aliendna51 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 2007 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 2007 Για να μην τα ξαναλέω, παραθέτω το κείμενο που υπέβαλα σαν καταγγελία στο ΙΝΚΑ:"Αγόρασα από το MegaMarket.gr μία τηλ.συσκευή Microcom FX4200.Διαπίστωσα ότι δεν δούλευε η αναγνώριση κλήσεων, ενώ άλλες συσκευές με αναγνώριση στο σπίτι δουλεύουν κανονικά. Μετά από συνεννόηση με τον επίσημο αντιπρόσωπο της Microcom στην Ελλάδα σιγουρεύτηκα ότι η συσκευή ήταν προβληματική. Ακολουθώ τη διαδικασία RMA του MegaMarket και στέλνω τη συσκευή για επισκευή (σ. η συσκευή κόστισε μόνο 20 και η αποστολή 7).Μετά από δύο ολόκληρους μήνες μου επιστράφηκε η ίδια ακριβώς συσκευή, έχοντας βέβαια την ίδια βλάβη με ένα έντυπο που ανέφερε ότι ελέγχθηκε από την InfoQuest και δε διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα.Τηλεφώνησα στο MegaMarket όπου με βεβαίωσαν ότι αυτοί απλά έκαναν την εξυπηρέτηση της αποστολής και ότι και η καθυστέρηση και το αποτέλεσμα της συσκευής εξαρτάται από την InfoQuest.Τηλεφώνησα στην InfoQuest και μου ζήτησαν να ξαναστείλω τη συσκευή ο ίδιος αναφέροντας τη βλάβη, φυσικά με δικά μου έξοδα, παρότι το λάθος είναι δικό τους..Πέρα από το ψυχολογικό κόστος της έλειψης σεβασμού στον πελάτη, το χρηματικό κόστος της συσκευής είναι τόσο μικρό, ώστε αν χρεωθώ και δεύτερη αποστολή θα έχει σχεδόν διπλασιαστεί η αξία αγοράς της, οπότε δεν ξέρω αν αξίζει να ασχοληθώ περαιτέρω με τη συσκευή, αλλά σίγουρα άξιζε η καταγγελία"Δεν ξέρω ρε παιδιά.. Κάτι πάει στραβά σ'αυτή τη χώρα.. Όποτε έχω αναγκαστεί να ασχοληθώ με RMA, σπάνια μένω ικανοποιημένος.. Είτε φταίει το κατάστημα, είτε η αντιπροσωπία, κάτι πρέπει να γίνει με αυτή την κατάσταση.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
N4speed Φεβρουάριος 5, 2007 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2007 Η λύση ειναι :α)Βριζεις , λες οτι ειναι απαράδεκτοι και ΑΠΑΙΤΕΙΣ άμεση αντικατασταση με καινούρια ή επιστροφη χρημάτων κλπ.β)Συννενοήσε με ΙΝ.ΚΑ. και απειλείς ξανά την εταιρεία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.