Jump to content



Εξαπάτηση από technixx.gr,Σε αγορά Οθόνης


angel_f

Recommended Posts

Και ύστερα σου λεν πως φταίει ο φονιάς , γ@....σι και ξύλο θέλουν οι τύποι να συμπεριφέρονται κατά αυτό τον τρόπο και μάλιστα σε πελάτη τους , πρώτη φορά διαβάζω κάτι τόσο αποτρόπαιο να γίνεται από μια (υποτιθέμενη) εταιρία μάλλον για τσίρκο πρόκειται , όχι μην σταματάς ρε Φίλε με τίποτα μην σταματάς ακόμα και αν σου που οι εδώ για αλλαγή να τους πηξεις χωρίς σίελο και μόνο όταν πέσουν κάποια κεφάλια να σταματήσεις , σου το εύχομαι μέσα από την καρδιά μου .

Συγνώμη για το Ύφος αλλά δεν αντέχω θα σκάσω,αν πιστεύεις admin ότι είναι άσχημο το post μου τότε delete .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από angel_f [30-03-2007 13:52]

Οι άνθρωποι στην Ελληνική αντιπροσωπεία είναι και με το παραπάνω εντάξει

Τους πήρα τηλέφωνο πριν ένα μηνά , όταν έστειλα την οθόνη στην Θεσσαλονίκη για δεύτερη φορά , και τους είπα πως είχαν τα πράγματα μέχρι εκείνη την στιγμή.

Έδειξαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για όλη την περιπέτεια και περίμεναν να γυρίσει η οθόνη στα χεριά μου για να τους ενημερώσω εάν αλλάχτηκε τελικά .

Αφού μου γύρισαν από την technixx την ίδια οθόνη για δεύτερη φορά , τους ενήμερος και ζήτησα να γίνει ένας έλεγχος και από αυτούς ώστε να μην υπάρχει καμιά αμφιβολία για την απάτη που υποψιαζόμασταν.

Για να μην επιβαρυνθώ με έξοδα currier μου είπαν να την στείλω με το ΚΤΕΛ και θα πήγαινε ο άνθρωπος που είχαν για τα δρομολόγια να την παραλάβει από την Λιοσίων .

Έτσι πλήρωσα 5 ευρώ και όχι 35 που θα ήθελε το currier .

Την παρέλαβαν με αναλυτικές οδηγίες από μέρους μου ( όπως και η technixx ) για την ακριβείς θέση των pixel , μιας και τα 2 από τα 5 είναι αρκετά αχνά .

Μετά από 2 μέρες επικοινώνησαν μαζί μου , και εντόπισαν έχοντας με σε ανοιχτή γραμμή τα προβληματικά pixel .

Κατόπιν αυτού μου είπαν ότι η περίπτωση μου εμπίπτει στην διεθνή εγγυηση για καμένα-κολλημένα pixel και ότι εάν το επιθυμώ θα μπορούσαν να προορίσουν σε RMA και επιδιόρθωση της. Θα μπορούσε να γίνει άμεση αντικατάσταση εάν την είχα αγοράσει από εδώ , καταλάβετε ότι δεν έχουν πληρωθεί ώστε να εξασφαλίσουν την extra εγγυηση που παρέχει μόνο η Ελληνική αντιπροσωπεία , τουλάχιστον πανευρωπαϊκά .

Αποφάσισα λοιπόν αναλογιζόμενος την κατάσταση της οθόνης μου και το γεγονός ότι όλες οι οθόνες TFT είναι δυνατών να παρουσιάσουν το φαινόμενο των καμένων pixel , ότι θα υπάρχει πάντα μια πιθανότητα ( 1-100) να βρεθώ με κανένα ποιο ενοχλητικό pixel από αυτό το 1 που είναι πραγματικά ενοχλητικό στην περίπτωση μου.

Έτσι ζήτησα να μου την επιστρέψουν όπως είναι , μιας και ο πραγματικός υπεύθυνος για το ότι ασχολούμαι εδώ και 2,5 μήνες με αυτό το θέμα είναι η technixx.gr και τα φιλαράκια τους στην Γερμανία που θα έπρεπε να μου έχουν αλλάξει την οθόνη με μια καινούρια εδώ και 2 μήνες !!! Κάποιος πρέπει να τους ταρακουνήσει. Ανταυτου μόνο κοροϊδία εισπράττω . Αυτό την απατεωνιά θέλω να δημοσιοποιήσω μέσα από αυτό το ποστ , όπως επίσης θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ελληνική αντιπροσωπεία που δεν με ήξερε και από χτες αλλά μου φέρθηκε απόλυτα φιλικά και ανθρώπινα.

Τέλος να προσθέσω ότι όταν μύτισα από την Ελληνική αντιπροσωπεία ,προχτές να μου την επιστρέψει , το έκανε αυθημερόν και επίσης επωμίστηκε τα έξοδα αποστολής προς την Εύβοια! Υπάρχουν πολλές εταιρίες που θα το έκαναν αυτό?

Τελικα δεν μας ειπες τι εγινε Angel_f. Βρηκες ακρη? αντε να χαρεις και εσυ επιτελους τα τοοοσα λεφτα που εδωσες.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά , πλέων , δεν με ενοχλεί καθόλου το pixel επιτέλους το συνήθισα , είναι σαν να μην

υπάρχει :) και μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι την έχω καταευχαριστιθει.

Από εκεί και πέρα δεν έχω ακόμα μια επίσημη απάντηση από Ιαπωνία ή Γερμανία , μου αρκεί ότι έχουν γνώση των συμβάντων .

Όταν θα έχω μια επίσημη απάντηση θα ενημερώσω

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από angel_f [Σήμερα, στις 00:27]

Τελικά , πλέων , δεν με ενοχλεί καθόλου το pixel επιτέλους το συνήθισα , είναι σαν να μην

υπάρχει :) και μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι την έχω καταευχαριστιθει.

Από εκεί και πέρα δεν έχω ακόμα μια επίσημη απάντηση από Ιαπωνία ή Γερμανία , μου αρκεί ότι έχουν γνώση των συμβάντων .

Όταν θα έχω μια επίσημη απάντηση θα ενημερώσω

Δεν καταλαβα ποτε, γιατι δεν την εδωσες για RMA στην eizo hellas. Το οτι θα καθυστερουσες παρα πολυ αν εμπλεκες με εξωτερικο ειναι λογικο πιστευω...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από aspirin [29-03-2007 01:36]

Κυνήγησέ τους μέχρι εκεί που δε πάει. Απο τη στιγμή που έχεις δίκιο, μη φοβάσαι τίποτα. Καταρχήν πέστους, αν θέλουν να λυθεί ειρηνικά το θέμα και να σου δώσουν μια καινούρια να τελειώνει το θέμα.

Σίγουρα σου κάνουν καψώνια, αλλά αν αυτό το θεωρούν επιχείρηση καλύτερα να ανοίξουν σουβλατζίδικο. Έτσι κ εγώ είχα μια περιπέτεια με ένα μαγαζάκι κ αφού πήρα το μάθημα μου είπα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ σε μκρούς πωλητές. ....ή eshop.

Μάλλον μας κάνεις πλάκα. :p:p

Η technixx είναι διπλανή πόρτα (κυριολεκτικά) από το άλλο μαγαζάκι που αναφέρεις, από που νομίζεις ότι τα έμαθαν αυτά τα κόλπα;;;; :tomato::p

Link to comment
Share on other sites

Φίλε angel_f η ιστορία σου πραγματικά είναι αξοργιστική, θα χαρώ πολύ αν στο τέλος πέσουν κεφάλια στην technixx.gr :boxed: και βγείς κερδισμένος με αντικατάσταση της οθόνης!!

Κάτι τέτοιες ιστορίες ακούμε και βγαίνουμε από τα ρούχα μας!:mad:

Κυνήγησέ το μέχρι το τέλος και κράτα μας ενήμερους!:T:

Τι ακριβώς σχέση έχει η technixx.gr με το e-shop;;

Α και ένα μεγάλο μπράβο στην αντιπροσωπεία της EIZO!:clap:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από n1ck0s [03-05-2007 01:34]

Περιοχή: Μονοδρυ;

Ευβοιώτης;

Ευβοιωτης ( κατά το ημισυ ) Και μόνιμος κάτοικος (εδώ και 3 χρόνια ) Μονοδριου.

Εσύ από που?

Αστα Saber_Rider , και εγώ θα ήθελα να ταρακουνηθούν γερά μπας και βάλουν μυαλό και σοβαρευτούν , αλλά προς το παρόν δεν έχω ενημερωθεί για κάποια εξέλιξη στο θέμα , αναμένω

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nick2crete

Σορρυ αλλα λεξεις που εχεις παραθεσει πιο πανω απο το <ψαχτηρι> δεν υπαρχουν στην γερμανικη...(hφhere Kapazitδt...

Γερμανικο πληκτρολογιο δεν ειχα ποτε μου,αλλα επισης αμφιβαλλω οτι υπαρχει το ελληνικο δ εκει...ας μας διαφωτισει καποιος που ξερει σιγουρα...

Αλλα παλι σε επισημο γερμανικο εγγραφο κατι τετοιο....δεν γινεται...

Το γερμανικό πληκτρολόγιο έχει ορισμένες διαφορές απο τα υπόλοιπα (πχ το z και το y είναι σε αντίστροφες θέσεις και έχει και ορισμένα γράματα με umlaut αλλά δ δεν υπάρχει πουθενά. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι πως είναι λάθος στην εκτύπωση, πως δεν αναγνωρίζονται τα γράμματα με umlaut ή κάτι τέτοιο. Αλλιώς είναι γραμμένο με ελληνικό πληκτρολόγιο. Το δ δεν μπορεί να έχει εισαχθεί απο γερμανικό πληκτρολόγιο παρα μόνο αν είχαν κάνει το κόπο να βάλουν την ελληνική στον υπολογιστή.

Link to comment
Share on other sites

φιλε Angel_f καντους μια κανταγγελεια εδω http://www.efpolis.gr/ http://www.inka.gr/ και παρε και ενα τηλ. τον κουγια για να δουμε ποσο μαγκες ειναι. εγω τους εβλεπα στο internet και ελεγα να αγορασω να μην αγορασω κατι μου ελεγε μεσα για αυτο το καταστημα για να εχουν τοσο χαμηλες τιμες? κατι παιζει. taz δεν το μαθανε απο το e-shop αλα απο την cosmodata

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από BILL5 [Σήμερα, στις 20:11]

φιλε Angel_f καντους μια κανταγγελεια εδω http://www.efpolis.gr/ http://www.inka.gr/ και παρε και ενα τηλ. τον κουγια για να δουμε ποσο μαγκες ειναι. εγω τους εβλεπα στο internet και ελεγα να αγορασω να μην αγορασω κατι μου ελεγε μεσα μου και βρωμαει με αυτο το καταστημα για να εχουν τοσο χαμηλες τιμες κατι παιζει. taz δεν το μαθανε απο το e-shop αλα απο την cosmodata

Βρομάνε πολλά σε αυτό το μαγαζί. Στον ΙΝΚΑ έκανα μια καταγγελία αλλά δεν έχω λάβει κάποια απάντηση .

Σα να έχει περάσει αρκετός καιρός από τα mail που έστειλα και δεν έχει επικοινωνήσει κανένας μαζί μου .

Link to comment
Share on other sites

H γνώμη μού είναι ότι από την αρχή έπρεπε να βάλεις δικηγόρο. Όλο και κάποιον θα έβρισκες σε ολόκληρη την Εύβοια.

Επίσης μια καταγγελία στην γραμματεία καταναλωτή θα ήταν καλή ιδέα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εχω διαβασει την ιστορια σου φιλε και αναστατοθηκα , με πνιγει το δικαιο σου. να δινει τοσα λεφτα για να παρεις κατι καλο και να βγαινει χαλασμενο. εγω δεν θα το δεχομουν φτανεις στο σημειο και λες και δεν επερνα μια "μαρκα με εκαψες" με τα μισα λεφτα και να σου βγει και καλυτερη . δεν μπορεις να κανεις καποια αλλη φυσικη ζημια να καει να στην αλλαξουν?:whistling

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 10:56]

Έχω την εντύπωση ότι πήρε την οθόνη: http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=35645

Τώρα αν λύθηκε το πρόβλημα ή όχι, δε φαίνεται πουθενά...

Αστα Wizard! , εάν δεις ημερομηνία και ώρα του θρετ , θα διαπιστώσεις ότι το έχω δημιουργήσει στις 3 Φεβρουαρίου! 6:54 μμ .

Ήταν οι πρώτες ώρες που την είχα στα χέρια μου , αργότερα το βράδυ της ίδιας μέρας ανακάλυψα το καμένο πιξελ :( . Την συνέχεια μπορείς να την διαβάσεις από την αρχή αυτού του Θρετ .

Τώρα , πως ξεθαφτηκε μετά από τόσο καιρό και συζητιέται δεν το έχω καταλάβει .

Όσον αφορά νεότερά από τις επιστολές που έστειλα , ακόμα περιμένω........

Αραγε θα απαντήσει κανένας Γιαπωνέζος ? ή τζάμπα έστειλα και 5 σελίδες φαξ στην Ιαπωνία ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.