Jump to content



περί αξιοπιστίας πλαισίου


DVD_GR

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από mariosalice

Δεν σας έτυχε σε κανένα site της Αγγλίας να παραγγείλετε ένα προιόν που έγραφε "διαθεσιμότητα" και να μην υπάρχει?

Αλλά το site του Πλαισίου έχει βελτιωθεί πολύ στο θέμα αυτό.

Όσοι διαμαρτύρονται που μένουν 45 λεπτά μακρυά από το Πλαίσιο Κρήτης, ας πρόσεχαν.

Την επόμενη φορά να νοικιάσουν σπίτι ακριβώς δίπλα. LOL :unsure:

για το πρώτο ΟΧΙ!!! και έχω ξοδέψει πιο πολλά λεφτά εδώ απο ότι στην Ελλάδα!

παρόλα αυτά μου έχουν φερθεί όλοι τους πολύ καλύτερα!!! -τυχαίο?

για το δεύτερο δε το συζητώ....

Εγώ δε ζώ στην Ουγκάντα

θα διαλέγω κατάστημα για ψώνια με το google earth και έναν διαβήτη!!!!

συνεχίστε....συνεχίστε!

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

δημόσιο λιθοβολισμό για τον υπάλληλο από αγριεμένους RMAδες και να κλείσουν το πλαίσιο!

ρα ηρεμία λέμε...

Αρχική απάντηση από ΙamdaBest

Αχ και να εμενα Αγγλια, να ξεφευγα και απο κατι Τουρκοσπορους...

Αρχική απάντηση από ea6gka

χα! :p στα φορα των καταστηματων εξω στην αγγλια αρκετα συχνα παιζουν thread με παραπονα του τυπου "παραγγειλα το Χ και ηρθε το Υ" ..."μου ηρθε η μητρικη και ειναι DOA αλλα δε τη αλλαζουνε γιατι λενε πως την εκαψα" και αλλα τρελα.

φαινεται θα ειναι τουρκοι οι ιδιοκτητες των καταστματων αυτων :p

:T::D

Ρε παίδες, εδώ καινούργιο αυτοκίνητο παίρνεις από την αντιπροσωπία (όχι από retailer) και είναι σκουριασμένο από κάτω (Μαβερικ 30.000Ευρω -> 4τροχοι φορουμ) ή το πας σε σε φαναρτζή για ένα φτερό που στραπατσάρισες και σου λέει "φίλε το αυτοκίνητο είναι "κομμένο" και ξαναραμένο". Και μιλάμε για την σωματική σου ακεραιότητα και για ΛΕΦΤΑ και όχι για την ψυχική σου ηρεμία και 100 Ευρώ έτσι ?

Σημασία ρε συ δεν έχει η αξία του προϊόντος.

Διαλέγεις κάτι το οποίο θές, το πληρώνεις και θες να είναι σωστό.

Γιατί 100 για κάποιον που δεν έχει οικονομική άνεση είναι σημαντικό

ποσό.( Θυμάμαι πως μάζευμα το '93 το χαρτζιλίκι μου να πάρω PC)

'Ασε για μας που είμαστε επαρχία δεν βρίσκουμε άκρη.

Στείλτο με έξοδα δικά σου,πάρτο πάλι με έξοδα δικά σου και περίμενε

το πότε θα έρθει...

Ο καθένας κρίνει και αποφασίζει....

Αρχική απάντηση από .38-.45

μεγαλη αληθεια αυτη. ειχα βγαλει πριν λιγο καιρο για πουλημα ενα Α64 3200+. τον πηρε καποιος απο κρητη. επειδη δεν καταφερε να τον πουλησει για καινουργιο, αρχισαμε τα "ειναι καμμενος, τον δοκιμασα σε 48 μητρικες και πουθενα δε δουλεψε" και άλλα τετοια. μαλλον του ειχε αρεσει το κλιμα στα highlands, γιατι οταν γυρισε δουλεψε με την πρωτη. τωρα ζει και βασιλευει σε χερια αλλου.

το tray μαριε, ειναι το αντιθετο του boxed. ερχονται σε τελάρα, για τους κατασκευαστες συστηματων. χωρις κουτι που κοστιζει, εχεις μπολικα stepping για να διαλεξεις.

παρολο του ασχετου του γεγονοτος αν θελεις απαντηση θα την παρεις.

Ο επεξεργαστης που εστειλες ΗΤΑΝ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΦΥΓΕΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.Κριμα που δεν εχω τις φωτογραφιες ακομα.

Αποσο ξερω οταν πουλας κατι ενημερωνεις και για τα στραβωμενα ποδαρακια και για την ελλεεινη κατασταση του επεξεργαστη.

ΔΕΝ επαιξε ΣΕ 3 ΜΗΤΡΙΚΕΣ και τον ειδαν ΚΑΙ 2 ΤΕΧΝΙΚΟΙ και με ρωτουσαν ποιος σου το πουλησε αυτο??

αν ειχες καποιο προβλημα ας το ελεγες τοτε και να αφησεις τις ΜΠΗΧΤΕΣ ΤΩΡΑ σε ασχετο θεμα.να μην χαρακτηρισω την συμπεριφορα σου...

Αρχική απάντηση από DVD_GR [Σήμερα, στις 14:13]

δεν κλειδωνετε το thread γιατι γραφει ο καθενας οτι απωθημενο εχει?

Συμφωνώ!

Ρε παιδιά, το κατάστημα έχει μια συγκεκριμένη πολιτική. Προφανώς όλα έχουν τα καλά τους και τα κακά τους. Δεν μπορεί να θές να έχεις άριστο rma χωρίς να θυσιάσεις κάτι. Δεν ξέρω αν στο κατάστημα οι υπάλληλοι έχουν την ελευθερία να παίρνουν ότι θέλουν και να το γυρνάνε πίσω, αλλά εγώ ρωτάω κάτι άλλο. Ας πούμε ότι αγόρασα μια μητρική. Τις κούμπωσα τις μνήμες μου, τον επεξεργαστή μου την κάρτα γραφικών και τον δίσκο μου και της έδωσα ρεύμα. Το μηχάνημα ξεκινά με μπιπ συνεχόμενα. Τρέχω memtest και οι μνήμες βγάζουν 5 κιλά λάθη. Είμαι όμως πεπεισμένος ότι οι μνήμες μου είναι μια χαρά. ’ρα? Η μητρική λέω. Ποστάρω και στο φορουμ λέγοντας ότι οι μνήμες μου είναι μια χαρα, και όλοι λένε μητρική. ’ντε και κανα τροφοδοτικό μπορεί να ακούσεις, αλλά αυτό είναι δικαιολογία για τα πάντα. Την πάω πίσω στο κατάστημα, λέω τι έγινε και απαιτώ αντικατάσταση. Μα μου λέει, εγώ θέλω αντικατάσταση λέω. Μου κόβει ένα πιστωτικό και αγοράζω ότι θέλω. Ερώτηση: Η μητρική αυτή, αν τεσταριστεί (στην καλύτερη των περιπτώσεων) και βγεί οκ, θα πάει στο stock, ή θα μπεί στο κουτί της και ξανά στο ράφι? Εγώ ψηφίζω το δεύτερο. ’λλωστε και εγώ έτσι θα έκανα, και δεν νομίζω να έκανε κάποιος από δω κάτι διαφορετικό. ’φου δουλεύει κιόλας, που είναι το πρόβλημα...

Αυτή η μητρική είναι μεταχειρισμένη, ή όχι? Οι μνήμες, της άφησαν κουσούρι, ή όχι? Το σκάρτο τροφοδοτικό μου? Η συνήθειά μου να δίνω max ρεύμα σε gpu και μνήμες με το πρώτο boot? Η σταγόνα του ιδρώτα μου που έσταξε πάνω της?

Από αυτά εγώ πιστεύω ότι τρώμε πολλά. Καταρχήν χαρακτηριστικά του καταστήματος που θεωρούμε καλά μπορεί να οφείλονται για αρκετά προβλήματα. Όταν θέλω μητρική, με αφήνουν να την ανοίγω και να την κοιτάω όσο θέλω. Και εκεί ζημιά μπορεί να γίνει. Είναι τα παρελκόμενα όταν ψωνίζεις από σουπερμάρκετ...

Α, σκεφτήκατε τι μήνυμα δώσαμε στο Πλαίσιο, ψηφίζοντας την τέταρτη επιλογή (φωτογραφία του Πλαισίου) στο poll? Εγώ σκέφτηκα ότι του λέμε, δεν πειράζει αν τσιμπίσεις λίγο τις τιμές, αρκεί που κάνεις τα στραβά μάτια...

Η ιστορία είναι φανταστική... ή μήπως όχι?

Αρχική απάντηση από DVD_GR

παρολο του ασχετου του γεγονοτος αν θελεις απαντηση θα την παρεις.

Ο επεξεργαστης που εστειλες ΗΤΑΝ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΦΥΓΕΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.Κριμα που δεν εχω τις φωτογραφιες ακομα.

Αποσο ξερω οταν πουλας κατι ενημερωνεις και για τα στραβωμενα ποδαρακια και για την ελλεεινη κατασταση του επεξεργαστη.

ΔΕΝ επαιξε ΣΕ 3 ΜΗΤΡΙΚΕΣ και τον ειδαν ΚΑΙ 2 ΤΕΧΝΙΚΟΙ και με ρωτουσαν ποιος σου το πουλησε αυτο??

αν ειχες καποιο προβλημα ας το ελεγες τοτε και να αφησεις τις ΜΠΗΧΤΕΣ ΤΩΡΑ σε ασχετο θεμα.να μην χαρακτηρισω την συμπεριφορα σου...

Από την στιγμή που δεν αναφέρθηκε συγκεκριμένα σε κάποιον, κακώς που δημοσιοποίησες το γεγονός. Αν έχεις κάποιο πρόβλημα υπάρχουν και τα πμ

Αρχική απάντηση από mariosalice

Είναι αδύνατον να παραβιαστεί η χάρτινη συσκευασία του C2D, χωρίς να φανεί.

Τι είναι το tray?

Ψωνίζω χρόνια εξαρτήματα για υπολογιστές και δεν το ξέρω.

Σημαίνει ανοιγμένο και χύμα?

Από καλάθι?

Αυτό είναι το tray?

Δίνει και ο καρεκλάς από δαύτους?

Το Χ στο test σημαίνει ότι η μητρική πέρασε εργοστασιακό έλεγχο.

Δεν μπορεί να αποτελεί ένα Χ τροφή για μυθοπλασίες του τύπου "παίζουν παιδάκια πάνω στις μητρικές και μετά μας τις πουλάνε"

Αν τώρα κάποιοι πιέζουν να πάρουν εκείνο το demo κομμάτι που έχει το μαγαζί στην βιτρίνα για να το βλέπουν οι πελάτες και χρησιμοποιήθηκε ως σταχτοδοχείο ή ακόμα και για έλεγχο από το service, να μη ζητάνε και τα ρέστα.

Αλλά το site του Πλαισίου έχει βελτιωθεί πολύ στο θέμα αυτό.

Όσοι διαμαρτύρονται που μένουν 45 λεπτά μακρυά από το Πλαίσιο Κρήτης, ας πρόσεχαν.

Την επόμενη φορά να νοικιάσουν σπίτι ακριβώς δίπλα. LOL :unsure:

Μάριε αυτό είναι το tray:

http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=1&category=1037&product=921122

Απλά δε μπορώ να καταλάβω πως είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν έκανε βλακεία το πλαίσιο, είναι απίθανο να συνέβη?(τουλάχιστον αυτή η εντύπωση μου δίνεται)Εγώ προσωπικά είμαι υπέρευχαριστημένος από το κατάστημα, αλλά αν κάποιος παραλαμβάνει ανοιγμένο αλλά καινούργιο mobo(βάσει της ενημέρωσης), και είναι έτσι(παρέχοντας φωτογραφίες), γιατί να πει ψέματα?Τζάμπα να έκανε φασαρία? Αφού το πλαίσιο φρόντισε να το διορθώσει το πρόβλημα, σημαίνει ότι το πλαίσιο αναγνωρίζει ότι έγινε βλακεία. Μήπως όμως αυτός που το έστειλε έλεγε ευκαίρια να το διώξουμε να το παραλάβει κανένας άσχετος και δε θα το πάρει χαμπάρι? Αυτό με προβληματίζει εμένα αν μπαίνουνε σε τέτοιες σκέψεις και έτσι διώχνουνε υλικό χρησιμοποιημένο.

Επίσης κατά τη γνώμη μου, κακώς σχολιάζεις το ότι ο άλλος απέχει μακριά από το κατάστημα, γιατί για μερικούς η ασυνέπεια ενός καταστήματος δημιουργεί πρόβλημα μεγαλύτερο από ότι θα δημιουργούσε σε μένα/εσένα.Θα μου πεις βέβαια, στη προκειμένη περίπτωση, σιγά, ένα κουτί ήτανε, το θέμα είναι να μη χρειάζεται κάποιος κάτι για τη δουλειά του και τον κρεμάσουν. Τέλος, όσο το βλέπω, δεν πρέπει να υπάρχει πιο συνεπή(γενικά) επιχείρηση για τους υπολογιστές από το πλαίσιο. Θέλω να πιστεύω πως είναι μεμονομένα τα περιστατικά, γιατί αν και το πλαίσιο χαλάσει, δε βλέπω κάτι που να γεμίζει το μάτι από καταστήματα.

Αρχική απάντηση από bleo8onhs [Σήμερα, στις 14:42]

Ρε παιδιά, το κατάστημα έχει μια συγκεκριμένη πολιτική. Προφανώς όλα έχουν τα καλά τους και τα κακά τους. Δεν μπορεί να θές να έχεις άριστο rma χωρίς να θυσιάσεις κάτι. Δεν ξέρω αν στο κατάστημα οι υπάλληλοι έχουν την ελευθερία να παίρνουν ότι θέλουν και να το γυρνάνε πίσω, αλλά εγώ ρωτάω κάτι άλλο. Ας πούμε ότι αγόρασα μια μητρική. Τις κούμπωσα τις μνήμες μου, τον επεξεργαστή μου την κάρτα γραφικών και τον δίσκο μου και της έδωσα ρεύμα. Το μηχάνημα ξεκινά με μπιπ συνεχόμενα. Τρέχω memtest και οι μνήμες βγάζουν 5 κιλά λάθη. Είμαι όμως πεπεισμένος ότι οι μνήμες μου είναι μια χαρά. ’ρα? Η μητρική λέω. Ποστάρω και στο φορουμ λέγοντας ότι οι μνήμες μου είναι μια χαρα, και όλοι λένε μητρική. ’ντε και κανα τροφοδοτικό μπορεί να ακούσεις, αλλά αυτό είναι δικαιολογία για τα πάντα. Την πάω πίσω στο κατάστημα, λέω τι έγινε και απαιτώ αντικατάσταση. Μα μου λέει, εγώ θέλω αντικατάσταση λέω. Μου κόβει ένα πιστωτικό και αγοράζω ότι θέλω. Ερώτηση: Η μητρική αυτή, αν τεσταριστεί (στην καλύτερη των περιπτώσεων) και βγεί οκ, θα πάει στο stock, ή θα μπεί στο κουτί της και ξανά στο ράφι? Εγώ ψηφίζω το δεύτερο. ’λλωστε και εγώ έτσι θα έκανα, και δεν νομίζω να έκανε κάποιος από δω κάτι διαφορετικό. ’φου δουλεύει κιόλας, που είναι το πρόβλημα...

Αυτή η μητρική είναι μεταχειρισμένη, ή όχι? Οι μνήμες, της άφησαν κουσούρι, ή όχι? Το σκάρτο τροφοδοτικό μου? Η συνήθειά μου να δίνω max ρεύμα σε gpu και μνήμες με το πρώτο boot? Η σταγόνα του ιδρώτα μου που έσταξε πάνω της?

Από αυτά εγώ πιστεύω ότι τρώμε πολλά. Καταρχήν χαρακτηριστικά του καταστήματος που θεωρούμε καλά μπορεί να οφείλονται για αρκετά προβλήματα. Όταν θέλω μητρική, με αφήνουν να την ανοίγω και να την κοιτάω όσο θέλω. Και εκεί ζημιά μπορεί να γίνει. Είναι τα παρελκόμενα όταν ψωνίζεις από σουπερμάρκετ...

Α, σκεφτήκατε τι μήνυμα δώσαμε στο Πλαίσιο, ψηφίζοντας την τέταρτη επιλογή (φωτογραφία του Πλαισίου) στο poll? Εγώ σκέφτηκα ότι του λέμε, δεν πειράζει αν τσιμπίσεις λίγο τις τιμές, αρκεί που κάνεις τα στραβά μάτια...

Η ιστορία είναι φανταστική... ή μήπως όχι?

σωπα ρε παιχτη... τα σκαμε χοντρα για να παιρνουμε τα ανοιγμενα σου;

μισο λεπτο αν εκει εξω υπαρχουν 10-20 επαγγελματιες RMAboys τι φταιει το υπολοιπο 90-95% των καταναλωτων;

Όπως παλιότερα είχα τοποθετηθεί σε περίπτωση ομαδικής επιθέσης εναντίον e-shop και τα παλικάρια από εδώ μου την είπανε, το ίδιο θα κάνω και γι' αυτό το thread:

1) Ο τίτλος του thread είναι απαράδεκτος. Δεν είναι δυνατόν να υφίσταται με αυτή τη μορφή, ακόμα και αν υπάρχουν 1,2,3 κτλ περιπτώσεις. Από το Πλαίσιο αγοράζει χιλιάδες κόσμος κάθε μέρα. Υπάρχει κάποιο στατιστικό δείγμα που να αποδεικνύει τον τίτλο του thread? Όχι. Imo οι mods θα έπρεπε ήδη να έχουν επέμβει... Αν υπήρχε ίδιος τίτλος για το Multirama, πόσο θα έμενε στην πρώτη θέση της πρώτης σελίδας?

2) Όταν ο κάθε παππούλης, 15χρονο άσχετο, 25άρης o/cker που κάτι δεν του δούλεψε για το x,y.z λόγο επιστρέφει κάτι και παίρνει αμέσως πιστωτικό, τότε τι περιμένετε να γίνουν όλα αυτά τα κομμάτια? Εσείς οι ίδιοι δεν επαινείτε το Πλαίσιο για την RMA πολιτική του?

Είναι ΕΥΘΥΝΗ του κάθε αγοραστή να ελέγχει τι παίρνει. Προχθές αγόρασα C2D, μνήμες και μητρική. Έλεγξα πριν πάω να πληρώσω. Ο επεξεργαστής ήταν σφραγισμένος, το ίδιο και οι μνήμες. Οι μητρικές είναι ασφράγιστες, οπότε την άνοιξα, την έλεγξα και πήγα ταμείο. Τώρα αν είσαι επαρχία και σου στείλουν "μεταχειρισμένο" κομμάτι...

3) Αν υπάρχει η ελευθερία στα Multi, Πλαίσιο, E-shop κτλ. ο κάθε υπάλληλος να παίρνει κομμάτια, να τα "ξεσκίζει" και μετά να τα βάζει στο ράφι, τότε αυτό ειναι ΕΥΘΥΝΗ των καταστημάτων και θα πρέπει να αλλάξουν αυτή την πολιτική ΑΜΕΣΑ. Εκτός και αν αυτοί που το κάνουν, το κάνουν εν αγνοία του management, οπότε είναι απλά κοινοί απατεώνες.

Αυτά, προς το παρόν... Αναμένω τα σχόλιά σας.

Εντάξει το μόνο σχόλιο που θα πάρεις από εμένα είναι ότι πραγματικά έχω κουραστεί και έχει καταντήσει γλαφυρό το γεγονός συνέχεια να υπαινίσσεστε κάποια υπόγεια σχέση μεταξύ του Λάμπη και του Multirama. Ειλικρινά έχω κουραστεί να διαβάζω τέτοιες δημοσιεύσεις. Μήπως τώρα που υπήρξε μεταγραφή από τα Multi στο Πλαίσιο να θεωρήσω ότι θα κυνηγάτε και από εκεί φαντάσματα;

Τότε απάντα στο εξής : Γιατί δεν αλλάζει ο τίτλος του thread? Και μη μου πεις για δημοκρατικούς λόγους, γιατί κανείς σε καμιά Δημοκρατία δεν έχει το δικαίωμα να δυσφημεί συκοφαντικά πρόσωπο ή εταιρεία βάσει ενός προσωπικού συμβάντος (και μάλιστα υπό εξέταση)...

Αρχική απάντηση από gdp77

2) Όταν ο κάθε παππούλης, 15χρονο άσχετο, 25άρης o/cker που κάτι δεν του δούλεψε για το x,y.z λόγο επιστρέφει κάτι και παίρνει αμέσως πιστωτικό, τότε τι περιμένετε να γίνουν όλα αυτά τα κομμάτια? Εσείς οι ίδιοι δεν επαινείτε το Πλαίσιο για την RMA πολιτική του?

Είναι ΕΥΘΥΝΗ του κάθε αγοραστή να ελέγχει τι παίρνει. Προχθές αγόρασα C2D, μνήμες και μητρική. Έλεγξα πριν πάω να πληρώσω. Ο επεξεργαστής ήταν σφραγισμένος, το ίδιο και οι μνήμες. Οι μητρικές είναι ασφράγιστες, οπότε την άνοιξα, την έλεγξα και πήγα ταμείο. Τώρα αν είσαι επαρχία και σου στείλουν "μεταχειρισμένο" κομμάτι...

3) Αν υπάρχει η ελευθερία στα Multi, Πλαίσιο, E-shop κτλ. ο κάθε υπάλληλος να παίρνει κομμάτια, να τα "ξεσκίζει" και μετά να τα βάζει στο ράφι, τότε αυτό ειναι ΕΥΘΥΝΗ των καταστημάτων και θα πρέπει να αλλάξουν αυτή την πολιτική ΑΜΕΣΑ. Εκτός και αν αυτοί που το κάνουν, το κάνουν εν αγνοία του management, οπότε είναι απλά κοινοί απατεώνες.

Αυτά, προς το παρόν... Αναμένω τα σχόλιά σας.

Φίλε μου, ναι, έχεις δίκιο εν μέρει, αλλά εσύ είχες τη δυνατότητα να ελένξεις πριν πάρεις κάτι,έχεις και α β γνώσεις που θα σε βοηθήσουν, ακόμη και ανοιγμένο να σου πουν ότι είναι, να δείς αν είναι οκ. Δεν είναι κακό αυτό που κάνει το πλαίσιο που αναφέρεις στο σχόλιο 2, αρκεί να είναι σε άριστη κατάσταση.Προσωπικά δε θα με πείραζε να αγόραζα κάτι τέτοιο. Στη προκειμένη περίπτωση, όπου είχαμε αποστολή σε πόλη που δεν υπάρχει πλαίσιο, στο σπίτι σου βλέπεις τι έχεις αγοράσει. Πιστεύω, πως το παιδί δε θα είχε πρόβλημα αν η μητρική φαινότανε σα καινούργια, αλλά από τη στιγμή που έχει πάνω της τέτοια σημάδια χρήσης, σημαίνει ότι κάτι έγινε στραβά στο πλαίσιο, το αναγνωρίσανε άλλωστε το λάθος τους, και φρόντισαν να διορθωθεί. Για το σχόλιο 3 που αναφέρεις,θέλω να πιστεύω πως είναι μεμονομένα περιστατικά για τα οποία φταίει η κακή αντίληψη κάποιων εργαζόμενων, δυσκολεύομαι να πιστέψω πως έγινε κατά λάθος, αν και το εύχομαι. ΓΙα το σχόλιο 1, νομίζω δεν έχει σχέση, όποιο κατάστημα και να ήτανε το ίδιο πιστεύω θα γινότανε, όσο υπάρχουν άτομα να παραπονεθούν.

δεν μπορω να καταλαβω γιατι συνεχιζετε τη συζητηση.εχει ληξει το θεμα.gdp77 ουτε εσυ ουτε κανεναν αλλος δεν εχει δικαιωμα να μου στερησει την δικη μου εκφραση λογου.Το γεγονος οτι ηρθε μπαρουτοκαπνισμενη η μητρικη ειναι γεγονος.Οποτε ο τιτλος καθε αλλο παρα ψεμματα ειναι.Αν ηταν δικο σου thread ας εγραφες οτι ηθελες.Επισης οταν στελνει κατι ενα καταστημα με αντικαταβολη ειναι ευθυνη του μαγαζιου να μην τα στειλει ουτε μεταχειρισμενα ουτε καμμενα.

ας το κλειδωσει καποιος ελεος πια.

Αρχική απάντηση από gdp77

Τότε απάντα στο εξής : Γιατί δεν αλλάζει ο τίτλος του thread? Και μη μου πεις για δημοκρατικούς λόγους, γιατί κανείς σε καμιά Δημοκρατία δεν έχει το δικαίωμα να δυσφημεί συκοφαντικά πρόσωπο ή εταιρεία βάσει ενός προσωπικού συμβάντος (και μάλιστα υπό εξέταση)...

Ο δημιουργός του κάνει μια υπόθεση την οποία πιστοποιεί με φωτογραφία από κάτω. Κοίτα, δεν τα πέρνουμε ούτε από το Πλαίσιο, ούτε από το Multirama. Αν τα πέρναμε, θα έβλεπες και διαφημίσεις.

Αρχική απάντηση από DVD_GR [Σήμερα, στις 14:11]

παρολο του ασχετου του γεγονοτος αν θελεις απαντηση θα την παρεις.

Ο επεξεργαστης που εστειλες ΗΤΑΝ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΦΥΓΕΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.Κριμα που δεν εχω τις φωτογραφιες ακομα.

Αποσο ξερω οταν πουλας κατι ενημερωνεις και για τα στραβωμενα ποδαρακια και για την ελλεεινη κατασταση του επεξεργαστη.

ΔΕΝ επαιξε ΣΕ 3 ΜΗΤΡΙΚΕΣ και τον ειδαν ΚΑΙ 2 ΤΕΧΝΙΚΟΙ και με ρωτουσαν ποιος σου το πουλησε αυτο??

αν ειχες καποιο προβλημα ας το ελεγες τοτε και να αφησεις τις ΜΠΗΧΤΕΣ ΤΩΡΑ σε ασχετο θεμα.να μην χαρακτηρισω την συμπεριφορα σου...

δεν ημουνα σιγουρος οτι ησουν εσυ. φροντισες ομως να επιβεβαιωσεις τη δικη μου πλευρα της ιστοριας με τον καλυτερο τροπο.

χαρακτηρισε με οπως θελεις, δικαιωμα σου. το οτι σου εστειλα τον επεξεργαστη χωρις να τον καθαρισω, ειναι αμελεια μου και το αναγνωριζω. χιλιες φορες ομως, να γυρισεις και να μου πεις οτι αυτο το πραγμα δεν παιρναει για καινουργιο, παρα οτι ειναι καμμενος και άλλα διαφορα.

οχι τιποτα αλλο, θα με γλυτωνες απο το βαλε - βγαλε ξανα, μονο και μονο για να δω οτι ειναι ενταξει.

Εγω δεν κατάλαβα πως απο την μια συνενοηθηκε με τον υπάλληλο πως η μητρικη ειναι Οκ , παιζει , δεν εχει κανενα προβλημα κλπ κλπ και απο την αλλη αναφέρει στην πρώτη σελίδα πως επρόκειτο για new προιον . Δλδ συζητουσε το αυτονοητο ? η απλα μιλάμε για μεταχείρω [εκει αλλάζει το θεμα] Γιατι να πεις στον υπαλληλο αν παιζει το προιον αφου αγοράζεις καινουριο wtf , χάνω κάτι ?

Πριν 3 μερες με παιρνουν απο το μαγαζι απατη και μου λενε..

ΕΙΝΑΙ η τελευταια μητρικη να σας την βαλουμε χυμα χωρις παρελκομενα?

Λεω αν ειναι καλα και παιζει δεν με πειραζει αρκει να εχει εγγυηση...

Μου λενε μην ανησυχειτε ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ....

ΕΠΕΙΔΗ ξερω οτι καποιο εδωμεσα δουλευουν εκει,

θα παρακαλεσω να αναλαβουν καποιες ευθυνες για αυτο το γεγονος...

Τα εχω παρει παρα πολυ ασχημα με το θεμα...

καινουρια σημερα ηρθε...μεσα στη μαυριλα...ουτε την ψυκτρα δεν ειχα βαλει...

παιρνω τωρα τηλ να ερθουν να την παρουν...

μου ειπε οτι την ειχαν πανω σε μηχανημα.του λεω και ρωταω κατηγορηματικα και εντονα επειδη την ειχα ξαναπατησει με ανοιγμενα πραγματα.ΕΙΝΑΙ ΟΚ η μητρικη του λεω?Μου λεει ναι ΟΛΑ μια χαρα ειναι....

Φιλε μπορει να εχεις δίκιο 100% , οχι 100% αλλα 2000000% αλλά για να λέμε τα σύκα , σύκα και οχι ελικόπτερα να ξέρεις οτι ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΣΟΥ εκανες συμφωνία για μεταχειρισμένο προιόν . ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ , και εγω το cpu πάνω σε μηχάνημα το εχω και δεν το εχω για ομορφια το εχω και δουλευει ., Αυριο λοιπον δεν θα το πουλήσω για new θα το πουλήσω για μτχ. Θα μου πεις αυτοι ειναι κατάστημα θα σου πω οκ , αλλα αυτη ειναι η γενική ενοια του μεταχείρω. Δεν μπορεις απο την μια να λές οτι πηρες καινουριο και ηρθε σκασμένο και απο την αλλη οτι συνενοηθηκες να αγοράσεις κατι που εχει δουλευτει wtf εκτος και αν δεν πιανει το μικρό μυαλό μου κάτι/.

Τέλος ξαναλέω ισως εχεις δίκιο 100% οτι σου πουλήσαν μητρικη με vmod , vdim , vcore , vmch , και με κολληση σε smd ναι εχεις δίκιο . Αλλα η ιστορια πρέπει να ακουστει ώς εχει .

Btw μηπως και με το cpu@core2duo εγινε παρόμοια συνενόηση ? [δεν ειναι σποντα αλλα δεν βλέπω να το απαντησες κάπου]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.