Maximus Απρίλιος 16, 2007 #41 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2007 Πόσο το χάρηκα αυτό με την BMW - έβριζα τον Raikonnen μετά βέβαια Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Απρίλιος 16, 2007 #42 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2007 Hamilton δε νιου παουα ιν ντα χαους αυτο που βλεπω ομως ειναι οτι φερραρι και μκλαρεν εχουν περιπου ισοδυναμα μονοθεσια φετος.........τα λαστιχα ειναι τα ιδια........οποτε αυτος που θα κανει τις καλυτερες τακτικες πιτ στοπ και επιλογη γομας ελαστικων θα κερδισει...... αντε μπας και δουμε εποχες Χακινεν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HcR Ιούνιος 11, 2007 #43 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2007 Είδατε χθες το ατύχημα του Robert Kubica στον Canada όση δεν το είδατε μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω link:http://youtube.com/watch?v=skchZ0rn7LIΚαι με τόσα συστήματα ασφαλείας ακόμα είναι ένα επικίνδυνο σπορ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HcR Ιούνιος 11, 2007 #44 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2007 Και μερικές φωτογραφίες πριν και μετά το ατύχημα... τα σχόλια δικά σας... (τις φωτογραφίες της πείρα απο το www.formula1.com) Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Ιούνιος 11, 2007 #45 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2007 Αρχική απάντηση από HcR [Σήμερα, στις 10:19] Και με τόσα συστήματα ασφαλείας ακόμα είναι ένα επικίνδυνο σπορ.... και παντα θα ειναι, οσο κινουνται με αυτες τις ταχυτητες. οπως και καθε μηχανοκινητο σπορ. δε γινεται να βρισκεσαι πανω απο το οριο με ασφαλεια. το θεμα ειναι πως αυτος, με αυτο το αμαξι, εσκασε πανω στον τοιχο με 250, κι εσπασε ενα ποδι.αν σκαγαμε εμεις σε τοιχο με 250 με τους κουβαδες μας, το μονο που μπορει να εμενε ακεραιο θα ηταν ενα ποδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HcR Ιούνιος 11, 2007 #46 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2007 Αν σκαγαμε εμείς με 250 (θεός φυλάξει) σε τύχω με οποίο αμάξι και να έχεις με το κουταλάκι θα μας μαζεύαν και πάλι το παζλ απο τα κομμάτια μας δεν θα το συμπλήρωναν ποτέ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Ιούνιος 11, 2007 #47 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2007 Ferrari 360 Modena @ Κατερίνη. 270 @ Μπαριέρα. Συνοδηγός με το κουταλάκι. Οδηγός με μώλωπες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Ιούνιος 21, 2007 #48 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2007 Δημοσιεύτηκαν τα δεδομένα της τηλεμετρίας από το τρομακτικό ατύχημα του Robert Kubica στον Καναδά.Πριν από λίγες ημέρες, οι θεατές του Grand Prix Καναδά πάγωσαν στη θέα του ιδιαιτέρως τρομακτικού ατυχήματος που είχε ο Robert Kubica, όταν το μονοθέσιο του Πολωνού πιλότου της BMW Sauber χτύπησε πάνω στην Toyota του Jarno Trulli και απογειώθηκε. Στη συνέχεια, χτύπησε με πολύ υψηλή ταχύτητα σε έναν τοίχο, έκανε δύο στροφές στον αέρα και κυριολεκτικά διαλυμένο σταμάτησε στο πλάι, στην άλλη άκρη της πίστας. Η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή, που στη αρχή υπήρξε φόβος ακόμα και για τη ζωή του Kubica, ωστόσο αυτός κατάφερε να βγει από το μονοθέσιο -με τη βοήθεια, φυσικά, του ιατρικού προσωπικού της πίστας- έχοντας μόνο ένα διάστρεμμα στον αστράγαλο και μια ελαφρά διάσειση.Όλοι παραδεχτήκαμε ότι ο Kubica ήταν πολύ τυχερός, αλλά σήμερα που δόθηκαν στη δημοσιότητα τα στοιχεία της τηλεμετρίας από το μονοθέσιο αντιληφθήκαμε το μέγεθος τόσο της σύγκρουσης όσο και της ασφάλειας που παρέχουν τα σύγχρονα μονοθέσια και συστήματα ασφάλειας. Στο μονοθέσιο υπήρχε μια συσκευή, που ονομάζεται ADR (accident data recorder), η οποία κατέγραψε τα πάντα. Στην Ινδιανάπολη ο επικεφαλής της Επιτροπής Ασφάλειας της FIA, Peter Wright, πρώην μηχανικός της Lotus, εξέτασε τα δεδομένα που πήρε από τη συσκευή, μαζί με τους Andy Mellor και Hubert Gramling.Τα νούμερα που προκύπτουν από την τηλεμετρία είναι το ίδιο τρομακτικά με το ατύχημα που είδαμε. Το μονοθέσιο της BMW Sauber χτύπησε στον τοίχο ενώ κινούταν με ταχύτητα 230 km/h ενώ η στιγμιαία τιμή της επιβράδυνσης που υπέστη το σώμα του Robert Kubica άγγιξε τα 75 G. Όχι, δεν πρόκειται για τυπογραφικό λάθος, για ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου (ευτυχώς) η τιμή έφτασε στα 75 G. Η αναφορά της ομάδας είναι ότι όλα τα μέτρα ασφάλειας, δηλαδή κλωβός ασφαλείας, HANS, στήριγμα κεφαλιού και κράνος, δούλεψαν στην εντέλεια.Στο θέμα αναφέρθηκε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Willi Rampf: «Σοκαριστήκαμε πολύ από τη βιαιότητα του ατυχήματος και χαρήκαμε πολύ όταν ο Robert ήταν σχετικά ανέπαφος. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τη συμπεριφορά του σασί ως κλωβού επιβίωσης. Δεν κάνουμε συμβιβασμούς σχετικά με το σασί και δεν κινούμαστε στο όριο των κανονισμών. Κινούμαστε πάντα στη ασφαλή πλευρά και αυτό απέδωσε».Παρακολουθήστε στο παρακάτω video, που έχει τραβήξει θεατής, την τρομακτική ταχύτητα με την οποία προσέκρουσε το μονοθέσιο του Kubica στον τοίχο. Το πλάνο είναι τραβηγμένο με handycam και όχι τηλεμετρική κάμερα που χρησιμοποιούν τα κανάλια, οπότε η πραγματική ταχύτητα είναι εμφανής:www.dailymotion.com/video/x29zki_accident-de-robert-kubica-vue-des-t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Ιούνιος 22, 2007 #49 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2007 Aπιστευτα τρομακτικο σε αυτο το video.....! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasfi Ιούνιος 23, 2007 #50 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2007 Το πρωταθλημα κατασκευαστων φετος θα το παρει στο πολυ χαλαρο η McLaren. Οσο για τους οδηγούς πιστευω θα το ''δώσουν'' στον Alonso. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.