαναλαβω οτι δεν υπαρχει λογος να πληρωνω λογιστη για να γραψω 4-5 ποσά. Γιατι να παρω οπως λες παραμασχαλα τα ελαχιστα χαρτια μου και να τρεχω στις εφοριες για απλα ερωτηματα που μπορω να μαθω και στα φορουμς? Αυτα που εσυ μου ειπες δεν ειναι σωστα?
Link to comment
Share on other sites

Προσπάθησα να στο στείλω με προσωπικό αλλά έχεις απενεργοποιήσει τη λήψη μυνημάτων. Επίσης είσαι "αποκλεισμένος" που σημαίνει, λαμβάνοντας υπόψιν την οργή που έδειξες σε πρόσφατα μυνήματα σου, οτι μπορεί να τα έχεις πάρει στο κρανίο και να μην το διαβάσεις ποτέ.

Παρ'ολα αυτά πιστεύω οτι αυτό που θα γράψω είναι απολύτως στο θέμα που έθεσες ως "Περί φορολογικής δήλωσης" και συνεπώς το γράφω δημοσίως.

Είναι θέμα προτεραιοτήτων και όχι μεγάλων εισοδημάτων. Διάβασα σε άλλο μύνημα σου ότι έχεις μια κάρτα γραφικών των 320 ευρώ. ’λλος προτιμά να αγοράσει μια κάρτα γραφικών 320 ευρώ και άλλος προτιμά να δώσει ένα πενηντάρικο σε λογιστή και να πάρει μια κάρτα γραφικών 270 ευρώ.

Το θέμα είναι οτι μεγάλος αριθμός πολιτών δεν αντιλαμβάνεται οτι τα έξοδα για λογιστή και δικηγόρο είναι θέμα ασφάλειας. Εγώ το μάθημα μου το πήρα πριν μερικά χρόνια όταν χρεώθηκα με ένα μεγάλο πρόστιμο επειδή δεν έστειλα παραστατικά στην τοπική ΔΟΥ, ασχέτως με το οτι τα περνούσα κανονικά στα βιβλία μου.

Από τότε δίνω 30 ευρώ κάθε μήνα στο λογιστή που μου κρατάει τα βιβλία και μου κάνει και τις δηλώσεις και έχω το κεφάλι μου ΗΣΥΧΟ!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ποσο ειναι το ελαχιστο εισοδημα που πρεπει να δηλωσεις στην εφορια?

Εγω για το 2006 εχω μονο 10 μερες δουλειας. Πρεπει να κανω φορολογικη?

Επισης ξερει κανεις αν η πρακτικη απο την σχολη ειναι φορολογισιμη? Φανταζομαι πως οχι.

Link to comment
Share on other sites

Δηλώνεις ό,τι έχεις. Απλά το αφορολόγητο όριο είναι στα 6000 ευρώ.

Αρχική απάντηση από Βίξ

Από τότε δίνω 30 ευρώ κάθε μήνα στο λογιστή που μου κρατάει τα βιβλία και μου κάνει και τις δηλώσεις και έχω το κεφάλι μου ΗΣΥΧΟ!!!

Ή ενα καρο mp3 στη δική μου περίπτωση :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια αν εχει ακινητο το δηλωνεις μονο στο Ε1 ή χρειαζεται και σε αλλο εντυπο?????

Επισης οταν δηλωνεις για πρωτη φορα το ακινητο πρεπει να το δηλωσεις στα Ε1, Ε2 και Ε9 ή κανω λαθος?????

Link to comment
Share on other sites

Λεωνίδα, αν έχεις ακίνητο(σπίτι) στο οποίο κατοικείς εσύ ή η οικογένεια σου, το δηλώνεις μόνο στο Ε1.

Εάν πρόκειται για νέα αγορά μέσα στο 2006, πρέπει να το δηλώσεις και στο Ε9.

Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό, Υποτίθεται όλα τα ακίνητα που έχουμε(σπίτια, οικόπεδα, αγροτεμάχια) έχουν δηλωθεί όταν κάναμε για πρώτη φορά Ε9 πριν από 3 χρόνια(για την ιστορία μόνο πάλι είχανε υποβάλει Ε9 οι φορολογούμενοι πριν πολύ καιρό). Το έντυπο Ε9 υποτίθεται ότι είναι απογραφικό, δλδ. δεν είναι για τον υπολογισμό φόρου(ακόμα).

Εάν από τότε που υποβάλαμε Ε9 έιχαμε οποιαδήποτε μεταβολή σε ακίνητο μέσα στο 2006, τότε και μόνον τότε ξαναυποβάλουμε Ε9.(π.χ. το 2005 αγοράζω ένα σπίτι, άρα υποβάλωστην δήλωση για το 2005 και το έντυπο Ε9. Το 2006 πουλάω το σπίτι ή αγοράζω άλλο ένα. Πάλι υποχρεούμαι σε δήλωση Ε9.)

Το Ε2 κλασσικά αφορά μόνο τα εισοδήματα που έχουμε από την ενοικίαση ακινήτων.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταια ερωτηση...

Για την πρακτικη εχω παρει παρει βεβαιωση αποδοχων απο την εταιρια που ημουν. Χρειαζομαι να παρω κατι και απο τον ΟΑΕΔ/ΤΕΙ?

Ρε Βασιλη λογιστης εισαι...?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

χρειαζεται να μπει; αφορολογητη δεν ειναι;

Την δηλωνουμε αλλα ειναι αφορολογιτη εως 11.000...αλλα ποσοι θα παρουν 11 χιλιαρικα στην πρακτικη τους????

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.