crmaris Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9, 2007 Αρχίζω λοιπόν πρώτος..Πριν από κανα μήνα σούταρα το renault laguna 1.8 που είχα και πήγα σε κάτι πιο sport.. Παρακάτω μια nightshot..
jpavly Φεβρουάριος 9, 2007 #2 Φεβρουάριος 9, 2007 Ωραίο το καγκουρό-Nissanι. Έχουμε τέτοιο threadάκι -> http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=17185&highlight=rides
crmaris Φεβρουάριος 9, 2007 Author #3 Φεβρουάριος 9, 2007 οοοpss.. Δεν το ειχα προσέξει το threadaki.. Γιατι καγκουρό το Nissanaki μου .. Τι σου εκανε
jpavly Φεβρουάριος 9, 2007 #4 Φεβρουάριος 9, 2007 Αφού είναι το πιο καγκουρό-Nissan τι να κάνουμε? Καγουρό-Nissan με την καλή έννοια Μεγειά σου και καλοτάξιδο, πρόσεχε το κωλαράκι του
crmaris Φεβρουάριος 9, 2007 Author #5 Φεβρουάριος 9, 2007 thanks αν και δεν καταλαβα πάλι το καγκουρο.. Αν εννοεις απο άποψη γκαζιού υπάρχει και το καινουριο Skyline που βγαίνει σε παραγωγή σε λιγο καιρό :worship:
jpavly Φεβρουάριος 9, 2007 #6 Φεβρουάριος 9, 2007 Αρχική απάντηση από crmaris thanks αν και δεν καταλαβα πάλι το καγκουρο.. Αν εννοεις απο άποψη γκαζιού υπάρχει και το καινουριο Skyline που βγαίνει σε παραγωγή σε λιγο καιρό :worship: με την καλή έννοια κάγκουρο- = κ@υλό-γκαζο-γκομενοπαγιδάμαξο
nickstamat Φεβρουάριος 9, 2007 #7 Φεβρουάριος 9, 2007 Δεν ξέρω γιατί, αλλά τα αμάξια που έχουν αυτό το σουλούπι "σκαραβαίου" (όπως 350Ζ, όλες οι Porsche κ.λπ.) μου χτυπάνε άσχημα στο μάτι... Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ...
jpavly Φεβρουάριος 9, 2007 #8 Φεβρουάριος 9, 2007 Αρχική απάντηση από nickstamat Δεν ξέρω γιατί, αλλά τα αμάξια που έχουν αυτό το σουλούπι "σκαραβαίου" (όπως 350Ζ, όλες οι Porsche κ.λπ.) μου χτυπάνε άσχημα στο μάτι... Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ... Αεροδυναμική λέγεται αυτό το σουλούπι.
nickstamat Φεβρουάριος 9, 2007 #9 Φεβρουάριος 9, 2007 Αρχική απάντηση από jpavly Αεροδυναμική λέγεται αυτό το σουλούπι. Χμμ... Δε θα το έλεγα... Τα sedan ας πούμε δεν έχουνε καλό αεροδυναμικό συντελεστή?Ανοίγω τον κατάλογο του Power και βλέπω τις Porsche (όχι Cayenne) με συντελεστή 0.29-0.30 και το 350Ζ επίσης με 0.30.Το Α8 έχει 0.27, η 320i έχει 0.28, η IS250 0.27... Επίσης πολλές Mercedes έχουν γύρω στο 0.28.Επομένως, ποιο ακριβώς είναι το κέρδος στην αεροδυναμική του αμαξώματος αν υιοθετηθεί αυτό το σχήμα?
jpavly Φεβρουάριος 9, 2007 #10 Φεβρουάριος 9, 2007 Αρχική απάντηση από nickstamat Χμμ... Δε θα το έλεγα... Τα sedan ας πούμε δεν έχουνε καλό αεροδυναμικό συντελεστή?Ανοίγω τον κατάλογο του Power και βλέπω τις Porsche (όχι Cayenne) με συντελεστή 0.29-0.30 και το 350Ζ επίσης με 0.30.Το Α8 έχει 0.27, η 320i έχει 0.28, η IS250 0.27... Επίσης πολλές Mercedes έχουν γύρω στο 0.28.Επομένως, ποιο ακριβώς είναι το κέρδος στην αεροδυναμική του αμαξώματος αν υιοθετηθεί αυτό το σχήμα? Δεν το κοντράρισα με τίποτα, ούτε είπα ότι έχουν κορυφαία αεροδυναμική. Να το συγκρίνω κι εγώ με ένα Lada να δούμε διαφορά?
nickstamat Φεβρουάριος 9, 2007 #11 Φεβρουάριος 9, 2007 Προφανώς και έχει καλύτερη αεροδυναμική από Lada... Απλώς αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι δε βλέπω να προσφέρει κάτι στην αεροδυναμική αυτό το σχήμα, σε σχέση πάντα με τα sedans που έχουνε ποπό...
Thresh86 Φεβρουάριος 10, 2007 #12 Φεβρουάριος 10, 2007 Το σχήμα αυτό προσφέρει στην αεροδυναμική.Η αεροδυναμική απο εκεί και πέρα"χαλάει" λόγω βοηθημάτων για καλύτερη δυναμική συμπεριφορά όπως σπόιλερ,φαρδύτερα λάστιχα κλπα.Σε σχέση με τα άλλα sedan τώρα,άλλα τα άλογα του ενός (350Ζ) και άλλα της μπέμπας(320).Κάπως πρέπει και να στρίβει το 1ο...
sotiris Φεβρουάριος 11, 2007 #13 Φεβρουάριος 11, 2007 0.33 Cxi (το δικό μου δεν είναι ούτε μπλε ούτε gti αλλά το πιάσατε το νόημα )
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.