Jump to content



Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Spanaks [Σήμερα, στις 19:30]

istockphoto_484255_phase_plug.jpg

Το κεντρικό τμήμα του κώνου είναι σταθερό και η μεμβράνη έχει τρύπα στο κέντρο... (phase plug λέγεται το τιμημένο μεταλλικό τμήμα :tomato: )

Στην εικόνα που μας δείχνεις, αν ξεκολλήσει το μαύρο λάστιχο που είναι κολλημένο περιμετρικά στον κώνο, το ηχείο τρίζει.

Παιδιά, κι εμένα έχουν το popping sound problem, τους έστειλα μαιλ και μου ειπαν κι εμένα να καταστρέψω τα ηχεία, αλλά μου φαίνεται εντελώς γελοίο. Δεν νομίζω να έχω ψυχή να το κάνω αυτό. Μήπως ψάχνουν κρυφά για άτομα με δολοφονικές τάσεις;

Εντωμεταξύ πρέπει να έχουν περάσει και λιγότερο από 2 χρόνια από την αγορά για να γίνει η αλλαγή;

Αρχική απάντηση από planetman

Εντωμεταξύ πρέπει να έχουν περάσει και λιγότερο από 2 χρόνια από την αγορά για να γίνει η αλλαγή;

απο όσο γνωρίζω, όχι :)

Αρχική απάντηση από LevelOne

Ειναι καθαρά το σασί, οταν το πιέζω το τρίξιμο σταματάει. Υποπτεύομαι ή ραγισμένο ξύλο(?) η κάποια ένωση.

Για το κεντρικό ηχείο δε μιλάμε? Ποιο ξύλο λοιπόν? Πλαστικό είναι.

Όσο για το θέμα με αυτά που ζητάει η Logitech, το βρίσκω εν μέρει λογικό να απαιτούν την καταστροφή των παλιών ηχείων, γιατί θέλουν να εξασφαλίσουν ότι όντως έχεις πρόβλημα με τα παλιά και ότι δε ζητάς τσάμπα ένα δεύτερο σετ ηχείων για να κάνεις την πλάκα σου...

απο τη μία είναι λογικό, αλλά απο την άλλη είναι γελοίο.

ένας 40άρης δηλαδή θα κάτσε να καταστρέφει ηχεία?

πές εμείς οι μικροί θα το ευχαριστηθούμε, αλλά δε μπορούν να ζητάνε απο τον πελάτη να μπεί σε τέτοια διαδικασία!

ας τα ζητήσουν πίσω να τα καταστρέψουν (που πιο πιθανό είναι να φτιάχνουν) οι ίδιοι!

Αρχική απάντηση από Teodor_ch

απο τη μία είναι λογικό, αλλά απο την άλλη είναι γελοίο.

ένας 40άρης δηλαδή θα κάτσε να καταστρέφει ηχεία?

πές εμείς οι μικροί θα το ευχαριστηθούμε, αλλά δε μπορούν να ζητάνε απο τον πελάτη να μπεί σε τέτοια διαδικασία!

ας τα ζητήσουν πίσω να τα καταστρέψουν (που πιο πιθανό είναι να φτιάχνουν) οι ίδιοι!

Δεν είναι δύσκολο να πάρεις ένα μαχαίρι και να χαράξεις την εξωτερική ανάρτηση των κώνων... (γαμάτη αίσθηση πρέπει να είναι :p )

Λοιπον update...

Μου ζήτησαν να στείλω φωτογραφία κατεστραμμένο το Control Pod...

Αδιέξοδο...

Δεν υπάρχει ουτε μια περίπτωση στο εκατομμύριο να το καταστρέψω γιατι το λυπάμαι.

Τους το ξεκαθάρισα και πλεον περιμένω εναλλακτική...

βρε παιδια δεν πατε να ζητησετε απο κανα καταστημα που τουταχουν φερει RMA να βγαλετε καμια φωτο τα RMAρισμενα ηχεια,αν ταχουν βεβαια ξεβιδωσει?

ναι το ξερω,ειναι ολιγον απατη αυτο αλλα ελεος...δεν θελουν δηλαδη να πληρωσουν τα μεταφορικα για να τα παρουν πισω και πρεπει να μας αναγκασουν να τα καταστρεψουμε?στο κατω κατω ποιος μας εγγυαται οτι θα στειλουν καινουρια?και δεν νομιζω τετοια απαιτηση απο μερους της εταιριας να συμβιβαζεται με την ευρωπαικη νομοθεσια για την προστασια του καταναλωτη...

επισης...στην συμβαση περι εγγυησεως που εχει στο μανουαλ των ηχειων ο αγοραστης ανελαβε καμια υποχρεωση να καταστρεψει τα παλαια ηχεια αν βρεθουν ελαττωματικα?δεν νομιζω........

Ο πελάτης έχει υποχρέωση να επιστρέψει στην εταιρία με δικά του έξοδα το χαλασμένο προιόν.

Χάρη μας κάνει η Logitech για να μην πληρώνουμε τσάμπα χρήμα.

Παιδια για να λέμε και του στραβού το δίκιο... ετσι είναι, το support της Logi ειναι κορυφαίο...

Και μεχρι κάποια στιγμη στέλνανε κουριερ να πάρει πισω τα παλιά ηχεία (UPS) αλλα προφανώς κανείς δεν τα έστελνε και τα κρατάγανε καβάτζα (μιας και πρώτα στελνανε και μετά έστελνες)

και τώρα το κόψανε αυτο το σκηνικό....

Δικαιολογημένα, κατ 'εμε, απλα εμένα δε μου πάει καρδιά να τα καταστρέψω...

Μα ρε παιδιά, γιατί να καταστραφούν τα ηχεία, δεν έχει νόημα αυτό το πράγμα. Αν δεν θέλουν να τα πάρουν πίσω, ας μην τα πάρουν αλλά δεν είναι σωστό να μας αναγκάζουν να τα καταστρέψουμε. Τι θα κερδίσουν δηλαδή αυτοί έτσι;

Μ'αυτό το σκεπτικό ρε φίλε, ο άλλος μπορεί να κάνει δουλειές...

Αυτοί δεν έχουν να κερδίσουν κάτι παρά μόνο να χάσουν παραπάνω από έναν πονηρό πελάτη.

Πάντως κάποιος παραπάνω ανέφερε κάτι για εξωτερικό Software Equilizer κτλ και έχω να πω, πως, με Winamp & DFX καθώς και WMP Classic ( k-lite codec pack ) & DFX ο ήχος crackάρει.

Ενώ καθαρά απ'τον WMP 11 δεν υπάρχουν τέτοια θέματα αλλά δεν έχω και την επιπρόσθετη ενίσχυση φυσικά.

Κάποιος άλλος να τον απασχόλησε το ίδιο φαινόμενο μήπως και αντιμετωπίζω προσωπικά κάποιο ιδιάζων πρόβλημα;

Για μισο ρε παιδια....

Εμενα μου καηκε ο ενας δορυφορος απο τα Ζ2300 (PID:A532) και ειναι εκτος εγγυησης κατα 1-2 βδομαδες... αποτελεσμα eshop & oktabit να με γραφουν εκει που δεν πιανει μελανι.

Αν στειλω mail στη logi... θα μου πουνε και εμενα στειλε μια φωτο με κατεστραμενο ηχειο και θα σου στειλουμε καινουργιο? δε το πολυ καταλαβα αυτο!

Για πειτε... γιατι ειναι και 4 το πρωι και κοιμαμαι ορθιος!

Γιατι δε ζηταν αποδειξη αγορας? Τωρα θα μου πεις αμα τους σκαναρω μια αλλη τι θα καταλαβουν...?

Ωραια, απεκτησαν life time warranty τα ηχεια...ρε τι απατεωνας που ειναι ο Ελληνας :hehe:

Αρχική απάντηση από Samael [Σήμερα, στις 08:53]

Γιατι δε ζηταν αποδειξη αγορας? Τωρα θα μου πεις αμα τους σκαναρω μια αλλη τι θα καταλαβουν...?

Ωραια, απεκτησαν life time warranty τα ηχεια...ρε τι απατεωνας που ειναι ο Ελληνας :hehe:

Με την ιδια λογικη ρε Μike (εφοσον η δικια σου εγγυηση εχει ληξει), αμα το πας εκει το πραγμα, τραβας με του γειτονα την αποδειξη που τα αγορασε περσυ... κοκ και κανεις την δουλεια σου.

Αρχική απάντηση από SLN

Με την ιδια λογικη ρε Μike (εφοσον η δικια σου εγγυηση εχει ληξει), αμα το πας εκει το πραγμα, τραβας με του γειτονα την αποδειξη που τα αγορασε περσυ... κοκ και κανεις την δουλεια σου.

ε δεν ειναι κακο! lol?..

Αρχική απάντηση από SLN

Με την ιδια λογικη ρε Μike (εφοσον η δικια σου εγγυηση εχει ληξει), αμα το πας εκει το πραγμα, τραβας με του γειτονα την αποδειξη που τα αγορασε περσυ... κοκ και κανεις την δουλεια σου.

Nαι αυτο ακριβως λεω αγορινα, αμα θες να τους την "κανεις" γινετε σχετικα ευκολα. Μεχρι να σταματησουν να πωλουνται βασικα τα ηχεια.

Δεν ειναι σωστο ομως, αν κ αν ειχαν χαλασει τα δικα μου πχ κ ειχε μολις ληξει η εγγυηση θα το εκανα. Μετα απο 5 χρονια οχι, ειναι απατεωνια ;)

Κάποιος ανέφερε πριν για την limited έκδοση που στέλνουν για RMA. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Εντωμεταξύ η τωρινή συσκευασία είναι λογικό να είναι αρκετά μικρότερη από την αντίστοιχη 2 χρόνια πριν;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.