minus Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 2007 Εχω ενα νεο pc με office 2003.Στο word, excel, οταν θελω να ανοιξω ενα νεο εγγραφο ή φύλλο, μου το ανοιγει ως παραθυρο μεσα στο ιδιο το προγραμμα. ΕΕγω ομως θελω να το εμφανιζει κατω στην taskbar ως διαφορετικα ανοιγμενα εγγραφα word ή φύλλα excel.Πως το κανω αυτο?
Oric Ιανουάριος 24, 2007 #2 Ιανουάριος 24, 2007 Μενού Tools - Options και ενεργοποίησε αυτό το πλήκτρο. Αντίστοιχη ξεχωριστή ρύθμιση έχει και το Excel, και το PowerPoint.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.