Jump to content



Απορία σχετικά με RMA


pontifikas

Recommended Posts

Και εμένα κάποτε από το mgmanager, όταν είχα στείλει 2 μνήμες για RMA και είχα ρωτήσει για πιστωτικό, μου είχε απαντήσει "Φυσικά όλο το ποσό" με στύλ "Αν δεν μας το δώσουν θα τους κόψουμε τον κώ*ο". Τι να πείς.

Ακόμα περιμένω τηλ. Θα τον πάρω εγώ μάλλον.

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Δυστυχώς το τροπάρι άλλαξε.

Ο Κος. μου είπε ότι το ποσό πίστωσης ήρθε από την αντιπροσωπία(Οctabit) και ότι αυτοί δεν ευθύνονται για αυτό......

Αντε να δούμε τι θα μου πούν στο ΙΝΚΑ για αυτό.

  • 1 month later...

Έχοντας κάνει καταγγελία για το θέμα στην Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή,εδώ και 1 μήνα περίπου, μου εστάλη σήμερα Κοινοποίηση, από το Υπουργείο Ανάπτυξης, εγγράφου που έχει αποσταλεί στις εμπλεκόμενες εταιρίες. Παραθέτω μόνο τα νομικά για όποιον ίσως

μπορεί να ενδιαφερθεί:

...παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από την λήψη του παρόντος τις απόψεις σας και τις ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος του εν λόγω καταναλωτή.

Εφιστούμε την προσοχή σας στις διατάξεις του Νόμου 2251/94 (ΦΕΚ191/Α/16-11-94) "Περί προστασίας καταναλωτών" και ειδικότερα στις διατάξεις του άρθρου 5 "Πώληση Καταναλωτικών Αγαθών και Εγγυήσεις", όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν με το άρθρο του Ν.3043/2002(ΦΕΚ 192/Α/21-8-2002) καθώς και στις σχετικές διατάξεις (άρθρα 534,537,540 κλπ) του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκαν με τον πιο πάνω Νόμο(Ν.3043/2002).

Ειδικότερα σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα όπως τροποποιήθηκε με τον παραπάνω νόμο (άρθρο 1 , Ν 3043/2002) "σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογή του : 1) Να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή αντικατάσταση με άλλο... 2)να μειώσει το τίμημα....3)Να υπαναχωρήσει από την σύμβαση..."

Αυτά για ενημέρωση και αναμένω να δω τι θα απαντήσει το E-Shop Και η Octabit.

ενημερωσέ μας αν εχεις νέα...

Εγω είχα πάρει cpu μετα απο 2-3μήνες κάηκε... μετα απο 2-3 εβδομαδες ταλαιπωρίας μου έιπαν οτι εστειλαν καινούριο.... στο σπιτι μου δεν εφτασε ποτε.... ειπαν οτι τον εχασε η courier... πηγα στην courier και μου έιπε οτι δεν εχουν τετοιο δεμα και οτι δεν εχασαν τπτ...

Και μου ειπε το εσοπ οτι θα τους αποζημιώσει η courier...

Tελικά μετα απο μια εβδομαδα μου κατέθεσαν 30 ευρώ λιγότερα απο οτι είχα παρει τον επεξεργαστη....

Δεν εκατσα να ασχοληθώ άλο γιατι ειχα ήδη κουραστεί ....

Ένα περιστατικό γνωστού μου: είχε πάρει από κατάστημα στην αθήνα μια xfx 7800gt 256 και του χάλασε και του την αντικαταστήσανε με ΧΦΧ 7950gt 512 γιατί δεν υπάρχει η 7800 πια. Βασικά ξέρει κανείς αν αυτός είναι ο κανόνας ή απλά αυτός ήταν τυχερός γιατί και εμένα η ΧΦΧ 7800GT ΜΟΥ μου κανει προβλήματα και θέλω να ξέρω με ποιά θα μου την αλλάξουνε. Από το eshop την έχω πάρει.

Εδω Αγγλια πήρε ενας φίλος εναν printer Ηp μετα απο 6μήνες ήταν νεκρός..

Τον πάει πίσω στο Argos(αγγλικα πολυκαταστήματα) χωρις να εχει αποδειξη αγορας..

Λέει στον πωλητή οτι χάλασε ... Ο πωλητής τον ρώτησε ποσο καιρό τον εχεις .. αυτος λέει 1-2 μήνες... Ο πωλητής τον πίστεψε και των ρώτησε αν θελει λεφτά ή άλο εκτυπωτη και κατευθείαν του έδωσε άλο μοντέλο πολύ καλύτερο απο τον παλιό..... χωρίς καν δει αν το παλιο εχει πρόβλημα....

Ελλαδα γιατι δεν μπορει να γίνει κατι τέτοιο .. ? ..

Και στο eshop που μου είχε χαλάσει ένα dvd-rw μου το αλλάξανε χωρίς να δούνε απόδειξη. Με είχανε αποθηκευμένο στο σύστημα τους οτί το είχα αγοράσει και έτσι μου το αλλάξανε αν και είχα χάσει το χαρτί της εγγύησης.

Παιδια επιδει και γω παω αυριο για RMA στο πλαισιο μια μητρικη μνημες και εναν επεξεργαστη (μαλλον)

Θα ηθελα να μου πειτε τι ησχει τελικα ???

Αν παρω πιστοτικο, το ποσο που θα μου επιστρεψουν πρεπει να ειναι ιδιο με αυτο της αγορας η με αυτο της τρεχουσας τιμης του προιοντος ???

:confused: :...:

Αρχική απάντηση από damasta

Και στο eshop που μου είχε χαλάσει ένα dvd-rw μου το αλλάξανε χωρίς να δούνε απόδειξη. Με είχανε αποθηκευμένο στο σύστημα τους οτί το είχα αγοράσει και έτσι μου το αλλάξανε αν και είχα χάσει το χαρτί της εγγύησης.

Του φίλου μου ουτε το ονομα δεν τον ρωτήσαν ουτε είδαν τον κωδικό του προιόντος. ..

Αρχική απάντηση από o polonos [Σήμερα, στις 13:20]

Παιδια επιδει και γω παω αυριο για RMA στο πλαισιο μια μητρικη μνημες και εναν επεξεργαστη (μαλλον)

Θα ηθελα να μου πειτε τι ησχει τελικα ???

Αν παρω πιστοτικο, το ποσο που θα μου επιστρεψουν πρεπει να ειναι ιδιο με αυτο της αγορας η με αυτο της τρεχουσας τιμης του προιοντος ???

:confused: :...:

διαβασε το ποστ του gnzp.αυτο ειναι που ισχυει κανονικα.

οτι δλδ δικαιουσε ολα τα λεφτα με βαση την αποδειξη πληρωμης.απλα αυτο σημαινει οτι 8α πρεπει να τρεχεις 1 μερα στα ΦΕΚ,ΕΕΤΤ κτλ αν σου το αρνη8ουν απο το καταστημα (στην περιπτωση σου Πλαισιο).

και επισης να ξερεις οτι κανονικα δικαουσε(μαστε) επιστροφη χρηματων και οχι απαραιτητα πιστωτικο,απλα το 8εμα ειναι οτι κανεις δεν το πολυψαχνει-τρεχει με αποτελεσμα να μενουμε με τα πιστωτικα

Αρχική απάντηση από o polonos

Αν παρω πιστοτικο, το ποσο που θα μου επιστρεψουν πρεπει να ειναι ιδιο με αυτο της αγορας η με αυτο της τρεχουσας τιμης του προιοντος ???

:confused: :...:

Δυστηχως ειναι το δευτερο, συμφωνα με τα λεγομενα των υπαλληλων στο τηλ.

Βεβαια υπαρχουν και περιπτωσεις που κατι τετοιο δεν ισχυσε οποτε δεν μπορεις να ξερεις τι θα σου τυχει.

Εγω παλι εχω να γυρισω τις crucial στο πλαισιο κλειστες εντος 20ημερου, αλλα αν τις γυρισω μου δινουν πιστωτικο 92 ευρω, την τωρινη χρεωση, ενω εγω τις πηρα 117 ευρω.

25 ευρω διαφορα δηλαδη. Δεν τους τα χρωστουσα και απο χτες...:mad:

@polonos:

Φιλε αν πας αυριο, κανε μια παλικαρια να ποσταρεις εδω τι τελικα ισχυσε:flower:

Κλειστες αν ειναι (οχι δηλαδη ρμα) δεν ειναι καν υποχρεωμενοι να τις παρουν. Μονο στο δεκαημερο μεσα μπορεις να πας και να τις αφησεις και φυσικα παιρνεις ολο το ποσο.

Αρχική απάντηση από cabrinha

Κλειστες αν ειναι (οχι δηλαδη ρμα) δεν ειναι καν υποχρεωμενοι να τις παρουν. Μονο στο δεκαημερο μεσα μπορεις να πας και να τις αφησεις και φυσικα παιρνεις ολο το ποσο.

20ημερο μου ειπαν...

Ναι εδω ο cabrinha νομιζω πως εχει δικιο ;)

Αλλα στην περιπτωση μου μιλαμε για βλαβη μητρικης 2 εβδομαδων .....

HINT δεν αξιζει (δεν πρεπει) να τσακωνεστε με τους τεχνικους του καταστηματος (αυτοι παιρνουν μονο εντολες και δεν φταινε σε τπτ ) ;)

Θα δω σε τι ποσο θα κοπει το πιστωτικο και αν δεν μου κανει θα παω στον υπευθυνο του καταστηματος :D

Και θα σας πω τι εγινε :p

Αρχική απάντηση από LordOfRings [Σήμερα, στις 11:28]

Του φίλου μου ουτε το ονομα δεν τον ρωτήσαν ουτε είδαν τον κωδικό του προιόντος. ..

καλά αυτό παραπάει. Είπαμε να απαιτούμε το καλύτερο σερβις, αλλά αυτό ειναί σχεδόν παρατυπία από την πλευρά του υπαλλήλου. Φαντάσου απλά τι θε γινότανε αν όλα τα καταστήματα το κανανε αυτό.... :confused:

Αρχική απάντηση από jpavly [28-03-2007 19:33]

Όλο το ποσό δικαιούσαι, αν δεν κάνω λάθος.

Ήθελα να ήξερα ειλικρινά, τόσες καταγγελίες κάθε μέρα δεν κάνουν διαφορά;

PS.: Threads merged.

+1 στο πλαισο μου δινουν ολο το ποσο

Επανερχομαι με νεα στοιχια ....

Σημερα ειχα παει στο πλαισιο για RMA μητρικης και μνημες

Αρχικα το πιστωτηκο κοπηκε με ποσο της τρεχουσας τιμης των μνημων

(οι μνημες αγοραστηκαν απο μενα 22.01.2007 στην τιμη των 309 ευρω - η τιμη ανερχεται τωρα στα 239 αν δεν κανω λαθος - διαφορα 70 ευρω δλδ )

Πηρα το πιστωτικο και ζητησα τον υπευθυνο του καταστηματος

Στον οποιον εξηγησα πολυ ευγενικα οτι πρεπει να μου επιστραφει ολο το ποσο ....

Δεν μου το αρνηθηκε καθολου ;)

Επικινωνησε με το ταμειο στο πανω οροφο και μου επεστρεψαν ολο το ποσο ....

Υποθεση 2 δευτ. δλδ

Τα συμπερασματα δικα σας :flower:

κοινως ισχυει οτι περιεγραψα στο ποστ #30 ;)

το 8εμα ειναι να μην πεσεις σε μυστηριους στο μαγαζι απο οπου εχεις αγοραζει το προιον.εαν σου κατσει,οπου δεν πιπτει λογος,πιπτει ραβδος,οπου ραβδος => ΦΕΚ,ΕΕΤ

αντε Πολωνε και σε καλη μερια :p

Αρχική απάντηση από o polonos [Χθες, στις 19:10]

Επανερχομαι με νεα στοιχια ....

Σημερα ειχα παει στο πλαισιο για RMA μητρικης και μνημες

Αρχικα το πιστωτηκο κοπηκε με ποσο της τρεχουσας τιμης των μνημων

(οι μνημες αγοραστηκαν απο μενα 22.01.2007 στην τιμη των 309 ευρω - η τιμη ανερχεται τωρα στα 239 αν δεν κανω λαθος - διαφορα 70 ευρω δλδ )

Πηρα το πιστωτικο και ζητησα τον υπευθυνο του καταστηματος

Στον οποιον εξηγησα πολυ ευγενικα οτι πρεπει να μου επιστραφει ολο το ποσο ....

Δεν μου το αρνηθηκε καθολου ;)

Επικινωνησε με το ταμειο στο πανω οροφο και μου επεστρεψαν ολο το ποσο ....

Υποθεση 2 δευτ. δλδ

Τα συμπερασματα δικα σας :flower:

ξέρεις άμα η πλήρη επιστροφή ισχύει και στην περίπτωση του rma???

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.