Lazy Dog Αύγουστος 30, 2016 #1781 Αύγουστος 30, 2016 (edited) @takis-pa ξεκινα το διαβασμα Στην περιπτωση σου παντως δεν χρειαζεται Quote The major downside of Fast Sync is that (as a senior Nvidia engineer explains here) it is only truly beneficial in very high FPS situations, typically when your framerate is at least 2-3x your display's refresh rate (e.g. 120-180 FPS and above on a 60Hz monitor). At lower framerates, because of the way Fast Sync essentially samples/drops frames, you may notice similar sorts of latency issues as traditional VSync On, as well as stuttering. So in practical terms you should only consider enabling Fast Sync in older games, or newer games where the settings have been turned right down; basically only in games where you can guarantee very high framerates. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 30, 2016 από Lazy Dog 1
takis-pa Αύγουστος 30, 2016 #1782 Αύγουστος 30, 2016 Ευχαριστω και τους δυο για τις απαντησεις @tommybertsen και @Lazy Dog αλλα εγω εχω αυτο... γι αυτο και η απορια μου. Λετε να παιζει ρόλο το gsync του monitor; Υ.Γ Lazy δεν τοχω και πολυ το εγγλεζικο οταν τοτε ειχα μαθημα εγω πηγαινα για μπιλιαρδο.... 1
Dj_ALeX Αύγουστος 30, 2016 #1783 Αύγουστος 30, 2016 (edited) To fast sync & το SLI δεν πάνε μαζί... (εάν το έχεις ανοικτό) Επίσης κάνε και disable το gsync και δοκίμασε! Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 30, 2016 από Dj_ALeX 2
Lazy Dog Αύγουστος 30, 2016 #1784 Αύγουστος 30, 2016 (edited) @takis-pa Τακαρε με το δικο σου συστημα δεν το εχεις αναγκη καμαρι'μ (κ δεν παιζει με sli οπως εγραψε και ο Alex) Ουτε εγω το χρειαζομαι. Αν ημουν με το παλιο μου 60ρι μονιτορ ισως να ειχε νοημα Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 30, 2016 από Lazy Dog 1
takis-pa Αύγουστος 30, 2016 #1785 Αύγουστος 30, 2016 πριν 10 λεπτά, το μέλος Dj_ALeX έγραψε: To fast sync & το SLI δεν πάνε μαζί... (εάν το έχεις ανοικτό) Εμ και βεβαια το χω ανοικτο το sli Αλεξ, τι ταχω και τα δυο μωρα επανω τσαμπα να καινε ρευμα!!! Παράθεση 1
Dj_ALeX Αύγουστος 30, 2016 #1786 Αύγουστος 30, 2016 (edited) Έχετε ακόμη 3 λεπτά να μου ευχηθείτε!!! @takis-pa Σόρρυ που καθυστέρησα να απαντήσω σήμερα έγινε ένας μικρός χαμός απο τηλέφωνα! Το fast sync βοηθάει καθαρά εκείνους που παίζουν με 60Hz panel... όσοι έχουν 144Hz δεν έχουν ανάγκη καμία τεχνολογία sync εκτός απο το SLI όπου το gsync δίνει το κάτι παραπάνω σε smoothίλα! Επίσης το fast sync που το έχω τσεκάρει θέλει τουλάχιστον 2Χ τα fps απο το refresh rate της οθόνης (πάνω απο 120fps ΣΤΑΘΕΡΑ) , για να αποδόσει τα μέγιστα οφέλη του! Καλό εργαλείο εμένα με βοηθησε πολύ αν και θα αλλάξω monitor όπου να ναι! Βοηθάει τρελά σε παιχνίδια τύπου CSGO κτλ... (πολλά fps)! Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 30, 2016 από Dj_ALeX 1
csaris Αύγουστος 31, 2016 #1787 Αύγουστος 31, 2016 372.70 παλι flickering στα 144hz... Πιθηκους εχουν προσλαβει στο driver team?? Θα τους κραξω λιγο-> 5
Dj_ALeX Σεπτέμβριος 2, 2016 #1789 Σεπτέμβριος 2, 2016 Παίδες όποιος θέλει να κάνει monitoring με το MSI Afterburner σε DX12 games μπορεί πλέον να κατεβάσει την νέα έκδοση του προγράμματος 4.3.0 beta 14 με το νέο αναβαθμισμένο rivatuner 6.5.0 beta 5 απο δώ! Το δοκίμασα στο rise of the tomb raider λειτουργεί άψογα! 5
giorgos2187 Σεπτέμβριος 2, 2016 #1790 Σεπτέμβριος 2, 2016 Εκανες μετρησεις; Δοκιμασες καθολου bf1 να δουμε αν αλλαζει τιποτα οσον αφορα το cpu αναμεσα σε dx11 και dx12?
Wizard! Σεπτέμβριος 2, 2016 #1791 Σεπτέμβριος 2, 2016 2 minutes ago, giorgos2187 said: Εκανες μετρησεις; Δοκιμασες καθολου bf1 να δουμε αν αλλαζει τιποτα οσον αφορα το cpu αναμεσα σε dx11 και dx12? Πρέπει να είναι με τον προηγούμενο driver όμως 1
Dj_ALeX Σεπτέμβριος 2, 2016 #1792 Σεπτέμβριος 2, 2016 3 minutes ago, giorgos2187 said: Εκανες μετρησεις; Δοκιμασες καθολου bf1 να δουμε αν αλλαζει τιποτα οσον αφορα το cpu αναμεσα σε dx11 και dx12? Όχι ακόμα αλλά στο tomb raider όντως είδα CPU usage reduction! Περισσότερα λίγο αργότερα! 1
giorgos2187 Σεπτέμβριος 2, 2016 #1793 Σεπτέμβριος 2, 2016 πριν 5 λεπτά, το μέλος Wizard! έγραψε: Πρέπει να είναι με τον προηγούμενο driver όμως Ωραιος! Ουτε καν που το χα δει!
SpirosKGR Σεπτέμβριος 2, 2016 #1794 Σεπτέμβριος 2, 2016 Έχει λόξιγκα το DX12. Το γράφει και η DICE in game. Περιμένετε να βγει τελική έκδοση του παιχνιδιού. Και οι 2 τόσο πράσινοι όσο και κόκκινη χάνουν τα ίδια fps / κάρτα με το dx12.
Dj_ALeX Σεπτέμβριος 2, 2016 #1795 Σεπτέμβριος 2, 2016 (edited) Λοιπόν έχουμε και λέμε... Όλα Ultra 1200p κάρτα stock σε DX11 & DX12 στο rise of the tomb raider με την χρήση του νέου MSI AB 4.3.0 beta 14! Τα παρακάτω screens επικεντρώνονται καθαρά στους τομείς CPU usage,temps & fps performance! (Προσπάθησα να έχω την κάμερα όσο το δυνατόν στο ίδιο ακριβώς σημείο για να ελαχιστοποιήσω τις όποιες αποκλίσεις). Θα επακολουθήσουν και μετρήσεις στο BF1 Open beta... Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 2, 2016 από Dj_ALeX 3
PANOSMAMBAX Σεπτέμβριος 2, 2016 #1796 Σεπτέμβριος 2, 2016 Οχι Ολα στο Ultra τα textures ειναι στο High οχι very High
Dj_ALeX Σεπτέμβριος 2, 2016 #1797 Σεπτέμβριος 2, 2016 (edited) 13 minutes ago, PANOSMAMBAX said: Οχι Ολα στο Ultra τα textures ειναι στο High οχι very High Ναι οκ λές και τα textures θα κόψουν fps Είναι καθαρά Vram limitation. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 2, 2016 από Dj_ALeX
Dj_ALeX Σεπτέμβριος 2, 2016 #1799 Σεπτέμβριος 2, 2016 4 minutes ago, PANOSMAMBAX said: Μια χαρα κοβουν ΟΚ οτι πείς! Θα σου ετοιμάσω νέο sreenάκι μονάχα για σένα
PANOSMAMBAX Σεπτέμβριος 2, 2016 #1800 Σεπτέμβριος 2, 2016 Παντα έβλεπα και θα βλεπω τα frames που χανω στα textures ακου εκει δεν χανεις frames αυτο ειναι αδυνατον
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now