jon Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31, 2007 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31, 2007 Ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος συνδεσης 10 H/Y για game kυριως διαδικτιακο για να αποφευγουμε το λακαρισμα αν καμια φορα οι 3 στους 7 ειναι στο surfing aντι στο game p.x. ? ? ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellbound Ιανουάριος 31, 2007 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2007 Αν και δεν ξέρω πολλά από δικτυακά, οπότε αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος γνώστης. Το ποιο λογικό είναι να συνδεθούν όλα τα pc πάνω σε Switch (αφού όλα θες να είναι σε τοπικό δίκτυο) και αυτό σε router (κατά την γνώμη μου θα χρειαστείς σοβαρό router μιας και οι απλές λύσεις δεν ενδείκνυνται για τόσα pc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoBros Ιανουάριος 31, 2007 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2007 Η καλύτερη λύση είναι να πάρεις ένα router που υποστηρίζει QoS(Quality of Service) ωστε να δώσεις προτεραιότητα στο browsing.Έτσι όπως λέει κ ο hellbound θα εχεις καλυτερα αποτελεσματα με ενα switch πανω στο router Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyrious Ιανουάριος 31, 2007 #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2007 Και ίσως και ένα server pc για να τρεχεις καλύτερα τα παιχνίδια σαν dedicated server. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Φεβρουάριος 2, 2007 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2007 Βάλε 3 υπολογιστές που θα μπαίνουν συχνά στο net για browsing πάνω στις 3 από τις 4 πόρτες ενός συνηθισμένου modem-router και στην 4η πόρτα σύνδεσε ένα 8άρι switch που θα σηκώνει και τους 7 υπόλοιπους παιχνιδιάρηδες υπολογιστές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellbound Φεβρουάριος 3, 2007 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2007 Σε αυτήν την περίπτωση εγώ τουλάχιστον θα έβαζα τα τρία pc σε ένα switch (υποδίκτυο I) και τα υπόλοιπα σε ένα δεύτερο switch (υποδίκτυο II), με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσεις bandwidth. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaig Φεβρουάριος 3, 2007 #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2007 Tη λuση στηv ειπαv.. Evασ router πou vα πρoσφεpει QoS στηv udp-tcp port τou game (ειτε ετoιμoσ ειτε linux-pc). Oλα τα pc βαλτα παvω στo switch,δεv παιζει ρoλo αuτo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dubber Φεβρουάριος 4, 2007 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2007 Αρχική απάντηση από gaig [Σήμερα, στις 00:08] Tη λuση στηv ειπαv.. Evασ router πou vα πρoσφεpει QoS στηv udp-tcp port τou game (ειτε ετoιμoσ ειτε linux-pc). Oλα τα pc βαλτα παvω στo switch,δεv παιζει ρoλo αuτo. +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
voudas Φεβρουάριος 4, 2007 #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2007 trafic shaping ανάλογα την εφαρμογή/port/game/p2p/browsing σε πάνω από μία γραμμές, αν πάντα μιλάμε για απλή adsl με μικρό cap σε πακέτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaig Φεβρουάριος 4, 2007 #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2007 To ιδιo λεμε,εξαpταται πωσ τo uλoπoιεισ.. QoS με packet mangling και επειτα opισμo τωv prioritites. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellbound Φεβρουάριος 4, 2007 #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2007 Αρχική απάντηση από gaig Tη λuση στηv ειπαv.. Evασ router πou vα πρoσφεpει QoS στηv udp-tcp port τou game (ειτε ετoιμoσ ειτε linux-pc). Oλα τα pc βαλτα παvω στo switch,δεv παιζει ρoλo αuτo. Η πιο απλή και σωστή λύση, την ανέφερα και εγώ πιο πάνω, αλλά αν αποφασίσει ότι κάποια pc θα κάνουν μόνο browsing και όχι gaming γιατί να μην στήσει δυο υποδίκτυα. Ένα για τα pc που θα κάνουν browsing και ένα για τα pc που θα κάνουν gaming. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα χάνετε bandwidth τρέχοντας όλα τα πακέτα σε όλα τα pc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaig Φεβρουάριος 4, 2007 #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2007 Gaming,browsing ->kbpsethernet switch ->100 mbpsΓι'αuτo πιστεuω πωσ δε 8α εχει πpoβλημα κι ασ βαλει 24 pc στo ιδιo switch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellbound Φεβρουάριος 5, 2007 #13 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2007 Φίλε δεν είπα ότι είναι λάθος αυτός ο τρόπος όσο ειδικά ο όγκος των αρχείων που θα διαχειρίζονται οι χρήστες είναι μικρός η διαφορά θα είναι απειροελάχιστη όπως πολύ σωστά είπες απλά θεώρησα σωστό να αναφέρω και έναν άλλον τρόπο (την ύπαρξης των υποδικτύων). Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaig Φεβρουάριος 5, 2007 #14 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2007 Ok,δεv τo πηpα στpαβα. Tη γvωμη μασ λεμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Φεβρουάριος 24, 2007 #15 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 24, 2007 Με το να γίνουν 2 ή και παραπάνω υποδίκτυα υπάρχει χασούρα σε cpu και χρόνο (λίγη μεν αλλά υπαρκτή) αφού ο router που μεσολαβεί θα πρέπει να δρομολογεί τα πακέτα βάσει της πληροφορίας που έχουν στο network layer (3o) και όχι βάσει της πληροφορίας που έχουν στο data link layer (2o). Δηλαδή αναγκάζουμε τον router να επεξεργάζεται σε κάθε πακέτο κάτι παραπάνω χωρίς να υπάρχει μία τέτοια διαχειριστική ανάγκη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoBros Φεβρουάριος 25, 2007 #16 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 25, 2007 νταξ στο κάτω κάτω αυτή είναι η δουλειά του ρουτερ...κ δε πιστευω οτι με τόσα λίγα υποδίκτυα θα υπάρξει (ακομα κ παραμικρη) καθυστερηση....απλά ο αριθμός των pc είναι μικρός οπότε κ με ένα switch(όπως λες) μπορει να μην υπάρξει πρόβλημα....Ας το δοκιμασει κ ας μας πει τι γινεται στην πράξη.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.