def Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6, 2007 :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: http://www.airliners.net/open.file/1188179/L/
YDinopoulos Απρίλιος 10, 2007 #3 Απρίλιος 10, 2007 Μεγαλη κουμουτσα το Α380(ή γμουμουτσα συμφωνα με μερικους εδω..)
perp Απρίλιος 10, 2007 #4 Απρίλιος 10, 2007 Το κακό είναι ότι δεν θα το δούμε ποτέ να απογειώνεται/προσγειώνεται στο δικό μας αεροδρόμιο!!! :devil:
gbak Απρίλιος 10, 2007 #5 Απρίλιος 10, 2007 γιατι ρε το λες αυτο? απογειωση προσγειωση θα χουμε που θα το παρκαρουμε δεν ξερω
perp Απρίλιος 11, 2007 #6 Απρίλιος 11, 2007 Αμα φέρουμε τα μαστόρια να το μεγαλώσουμε λίγο, θα χωρέσει μωρέ που θα πάει.... :D Το πρόβλημα δεν θα είναι το Α380....το μέγα θέμα θα είναι που θα χωρέσουν οι Έλληνες "δημοσιογράφοι" με τα links και τα συνεργεία και τις αποκλειστικότητες...
gbak Απρίλιος 11, 2007 #7 Απρίλιος 11, 2007 καλα περα απο τους παπατζιδες...πραγματικα δεν υπαρχει provision στο ελευθεριος βενιζελος για μελλοντικο παρκαρισμα του 380...δηλαδη δεν χωραει σχεδον σε κανενα σημειο...μιας και κλεινει ολους τους τροχοδρομους για πλακα...εκτος αν παιχτει κανα mod για να το βολεψουν..σε αυτο πεσανε εξω οι γερμανοι...κατα τα αλλα οντως Μεγαλη κουμουτσα το Α380:DGround operationsEarly critics claimed that the A380 would damage taxiways and other airport surfaces. However, the pressure exerted by its wheels is lower than that of a Boeing 747 or Boeing 777 because the A380 has 22 wheels, four more than the 747, and eight more than the 777.Wake turbulenceThe A380 generates more wake turbulence on takeoff and landing than existing aircraft types, requiring increased airport approach and departure spacing for following aircraft.
ea6gka Απρίλιος 11, 2007 #8 Απρίλιος 11, 2007 γιατι να ερθει η φαλαινα στο ΕΛΒΕΛ , ποια εταιρια θα το δρομολογησει στην χωρα μας? εκτος και αν ειναι για κατασταση αναγκης και εκει νομιζω καποιος χωρος θα υπαρχει
gbak Απρίλιος 11, 2007 #9 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka γιατι να ερθει η φαλαινα στο ΕΛΒΕΛ , ποια εταιρια θα το δρομολογησει στην χωρα μας? εκτος και αν ειναι για κατασταση αναγκης και εκει νομιζω καποιος χωρος θα υπαρχει Emirates μαν 43 κομματια order....σιγουρα θα το στελνει απο δω θα κοψει το Α330..
perp Απρίλιος 11, 2007 #10 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 03:26] γιατι να ερθει η φαλαινα στο ΕΛΒΕΛ , ποια εταιρια θα το δρομολογησει στην χωρα μας? εκτος και αν ειναι για κατασταση αναγκης και εκει νομιζω καποιος χωρος θα υπαρχει Ποιά εταιρεία?? :D μωρέ πάλι καλά λέω εγώ που δεν χωράει το τέρας.... γιατί το LGAV πάει να μοιάσει στο LHR με τα τόσα B747 που είναι παρκαρισμένα τα βράδυα από τις τόσες "αεροπορικές εταιρείες" ... το κακό είναι ότι μένουν στο έδαφος και την μέρα... από βλέψεις και όνειρα άλλο τίποτα προς Σπάτα μεριά.. Πάλι καλά που υπάρχει και λίγο πράσινο και δεν θυμίζει τα παρκινγκ, "νεκροταφεία" τα λέω εγώ, αεροπλάνων στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού!!!
perp Απρίλιος 11, 2007 #11 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 03:34] Emirates μαν 43 κομματια order....σιγουρα θα το στελνει απο δω θα κοψει το Α330.. Το όλο σκεπτικό του A380 έιναι NON-STOP πτήσεις και σίγουρα όχι αυτών των αποστάσεων και ακόμα και να μπορούσε να έρθει το Α380, δεν θα το έστελναν.... H Emirates συγκεκριμένα θέλει να αποφύγει το κάθε είδους hub που υπάρχει αυτήν την στιγμή στα δρομολόγιά της για άλλους λόγους βέβαια και όχι μόνο για το κόστος όπως κάθε άλλη αεροπορική εταιρεία. Πολύ απλά θέλει να κάνει το Ντουμπάι "just 1 stop" από την κάθε πόλη/χώρα/ήπειρο που εξυπηρετεί.BTW, το Α330 κάνει πολύ καλά την δουλειά του στο συγκεκριμένο δρομολόγιο...
perp Απρίλιος 11, 2007 #13 Απρίλιος 11, 2007 τι να πει κανείς...κουκλι......:worship: :worship: :worship:
YDinopoulos Απρίλιος 11, 2007 #14 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από gbak Emirates μαν 43 κομματια order....σιγουρα θα το στελνει απο δω θα κοψει το Α330.. No way...Πηγαινω dubai ανα 2 μηνες με emirates λογω δουλειας. Και η economy και η buisness δεν ειναι ποτε γεματες! Δεν υπαρχει κανενας λογως αλλαγης !!!
LL_NEO Απρίλιος 11, 2007 #15 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 02:01] αυτα βλεπω και ξεφευγω...Rolls-Royce Trent 900 Για πόσα cfm μιλάμε; Θα κάνει για την Ninja Rev B. Και αν χωράει δε σε προβληματίζει το dead spot που θα δημιουργείται; :tomato: :tomato:
perp Απρίλιος 11, 2007 #16 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από YDinopoulos [Σήμερα, στις 10:02] No way...Πηγαινω dubai ανα 2 μηνες με emirates λογω δουλειας. Και η economy και η buisness δεν ειναι ποτε γεματες! Δεν υπαρχει κανενας λογως αλλαγης !!! Καλά και γεμάτες να ήταν, πάλι το Α380 δεν θα ήταν η σωστή επιλογή για αυτό το δρομολόγιο... Υπάρχει και το 777ER, A340 στην τελική... Ασχέτως αν τα ΜΜΜ το παρουσιάζουν σαν το εναλλακτικό σε capacity του Β747, η αλήθεια είναι ότι θα εξυπηρετήσει διαφορετικούς σκοπούς της κάθε αεροπορικής, ειδικά για τα ΗΑΕ εθνικούς σκοπούς . Αρχική απάντηση από LL_NEO [Σήμερα, στις 11:59] Για πόσα cfm μιλάμε; Θα κάνει για την Ninja Rev B. Και αν χωράει δε σε προβληματίζει το dead spot που θα δημιουργείται; :tomato: :tomato: :p http://www.rolls-royce.com/civil_aerospace/downloads/airlines/trent_900.pdf
gbak Απρίλιος 11, 2007 #17 Απρίλιος 11, 2007 καλα αμα παιζει καμια πτηση τουμπανο απο emirates βλεπω να σκαει το εργαλειο απο δω...και να χαζεψουμε.. Αρχική απάντηση από LL_NEO [Σήμερα, στις 11:59] Για πόσα cfm μιλάμε; Θα κάνει για την Ninja Rev B. Και αν χωράει δε σε προβληματίζει το dead spot που θα δημιουργείται; :tomato: :tomato: Fan diameter 116in Inlet mass flow 2655-2745lb/sec θα σε καλυψει τι λες?? χεχεχε
ea6gka Απρίλιος 11, 2007 #18 Απρίλιος 11, 2007 δεν υπαρχει περιπτωση να γεμισει η αθηνα ενα τετοιο αεροπλανο σε scheduled flights με τπτ. για κανα τσαρτερ ισως
gbak Απρίλιος 11, 2007 #19 Απρίλιος 11, 2007 ναι ρε μονο charter...ασε που θα θελει κανα 3ωρο για boarding...μιλαμε για μεγαλη πλακα..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.