Jump to content



Ένα ακόμα πρόβλημα με το E-SHOP


Doom

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον πήρα μητρική από το εν λόγω μαγαζί (Abit Quad GT) την είχα μόνο 2 μέρες την 3η κάηκε....(σε απόπειρα για boot έκανε μπαμ και μετά φλόγες)

1 μέρα πριν καεί ακουγόταν ένα τσιρτσίρισμα από τα PWM και στο uguru 1 από τα 5 ήταν μόνιμα στους 80c + ενώ τα αλλά 4 ήταν στους 40-45c.

Για να μην πολυλογώ με πήραν από το service και μου είπαν ότι δεν καλύπτετε από εγγύηση λόγω ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ. ???????

επίσης δεν την έχουν πια στο site.

Πως μπορώ να βρω το δίκιο μου?????

Σκέφτομαι για καταγγελία στον ΙΝΚΑ.?

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Τα έχουμε ξαναπεί αυτά: Απλούστατα ο κατασκευαστής / προμηθευτής κλπ είναι που πρέπει να αποδείξει ότι η βλάβη όντως προκλήθηκε από παράγοντα που δεν καλύπτεται από την εγγύηση (πχ υπέρταση) και όχι ο αγοραστής το αντίστροφο.

Και να ήσουν ο μόνος...

Αλλα δεν μπορώ να καταλάβω πως ξέρουν οτι καηκε από υπέρταση?μήπως ήταν υπερτασική η μητρική?τι διαλο πουλάνε μητρικές με καρδιακά προβλήματα? :hmm:

Το μήνυμα από το POLL δεν το πήραν?

μόνο μαγαζί δεν είναι...

ούτε τα τηλέφωνα δεν σηκώνουν.....

Κάνε ένα τηλέφωνο στον ΙΝΚΑ, επίσης δοκίμασε θα έλεγα RMA στην κατασκευάστρια.

Η γενική γνώμη μου για το e-shop είναι καλή. Ποτέ δεν χρειάστηκε να επιστρέψω κάτι, αλλά γνωρίζω ανθρώπους που επέστρεψαν χωρίς προβλήματα. Συμφωνώ με τον Doom οτι δεν σηκώνουν τηλέφωνα. Είναι απαράδεκτο. Έχουν καλές τιμές αλλά αυτό δεν αρκεί.

Γνωρίζω άτομο που είχε απίστευτα προβλήματα με αντιπρώσωπο το e-shop. Μιλάμε για βρισιές κανονικές (από τον αντιπρόσωπο). Τέλικα το πρόβλημα λύθηκε με φαξ στα κεντρικά.

Φίλε Doom, δοκίμασε φαξ. Μη ξεχνάς στην Ελλάδα ζούμε. Όταν οι άλλοι είχανε φαξ εμείς είχαμε τέλεξ. Στην εποχή του email τι πιο λογικό από το να έχουμε φαξ!

Αρχική απάντηση από xrist

Το μήνυμα από το POLL δεν το πήραν?

Ποιο μήνυμα;

Την στιγμή που ο Doom αγόρασε από εκεί παρά το poll και παρά το ότι

Αρχική απάντηση από Doom

μόνο μαγαζί δεν είναι...

ούτε τα τηλέφωνα δεν σηκώνουν.....

βλέπεις εσύ κάποιο άλλο προφανές μήνυμα;

Διευκρίνιση: Ούτε τα αποτελέσματα του Poll έχω διαβάσει λόγω έλλειψης χρόνου (αν και τα υποψιάζομαι), ούτε αναφέρομαι ή υπαινίσσομαι κάτι για το συγκεκριμένο κατάστημα ούτε και για τον Doom φυσικά.

Το σχόλιό μου έχει να κάνει μόνο και μόνο με την νοοτροπία μας ως αγοραστές (ο νοών νοείτω).

Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 19:37]

Το σχόλιό μου έχει να κάνει μόνο και μόνο με την νοοτροπία μας ως αγοραστές (ο νοών νοείτω).

Το ότι αγόρασε από κει συνέβη μόνο επειδή δεν την έβρισκε αλλού ;). Και αυτό το "τεράστιο" που είπαν: "κάηκε από υπέρταση" μόνο την ασχετοσύνη τους αντικατοπτρίζει. Σιγά μην κάηκε και από αρτηριοσκλήρωση. Αλλά στο Ελλάdα που ζούμε η προστασία του καταναλωτή είναι μηδαμινή

μονό αυτοί την είχαν εδώ .....

σιγά μην αγόραζα αλλιώς απο αυτούς.....

Αρχική απάντηση από xrist

μήπως ήταν υπερτασική η μητρική?τι διαλο πουλάνε μητρικές με καρδιακά προβλήματα?

:rofl::rofl:

Αρχική απάντηση από Georgesod

Το ότι αγόρασε από κει συνέβη μόνο επειδή δεν την έβρισκε αλλού

Αρχική απάντηση από Doom

μονό αυτοί την είχαν εδώ .....

σιγά μην αγόραζα αλλιώς απο αυτούς.....

Αρχική απάντηση από spc

ούτε αναφέρομαι ή υπαινίσσομαι κάτι για το συγκεκριμένο κατάστημα ούτε και για τον Doom φυσικά.

τους έστειλα μαιλ.... με τα εξής :

Σύμφωνα με τον ισχυρισμό σας ότι η μητρική κάηκε λόγω υπέρτασης,κάτι το οποίο δεν ισχύει (λόγω ύπαρξης UPS και επώνυμου τροφοδοτικού το οποίο μαζί με τα υπόλοιπα περιφερειακά λειτουργούν κανονικά αυτή την στιγμή σε άλλη μητρική ,συν το ότι έκανε θόρυβο στο σημείο τροφοδοσίας από την αρχή το οποίο υποδηλώνει κάποιο ελάττωμα),δέχομαι μόνον γραπτή απάντηση από την ABIT η οποία είναι η αρμόδια να κρίνει από τι κάηκε η μητρική και αν κριθεί η να γίνει η αντικατάσταση της.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επιφυλάσσομαι να κινηθώ νομικά.

άντε να δούμε ...

Τι να λέμε τώρα. Τα κρούσματα με το e-shop είναι αμέτρητα. Μόλις την προηγούμενη βδομάδα παρέλαβα την gfx που είχα στείλει για RMA, μετά απο 3 βδομάδες!!! Την Δευτέρα πήγα να παραλάβω μια παραγγελία και το fan controller της Zalman ήταν ανοιγμένο! Απίστευτα πράγματα.

Είναι απαράδεκτοι.-

Εμενα μου εχουν αντικαταστησει μητρικη,2 σκληρους και 2 τροφοδοτικα χωρις μα και μου.... Με παιρνουν τηλ και μου λενε "Το προιον σας ειναι ελαττωματικο και θα αντικατασταθει αμεσα"....

Εχουν βεβαια προβλημα με τη ταχυτητα, συνηθως 1-2 βδομαδες παιρνει αλλα κατα τα αλλα κομπλε...

Μαλιστα,οταν μου ειχε χαλασει η μητρικη (μου εκοψαν πιστωτικο "το προιον σας ειναι χαλασμενο αλλα δεν μπορει να αντικατασταθει επειδη δεν υπαρχει αποθεμα. Θα σας κοψουμε πιστωση ιση με την τιμη που ειχατε αγορασει τη μητρικη) μου αντικαταστησαν το psu προληπτικα επειδη μαλλον αυτο εφταιγε που καηκε η μοβο....

Tα εχουμε ξαναπει απειρες φορες για το E-shop....Aπλα ΑΠΑΡΕΔΕΚΤΟΙ....

Το δικο μου παθημα πριν λιγους μηνες ακομα να το ξεπερασω...

Φιλε Doom ελπιζω ολα να πανε καλα και να βρεις το δικιο σου....

Οτι και αν γινει παντως μην το αφησεις.Κυνηγησε τους...

Αρχική απάντηση από Doom [Σήμερα, στις 21:18]

μάλλον είσαι ένας απο αυτους....

:hehe: :hehe: :hehe:

Φίλε μου καταλαβαίνω τον πόνο, την αγανάκτηση και το μαράζι σου...

Είμαι και εγώ παθών αλλά πήρα το μαθημά μου και δεν ξαναέχει...

Ακούμε κάθε μέρα τραγελαφικά περιστατικά, κοροϊδίας και εσύ ψώνισες από αυτούς, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια, άκα ebay, overclockers κλπ... δεν τα έχεις ακουστά?

Στα λέω έξω από τα δόντια, όχι για να σε εμπέξω, ούτε χαίρομαι για αυτό που σου συνέβη, αντιθέτως ειλικρινά λυπάμε...

Ένα έχω να σου πω, ήθελα κάτι φανάκια για το pc και επειδή τα είχαν μόνο αυτοί Ελλάδα τα παρήγκειλα από Αμερική!!!

Κατά πάσα πιθανότητα το mobo σου δεν είναι επίσημη εισαγωγή στην χώρα, αλλά από αυτούς, ποιος ξέρει από που το μάζεψαν, και μάλλον για αυτό δεν στο αλλάζουν...

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αποτανθείς σε όλες τις υπηρεσίες που υπάρχουν για την προστασία του καταναλλωτή, τον συνήγορο του πολίτη και ότι άλλο υπάρχει εκεί έξω...

Μην τους την χαρίσεις, αν έχεις και κάνα φίλο δικηγόρο βάλε τον να τους πάρει ένα τηλέφωνο και αν δεν βαριέται να στείλει κάνα εξώδικο...

Εγώ πάντως αν θέλεις θα έρθω ευχαρίστως να σε υπερασπιστώ στο δικαστήριο, και να πω την δική μου ιστορία... εκεί θα γελάσει ο κάθε πικραμένος...

Κατά τα άλλα καλά να πάθεις, για να μάθεις!!!

PS: Τα προσωπικά μου στοιχεία είναι στη διάθεση οπουδήποτε... αρκεί να ζητηθούν για κάποιο λόγο...

άσε ήμουν ανάμεσα απο αυτούς και overclockers και είπα να πάρω απο Ελλάδα...

λάθος μου.

τελικά ούτε τα μαιλ τους δουλεύουν.

θα στείλω το πρωί φαχ απο το γραφειο και θα μιλήσω με δικηγόρο και ΙΝΚΑ.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.