Makis Hourdakis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1, 2007 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1, 2007 Μου είχαν στείλει εδώ και καιρό ένα mail, το οποίο σήμερα αξιώθηκα να διαβάσω καθώς είναι αρκετά μεγάλο. Περιληπτικά, αναφέρεται στα ιδιωτικά αγγλικά εκπαιδευτικά ιδρύματα με τις βαρύγδουπες διαφημίσεις και στο χάος που επικρατεί τελικά μέσα σε αυτά. Το κείμενο είναι γραμμένο από φοιτητή σχολής τέτοιου ιδρύματος και αξίζει να το διαβάσετε! Δεν λέω ότι απαραίτητα εκφράζει την άποψή μου στο θέμα, ωστόσο πιστεύω πως αποτελεί ένα καλό ερέθισμα για προβληματισμό. Παραθέτω ολόκληρο το mail: Κάνω copy and paste ένα κείμενο που πρόσφατα έλαβα μέσω μειλ. Ο συντάκτης του παραθέτει εκ των έσω περιγραφή της κατάστασης στα ιδιωτικά ΙΕΚ, τα οποία κάποιοι επιθυμούν διακαώς να αναβαθμίσουν σε πανεπιστήμια. O/H Narsil, γράφει " Ήρθε η ώρα να πάρω το φτυάρι. Και την περίμενα αυτή την ώρα εδώ και καιρό (θα καταλάβετε τι εννοώ...). Βασικά, εγώ προγραμματιστής είμαι. Πάντα λίγο-πολύ αυτό έκανα, το πρώτο μου πτυχίο (στην Αγγλία) αυτό ήταν, και τελικά αυτό το πράγμα ακριβώς κάνω και τώρα ως δουλειά. Το γουστάρω, μου αρέσει, πληρώνομαι για αυτό, άρα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Παρόλα αυτά, περίπου ένα χρόνο πριν θέλησα και εγώ σαν παιδί να κάνω ένα master. " Λίγο για να μην πάω ακόμα στρατό, λίγο επειδή τέλος πάντων αυτό ήθελα, ζήτω και άρχισα να ψάχνω. Και καθώς έβλεπα στην τηλεόραση όοολες αυτές τις διαφημίσεις για τα διάφορα φοβερά και τρομερά Universities (sic) που λειτουργούν στην Ελλάδα και δίνουν αγγλικά πτυχία, είπα να το δοκιμάσω και να μην χρειάζεται να φεύγω για άλλη μια φορά για του διαόλου τη μάνα. Η Αθήνα με περίμενε! ... Μέχρι που συνειδητοποίησα ότι το να βρεις computer science master στην πιάτσα ήταν αδύνατο. Όχι στην Ελλάδα. Ότι υπήρχε ήταν καρά-κιτσαρία, για πρώτο πτυχίο από άλλο τομέα. Οπότε είπα να πάρω το μεταπτυχιακό μου σε κάτι διαφορετικό, έτσι ρε γαμώτο για να έχω το edge. ΜΒΑ, καμιά σχέση με το γνωστό πρωτάθλημα basket, οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων. Έλα, εγώ θέλω να διοικώ. Καλό ακούγεται. Έκανα λοιπόν που λες, ευγενικέ αναγνώστη, τη γύρα στην αγορά (γνωστή και ως "πιάτσα" στους μυημένους...). Από επαρχία παιδί, δεν ήμουν απόλυτα προετοιμασμένος για αυτά που είδαν τα αυτιά και άκουσαν τα μάτια μου - από κουζινίτσα δίπλα στις αίθουσες, προγράμματα σπουδών που γίνονταν "ότι ώρα θέλετε ρε παιδιά", μέχρι και κάτι περίεργα κτήρια που δεν θα ήθελα από κάτω να περάσω, όχι να κάνω μαθήματα μέσα. Τέλων πάντων τελικώς κατέληξα στο *** Studies. Kάπως πιο σοβαρό μου φάνηκε το logo του, είχε και πολλές διαφημίσεις στην τηλεόραση, δεν είναι αυτές αρκετές ενδείξεις; Πολλά μου είπαν όταν πήγα, για μαθήματα στα Αγγλικά, εντάξει δεν χρειαζόταν προηγούμενες οικονομικές σπουδές - θα έφτανα κάποτε το επίπεδο των συμφοιτητών μου - 10% επιτρεπόμενες απουσίες, εργασίες και job finding agencies που είχαν, πτυχιακές, τέλων πάντων το έφαγα. Αγγλικό (και άρα, ισοδύναμο) πτυχίο έδινε, άρα... Ζήτω κι έγινα φοιτητής (πάλι). Όλα αυτά, ένα-ενάμιση χρόνο πριν. Χαχαχα. *πεθαίνει στο γέλιο* Μάθημα στα Αγγλικά; Ίσως, τα πρώτα λεπτά της πρώτης εβδομάδας, ίσως. Μετά, το 80% περιείχε μεν κάποια αγγλικά buzzwords (internet, stock market, revenues, κλπ), αλλά ήταν τόσο αγγλικό όσο και οι μεταφρασμένες μεξικάνικες σαπουνόπερες που βλέπει η μάνα μου. Και τι να κάνεις αγγλικά όταν το 70% των φοιτητών είναι στο επίπεδο καμακιού σε παραλία ("I speak english good") και οι αφηρημένες έννοιες ήταν λιγουλάκι no-no κατά τον λαϊκό όρο; Και δεν φταίνε φυσικά κανείς εκτός από τους δήθεν κουστουμαρισμένους τύπους που την διαφημίζουν τη δουλειά ως το αντίστοιχο αγγλικού πανεπιστημίου. Προηγούμενα πτυχία;;; *πιάνει το στομάχι του* Τουλάχιστο τα μισά άτομα (φυσικά μαζί και με εμένα) δεν ήξεραν -τίποτα- από οικονομικά, ασχέτως πρώτου bachelor s. Οπότε από τις πρώτες εβδομάδες έβλεπες άτομα με bachelor s σε οικονομικά, μάρκετινγκ, κλπ στην ίδια ακριβώς μοίρα και γνώσεις με κομπιουτεράδες, φαρμακοποιούς, γεωπόνους (!), μπάρμεν (ναι, σοβαρά), και εννοείται και η μεγάλη πρωτοτυπία, πρώτη φορά στον Ελλαδικό χώρο, άτομα ΧΩΡΙΣ πρώτο πτυχίο ακόμα να κάνουν μεταπτυχιακό! Φοβερό, έτσι; Τέλος πάντων, έτσι κι αλλιώς πάει το πρώτο τρίμηνο έτσι όπως πήγε... φτάνουμε Χριστούγεννα, οπότε άντε λέει να γράψουμε εξετάσεις. Ωραίος και αγχωμένος εγώ - σιχαίνομαι τις εξετάσεις γαμώτο - διαβάζω πέντε πράγματα γιατί μας είχαν πει πολλά, δύσκολα, πολλοί μένουν, τέσσερα μαθήματα maximum χάνεις όλο το χρόνο και τελείωσαν όλα, κλπ. Πάω λοιπόν με ένα φιλαράκι να γράψουμε, το πρώτο πρώτο μάθημα βασικά ήταν να πάρουμε ένα ισολογισμό και να βρούμε / ερμηνεύσουμε κάποιους λόγους μέσα του. Ως εδώ καλα, παρά το άγχος. Το χάος. Όσο γράφαμε το μάθημα είδα.. τα είδα όλα. ’τομα να σηκώνοντα, να περπατάνε ανοικτά στο άλλο άκρο τις αίθουσας για να συζητήσουν τις ερωτήσεις με άλλους. Τον καθηγητή μετά από την πρώτη ώρα να ρωτάει την τάξη στα ίσια "Βρήκατε όλοι στην ερώτηση δύο, 4.2 billion?" και να κάνει διευκρινίσεις όπως "το ένα billion έχει 1000 million, έτσι;". Σε μεταπτυχιακό!! Τελικά όπως ίσως μαντέψατε, δεν έμεινα στο μάθημα αυτό. Α, πολύς κόσμος δεν ήξερε να χρησιμοποιήσει τα κομπιουτεράκια τους (scientific calculator όλα τους, φυσικά, από 10 χιλιάρικα και πάνω) και χρειαζόταν βοήθεια απ τον καθηγητή για να κάνουν τις διαιρέσεις. Περνάγανε οι μήνες, και μερικά απλά γεγονότα σιγά-σιγά έκαναν την εμφάνισή τους. Όπως, π.χ. το γεγονός ότι οι επιδόσεις των φοιτητών δεν έχουν σχέση ένα-προς-ένα με τα αποτελέσματά τους. Aν ο μπαμπάς σου είναι manager σε εταιρία, πολύυυ χλωμό να χάσεις έστω και μάθημα. Είναι τσάμπα διαφήμιση για τη σχολή να λέει ο μπαμπάς ότι ο γιόκας του πήρε distinction από το IST Studies σε τελική ανάλυση. Έπεσε φάση την προηγούμενη χρονιά σε φίλο μου που δουλεύει ήδη λογιστής (και ξέρει τι κάνει) να γράφει το τελευταίο μάθημα μαζί με γιο βουλευτή που δεν ήξερε -τίποτα-. Χωρίς υπερβολή, τίποτα. Ο τύπος πήρε την κόλλα του φίλου μου και άρχισε να γράφει από λευκή σελίδα, στο τελευταίο μισάωρο. Πήρε Α στο μάθημα. Ο φίλος μου κόπηκε. Το συμβάν έχει γίνει verify από ανεξάρτητους τρίτους από τότε. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οι απουσίες άρχισαν να αυξάνονται - όχι, δεν μένεις με 10% απουσίες. Τσου. Μάλιστα όταν χτύπησαν και οι ζέστες, συντριπτικό μέρος του μαθητικού πληθυσμού άρχισε να έρχεται λιγότερο και λιγότερο στα μαθήματα - και ταυτόχρονα, ακόμα μεγαλύτερα ευτράπελα άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους όσο πλησιάζαμε στην κορύφωση αυτή κάθε μεταπτυχιακού που ονομάζεται... πτυχιακή. Thesis. Χαχαχαχα. Απίστευτες φάσεις. Το απέραντο copy&paste - ο μεγάλος σύμμαχός σου το ctrl-v, φίλε μου αναγνώστη. Η ιδέα της πρωτότυπης πτυχιακής στην Ελλάδα των ιδιωτικών πανεπιστημίων είναι αντίστοιχη αυτής των ΟΥΦΟ που κλέβουν αγελάδες για να τις μελετήσουν - ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική, αλλά μάλλον επιστημονική φαντασία παρά κάτι που συμβαίνει, άν ξέρετε τι εννοώ. Αφού έπεσε μελέτη των κορυφαίων (ο Θεός να τις κάνει...) πτυχιακών προηγούμενων χρόνων, και να βλέπεις το εξής εκπληκτικό - ολόκληρες ΣΕΛΙΔΕΣ - όχι μια παράγραφος ή τρεις, έτσι; - να είναι τόσο ακριβή αντίγραφα η μια τις άλλης, που ούτε τα fonts ή τα γραφήματα δεν έκαναν τον κόπο να αλλάξουν στο παραμικρό. Φανταστείτε 10 σελίδες-κόπιες, σαν πειρατικά CD στη Στουρνάρη. Σε τελική ανάλυση, έφτασε και πέρασε και η μέρα των παρουσιάσεων των πτυχιακών - βασικά, η ιδέα είναι ότι βάζεις ένα κουστούμι κι εσύ σαν μελλοντικός επιχειρηματίας και στέλεχος, και πάς να διαβάσεις μέρη από την εργασία σου - υποτίθεται πας να εξηγήσεις, αλλά το 90% τουλάχιστο των φοιτητών δεν ξέρουν τι έχουν γράψει, και το 5% δεν έχουν καν διαβάσει αυτό που έχουν γράψει - και δεν έχει σημασία έτσι κι αλλιώς, γιατί αυτοί στους οποίους κάνεις την παρουσίαση σου δεν ακούνε μετά τα πρώτα 30 δευτερόλεπτα, κάνει και ζέστη.... Βάζουν λοιπόν το PowerPoint να τρέχει τα κλασσικά templates από τα έτοιμα, με κείμενο pasted μέσα τους - εξάλλου, τί είναι λίγο paste ακόμα; Αμαρτία απ το Θεό να σταματήσουμε εδώ. Χειροκροτήματα / επόμενος στο τέλος. Και φυσικά, τελικά, οι βαθμοί. Οι οποίου δεν ανακοινώνονται - όχι τα γραπτά να δεις, ούτε καν τους βαθμούς σου. Τέτοια διαφάνεια. Απλά σου λένε αν πέρασες / αν έμεινες. Και φυσικά όπως ξέραμε μήνες πριν, ΟΥΤΕ ΕΝΑ άτομο που είχε συγγενείς σε μεγάλες επιχειρήσεις δεν έχασε ΟΥΤΕ ΕΝΑ μάθημα, έστω κι αν δεν ερχόταν μια φορά το μήνα και ήταν κοινώς γνωστό ότι δεν ήξερε σχεδόν τίποτα, ούτε καν αγγλικά, και ούτε καν βοηθούσε την ομάδα του στις ομαδικές εργασίες στο παραμικρό για ολόκληρα τρίμηνα. Έτσι για να ικανοποιήσω την περιέργεια κάποιων, πέρασα όλα τα μαθήματα και σε καλή σειρά - βασικά, επειδή ξέρω καλά αγγλικά. Οικονομικά ούτε πριν ήξερα, ούτε και τώρα ξέρω. Αλλά έχω μεταπτυχιακό στην διοίκηση επιχειρήσεων κατά τα άλλα. Και πάλι, μπορώ να ορκιστώ ότι υπάρχουν πολλά άτομα που ξέρουν ακόμα λιγότερα, και έχουν ππερισσότερα του ενός πτυχία στον τομέα, και που αύριο (ή και σήμερα, ας είμαι ειλικρινής...) θα είναι μανατζαραίοι. Ζήτω. Τα χάλια της ελληνικής παιδίας στο ΙΔΙΩΤΙΚΟ πανεπιστημιακό (?) επίπεδο, είναι δυστυχώς απίστευτα. Ακατονόμαστα, ανεξέλεγκτα. Πραγματικά, αν και δεν έχω κανένα κίνητρο να το κάνω, δεν μπορώ να βρω τις λέξεις για να απευθύνω μεγαλύτερη κατηγορία στα όσα συμβαίνουν. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος, κανείς πολιτικός δεν πρόκειται να αναλάβει το πολιτικό κόστος να βάλει ένα τέλος - όλες οι μαμάδες θα επαναστατούσαν με την ιδέα ότι οι πανένδοξοί τους σπόροι μπορεί να ΜΗΝ πάρουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Αλλά μα το Δία ρε γαμώτο, αφού ΔΕΝ μπορούν, αφού ΔΕΝ έχουν μάθει να διαβάζουν και να κάνουν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ προσπάθεια, αφού ούτε ΚΑΝ αγγλικά δεν ξέρουν, αφού ΔΕΝ έχουν σχέση με οικονομικές επιστήμες, τι κάνουν σε αγγλικό ίδρυμα σοβαρών, υποτίθεται, σκοπών; Αφού δεν έχουν καν στατιστικές γνώσεις μαθηματικών δευτέρας λυκείου ή και βασικότερες ακόμα γνώσεις, τι πάνε να μάθουν regression analysis; Και καλά αυτοί, λογικό και ευνόητο να θέλουν να πάρουν πτυχίο και να πάρουν χρήμα (άσχετο αν θα πάρουν) - οι φιλοδοξία καλή είναι, και στο κάτω κάτω ποιος σκέφτεται τα παραπάνω για τον εαυτό τους; Κανείς. Αλλά ρε να πάρει, που είναι οι εξωτερικοί, αντικειμενικοί, αυστηροί έλεγχοι ώστε αν ΔΕΝ ξέρεις να ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΧΑΡΤΙ; Γιατί τώρα, τα χαρτιά δεν σημαίνουν τίποτα. Αν θέλετε υπενθύμιση, απλά σκεφτείτε το φοβερό "το ένα billion έχει 1000 million, έτσι;". Και αυτό το σύστημα παράγει οικονομολόγους, κομπιουτεράδες, ότι θέλετε. -- Αληθινή ιστορία: Χρειαζόμασταν ένα spreadsheet πρόγραμμα σε κάποια φάση, σαν το Εxcel, και είχα κατεβάσει την shareware έκδοσή του, και το crack για να μην γίνεται expire μετά απο 30 μέρες. Οπότε μιλάω με συμφοιτητή μου, κάτοχο bachelor σε computer science.. "Να θυμηθώ να σου δώσω το crack" του λέω. "Α, καλά, να σου φέρω ένα άδειο CD αύριο", μου λέει. "Ρε, είναι 14 kilobytes" τον ενημερώνω. "Δηλαδή, χωράει σε ένα CD;" με ρωτάει αφοπλιστικά. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ COMPUTER SCIENCE!!! Αυτά, κύριοι και κυρίες. Με τις υγείες μας. -- Καλό Ο καθένας μπορεί να θυμώσει - αυτό είναι εύκολο - αλλά το να θυμώνεις με το σωστό άτομο, στο σωστό βαθμό, τη σωστή στιγμή, για το σωστό λόγο και με τον σωστό τρόπο - αυτό δεν είναι εύκολο. Αριστοτέλης edit: "Μαύρισα" μερικά απο τα πιο σημαντικά σημεία για όσους δεν προλαβαίνουν να το διαβάσουν ολόκληρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosmos Απρίλιος 1, 2007 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 Δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα λιγο πολυ τα ιδια γινονται αν οχι χειροτερα και στα δημοσια στην Ελλαδα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Απρίλιος 1, 2007 #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από tasosmos Δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα λιγο πολυ τα ιδια γινονται αν οχι χειροτερα και στα δημοσια στην Ελλαδα... Μιλάς εκ πείρας?Έχεις κάνει στατιστικές μελέτες? Τι έχεις κάνει και έχεις καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα?Ή γράφουμε ότι να ' ναι? Από όσο θυμάμαι είσαι υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστιμίων σε άλλα πόστ που είχες κάνει...οπότε δε μου κάνει καμιά εντύπωση το πόστ σου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Απρίλιος 1, 2007 #4 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 Α εμείς έχουμε πορνοπαππούδες πάντως άφθονους :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Απρίλιος 1, 2007 #5 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 Κοιτα ότι γίνεται και στα δημόσια Πανεπιστήμια, γίνεται. Σε αρκετά μεγάλο βαθμό. Η διαφορα στα Δημόσια Πανεπιστήμια, είναι ότι δε γίνεται από όλους τους φοιτητές, αλλά όσους έχουν τις κατάλληλες διασυνδέσεις. (δυστυχώς απτές αποδείξεις δεν έχω, αλλιώς θα είχαν κατατεθεί στα αρμόδια όργανα)’ντίθετα, στη συντριπτική πλειονοτητα των ΙΙΕΚ, γινεται κατα συρροή. Για να βρεις "τίμιο" ΙΙΕΚ, πρέπει να το ψάχνεις για πολύ καιρό, γτ ειναι μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού. Το θέμα είναι ότι ο τύπος που θα πάει στο ΙΙΕΚ για να πάρει ενα πτυχίο, στο έτσι, δε θα γίνει τπτ. Θα πάρει την επιχείρηση του μπαμπάκα και ή θα την κρατήσει, ή θα την κλείσει. Τιποτα παραπάνω... Αντιθετα όποιος πάει σε ΙΙΕΚ για να μάθει, μαθαίνει πολύ περισσότερα, και, κυρίως, πολύ πιο χρήσιμα πραγματα, απ'ότι στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Απρίλιος 1, 2007 #6 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από deninho Κοιτα ότι γίνεται και στα δημόσια Πανεπιστήμια, γίνεται. Σε αρκετά μεγάλο βαθμό. Η διαφορα στα Δημόσια Πανεπιστήμια, είναι ότι δε γίνεται από όλους τους φοιτητές, αλλά όσους έχουν τις κατάλληλες διασυνδέσεις. (δυστυχώς απτές αποδείξεις δεν έχω, αλλιώς θα είχαν κατατεθεί στα αρμόδια όργανα)’ντίθετα, στη συντριπτική πλειονοτητα των ΙΙΕΚ, γινεται κατα συρροή. Για να βρεις "τίμιο" ΙΙΕΚ, πρέπει να το ψάχνεις για πολύ καιρό, γτ ειναι μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού. Το θέμα είναι ότι ο τύπος που θα πάει στο ΙΙΕΚ για να πάρει ενα πτυχίο, στο έτσι, δε θα γίνει τπτ. Θα πάρει την επιχείρηση του μπαμπάκα και ή θα την κρατήσει, ή θα την κλείσει. Τιποτα παραπάνω... Αντιθετα όποιος πάει σε ΙΙΕΚ για να μάθει, μαθαίνει πολύ περισσότερα, και, κυρίως, πολύ πιο χρήσιμα πραγματα, απ'ότι στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Σε αυτά συμφωνώ εν μέρει τα λες σωστά. Ένα ποσοστό στα πανεπιστήμια περνάει λούφα. Αλλά είναι σχετικά μικρό.Η πλειοψηφία η μεγάλη διαβάζει και άντε να τύχει να περάσει 1-2 μαθήματα με αντιγραφή για μερικούς ακόμη. Αλλά όχι να τα εκμηδενίζουμε όλα. Στο τελευταίο σχόλιο που λές, χρήσιμα πράγματα μαθαίνεις παντού αρκεί να έχεις όρεξη και να υπάρχουν οι κατάλληλοι άνθρωποι. Το θέμα είναι, ότι αν έχεις όρεξη να μάθεις στο Δημόσιο πανεπιστήμιο, σου ανοίγονται πιο εύκολα ορίζοντες για κάτι καλύτερο(μεταπτυχιακά έξω,για ερευνητής κτλ), αντιθέτως στα ΙΙΕΚ αποκτάς γνώσεις για να συνεχίσεις κυρίως μετά για δουλειά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papakos Απρίλιος 1, 2007 #7 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 @Makis Hourdakis λιγο υπερβολικο το κειμενο σου.ΔΕν ειναι τοσο ακραια τα πραγματα.Κι εκει, ειτε στα πανεπιστημια ειτε στα ΙΕΚ, δημοσια η οπως αλλιως λεγονται η θα τα πουν, αν θες να μαθεις θα μαθεις.Ολα εξαρτωνται απο σενα τον ιδιο και τον σκοπο για τον οποιο λεγεσαι φοιτητης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Απρίλιος 1, 2007 #8 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 Εγω πάντως εχω καλές εμπειρίες απο Δημόσιο ΙΕΚ στο οποίο μάλιστα, ύστερα απο κοινή απόφαση μαθητών-καθηγητων, παρακάμψαμε την διδασκόμενη ύλη που ήταν άχρηστη, η καλύτερα την ελλατώσαμε στα απολύτως απαραίτητα για να γράψουμε την πρόοδο, ουτως ώστε να αφιερώσουμε χρόνο σε κατι που θα μας ήταν πολυ πιο χρήσιμο. Παρακάμψαμε την Pascal για χάρην της SQL για να ακριβολογώ. Αυτο κάθε άλλο παρα αδιαφορία μπορεί να χαρακτηριστεί, οχι εκ μέρους του ΙΕΚ, αλλα εκ μέρους του καθηγητή. Οπως είπε και ο προλαλήσαν, οποιος θέλει να μάθει, θα μάθει. Ειτε απο την παράδοση ειτε απο "εξωσχολικά" βιβλία ειτε απο το ιντερνετ. Οσο για τους "μαθητάρες" με παρέμβυσμα, στο σημείο που εχουν φτάσει τα interview των μεγάλων και σοβαρών εταιρειών, είναι λιγο δύσκολο αν θα καταφέρει να περάσει εστω και απο αυτήν. Ακομα και να τα καταφέρει καμια εταιρεία δεν θα ήθελε ενα υψηλοβαθμο στέλεχος (αξιοκρατικη πάντα ε) το οποίο να είναι μπατζανάκι του υπουργού και η πρώτη μνημη στο τηλέφωνο του γραφείου του να είναι του ΙΤ. Οποτε η απόλυση ειναι ζήτημα χρόνου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosmos Απρίλιος 1, 2007 #9 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 14:57] Μιλάς εκ πείρας?Έχεις κάνει στατιστικές μελέτες? Τι έχεις κάνει και έχεις καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα?Ή γράφουμε ότι να ' ναι? Από όσο θυμάμαι είσαι υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστιμίων σε άλλα πόστ που είχες κάνει...οπότε δε μου κάνει καμιά εντύπωση το πόστ σου... Λιγο πιο ηπιο τονο παρακαλω... Εχω περασει απο 2 (δημοσια) πανεπιστημια και τωρα ειμαι σε τει οποτε ο λογος που υποννοεις ειναι ανυπαρκτος και θα ελεγα πως εχω αποκτησει αρκετη πειρα επι του θεματος στην πορεια. Στα (ι)ιεκ δεν ξερω τι γινεται αλλα αυτα που περιγραφονται στο mail δεν νομιζω πως ειναι μεγαλη εκπληξη για κανεναν. Ειμαι υπερ των ιδιωτικων πανεπιστημιων απο την αποψη πως δεν υπαρχει λογος να φευγει τοσο χρημα στο εξωτερικο αφου ετσι κι αλλιως οι περισσοτεροι που φευγουν για εξω ειναι εκεινοι που δεν καταφεραν να περασουν πουθενα και απλα θα πανε μερικα χρονακια εξω και θα χαλασουν μερικες χιλιαδες ευρω για να εχουν πτυχιο (και την εγκριση του μπαμπα). Κατα τα αλλα δεν με νοιαζει αφου δεν πιστευω πως τα πτυχια αυτοματα σε αναβαθμιζουν σε καλυτερο ανθρωπο και σοβαροτερο επιστημονα οπως πολλοι νομιζουν. Αν εισαι σωστος μπορει να αργησεις αλλα θα τα καταφερεις, αν εισαι αχρηστος και τα εχεις ολα γραμμενα αργα ή γρηγορα θα αποτυχεις. Τι διαφορα εχει για εμενα αν θα εχουν περισσοτεροι τα ιδια επαγγελματικα δικαιωματα με εμενα οταν ειναι ηλεκτρονικοι και δεν ξερουν να ξεχωρισουν την αντισταση απο την διοδο? Θα μου παρουν την θεση στο δημοσιο? Χαρισμα τους, δεν φιλοδοξω να καθομαι και να τα ξυνω απο το πρωι μεχρι το βραδυ και να πληρωνομαι γι' αυτο. Στις σοβαρες δουλειες δεν εχει σημασια που πηγες, σημασια εχει τι εμαθες. Οσον αφορα τα δημοσια πανεπιστημια/τει και αυτα απεχουν πολυ απο το χαρακτηριστουν ιδανικα. Οταν τελειωνεις γεωπονος και δεν εχεις ιδεα απο χημεια, ηλεκτρονικος και δεν ξερεις να πιασεις το κολλητηρι, λογιστης και δεν ξερεις μαθηματικα δεν θεωρω πως διατελουν σωστα τον ρολο τους. Αν δεν ξερεις απλα δεν θα επρεπε να τελειωνεις. Ποσοι φοιτητες παρακολουθουν το μαθημα αντι να καθονται σπιτι και να κοιμονται ή στην απεναντι καφετερια και να παιζουν ταβλι? Ποσες απο τις πτυχιακες που παραδινονται στα αει/τει διαφερουν απο αυτη που περιγραφει ο φιλος στο mail? Ποσες φορες κατα την διαρκεια γραπτης εξετασης μαθηματος υπαρχει απολυτη ησυχια και δεν αντιγραφει απολυτως κανεις? Γιατι οταν πιανεται καποιος να αντιγραφει δεν τον πετανε εξω απο τη σχολη αλλα το πολυ να του κανουν μια παρατηση ή ενα μηδενισμο του γραπτου? Αυτο λεγεται αξιοκρατια και σωστη λειτουργια? ΔΕΝ κανουν ολοι για επιστημονες, μερικοι θα επρεπε να γινουν τσοπανηδες, για αυτο υπαρχει το πανεπιστημιο για να προσφερει την δυνατοτητα σε αυτους που εχουν το μυαλο και την θεληση και να απορριπτει τους υπολοιπους. ΔΕΝ ειναι ντροπη να μην κανεις για επιστημονας, ουτε ειναι καλυτερος αυτος που τελειωνει ενα πανεπιστημιο, ουτε προσφερει περισσοτερα στην κοινωνια απο καποιον που κανει μια "χειρωνακτικη" εργασια. ΥΓ: Για την αποφυγη παρεξηγησεων να επισημανω πως τα παραπανω ειναι δικες μου σκεψεις και πεποιθησεις, δεν ανηκω σε κανενα κομμα, παραταξη, ομαδα και ουτε θα ηθελα να ανηκω . Συγνωμη για το (εξαιρετικα) μακροσκελες ποστ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papakos Απρίλιος 1, 2007 #10 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 κανε μια καταχωρηση γρηγορα, εισαι σε "κακο" νουμερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Απρίλιος 1, 2007 #11 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 To πόστ σου δεν είναι άσχημο το τελυταίο αλλά και μόνο με το πρώτο πόστ που έκανες προσβάλεις τη πλειοψηφία των φοιτητών.Για αυτό και ο τόνος ο άσχημος που κακώς πόσταρα έτσι γιατί δεν είναι το ζητούμενο ένα ακόμη flame. Υπάρχει ένα ποσοστό που τα κάνει αυτά που λες, αλλά μη τα βλέπουμε τόσο τραγικά δεν είναι η πλειοψηφία τα παραλές νομίζω. Αριθμητικά είναι αρκετοί αλλά σε ποσοστό είναι πολύ μικρό τουλάχιστον εδώ κάτω που είμαι βάσει του ότι βλέπω. Όσο για τα ιδιωτικά συμφωνώ καθαρά στο γεγονός ότι καλύβουν μια κοινωνική ανάγκη αλλά μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να είναι εφικτό να υπάρχουνε οι κατάλληλες συνθήκες στην Ελλάδα να λειτουργήσουν απέχουμε πολύ. Και εμένα δε με καίει αν θα δημιουργηθούν ή όχι, με καίει αν ένας φτωχός δε θα μπορεί να ξεφύγει από τη μοίρα του επειδή δε θα μπορεί να σπουδάσει σε ένα καλό επίπεδο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Απρίλιος 1, 2007 #12 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 να γινω κακος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Απρίλιος 1, 2007 #13 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka να γινω κακος? αντικειμενικός να είσαι και το κακός είναι σχετική έννοια, ανάλογα πως το βλέπει ο καθένας! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 1, 2007 #14 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από papakos @Makis Hourdakis λιγο υπερβολικο το κειμενο σου.ΔΕν ειναι τοσο ακραια τα πραγματα.Κι εκει, ειτε στα πανεπιστημια ειτε στα ΙΕΚ, δημοσια η οπως αλλιως λεγονται η θα τα πουν, αν θες να μαθεις θα μαθεις.Ολα εξαρτωνται απο σενα τον ιδιο και τον σκοπο για τον οποιο λεγεσαι φοιτητης. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΟΣΤ ??????Μου είχαν στείλει εδώ και καιρό ένα mail, το οποίο σήμερα αξιώθηκα να διαβάσω καθώς είναι αρκετά μεγάλο." Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 1, 2007 #15 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2007 @tasosmosΧωρίς παρεξήγηση αλλά πότε πρόλαβες και πέρασες από 2 δημόσια πανεπιστήμια στο μόλις 20 χρόνια σου και να προλάβεις να αποκτήσεις πείρα?Αν υποθέσουμε ότι πήγες νωρίτερα σχολείο και τελείωσες το 04 σε κάθε έτος άλλαζες και μία σχολή...σωστά?Πώς έχεις πείρα για έστω μία απ τις σχολές?Ειμαι υπερ των ιδιωτικων πανεπιστημιων απο την αποψη πως δεν υπαρχει λογος να φευγει τοσο χρημα στο εξωτερικο αφου ετσι κι αλλιως οι περισσοτεροι που φευγουν για εξω ειναι εκεινοι που δεν καταφεραν να περασουν πουθενα και απλα θα πανε μερικα χρονακια εξω και θα χαλασουν μερικες χιλιαδες ευρω για να εχουν πτυχιο (και την εγκριση του μπαμπα). Μπορεί να μην κατάφεραν να περάσουν εδώ γιατί δεν τους άρεσε η Ιστορία και οι Υπολογιστές δεν έχουν ουδεμία σχέση με την Ιστορία την Βιολογία κτλ... όπως εμένα π με χαντάκωσαν...τι να τα κάνω ρε μάγκα?Θα χειρουργήσω κανένα PC με νυστέρι?Τόση Ιστορία που έκανα μέχρι το γυμνάσιο ήταν αρκετή...ούτως η άλλως τα ίδια πράγματα κάνουμε...από το γυμνάσιο μέχρι τα Λύκειο...απλά τα επαναλαμβάνουμε...2.Τώρα προσπαθείς να μου συγκρίνεις τις συνθήκες στα έξω πανεπιστήμια με αυτά που θα δημιουργηθούν εδώ?Ότι γίνεται στα ΙΙΕΚ το ίδιο θα γίνεται και κεί...Οπότε μην τα ισοπεδόνουμε όλα...γιατί ΜΙΤ η Harvard δεν προκειται να γίνει ποτέ στην Ελλάδα όσο τα πράγματα μένουν έτσι και δεν γίνεται κάτι δραστηκό για την Δημόσια παιδεία !!!!!Κατα τα αλλα δεν με νοιαζει αφου δεν πιστευω πως τα πτυχια αυτοματα σε αναβαθμιζουν σε καλυτερο ανθρωπο και σοβαροτερο επιστημονα οπως πολλοι νομιζουν.Αν εισαι σωστος μπορει να αργησεις αλλα θα τα καταφερεις, αν εισαι αχρηστος και τα εχεις ολα γραμμενα αργα ή γρηγορα θα αποτυχεις.Τι διαφορα εχει για εμενα αν θα εχουν περισσοτεροι τα ιδια επαγγελματικα δικαιωματα με εμενα οταν ειναι ηλεκτρονικοι και δεν ξερουν να ξεχωρισουν την αντισταση απο την διοδο?Θα μου παρουν την θεση στο δημοσιο? Χαρισμα τους, δεν φιλοδοξω να καθομαι και να τα ξυνω απο το πρωι μεχρι το βραδυ και να πληρωνομαι γι' αυτο.Στις σοβαρες δουλειες δεν εχει σημασια που πηγες, σημασια εχει τι εμαθες. Έχεις ανοίξει καμιά Χρυσή Ευκαιρεία?Έχεις μπεί καθόλου στην αγορά εργασίας?ή τα λές αυτά απ τον καναπέ σου?Αν ναί θα ξέρεις ότι δεν είναι έτσι...και μάλλον εθελοτυφλείςΔεν λέω...άμα έχεις γνώσεις δεν χάνεσαι εύκολα...αλλά ΕΚΕΙ είναι που ΘΕΣ τις ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ...κοινώς ΚΟΝΕ..γιατί αλλιώς θα την πουλέψεις από καποιον π είχε λεφτά και δεν ξέρει την zenner και ότι η αντίσταση μετριέται σε Ω κτλΟπότε έχουμε και λέμε...Αυτός που δεν θα χάσει ποτέ...είναι αυτός που έχει πτυχείο ΚΑΙ γνώσεις...αλλιώς με την μία η την άλλη...θες γνωριμίες και κονέ..Ποσες φορες κατα την διαρκεια γραπτης εξετασης μαθηματος υπαρχει απολυτη ησυχια και δεν αντιγραφει απολυτως κανεις? Γιατι οταν πιανεται καποιος να αντιγραφει δεν τον πετανε εξω απο τη σχολη αλλα το πολυ να του κανουν μια παρατηση ή ενα μηδενισμο του γραπτου? Αυτο λεγεται αξιοκρατια και σωστη λειτουργια? Χμ...Γιατί να τον πετάξουν έξω απ την σχολή?Νομίζω το να του μηδενίσουν την κόλα είναι υπέρ αρκετό μιάς και χάνει το μάθημα...το να τον διώξουν απ την Σχολή είναι πραγματικά υπερβολικόΚαι στην τελική προτιμάς να πληρώνεις(επιπλέον...γιατί ο τσάμπας πέθανε) και να γίνονται τα γνωστά?Μαζοχισμός δεν λέγεται αυτό?Με λίγα λόγιαΤο μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πρίν τα πανεπιστήμια...και ήθελα να ήξερα...δεν μπορεί κάποιος να τουφεκίσει αυτή την Υπουργό Παιδείας?Οκ...καλή σκέψη το πλαφόν του 10(εγώ πέρασσα ένα χρόνο πρίν για να μην πείτε ότι το κράζω γιατί κόπηκα)...αλλά που πάς μωρή....δεν βλέπεις ανεργία που πέφτει?Για να το κάνεις αυτό πρέπει πρώτα να φροντίσεις από τις αρχές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης...Τι πάς και κάνεις όταν οι μισοί εισακτέοι είναι με μέσο όρο κάτω απ την βάση...?Γενικώς το επίπεδο σπουδών μας είναι απ τα πιο υψηλά στην Ευρώπη χωρίς όμως να έχουμε την υποδομή...για αυτό γίνεται όλο αυτό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Απρίλιος 2, 2007 #16 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2007 Eγώ αναρωτιέμαι γιατί οι Υπουργοί Παιδείας είναι, η μία σαν τη Θάτσερ (Μαριέττα) και ο άλλος σαν τον Αδόλφο (Ευθυμίου)...Τι διάολο, δεν είχαν άλλη θέση στην Εθνική ’μυνα και τους έστειλαν στο ΥΠΕΠΘ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosmos Απρίλιος 2, 2007 #17 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2007 @AN7: Η πρωτη υποθεση σου ειναι λιγο πολυ σωστη. Εγω ειπα οτι εχω αποκτησει καποια πειρα ως προς τον τροπο λειτουργιας των δημοσιων ΑΕΙ/ΤΕΙ και δεν νομιζω πως ειναι κατι που επιδεχεται αμφισβητηση, δεν χρειαζεται πανω απο μια μερα για να δεις τι γινεται γυρω σου και σε διαβεβαιωνω πως η οραση μου ειναι μια χαρα. Δεν ειπα ποτε οτι συμφωνω με το συστημα εισαγωγης και δεν νομιζω οτι υπαρχει λογικος ανθρωπος που να το βρισκει σωστο. Φυσικα και δεν συγκρινω τα... ιδρυματα που (θα?) δημιουργηθουν εδω με το harvard και το ΜΙΤ, δεν θα μπορουσα αλλωστε γιατι δεν ανηκουν καν στο ιδιο ειδος. Ποσοι απο αυτους που φευγουν εξω πανε στο harvard και στο MIT? Ποσοι απο αυτους που δεν περασαν πουθενα στις πανελληνιες νομιζεις πως θα μπορουσαν να τα βγαλουν περα στο MIT??? :tw: Οσον αφορα την αγορα εργασιας δεν ασχοληθηκα καν με την περιπτωση που δεν εχεις πτυχιο αλλα εχει ο ανταγωνιστης σου, εκει φυσικα εχεις ενα μειον αφου ειναι δυσκολοτερο να φτασεις στο σημειο που θα σου ζητηθει να αποδειξεις τις γνωσεις σου. Δεν θα υπαρξει ποτε ΜΙΤ στην Ελλαδα γιατι ακριβως ποτε δεν θα αποβληθει φοιτητης που πιαστηκε να αντιγραφει ή να καταστρεφει ή να κλεβει. Νομιζεις πως στο MIT θα ειχες το θρασος να διαλυεις το πανεπιστημιο και να μην λογαριαζεις κανεναν (αυτο δεν απευθυνεται σε εσενα προφανως αλλα σε ολους τους γνωστους-αγνωστους) ? Θεωρεις λογικο να γινεται μαθημα το 1/3 του διδακτικου ετους? Απεργιες/καταληψεις και λοιπα ειναι απαραδεκτα και αντιδημοκρατικα, δεν ειναι εκφραση ελευθεριας αλλα ελευθεριοτητας και προιον χειραγωγησης και πλυσης εγκεφαλου. Θελεις κυριε να εκφρασεις την αντιθεση σου? Αντι να κανεις καταληψη και να στερεις το δικαιωμα μου να κανω μαθημα κανε αποχη αν εχεις τα @@. Αντι να γεμιζεις γκραφιτι τους φρεσκοβαμμενους τοιχους της σχολης μου γραφτο στην κεφαλα σου. Αντι να δινεις το δικαιωμα στους εκπαιδευτικους να καθονται σπιτι και να πληρωνονται καντους να αξιζουν και την τελευταια δραχμη που τους πληρωνουμε. Θα προτιμουσα να πληρωνω (btw στο νεο νομοσχεδιο δεν βρηκα κατι σχετικο με την επιβολη διδακτρων στα υπαρχοντα πανεπιστημια) και να πηγαινω στο Ελληνικο MIT (για το αμερικανικο ή το αντιστοιχο ευρωπαικο δυστυχως δεν εχω την οικονομικη ανεση) παρα να καθομαι σπιτι επειδη η σχολη ειναι κλειστη και δεν υπαρχει τιποτα που μπορω να κανω. Οσον αφορα το υπουργειο παιδειας θα συμφωνησω πως ειναι παραδοση πλεον να παραδιδεται στα πιο ικανα και καταλληλα χερια... αλλα δεν βλεπω τον λογο να μην ξερεις να διαβαζεις και να εχεις απαιτηση να περασεις σε πανεπιστημιο. Για να εισαι ανεργος πρεπει να θελεις να δουλεψεις, οχι να αναζητας παση θυσια μια καρεκλα με θεα το πτυχιο σου κορνιζαρισμενο στον τοιχο. Γιατι δεν υπαρχει Ελληνας εργατης στην οικοδομη ή στα χωραφια? Δεν νομιζω πως τη βρισκει ο εκαστοτε εργοδοτης οταν προσπαθει με χειρονομιες να συνεννοηθει με τους λαθρομεταναστες και τους προτιμα γι' αυτο τον λογο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Απρίλιος 2, 2007 #18 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2007 δεν υπαρχει που8ενα αυτολεξη η εννοια των διδακτρων ουτε στο παρον νομοσχεδιο οπως δεν υπηρχε και σε αυτο που παγωσε τον Ιουνη,συμφωνοι.αλλα οταν αναφερεται ο ορος "εναλλακτικοι τροποι χρηματοδοτησης) τι αλλο μπορει να σημαινει απο τη στιγμη που δεν 8α υπαρχει κρατικη επιδοτηση? και το οτι δεν 8α υπαρχει κρατικη επιδοτηση ειναι ενα ακομα μεγαλο και γελοιο ψεμα.γιατι με βαση το νομο περι α8εμιτου ανταγωνισμου,οταν και εαν 8α δημιουργη8ουν ιδ.παν. στην Ελλαδα,αυτα 8α μπορουν να καταφυγουν στην Ε.Ε και να διεκδικησουν ιση χρηματοδοτηση με αυτην των Δημοσιων ιδρυματων. το επιχειρημα των χρηματων που "την κανουν" στο εξωτερικο απο τους 20.000 φοιτητες. εχετε την εντυπωση οτι απο αυτους τους 20.000 υπαρχουν πανω απο 10% που να ειναι παιδια εργατων και μεροκαματιαρηδων?εγω πιστευω πωψς οχι (και το 10% πιστευω οτι ειναι υπερβολικα μεγαλο ποσοστο).τα παιδια αυτα ,ειτε εχει εδω ειτε οχι ιδιοτικα κατα πασα πι8ανοτητα 8α την κανουν και παλι εξω για σπουδες για διαφορους λογους. 1) γιατι βαριουνται να διαβασουν οποτε εφοσον υπαρχει χρημα,υπαρχει παντα η ευκολη λυση του εξωτερικου μετα πληρωμης 2) ειναι πραγματικα στοκοι και ο μοναδικος τροπος που μπορουν να ικανοποιησουν τις αναγκες για σπουδες ειναι να πανε εξω οπου το χρημα παιζει το Α και το Ω στην επιλογη των φοιτητων. 3) γιατι αντικειμενικα,τα πανεπιστημια του εξωτερικου και ειδικα αυτα της Αγγλιας εχουν καλτυερο prestige εναντι των ελληνικων,χωρις αυτο να ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα πιστευω με βαση την παρεχομενη γνωση και το επιπεδο δυσκολιας,οποτε γιατι καποιος που εχει την οικονομικη δυνατοτητα να μην παει εξω και να κατσει εδω?καποιος εξαλλου 8α πρεπει να χρηματοδοτει και τα μπουζουκια στις μεγαλες φοιτητουπολεις του εξωτερικου. αμα αναλογιστει κανεις τα παραπανω,καταλαβαινει ευκολα πιστευω οτι η μοναδικη ουσιαστικη διαφορα (και δεν μιαλω για το prestige) μεταξυ των ελληνικων και των ξενων-ιδιοτικων πανεπιστημιων εγκειται στην υλικοτεχνικη υποδομη+τους κα8ηγητες. ε δεν νομιζω οτι οποιοσδηποτε νοημων αν8ρωπος 8εωρει πως το προβλημα της συστηματικης υποβα8μησης των ελληνικων Ανωτατων και Ανωτερων ιδρυματων ειναι προβλημα το οποιο απορεει μεσα απο τον Δημοσιο (?) και Δωρεαν (?) χαρακτηρα της ελληνικης παιδειας ειναι βα8ια νυκτωμενος. το προβλημα ξεκιαει και τελειωνει απο την εγληματικα ελλειπη χρηματοδοτηση... εαν δεν αυξη8ει το ποσοστο της χρηματοδοτησης απο πλευρας δημοσιου,αντι να αγοραζουν ενα καρο οπλικα συστηματα,συστηματα παρακολου8ησης,κ.α,τα οποια αγοραζουμε και υπερτιμολογημενα αλλα και β' διαλογης,οπως επισης και εαν δεν σταματησει η αλογιστη κατασπαταληση του δημοσιου πλουτου,οι μιζες και οι αρπαχτες (ο Αβραμοπουλος για ενα ταξιδι στις ΗΠΑ με τον σωματοφυλακα του + ενα συνεργατη του κοστιζει στην καμπινα των σειχηδων παρακαλω 12κ ευρω!!!! βλ.δημοσιευμα Κυριακατικης πριν 2 εβδομαδες αν δεν κανω λα8ος) και δεν φυλακιστουν ολοι οι Παχτες και Τσιτουρηδηδες,τοτε πως να υπαρχει χρημα για την παιδεια? γιατι χρηματα υπαρχουν.απλα δεν υπαρχει η πολιτικη κατευ8υνση για ουσιαστικη ενισχυση και αναβα8μησης,οχι μονο της παιδειας αλλα και των χαμηλωτερων στρωματων εν γενει,βλ φορολογικες ελαφρυνσεις στις μεγαλες επιχειρησεις,τη στιγμη που η ατομικη φορολογια+ΦΠΑ+διαφοροι εμεσοι φοροι + ακριβεια πλητουν τα οικονομικα ασ8αινεστερα στρωματα... συνεπως δεν ειναι 8εμα διαχειρησης ουτε πολιτικης βουλησης.ειναι ζητημα πολιτικης στοχο8εσιας γιατι το ρημαδοσυστημα στο οποια ολοι μεσα ζουμε δεν δεν στοχευει σε τπτ αλλο απο την ενισχυση των μεγαλοεπιχειρηματιων και των ΥΠΕΡκερδων που καταγραφουν (ο τραπεζικος τομεας στην Ελλαδα ειναι ο μοναδικος παγκοσμιως που κα8ε χρονο καταγραφει κερδη της ταξεως του 200-300-400%) κα8ως και την περεταιρω αφαιμαξη των χαμηλωτερων στρωματων για να τελειωνω.ας μου πει καποιος που οφελησε η υπαρξη του ιδιοτικων Νοσοκομειων και δημοτικων-γυμνασιων-λυκειων στην βελτιωση των αντιστοιχων δημοσιων? γιατι το βασικο επιχειρημα για την αναγκαιοτητα της μεταρυ8μησης στην παιδεια ειναι πως πρεπει επιτελους η ελληνικη τριτοβα8μια εκπαιδευση να βελτιω8ει (κανεις δεν διαφωνει με αυτο) και ο μοναδικος τροπος ειναι η υπαρξη ιδιοτικων τα οποια 8α ανεβασουν το ποιοτικο επιπεδο των δημοσιων ιδρυματων (η διαφωνια ειναι στον τροπο). ε,εγω νομιζω πως αν μη τι αλλο αυτο ειναι κοροιδια και καλα 8α κανουν ολοι να το παρουν χαμπαρι.γιατι χωρις αυξηση της χρηματοδοτησης καμια απολυτως ουσιαστικη βελτιωση δεν 8α υπαρχει.το μονο που μπορει να γινει ειναι να κλεισουν τα μισα ιδρυματα ουτως ωστε αυτα που 8α μεινουν να μοπιραζονται το πενιχρο ποσοστο χρηματοδοτησης,κατι που δεν νομιζω να αποτελει λυση στο προβλημα.εκτος εαν αυτο ειναι που 8ελουν ( να κλεισουν δλδ ολα αυτα τα παρκινγκ ανεργων που οι ιδοι με τιθς κυβερνησεις τους εχουν δημιουργησει) οποτε ας μας το πουν ξεκα8αρα για να μιλαμε σε αλλη βαση. απο την αλλη ομως (ολοι?) γνωριζουμε οτι δεν 8ελουν να καλτυερψουν τα πραματα...δεν μπορει βρε αδελφε ο γιος του αγροτη να σπουδαζει.πως να το κανουμε?δεν ειναι σωστο.ο αγροτης να παραμενει για παντα αγροτης,ο εργατης εργατης και η καστοποιηση συνεχιζεται.παρε 400 ευρα ενοικιο,μηνιαιο κοστος διαβιωσης σε αλλη πολη για σπουδες ~600 ευρω στην ξεφτιλλα (580 ειναι ο βασικος μισ8ος να 8υμησω). στην κοινωνια που ζουμε υπαρχουν ταξικοι φραγμοι,οι οποιοι κα8ημερινα ενισχυονται με συστηματικη προσπα8εια και η Παιδεια δεν αποτελει εξαιρεση σε αυτο.υπηρχαν,υπαρχουν και 8α υπαρχουν ταξικοι φραγμοι στην Παιδεια και αυτο δεν αλλαζει. edit: πραγματικα το μαιλ αυτο δεν μου προξενει καμια απολυτως εκπληξη απλα επιβαιβεωνει αυτα που ειχα στο μυαλλο μου για τον τροπο λειουργειας των παραρτηματων :sic: των ξενων Ιδρυματων στην Ελλαδα και για το τι ουσιαστικα παρεχουν... 8ελουν και να εξισωσουν τα πτυχεια τους με τα αντιστοιχα των ΑΕΙ/ΤΕΙ τρομαρα τους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Απρίλιος 2, 2007 #19 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2007 Αρχική απάντηση από tasosmosΔεν θα υπαρξει ποτε ΜΙΤ στην Ελλαδα γιατι ακριβως ποτε δεν θα αποβληθει φοιτητης που πιαστηκε να αντιγραφει ή να καταστρεφει ή να κλεβει. Νομιζεις πως στο MIT θα ειχες το θρασος να διαλυεις το πανεπιστημιο και να μην λογαριαζεις κανεναν (αυτο δεν απευθυνεται σε εσενα προφανως αλλα σε ολους τους γνωστους-αγνωστους) ?Θεωρεις λογικο να γινεται μαθημα το 1/3 του διδακτικου ετους? Απεργιες/καταληψεις και λοιπα ειναι απαραδεκτα και αντιδημοκρατικα, δεν ειναι εκφραση ελευθεριας αλλα ελευθεριοτητας και προιον χειραγωγησης και πλυσης εγκεφαλου. Θελεις κυριε να εκφρασεις την αντιθεση σου? Αντι να κανεις καταληψη και να στερεις το δικαιωμα μου να κανω μαθημα κανε αποχη αν εχεις τα @@. Αντι να γεμιζεις γκραφιτι τους φρεσκοβαμμενους τοιχους της σχολης μου γραφτο στην κεφαλα σου. Αντι να δινεις το δικαιωμα στους εκπαιδευτικους να καθονται σπιτι και να πληρωνονται καντους να αξιζουν και την τελευταια δραχμη που τους πληρωνουμε.Θα προτιμουσα να πληρωνω (btw στο νεο νομοσχεδιο δεν βρηκα κατι σχετικο με την επιβολη διδακτρων στα υπαρχοντα πανεπιστημια) και να πηγαινω στο Ελληνικο MIT (για το αμερικανικο ή το αντιστοιχο ευρωπαικο δυστυχως δεν εχω την οικονομικη ανεση) παρα να καθομαι σπιτι επειδη η σχολη ειναι κλειστη και δεν υπαρχει τιποτα που μπορω να κανω. Σου εύχομαι να μη χρειαστεί ποτέ να νοιώσεις την ανάγκη να ζητήσεις κάτι και να μην υπάρχει άλλος τρόπος από το να βγεις στους δρόμους. Και αυτό με τη πληρωμή που λες δείχνεις ότι δε θες να διεκδικήσεις κάτι καλύτερο αλλά με πρόσχημα τα χρήματα νομίζεις ότι με αυτά θα αποκτήσεις κάτι καλύτερο. Aλλά όχι φίλε μου δεν εξαγοράζονται όλα. Δεν είναι απορρυπαντικό η παιδεία.Χειραγώγηση δεν είναι οι καταλήψεις οι οποίες βγαίνουν από στηρίζονται σε δημοκρατικές διαδικασίες αλλά τα μέσα που επιδυκνύει η κυβέρνηση για να μειώσει την αντίδραση. Μήπως τα βλέπεις λίγο ανάποδα?Επίσης, το λέω με κάθε επιφύλαξη,ακόμη και τα πτυχία από τα ΜΙΤ και τα χάρβαρντ είναι 2ταχυτήτων. Από την μια όσοι πληρώνουνε καλά και είναι παιδιά γνωστών οικογενειών και παίρνουνε ένα πτυχίο απλά για να λένε ότι σπουδάσανε στα καλύτερα πανεπιστήμια και μια άλλη κατηγορία αυτών που πραγματικά σπουδάσαν& έχουνε να επιδείξουν σπουδαίο ερευνητικό έργο.Κατά τα άλλα για άλλη μια φορά με καλύψε στα υπόλοιπα ο Crazyant! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosmos Απρίλιος 2, 2007 #20 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2007 Δηλαδη οταν η πλειοψηφια ψηφιζει να συνεχιστει η καταληψη αλλα η πλειοψηφια ειναι 100 ατομα απο τα 5000 που ειναι ενεργοι φοιτητες εσυ την θεωρεις εγκυρη και σωστη? Γιατι οι 4850 καθονται σπιτι τους? Γιατι δεν ασχολειται κανεις με αυτο? Γιατι στις συνελευσεις ψηφιζουν παραταξεις και οχι ατομα?Πραγματικη προοδος στα πανεπιστημια για εμενα θα ηταν να απαλλαγουν απο τον καρκινο που λεγεται κομματικες παραταξεις. Αλλα αυτο μαλλον δεν θα γινει ποτε γιατι δεν εχουμε μαθει να σκεφτομαστε μονοι μας, χρειαζομαστε καποιον να μας λεει ποιο ειναι το συμφερον μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.