ergotelis Απρίλιος 10, 2007 #101 Απρίλιος 10, 2007 Αρχική απάντηση από Dem το 2011 θα ειναι και η μερα εμφανισης του dx10 και θα παιζει στα windows eleven με το WDDM 2.11 Πάρε τηλέφωνο στο 2310-52.10.10 να μορφωθείς αγράμματε!Ελάχιστα αντίτυπα μείνανε! Προλαβαίνεις δε προλαβαίνεις!
ea6gka Απρίλιος 10, 2007 #102 Απρίλιος 10, 2007 OCUK λεει ο gibbo οτι η ΑΤΙ τον παει απο βδομαδα σε βδομαδα να του στειλουν μια καρτα εστω να τη δει. και εσεις περιμενε να τη δειτε στα ραφια το μαιο? την 1800 θυμαστε ποτε την ειδαμε?σορρυ αλλα κατι τετοια τα κανει μονο η nvidia
Sadamiraq Απρίλιος 11, 2007 #103 Απρίλιος 11, 2007 Παιδια οτι και να κανετε ι ΑΤΙ θα ειναι παντα πιο μπροστα και καλα θα ηταν αν δεν εχετε δουλεψει και με καρτες ΑΤΙ και με Νvidia να μην μιλατε ,καλα ειναι να βλεπετε στο ιντερνετ επιδοσεις και δυνατοτητες αλλα ειναι αλλιως οταν την εχεις σπιτι και την δουλευεις καθημερινα! Βelieve or not ATI is better!
unstoppable Απρίλιος 11, 2007 #104 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από Sadamiraq Παιδια οτι και να κανετε ι ΑΤΙ θα ειναι παντα πιο μπροστα και καλα θα ηταν αν δεν εχετε δουλεψει και με καρτες ΑΤΙ και με Νvidia να μην μιλατε ,καλα ειναι να βλεπετε στο ιντερνετ επιδοσεις και δυνατοτητες αλλα ειναι αλλιως οταν την εχεις σπιτι και την δουλευεις καθημερινα! Βelieve or not ATI is better! Μεγαλο ποσοστο των χρηστων εδω στο thelab εχουμε δοκιμασει και nvidia και ati.
Snips Απρίλιος 11, 2007 #105 Απρίλιος 11, 2007 Και Matrox και Voodoo.....αλλά είναι χιλιοειπωμένα πράγματα.Κάπου κερδίζει η μία, κάπου κερδίζει η άλλη ανάλογα με την εποχή, την κάρτα και την κατηγορία της!
Wizard! Απρίλιος 11, 2007 #106 Απρίλιος 11, 2007 Εγώ πάντως συνεχίζω να μην κατανοώ το σκεπτικό μερικών όσον αφορά στα benchmarks και ιδιαίτερα στο 3DMark... Πέραν από μια λίστα γοήτρου τι άλλο εξυπηρετεί? Ξεχάστε όλοι τον πόλεμο που έγινε πριν 2-3 χρόνια που η nVidia είχε optimized paths για το 3DMark και μόλις το έκανες rename σε kitsos.exe οι μετρήσεις έπεφταν στο μισό? Ξεχάσατε που λίγο αργότερα η ΑΤΙ έκανε τα ίδια με μερικά παιχνίδια? Και τώρα κάθεστε και μου λέτε ότι η διαφορά των δύο είναι 5% και δεν άξιζε η αναμονή και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο... Και οι δύο εταιρίες, αλλά φυσικά και oi Intel & AMD, κάνουν πολλές φορές optimization για τα μετροπρογράμματα ώστε να φαίνονται γρηγορότεροι. Στην πράξη όμως τα αποτελέσματα μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικά. Έχουμε εδώ μια κάρτα που στο 3DMark δίνει +5% ενώ στο Oblivion +35% και οι περισσότεροι κοιτάτε μόνο το πρώτο που είναι και εντελώς ανούσιο. Δηλαδή με το 35% δεν πατάει στο λαιμό την 8800? :wassat: Μήπως ο C2D που πάτησε στο λαιμό τους Χ2 ήταν πιό γρήγορος από 20-30% ? Φυσικά θα μου πείτε ότι μπορεί η ΑΤΙ να έχει κάνει optimization για το Οblivion για αυτό και να είναι στο +35%... Σωστό, αλλά και η nVidia δε θα το έχει κάνει για την 8800? Με το 3DMark 2006 όμως μπορεί αν μην ασχολήθηκαν αφού όλοι περιμένουν το 2007 που θα είναι DX10... Θεωρίες... Ναι, το ξέρω... Απλά δεν περιμένω από την ΑΤΙ μετά από 6 μήνες να μη βγάλει κάτι πολύ δυνατό στην αγορά ξέροντας ότι η nVidia ήδη ετοιμάζει την απάντησή της...
Maximus Απρίλιος 11, 2007 Author #107 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από Sadamiraq Παιδια οτι και να κανετε ι ΑΤΙ θα ειναι παντα πιο μπροστα και καλα θα ηταν αν δεν εχετε δουλεψει και με καρτες ΑΤΙ και με Νvidia να μην μιλατε ,καλα ειναι να βλεπετε στο ιντερνετ επιδοσεις και δυνατοτητες αλλα ειναι αλλιως οταν την εχεις σπιτι και την δουλευεις καθημερινα! Βelieve or not ATI is better! Αν είναι να κρίνω από τις προσωπικές μου εμπειρίες με ΑΤι, τότε απλά δε θα ξανααγόραζα ΑΤι κι ας ήταν και η μόνη εταιρεία στο γαλαξία. Καμένες κάρτες, χάλια oc, θερμοφόρες, χάλια drivers, τι άλλο θέλω? Να τιναχτεί στον αέρα καμία να ησυχάσω? Από nVIDIA: καμία καμένη κάρτα, κανένα πρόβλημα υπερθέρμανσης, όλες κάναν καλό oc (ακόμα και η 4200Ti), ποτέ πρόβλημα με drivers (και έχω βάλει δεκάδες beta ανά διαστήματα). Ποια ποιότητα της ΑΤι? Αν δεν έβλεπα από άλλους καλές εμπειρίες με ΑΤι, που μου δείχνουν ότι σε μένα ίσως έτυχε δε θα ήθελα να ξαναδώ την εταιρεία αυτή. Ακόμα και η Χ1900ΧΤΧ, που με τις επιδόσεις της με ικανοποίησε πλήρως, στους drivers μου έκανε το βίο αβίωτο... Αρχική απάντηση από Wizard! Εγώ πάντως συνεχίζω να μην κατανοώ το σκεπτικό μερικών όσον αφορά στα benchmarks και ιδιαίτερα στο 3DMark... Πέραν από μια λίστα γοήτρου τι άλλο εξυπηρετεί? Στις πωλήσεις εξυπηρετεί. Απλά. Πολλοί το εμπιστεύονται. Λάθος τους? Ναι. Μπορώ να το αγνοήσω αν με λένε ΑΤι? Όχι. Οι C2D είχαν λίγο μεγαλύτερες διαφορές γιατί: 1) Ήταν CPU. Στις CPU το 20-30% στα νορμάλ είναι μεγάλη διαφορά. 2) Όταν τους κλόκαρες, έπιαναν τρελές διαφορές. Το Oblivion επίσης είναι ΑΤι optimised από τότε που βγήκε. Όπως ήταν και τα OpenGL κάποτε για τους λαχανί (τώρα βέβαια τον τρώει η nVIDIA και λίγο άσχημα). Εγώ επιμένω. 6 μήνες ολόκληρους, έπρεπε και στο 3DMark και σε όλα τα παιχνίδια να τη χτυπάει με δύναμη. Μακάρι να το κάνει. Εγώ είμαι υπέρ της εξέλιξης. Αν η ΑΤι ρίξει στην nVIDIA μια γερή γροθιά με ένα R600 που θα σπέρνει, η nV θα αναγκαστεί να στρωθεί και να βγάλει και αυτή κάτι αντίστοιχο - έτσι θα πάμε και μπροστά. Αν η ΑΤι όμως κάνει τα ίδια όπως και με τη Χ1800 χαιρέτα μου τον πλάτανο.
Wizard! Απρίλιος 11, 2007 #108 Απρίλιος 11, 2007 Πάντως αυτό για τα 400 το γράφει και η Τατιάνα...: http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=38837
Maximus Απρίλιος 11, 2007 Author #109 Απρίλιος 11, 2007 "AMD wants to undercut current high-end price bracket by $100-150, so expect an 8800GTX performing part for the price of 8800GTS." Αυτό κάνει τα benches που είδαμε στο link να δείχνουν μάλλον αναξιόπιστα. "If AMD gets great yields from the 65nm R650, company will ship not hundreds of thousands of high-end chips, but rather millions and millions of these chips, bringing prices down and redefining its GPU sales profile." Στη Σελήνη θα πουλάνε VGA? :D Η Τατιάνα λέει ότι θέλει, μακάρι να χει δίκιο βέβαια :D
cptkoulis Απρίλιος 11, 2007 #110 Απρίλιος 11, 2007 @Wizard!Μαλλον εχεις καταλαβει λιγο διαφορετικα την "προβλεψη" που καναμε για το R600.Το σκεπτικο λεει,αφου δεν εχουν διαρρευσει φοβερα και τρομερα σκορ και benches στο δικτυο,λιγες μολις μερες πριν την επισημη παρουσιαση της,μαλλον η καρτα θα ειναι πολυ κοντα στον ανταγωνισμο σε επιδοσεις.Γιατι πολυ συχνα βλεπουμε στοιχεια απο ενα προιον που ΘΑ κυκλοφορησει μονο και μονο για λογους μαρκετινγκ
GoriLLakoS Απρίλιος 11, 2007 #111 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! Πάντως αυτό για τα 400 το γράφει και η Τατιάνα...: http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=38837 Aπο τις λιγες φορες που λεει αληθεια...Απο την αλλη8800Ultra 700mhz : Core 2200 : Memory
ea6gka Απρίλιος 11, 2007 #113 Απρίλιος 11, 2007 και αντε και ηρθε...to CATALYST μετα να δω τι θα κανει
sstav Απρίλιος 11, 2007 #114 Απρίλιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από GoriLLakoS [Σήμερα, στις 14:05] Aπο τις λιγες φορες που λεει αληθεια...Απο την αλλη8800Ultra 700mhz : Core 2200 : Memory Αμεση θα είναι η απάντηση ή θα περιμένετε Σεπτέμβριο ?
Wizard! Απρίλιος 11, 2007 #115 Απρίλιος 11, 2007 Έρχεται το Μάιο με 999$ Τσάμπα πράμα!!! http://www.dailytech.com/DailyTech+Digest+GeForce+8800+Ultra/article6826.htm
Dem Απρίλιος 11, 2007 #116 Απρίλιος 11, 2007 Eγώ το βλέπω και λιγο διφορετικά το θέμα, όσο καλυτερες καρτες βγαίνουν σε μικρα χρονικά διαστήματα τόσο λιγότερη προσπάθεια γινεται και απο τις εταιριες παιχνιδιών για καλυτερη αξιοποιηση του υπαρχοντως hardware (όσο αναφορά την 3d μηχανή κτλ).Παρτε για παραδειγμα το STALKER ή το ArmA τιτλοι του 2007. Στην GTX παιζουν χειροτερα (ειδικα το 2ο) απο κάποια άλλα παλιοτερα, που έχουν καλυτερα γραφικά φαινονται πιο ωραια και ειναι καλυτερα σαν παιχνιδια.
Wizard! Απρίλιος 11, 2007 #117 Απρίλιος 11, 2007 Συμφωνώ απόλυτα Dem αν και θεωρητικά (γιατί ως γνωστόν στην πράξη δεν είναι πάντα έτσι...) οι ίδιες κάρτες που τώρα παράγουν 50fps με DX9, θα παράγουν 250-500fps σε DX10 αν χρησιμοποιήσουν τα ίδια μόνο effects ή 100-200fps αν χρησιμοποιήσουν τις καινούριες βιβλιοθήκες.
Dem Απρίλιος 11, 2007 #118 Απρίλιος 11, 2007 Όπως και να το κάνουμε παίζει ρόλο, σου λεει αφου την δυναμη στο hardware την έχουμε γιατι να σκοτιζόμαστε να το κανουμε να παιζει πιο ομαλα? Το πως ειναι φτιαχμενο ένα παιχνιδι παιζει μεγάλο ρολο. Παρτε και ενα άλλο παράδειγμα και μαλιστα απο την ιδια εταιρία, την Ubisoft.To Splinter Cell 3 παει σφαίρα το 4 double Agent που έχει ακριβώς την ιδια μηχανη και textures σέρνεται (και όταν λεω σερνεται σε μια πιστα <20 fps)Aπο την άλλη το Silent Hunter 4 το οποιο εχει καλυτερα γραφικά απο το 3 παει πολυ καλυτερα ( μπορει να έχει την ιδια μηχανη αλλα τα textures και οι βιβλιοθικες ειναι περισσοτερα και πιο προσεγμενα)
Wizard! Απρίλιος 11, 2007 #119 Απρίλιος 11, 2007 Επίσης το ArmA σέρνεται, το ίδιο και το Supreme Commander, ενώ το C&C Tiberian Wars πάει σφαίρα!
Maximus Απρίλιος 11, 2007 Author #120 Απρίλιος 11, 2007 To Double Agent έχει κομμάτια της Unreal 3 Engine, είναι πιο βαρύ από το Chaos Theory. Το Tiberium Wars έχει τη μηχανή του Generals, αυτό έλειπε να μην τρέχει και καλά Μεγάλη μούφα ήταν, είναι και θα είναι το Carbon. Απλά η χειρότερη μηχανή του 2006 - μακράν.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.