Jump to content



Απορία σχετικά με RMA


pontifikas

Recommended Posts

εγώ έστηλα χτες στο eshop την κάρτα γραφικών μου επειδή έκανε reboot μετά από καμιά ώρα gaming. Ελπίζω να έχουν υπομονή και να την τεστάρουν μέχρι να βγάλει το προβλήμα και όχι να την τρέξουν μονο κανα 5λεπτο και να μου πούνε ότι είναι εντάξυ... ’ραγε θα μου την αλλάξουν ή θα μου βγάλουν κανα πιστωτικό :hmm:

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από damasta [Σήμερα, στις 00:22]

εγώ έστηλα χτες στο eshop την κάρτα γραφικών μου επειδή έκανε reboot μετά από καμιά ώρα gaming. Ελπίζω να έχουν υπομονή και να την τεστάρουν μέχρι να βγάλει το προβλήμα και όχι να την τρέξουν μονο κανα 5λεπτο και να μου πούνε ότι είναι εντάξυ... ’ραγε θα μου την αλλάξουν ή θα μου βγάλουν κανα πιστωτικό :hmm:

Ρε παιδιά, όλα τα παραπάνω είναι χιλιοειπωμένα.

Αν δεν έχει να σου το αντικαταστήσει με ίδιο τότε ή σου δίνει ΟΛΑ τα λεφτά σου πίσω ή σου το αντικαθιστά με κάτι καλύτερο (αν συμφωνήσεις και εσύ)

Όλες οι άλλες ιστορίες είναι προσπάθειες των καταστημάτων να σε φέρουν προ τετελεσμένου.

[off topic]

Μα γιατί δε μαθαίνουμε;

Όχι e-shop. Οι άνθρωποι είναι αναξιόπιστοι στην καλύτερη περίπτωση.

[/offtopic]

  • 2 months later...
Αρχική απάντηση από pontifikas [02-05-2007 21:25]

Έχοντας κάνει καταγγελία για το θέμα στην Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή,εδώ και 1 μήνα περίπου, μου εστάλη σήμερα Κοινοποίηση, από το Υπουργείο Ανάπτυξης, εγγράφου που έχει αποσταλεί στις εμπλεκόμενες εταιρίες. Παραθέτω μόνο τα νομικά για όποιον ίσως

μπορεί να ενδιαφερθεί:

...παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από την λήψη του παρόντος τις απόψεις σας και τις ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος του εν λόγω καταναλωτή.

Εφιστούμε την προσοχή σας στις διατάξεις του Νόμου 2251/94 (ΦΕΚ191/Α/16-11-94) "Περί προστασίας καταναλωτών" και ειδικότερα στις διατάξεις του άρθρου 5 "Πώληση Καταναλωτικών Αγαθών και Εγγυήσεις", όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν με το άρθρο του Ν.3043/2002(ΦΕΚ 192/Α/21-8-2002) καθώς και στις σχετικές διατάξεις (άρθρα 534,537,540 κλπ) του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκαν με τον πιο πάνω Νόμο(Ν.3043/2002).

Ειδικότερα σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα όπως τροποποιήθηκε με τον παραπάνω νόμο (άρθρο 1 , Ν 3043/2002) "σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογή του : 1) Να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή αντικατάσταση με άλλο... 2)να μειώσει το τίμημα....3)Να υπαναχωρήσει από την σύμβαση..."

Αυτά για ενημέρωση και αναμένω να δω τι θα απαντήσει το E-Shop Και η Octabit.

Ζητώ συγγνώμη που συνεχώς επαναφέρω αυτό το θέμα αλλά θα ήθελα η πορεία αυτή να είναι καταγεγραμμένη κάπου.

Έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες και ενώ η Oktabit είχε την ευθιξία να αποστείλει απάντηση στο Υπουργείο Οικονομικών σε λιγότερο από μια εβδομάδα από την ημερομηνία που τους εστάλη ειδοποίηση(μου κοινοποιήθηκε και εμένα και για αυτό το ξέρω), από το Eshop μέχρι σήμερα δεν έχουν απαντήσει!!!!!

Έχω 2 φορές (σήμερα 3η) επικοινωνήσει με το Υπ.Οικονομικών ώστε να ενημερωθώ και μου έχουν πει ότι έχουν στείλει 2 υπενθυμίσεις στο E-Shop προκειμένου να τους απαντήσει και σήμερα θα στείλουν και 3η ειδοποίηση.

Φυσικά μου δημιουργήθηκε η απορία, πώς είναι δυνατό κάθε τυχαίος να αγνοεί τόσο επιδεικτικά τις εντολές του Υπ.Οικονομικών των Ελλήνων????

Την απορία την εξέφρασα και στην υπεύθυνο που διαχειρίζεται την υπόθεσή μου και μου είπε ότι μέχρι σήμερα δεν προβλέπονται κυρώσεις για μια τέτοια περίπτωση και ότι ο νόμος λέει απλά ότι οι εμπλεκόμενοι πρέπει να απαντήσουν σε εύλογο χρονικό διάστημα !!!

Έχει όμως ήδη ψηφιστεί νόμος που περιμένουμε να δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβερνήσεως, και ο οποίος προβλέπει κυρώσεις για όσους καθυστερούν.

Η ειρωνεία είναι ότι, την ημέρα που μου κοινοποιήθηκε η ειδοποίηση προς τις 2 εταιρίες(και παραθέτω παραπάνω και στο post 23), έλαβα τηλεφώνημα από το Eshop στο οποίο κάποιος υπεύθυνος(δεν θυμάμαι πια το όνομα ούτε το τμήμα) με ύφος μισό απολογητικό μισό επικριτικό μου ζητούσε τον λόγο που προέβησα στην καταγγελία και προσπαθούσε να με πείσει ότι οι ενέργειές τους είχαν σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή μου , τηρουμένων των αναλογιών βέβαια(δηλαδή της περικοπής του ποσού). Μου είπε μάλιστα την ατάκα ότι με τα χρήματα αυτά θα μπορούσα να πάρω μια πολύ καλύτερη μητρική από αυτή που είχα χάσει.....μόνο που θα ήταν ΑΜ2 ενώ εγώ είχα 939 επεξεργαστή.... Εν πάσει περιπτώσει μου είπε ο άνθρωπος ότι θα έστελνε την απάντηση στο Υπουργείο και θα βλέπαμε πώς θα πήγαινε.....

Προφανώς η απάντηση άργησε παραπάνω από μια μέρα.

Πραγματικά πλέον νομίζω ότι αυτό που ίσως με έχει βιδώσει περισσότερο σε αυτή την υπόθεση, δεν είναι το γεγονός ότι μπορεί να χάσω χρήματα, ούτε η κοροϊδία με την εγγύηση και η ταλαιπωρία. Είναι αυτό το συναίσθημα της ξεφτίλας που ένα μαγαζάκι μπορεί να δουλεύει ψιλό γαζί ολόκληρο Υπουργείο.

Ευχαριστώ για την υπομονή και για ότι νέο θα σας ενημερώσω.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.