pontifikas Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28, 2007 Σε περίπτωση που το προϊόν που υφίσταται RMA δεν υπάρχει για να αντικατασταθεί αλλά επιστρέφεται πιστωτικό υπόλοιπο, το ποσό που επιστρέφεται πρέπει να είναι ίδιο με το ποσό αγοράς ή με την τρεχουσα αξία του προϊόντος(αν υπήρχε διαθέσιμο)?
carlitofj Μάρτιος 28, 2007 #3 Μάρτιος 28, 2007 Εαν το προιον κυκλοφορει ακομα τιμολογειται με την τρεχουσα τιμη.Εαν εχει σταματησει να διατιθεται στην αγορα στο πιστωτικο κοβεται η τελευταια τιμολογισιμη τιμη.
pontifikas Μάρτιος 28, 2007 Author #4 Μάρτιος 28, 2007 Κακώς τον έχεσα το υπάλληλο λοιπόν(καλά έτσι και αλλιώς κακώς ήταν ακριβώς γιατί ήταν υπάλληλος). Ευχαριστώ παιδιά.
vasi Μάρτιος 28, 2007 #5 Μάρτιος 28, 2007 Στις 13-2-07, έστειλα μια μητρική k8n Diamond για rma, σήμερα μετά απο σαράντα!!!!!!!!! ημέρες ,με τηλεφώνησαν ότι εγκρίθηκε το ποσό των 79 ευρώ!!!!!!, εγώ την είχα αγοράσει πριν,από δυο χρόνια 255 ευρώ. Απογοήτευση μεγάλη !!! !!!! :o
pontifikas Μάρτιος 28, 2007 Author #6 Μάρτιος 28, 2007 Το ακριβώς από κάτω post φίλε το έγραψα για μια k8n Platinum την οποία μου την κοστολόγησαν με 73 ευρώ Πίκρα
vasi Μάρτιος 28, 2007 #7 Μάρτιος 28, 2007 Το διάβασα, άυριο θα τηλεφωνήσω στο ΙΝΚΑ , να δω τι θα γίνει ,εγώ δεν δέχτηκα τα 79 ευρώ στο τηλέφωνο !!!!!
vasi Μάρτιος 28, 2007 #8 Μάρτιος 28, 2007 Αρχική απάντηση από pontifikas [Σήμερα, στις 15:49] Το ακριβώς από κάτω post φίλε το έγραψα για μια k8n Platinum την οποία μου την κοστολόγησαν με 73 ευρώ Πίκρα Μάλλον προσπαθουν να βγάλουν κέρδος απο τα rma
KPap13 Μάρτιος 28, 2007 #9 Μάρτιος 28, 2007 Επειδή δεν έχω μαζί μου το φεκ για τις εγγυήσεις πάρε την γενική γραμματεία καταναλωτή στο 1520. Πάντος ο νόμος 2251/94 φεκ191τΑ στο άρθρο 5 παράγραφος 4 αναφέρει σε περίπτωση βλάβης αντικατάσταση ή αναστροφή της πώλησης. Αν το παραστατικό αναστροφης της πώλησης ειναι το παραστατικό αγοράς δικαιούσαι όλο το ποσό.
jpavly Μάρτιος 28, 2007 #10 Μάρτιος 28, 2007 Όλο το ποσό δικαιούσαι, αν δεν κάνω λάθος.Ήθελα να ήξερα ειλικρινά, τόσες καταγγελίες κάθε μέρα δεν κάνουν διαφορά;PS.: Threads merged.
winters Μάρτιος 28, 2007 #11 Μάρτιος 28, 2007 Eμενα προσφατα μου χαλασε μητρικη Α8Ν-SLI Premium... Την ειχα αγορασει απο eshop 180euro... Δεν ειχαν να μου την αντικαταστησουν και το πιστωτικο που κοπηκε ηταν στα 180euro παρ'ολο που παλιοτερα η μητρικη ειχε φτασει να πωλειται στα 140
vasi Μάρτιος 28, 2007 #12 Μάρτιος 28, 2007 Γιατί μπερδεφτικαν τα δυο θέματα το δικό μου, και του pontifikas
pontifikas Μάρτιος 28, 2007 Author #13 Μάρτιος 28, 2007 Αρχική απάντηση από vasi Γιατί μπερδεφτικαν τα δυο θέματα το δικό μου, και του pontifikas Ίσως επειδή είναι δύο ακριβώς ίδες περιπτώσεις (αν εξαιρέσεις ότι η δική μου μητρική είναι Platinum) την ίδια μέρα.Και εμένα, παρεμπιπτώντως, το E-Shop αφορά.
pontifikas Μάρτιος 28, 2007 Author #15 Μάρτιος 28, 2007 Δεν δοκίμασα φίλε μου. Θα δοκιμάσω αύριο να δούμε τι θα μου πούν. Δεν ελπίζω και σε πολλά αλλά βλέπουμε.
pontifikas Μάρτιος 29, 2007 Author #16 Μάρτιος 29, 2007 ΛεπόνΠήρα τηλέφωνο στο INKA και η γυναίκα εκεί μου είπε ότι δικαιούμαι όλο το χρηματικό ποσό πίσω. Μου είπε να κάνω καταγγελία στο info@efpolis.gr με τα στοιχεία μου, τα στοιχεία της παραγγελίας, του καταστήματος και το τί ακριβώς έχει συμβεί,ώστε αυτοί να ζητήσουν τον λόγω από το E-shop.Θα πάρω και ένα τηλέφωνο στο Eshop για να δώ τι θα μου πούν εκεί
pontifikas Μάρτιος 29, 2007 Author #17 Μάρτιος 29, 2007 ΛεπόνΠήρα στο Eshop και εκεί ο υπεύθυνος μου είπε ότι , εφόσον έχουν παρέλθει 12 μήνες από την ημ/νία αγοράς, η εγγύηση παύει να καλύπτει το πλήρες ποσό και πλέον καλύπτει αυτί της τρέχουσας τιμής. Αυτή είναι η γενική οδηγεία που έχουν μου είπε.Ξαναπήρα λοιπόν στο ΙΝΚΑ και με ρώτησε η κυρία εκεί αν κάτι τέτοιο ισχύει. Αυτή μου απάντησε ότι αυτό ισχύει ΜΟΝΟ αν κάτι τέτοιο αναγράφεται στα στοιχεία της εγγύησης.Επειδή όμως αυτή την στιγμή δεν μπορώ να βρώ χαρτιά εγγύησης(αν μου είχαν σταλλεί ποτέ) και περιμένω έτσι και αλλιώς στις 12 τηλ. από τον υπεύθυνο, θα μπορούσε κάποιο μέλος που έχει προϊόν από το Eshop να μου πεί αν υπάρχει κάτι τέτοιο στους όρους(λογικά για όλα τους τα προιόντα το ίδιο θα ισχύει) ώστε να είμαι προετοιμασμένος? Ευχαριστώ.
jpavly Μάρτιος 29, 2007 #18 Μάρτιος 29, 2007 Μη το πηγαίνεις ανάποδα φίλε μου. Το Eshop πρέπει να σου αποδείξει ότι έχει δίκιο και όχι εσύ το αντίθετο.Να μιλήσεις πάλι με τον υπεύθυνο και να του ζητήσεις να σου πει που αναγράφεται αυτό και πως εσύ έχεις ενημερωθεί.
Maximus Μάρτιος 29, 2007 #19 Μάρτιος 29, 2007 Αρχική απάντηση από jpavly Όλο το ποσό δικαιούσαι, αν δεν κάνω λάθος. Αυτό ισχύει, φίλος μετά από ιστορία με το ΙΝΚΑ κατάφερε και πήρε 500Ε στο χέρι (ούτε καν πιστωτικό) από 6800Ultra αγορασμένη προ διετίας.
Qparadox Μάρτιος 29, 2007 #20 Μάρτιος 29, 2007 Μια σχετικη (προσωπικη) ιστορια με το Πλαισιο..Πριν κανα χρονο, αγορασα σκληρο δισκο 300αρι με 160 ευραρια. Καποια στιγμη ο δισκος τα τιναξε και τον πηγα πισω.Ακουστε με τι εφυγα....Μου εδωσαν δισκο 320αρη + 50 ευρα πιστωτικο!!! γιατι η τιμη του δισκου (320GB) ειχε πεσει στα 110 ευραρια και το υπολοιπο ειναι η διαφορα..... κι ολα αυτα τα εκαναν μονοι τους, χωρις εγω καν να μιλησω...Αν αυτο δεν ειναι σοβαρη αντιμετωπιση, τι να πει κανεις πια...Οποτε ας αφησουν τις π@πα@ριες στο eshop...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.