Jump to content



A380


def

Recommended Posts

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Το κακό είναι ότι δεν θα το δούμε ποτέ να απογειώνεται/προσγειώνεται στο δικό μας αεροδρόμιο!!! :devil:

γιατι ρε το λες αυτο? απογειωση προσγειωση θα χουμε που θα το παρκαρουμε δεν ξερω:D

Αμα φέρουμε τα μαστόρια να το μεγαλώσουμε λίγο, θα χωρέσει μωρέ που θα πάει.... :D :D

Το πρόβλημα δεν θα είναι το Α380....το μέγα θέμα θα είναι που θα χωρέσουν οι Έλληνες "δημοσιογράφοι" με τα links και τα συνεργεία και τις αποκλειστικότητες... :woot:

καλα περα απο τους παπατζιδες...πραγματικα δεν υπαρχει provision στο ελευθεριος βενιζελος για μελλοντικο παρκαρισμα του 380...δηλαδη δεν χωραει σχεδον σε κανενα σημειο...μιας και κλεινει ολους τους τροχοδρομους για πλακα...εκτος αν παιχτει κανα mod για να το βολεψουν..σε αυτο πεσανε εξω οι γερμανοι...

κατα τα αλλα οντως Μεγαλη κουμουτσα το Α380:D

Ground operations

Early critics claimed that the A380 would damage taxiways and other airport surfaces. However, the pressure exerted by its wheels is lower than that of a Boeing 747 or Boeing 777 because the A380 has 22 wheels, four more than the 747, and eight more than the 777.

Wake turbulence

The A380 generates more wake turbulence on takeoff and landing than existing aircraft types, requiring increased airport approach and departure spacing for following aircraft.

γιατι να ερθει η φαλαινα στο ΕΛΒΕΛ , ποια εταιρια θα το δρομολογησει στην χωρα μας? εκτος και αν ειναι για κατασταση αναγκης και εκει νομιζω καποιος χωρος θα υπαρχει

Αρχική απάντηση από ea6gka

γιατι να ερθει η φαλαινα στο ΕΛΒΕΛ , ποια εταιρια θα το δρομολογησει στην χωρα μας? εκτος και αν ειναι για κατασταση αναγκης και εκει νομιζω καποιος χωρος θα υπαρχει

Emirates μαν 43 κομματια order....σιγουρα θα το στελνει απο δω θα κοψει το Α330..

Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 03:26]

γιατι να ερθει η φαλαινα στο ΕΛΒΕΛ , ποια εταιρια θα το δρομολογησει στην χωρα μας? εκτος και αν ειναι για κατασταση αναγκης και εκει νομιζω καποιος χωρος θα υπαρχει

Ποιά εταιρεία?? :D :D :D μωρέ πάλι καλά λέω εγώ που δεν χωράει το τέρας.... γιατί το LGAV πάει να μοιάσει στο LHR με τα τόσα B747 που είναι παρκαρισμένα τα βράδυα από τις τόσες "αεροπορικές εταιρείες" ... το κακό είναι ότι μένουν στο έδαφος και την μέρα... από βλέψεις και όνειρα άλλο τίποτα προς Σπάτα μεριά..

Πάλι καλά που υπάρχει και λίγο πράσινο και δεν θυμίζει τα παρκινγκ, "νεκροταφεία" τα λέω εγώ, αεροπλάνων στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού!!!

Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 03:34]

Emirates μαν 43 κομματια order....σιγουρα θα το στελνει απο δω θα κοψει το Α330..

Το όλο σκεπτικό του A380 έιναι NON-STOP πτήσεις και σίγουρα όχι αυτών των αποστάσεων και ακόμα και να μπορούσε να έρθει το Α380, δεν θα το έστελναν....

H Emirates συγκεκριμένα θέλει να αποφύγει το κάθε είδους hub που υπάρχει αυτήν την στιγμή στα δρομολόγιά της για άλλους λόγους βέβαια και όχι μόνο για το κόστος όπως κάθε άλλη αεροπορική εταιρεία. Πολύ απλά θέλει να κάνει το Ντουμπάι "just 1 stop" από την κάθε πόλη/χώρα/ήπειρο που εξυπηρετεί.

BTW, το Α330 κάνει πολύ καλά την δουλειά του στο συγκεκριμένο δρομολόγιο...

Αρχική απάντηση από gbak

Emirates μαν 43 κομματια order....σιγουρα θα το στελνει απο δω θα κοψει το Α330..

No way...Πηγαινω dubai ανα 2 μηνες με emirates λογω δουλειας. Και η economy και η buisness δεν ειναι ποτε γεματες! Δεν υπαρχει κανενας λογως αλλαγης !!!

Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 02:01]

αυτα βλεπω και ξεφευγω...Rolls-Royce Trent 900

800pxa380trent900ug0.th.jpg

Για πόσα cfm μιλάμε; Θα κάνει για την Ninja Rev B. Και αν χωράει δε σε προβληματίζει το dead spot που θα δημιουργείται; :tomato: :tomato: :tomato: :tomato:

Αρχική απάντηση από YDinopoulos [Σήμερα, στις 10:02]

No way...Πηγαινω dubai ανα 2 μηνες με emirates λογω δουλειας. Και η economy και η buisness δεν ειναι ποτε γεματες! Δεν υπαρχει κανενας λογως αλλαγης !!!

Καλά και γεμάτες να ήταν, πάλι το Α380 δεν θα ήταν η σωστή επιλογή για αυτό το δρομολόγιο... Υπάρχει και το 777ER, A340 στην τελική... Ασχέτως αν τα ΜΜΜ το παρουσιάζουν σαν το εναλλακτικό σε capacity του Β747, η αλήθεια είναι ότι θα εξυπηρετήσει διαφορετικούς σκοπούς της κάθε αεροπορικής, ειδικά για τα ΗΑΕ εθνικούς σκοπούς ;) .

Αρχική απάντηση από LL_NEO [Σήμερα, στις 11:59]

Για πόσα cfm μιλάμε; Θα κάνει για την Ninja Rev B. Και αν χωράει δε σε προβληματίζει το dead spot που θα δημιουργείται; :tomato: :tomato: :tomato: :tomato:

:p :p http://www.rolls-royce.com/civil_aerospace/downloads/airlines/trent_900.pdf

καλα αμα παιζει καμια πτηση τουμπανο απο emirates βλεπω να σκαει το εργαλειο απο δω...και να χαζεψουμε..:eek:

Αρχική απάντηση από LL_NEO [Σήμερα, στις 11:59]

Για πόσα cfm μιλάμε; Θα κάνει για την Ninja Rev B. Και αν χωράει δε σε προβληματίζει το dead spot που θα δημιουργείται; :tomato: :tomato: :tomato: :tomato:

Fan diameter 116in

Inlet mass flow 2655-2745lb/sec

θα σε καλυψει τι λες?? χεχεχε

δεν υπαρχει περιπτωση να γεμισει η αθηνα ενα τετοιο αεροπλανο σε scheduled flights με τπτ. για κανα τσαρτερ ισως

ναι ρε μονο charter...ασε που θα θελει κανα 3ωρο για boarding...μιλαμε για μεγαλη πλακα..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.