gazakos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11, 2007 καλησπερα σε ολους!!!! πριν 2 μηνες αγορασα μια BELINEA 102035W 20" απο CPI ELLASγια το λογο οτι εχειι εγγυηση 0 πιξελ!!!!!(απο ΜDI ELLAS)Mε το που παρελαβα την οθονη εφαγα το απολητο ξενερωμα!!!!!ειχε ενα καμμενο πιξελ!!!!την στελνω αμεσως στην ΜDI αντικατασταση και μου στελνουν μια με περρισοτερρα καμμενα πιξελ!!!εποικινωνησα μαζι τους και μου ειπαν οτι θα μου στειλουν αλλη!!!εχουν περασει 2 μηνεςκαι μου λενε οτι τελικα δεν υπαρχει διαθεσιμη και θα πρεπει να κρατησω αθτη που μου στειλανεεχω ενημερωσει τη CPI KAI MDI τους υπευθυνους για το θεμα αλλα δεν ειδα κανενα ενδιαφερονγια να μου αλλαξουν την οθονη ενω ειχαν εγγυηθει οτι θα μου στειλουν αλλη!!!μηπως πρεπει να ενημερωσω την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για να τους μαμησω??????αν εχει κανενας καμια ιδεα ας βοηθησει!!!!!και παιδες ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΒELINA οθονες ειναι ολες με καμμενα πιξελ απο οτι εχω διαβασει σε πολλα forum!!!!!!
Mainframe Απρίλιος 11, 2007 #5 Απρίλιος 11, 2007 Ρε παιδία λέμε συνέχεια για INKA....Yπάρχει κανένας εδώ μέσα που να έχει δει αποτέλεσμα με αυτό το Ινστιτούτο. Δεν το λέω ειρωνικά αλλά έτσι από περιέργεια....
Maximus Απρίλιος 11, 2007 #6 Απρίλιος 11, 2007 6800 Ultra που κάηκε, αγορασμένη πριν ~2 χρόνια. Με τη βοήθεια του ΙΝΚΑ φίλος μου κατάφερε και πήρε τα 500Ε της απόδειξής του στο ΧΕΡΙ, ούτε πιστώσεις, ούτε τίποτα. Απλά θέλει να ασχοληθείς μια μέρα (ίσως και παραπάνω) σχεδόν εξ ολοκλήρου με το θέμα που σε αφορά.
RootX Απρίλιος 11, 2007 #7 Απρίλιος 11, 2007 Καλό θα είναι σε αυτές τις περιπτώσεις να ενημερώνετε και την κατασκευάστρια εταιρία για την συμπεριφορά των επίσημων αντιπροσώπων/service.
jpavly Απρίλιος 11, 2007 #8 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από RootX Καλό θα είναι σε αυτές τις περιπτώσεις να ενημερώνετε και την κατασκευάστρια εταιρία για την συμπεριφορά των επίσημων αντιπροσώπων/service. Συμφωνώ και επαυξάνω.Όχι μόνο θα κινηθούν και οι ίδιοι κόντρα στον αντιπρόσωπο, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να εξυπηρετήσουν και οι ίδιοι το αίτημα σας.
pavou Απρίλιος 11, 2007 #9 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από jpavly [Σήμερα, στις 15:34] Συμφωνώ και επαυξάνω.Όχι μόνο θα κινηθούν και οι ίδιοι κόντρα στον αντιπρόσωπο, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να εξυπηρετήσουν και οι ίδιοι το αίτημα σας. +10:T:
perp Απρίλιος 11, 2007 #10 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από Vadergr [Χθες, στις 14:30] ΙΝΚΑ κατευθειαν... ...Καρφωτός θα έλεγα! Και εγώ δεν τα πίστευα ότι λειτουργούν μερικά πράγματα στην Ελλάδα αλλα ευτυχώς κάτι γίνεται.
haRRis Απρίλιος 11, 2007 #11 Απρίλιος 11, 2007 ΙΝΚΑ δηλαδη μονο να τα παρουν και ενταξει?? ολα καλα μην τους χαρισεις φραγκο
gazakos Απρίλιος 14, 2007 Author #12 Απρίλιος 14, 2007 ευχαριστω σε ολους για τη γνωμη σας!!!μπορει καποιος να μου πει σχετικα με την ΙΝΚΑ(ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΟΙΚΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ???)
perp Απρίλιος 14, 2007 #14 Απρίλιος 14, 2007 Αρχική απάντηση από gazakos [Σήμερα, στις 03:32] ευχαριστω σε ολους για τη γνωμη σας!!! μπορει καποιος να μου πει σχετικα με την ΙΝΚΑ(ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΟΙΚΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ???) Έτσι όπως το έγραψες... την ΙΝΚΑ αντί το ΙΝ.ΚΑ νόμιζω προς στιγμήν ότι αναφερόσουνα σε ξαναμμένη Σκανδιναβή τουρίστρια.... :D
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.