gbak Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16, 2007 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16, 2007 Eχω παρατηρησει σε μερικα παιχνιδια κυριως FPS το λεγομενο tearing.....συμφωνα με τα δεδομενα με την ενεργοποιηση του Vsync αποτρεπουμε το tearing η θα λεγα το μειωνουμε...τελικα που μπορει να οφειλεται αυτο το φαινομενο.. σε υψηλο response time της οθονης?στο refresh rate της οθονης?η απλα στο παιχνιδι...γιατι οσα παιχνιδια εχουν το option για Vsync enable...και παραλληλα ενεργοποιηση του Vsync απο το πανελ των catalyst δεν αντιμετωπιζω καθολου tearing...επισης ακουγεται οτι με το Vsync enable εχουμε και ενα μικρο lag στο mouse και μειωση των fps.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Μάρτιος 16, 2007 #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 16, 2007 Η καλυτερη λυση ειναι μια CRT στα 100hz +, προσωπικα σε cs 1.6 με 100fps και 100 ειχε λιγο tearing και ηθελε 99fps και κατω για να στρωσει ( πραγμα που δεν εκανα γιατι δεν ητανε και τοσο ενοχλητικο ) απτο καλοκαιρι που πηγα για σε 19αρα CRT στο 99% των περιπτωσεων εχω 120hz στα 1024*768 σε quake3 engine games που επιβαλεται να εχεις 125fps δεν παρατηρω κατι το ιδιαιτερο, σε 8 4 και 2ms LCD που εχω δει απο κοντα το tearing ΔΕΝ το γλιτωνεις λογω των 60-75hz, ακομα και οταν βγουν LCD με 100hz+ παλι δεν θα ειναι καποιοι gamers ικανοποιημενοι γιατι σε συγκριση με CRT θα ειναι μερικα ms πισωΤο οτι τρως input lag στην μαπα ειναι αυτονοητο με το vsync on,οπως και μια μικρη μειωση στα fps(που διορθωνεται με την ενεργοποιηση του triple buffering αλλα ετσι αυξανεται ακομα παραπανω το input lag) σε CRT ειναι ανεχτο αλλα σε οποιαδηποτε LCD αυτο αθροιζεται με το input lag (ξαναλεω, ΑΛΛΟ input lag ΑΛΛΟ response time ) του ιδιου του πανελ και ειναι ανυποφορο για μερικουςΗ μονη αποδεκτη (για μενα) λυση που εχουν οι κατοχοι lcd ειναι να αφησουν το vsync και το triple buffering απενεργοποιημενα και να ρυθμισουν το fps cap στα παιχνιδια τους λιγο πιο κατω απτο refresh rate της οθονης, τα περισσοτερα σημερινα παιχνδια εχουν αρκετα fluid αισθηση στα 50fps+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Μάρτιος 16, 2007 Author #3 Κοινοποίηση Μάρτιος 16, 2007 βασικα πιστευω παιζει ρολο και η αναλυση...οσο πιο ψηλες αναλυσεις τοσο πιο πολλες πιθανοτητες για tearing....στο μονο που αντιμετωπισα λιγο tearing ειναι στο battlefield 2 που δεν εχει v-sync....και αυτο βεβαια μετα απο πολλεςςς ωρες παιχνιδιου....δηλαδη καποιος οχι τοσο gamer δεν προκειται να αντιληφθει τιποτα...απλα μου κανει εντυπωση οταν τρεχω παραλληλα εξισου γρηγορα FPS οπως το FEAR σε 1680Χ1050 και τρεχει αψογα.....βεβαια εχει επιλογη v-sync...δεν ξερω αν βοηθαει και η ενεργοποιηση του Triple buffering στo CCC...Eπισης να επισημανω εχω κανει Overide στο 3D Refresh Rate στα 75Ηz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.