johny111 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23, 2007 Επιτέλους έβαλαν ADSL και στα μέρη μου!!! Στο χώρο που θα βάλω τη σύνδεση υπάρχουν 2 pc που πρέπει να έχουν ADSL και 4 τηλεφωνικές συσκευές, όπως στο παρακάτω σχεδιάγραμμα. Είμαι άσχετος με το θέμα ADSL. Κάτι διάβασα για φίλτρα, modem Τι πρέπει να μπει και σε ποια θέση? Είναι σωστή η σκέψη να μπει το modem (router και modem είναι το ίδιο?) πριν τον «κόμβο 1» και σε κάθε τηλεφωνική συσκευή ένα φίλτρο?
dubber Ιανουάριος 23, 2007 #2 Ιανουάριος 23, 2007 Σε Τηλ 1,2,3 και 4 θα βάλεις φίλτρα.Για να έχεις internet σε 2 PC θα βάλεις ένα router το οποίο θα δίνει δίκτυο στα 2 PCΑυτά είναι όλα!
JohnnyX Ιανουάριος 23, 2007 #3 Ιανουάριος 23, 2007 δεν ειναι ακριβως ετσι...βλεπω οτι το pc δε το εχει συνδεμενο πανω στον κομβο 1...αρα ισως να μην ειναι κοντα στο pc1...οποτε πρεπει πιθανον να κοιταξεις για wireless router (εκτος αν δε σε ενοχλουν τα καλωδια ) ...σε καθε περιπτωση υπαρχει router/wireless router/adsl modem σε καλες τιμες και με καλη ποιοτητα πλεον.
blkik Ιανουάριος 23, 2007 #4 Ιανουάριος 23, 2007 Επειδή και μενα ακριβώς έτσι και το δικό μου σπίτιΧρειάζεσαι πρώτον 4 φίλτρα ένα για κάθε τηλέφωνο έναν router για να συνδέσεις τα 2 pc είτε ενσύρματα είτε ασύρματαΚαι ένα adaptora για να συνδέσεις και την γραμμή αλλά και το τηλέφωνο μαζί στο router
johny111 Ιανουάριος 23, 2007 Author #5 Ιανουάριος 23, 2007 χμτο pc1 ειναι στο ισογειο ενω το pc2 ειναι στον δευτερο οροφο.βεβαια το ένα δωμάτιο είναι ακριβώς κάτω από το άλλο και έχουν παράθυρα!!!! (αν αυτό βοηθάει κάπου).Το ασύρματο θα πίανει σε τέτοια απόσταση?
blkik Ιανουάριος 23, 2007 #6 Ιανουάριος 23, 2007 Συνεπώς έχεις 2 λύσεις 1) Τρυπάς το ταβάνι-πάτωμα, και τραβάς καλώδιο ή το φέρνεις εξωτερικά τρυπώντας τους τοίχους. 2)Ασύρματα εγώ θα το έφερναν εξωτερικά τρυπώντας τους τοίχους(μέσα από τα παράθυρα δε λέει θα πρέπει και να τα κλείνεις). Ασύρματα θα πιάνει όμως πρέπει να το ρυθμίσεις καλά για να μην μπαίνουν και οι γείτονες