Jump to content



Δωστε τα Φωτα σας.


jon

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος συνδεσης 10 H/Y για game kυριως διαδικτιακο για να αποφευγουμε το λακαρισμα αν καμια φορα οι 3 στους 7 ειναι στο surfing aντι στο game p.x. ? ? ?

Αν και δεν ξέρω πολλά από δικτυακά, οπότε αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος γνώστης. Το ποιο λογικό είναι να συνδεθούν όλα τα pc πάνω σε Switch (αφού όλα θες να είναι σε τοπικό δίκτυο) και αυτό σε router (κατά την γνώμη μου θα χρειαστείς σοβαρό router μιας και οι απλές λύσεις δεν ενδείκνυνται για τόσα pc.

Η καλύτερη λύση είναι να πάρεις ένα router που υποστηρίζει QoS(Quality of Service) ωστε να δώσεις προτεραιότητα στο browsing.Έτσι όπως λέει κ ο hellbound θα εχεις καλυτερα αποτελεσματα με ενα switch πανω στο router

Βάλε 3 υπολογιστές που θα μπαίνουν συχνά στο net για browsing πάνω στις 3 από τις 4 πόρτες ενός συνηθισμένου modem-router και στην 4η πόρτα σύνδεσε ένα 8άρι switch που θα σηκώνει και τους 7 υπόλοιπους παιχνιδιάρηδες υπολογιστές.

Σε αυτήν την περίπτωση εγώ τουλάχιστον θα έβαζα τα τρία pc σε ένα switch (υποδίκτυο I) και τα υπόλοιπα σε ένα δεύτερο switch (υποδίκτυο II), με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσεις bandwidth.

Tη λuση στηv ειπαv.. Evασ router πou vα πρoσφεpει QoS στηv udp-tcp port τou game (ειτε ετoιμoσ ειτε linux-pc). Oλα τα pc βαλτα παvω στo switch,δεv παιζει ρoλo αuτo.

Αρχική απάντηση από gaig [Σήμερα, στις 00:08]

Tη λuση στηv ειπαv.. Evασ router πou vα πρoσφεpει QoS στηv udp-tcp port τou game (ειτε ετoιμoσ ειτε linux-pc). Oλα τα pc βαλτα παvω στo switch,δεv παιζει ρoλo αuτo.

+1 :T:

trafic shaping ανάλογα την εφαρμογή/port/game/p2p/browsing σε πάνω από μία γραμμές, αν πάντα μιλάμε για απλή adsl με μικρό cap σε πακέτα...

To ιδιo λεμε,εξαpταται πωσ τo uλoπoιεισ.. QoS με packet mangling και επειτα opισμo τωv prioritites.

Αρχική απάντηση από gaig

Tη λuση στηv ειπαv.. Evασ router πou vα πρoσφεpει QoS στηv udp-tcp port τou game (ειτε ετoιμoσ ειτε linux-pc). Oλα τα pc βαλτα παvω στo switch,δεv παιζει ρoλo αuτo.

Η πιο απλή και σωστή λύση, την ανέφερα και εγώ πιο πάνω, αλλά αν αποφασίσει ότι κάποια pc θα κάνουν μόνο browsing και όχι gaming γιατί να μην στήσει δυο υποδίκτυα. Ένα για τα pc που θα κάνουν browsing και ένα για τα pc που θα κάνουν gaming. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα χάνετε bandwidth τρέχοντας όλα τα πακέτα σε όλα τα pc.

Gaming,browsing ->kbps

ethernet switch ->100 mbps

Γι'αuτo πιστεuω πωσ δε 8α εχει πpoβλημα κι ασ βαλει 24 pc στo ιδιo switch.

Φίλε δεν είπα ότι είναι λάθος αυτός ο τρόπος όσο ειδικά ο όγκος των αρχείων που θα διαχειρίζονται οι χρήστες είναι μικρός η διαφορά θα είναι απειροελάχιστη όπως πολύ σωστά είπες απλά θεώρησα σωστό να αναφέρω και έναν άλλον τρόπο (την ύπαρξης των υποδικτύων).

  • 3 weeks later...

Με το να γίνουν 2 ή και παραπάνω υποδίκτυα υπάρχει χασούρα σε cpu και χρόνο (λίγη μεν αλλά υπαρκτή) αφού ο router που μεσολαβεί θα πρέπει να δρομολογεί τα πακέτα βάσει της πληροφορίας που έχουν στο network layer (3o) και όχι βάσει της πληροφορίας που έχουν στο data link layer (2o). Δηλαδή αναγκάζουμε τον router να επεξεργάζεται σε κάθε πακέτο κάτι παραπάνω χωρίς να υπάρχει μία τέτοια διαχειριστική ανάγκη.

νταξ στο κάτω κάτω αυτή είναι η δουλειά του ρουτερ...κ δε πιστευω οτι με τόσα λίγα υποδίκτυα θα υπάρξει (ακομα κ παραμικρη) καθυστερηση....απλά ο αριθμός των pc είναι μικρός οπότε κ με ένα switch(όπως λες) μπορει να μην υπάρξει πρόβλημα....Ας το δοκιμασει κ ας μας πει τι γινεται στην πράξη....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.