Sitios Μάρτιος 23, 2007 #61 Μάρτιος 23, 2007 νιώθω βλάκας που σκεφτόμουν να αγοράσω laptop από αυτούς... μπα, ας το αναβάλλω καλύτερα....
argirisxt Μάρτιος 24, 2007 #62 Μάρτιος 24, 2007 Αρχική απάντηση από geogeoland Εγώ λεω να οργανωθούμε όλοι οι "κατεστραμένοι" μαζί και να πάμε να τους λιντσάρουμε αλλά φαρ-ουέστ! :p Δεν γίνεται αυτό το πράγμα με το E-Chop αλλό πια! Ο οποιοσδήποτε χαρακτηρισμός είναι λίγος! Εγώ είμαι μαζί σ πάντως!!!!
geogeoland Μάρτιος 24, 2007 #63 Μάρτιος 24, 2007 Αρχική απάντηση από MaGiCMaN [Χθες, στις 19:43] πολυ ghost rider την ειδες! :hehe: :worship:
cabrinha Μάρτιος 24, 2007 #64 Μάρτιος 24, 2007 Συνεχεια τοσα γραφονται σε αυτο ,και οχι μονο, το φορουμ και παλι καποιοι φαινεται να κυνηγουν την τυχη τους.Πλεον το eshop ειναι για αγορες προιοντων που δεν παθαινουν τπτ. Κουτια, καλωδια, αναλωσιμα. Σκληροι δισκοι, μητρικες κλπ κατευθειαν βαζουν τον αγοραστη σε επικυνδινες ζωνες.
aspirin Μάρτιος 24, 2007 #65 Μάρτιος 24, 2007 Κ εγώ ταλαιπωρήθηκα μια φορά όταν έκαψα την μητρική μου. Έκαναν κάπου στο μήνα να μου φέρουν κ μάλιστα την αντικατέστησαν με άλλη λίγο καλύτερη. Αλλά η βλακεία ήταν δικιά μου. Απλά την επέστρεψα μπάς κ αλλαχτεί. Δεν θα είχα όμως την απαίτηση να μου την αντικαταστήσουν. Κατα τη γνώμη μου, τίποτα δε χαλάει τυχαία. Πρέπει να βάλουμε κ εμείς το χεράκι για να γίνει το κακό. Τί εννοώ. Αν φτιάχναμε τον υπολογιστή μας και τον δουλεύαμε απλά, σίγουρα δε θα είχαν τα καταστήματα τόσα RMA. Αλλά επειδή είμαστε πιο προχωρημένοι users, όλο και κάτι θα πειράξουμε, όλο κάτι θα βγάλουμε, όλο κάτι θα αλλάξουμε κ.ο.κ. Λογικό είναι να καταπονούνται τα μέρη του υπολογιστή και να τα τινάζουν.Θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε σε τί κατηγορία χρηστών ανήκουν όσοι πάνε για RMA την μητρική, το δίσκο... Είμαι σίγουρος ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό θα βρισκόμαστε εμείς που δεν αφήνουμε σε ησυχία τον υπολογιστή.
dubber Μάρτιος 24, 2007 #66 Μάρτιος 24, 2007 Σε κάποιο βαθμό έχεις δίκιο.Αλλά, όταν κάθε φορά που πάω από εκεί (πλέον μόνο για dvd-r) γιατί να βλέπω 2-3 άτομα να παραδίδουν σκληρό δίσκο για RMA? Τί το τόσο advanced έκαναν αυτοί οι χρήστες στους σκληρούς δίσκους τους? Πλέον πιστεύω ότι το eshop φέρνει 2 quality products και δεν μου το βγάζετε από το μυαλό...
aspirin Μάρτιος 24, 2007 #67 Μάρτιος 24, 2007 Με τέτοιες τρελές πωλήσεις, λογικό είναι να βλέπεις 2-3 άτομα τη φορά να επιστρέφουν σκληρούς.Πάντως το rma τους είναι βασανιστικό. Η εξήγηση που δίνω είναι ότι κάθε προϊόν που επιστρέφεται, ελέγχεται από τους τεχνικούς του eshop, επιστρέφεται στην αντιπροσωπεία, τον ξαναελέγχουν εκεί, κάνει η αντιπροσωπεία την αντικατάσταση και επιστρέφει το προιόν στο eshop. Όλη αυτή τη διαδρομή που κάνει το προϊόν και δεδομένου, ότι περνάει από πολλούς ανθρώπους, κάνει την διαδικασία αντικατάστασης πολύ χρονοβόρα σε αντιθεση με το Πλαίσιο, όπου σε εξυπηρετούν άμεσα και είναι δικό τους θέμα πιά τί θα κάνουν το χαλασμένο προϊόν.
subzero Μάρτιος 24, 2007 #68 Μάρτιος 24, 2007 Αρχική απάντηση από xrist [20-03-2007 17:17] Και να ήσουν ο μόνος... Αλλα δεν μπορώ να καταλάβω πως ξέρουν οτι καηκε από υπέρταση?μήπως ήταν υπερτασική η μητρική?τι διαλο πουλάνε μητρικές με καρδιακά προβλήματα? Το μήνυμα από το POLL δεν το πήραν? γιατρος εδω παρακαλω προσηλθατε,χειρουργουμε τα παντα απο καμμενα μοσφετ μεχρι τετραπυρινους. :tomato: :whistling
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.