Jump to content



Garrett T28 Turbocharger


LevelOne

Recommended Posts

Κοίταξε οι τιμές είναι ξεφτίλα, αν αναλογιστεις οτι για να πάρεις ενα καλό intercooler (οχι χειροποίητα κ τετοιες χαζομάρες) πχ Spearco η Greddy θα πρέπει να δώσεις κανα 800αρι ευρώ. Την τουρμπίνα επίσης αναλόγως αν είναι 3αρα (3αρα μου φαίνεται αυτη στην φωτο) θα είσαι τυχερός αν την βρείς στο 1000αρικό. Μιλάμε πάντα ομως για ποιοτικά προϊόντα πχ Garrett η IHI γνήσιες. Αυτα απο τιμές. Τωρα, όσον αφορά την ποιότητα του κιτ μην περιμένεις πολλά πράγματα. Ειχα ψάξει πολύ, παλιότερα, γι αυτα τα κιτ οταν είχα πρωτοπάρει το Nissan και κατέληξα οτι δεν αξίζει τον κόπο. Εχουν αναφερθεί ακομα και περιστατικά οπου κολλάνε το housing της εισαγωγήε της τουρμπίνας (το αλουμίνιο - οχι το μαντέμι) με εποξική κολλα και μολις εκανες το πρωτο -καλό- τουρμπισμα, η τουρμπίνα γινόταν διαιρούμενη(!!!). Επίσης οι μη ποιοτικές πολλαπλές εξαγωγής των διαφόρων κιτ έχουν την τάση να ραγίζουν στις ενώσεις των αυλών. Θεωρητικά ενα τέτοιο κιτ (με καλα προιοντα ομως ε) μπορεί να σου δώσει πολλα άλογα, αλλα αυτο εξαρτάται βεβαια και απο τον κυβισμό του μοτέρ σου. Δεν θα σου συνιστούσα να τουρμπίσεις ενα αυτοκίνητο χωρις να κάνεις δραστικές αλλαγες στον κινητήρα σου (πιστόνια - αντλία λαδιού κλπ). Εκτος και αν θες ενα light turbo setup το οποίο δεν θα ανεβάζει πίεση πάνω απο 0.4-0.5 (και παλι ομως παίζες μεταξυ φθοράς και αφθαρσίας), αλλα αν ψάχνεις κάτι τέτοιο τοτε σιγουρα αυτα τα κιτ δεν ειναι για σένα. Εχει πολύ μεγάλη τουρμπίνα και αρκετά μεγάλο ιντερκούλερ το οποιο σημαίνει οτι στο 0.4 η 3αρα ειναι σαν να μην δουλεύει και το lag που θα έχεις μεχρι να γεμίσει το Intercooler αερα θα είναι μεγάλο. Για light turbo, θες μια 2αρα η μια 2.5αρα απο Uno με μια χειροποίητη μαντεμένια πολλαπλή χωρις Intercooler (Παντα για χαμηλές πιέσεις λέω ε) ωστε να τουρμπίζει απο πολύ χαμηλά και να μην σου κρεμάει ψηλα (εδω παίζει να χρειαστεί να αλλάξεις και εκκεντροφόρο εισαγωγής αν εισαι 16V). Ελπίζω να σε κάλυψα :) Αρκεί να σκεφτείς οτι εγώ με την 28αρα ρουλεμανάτη που υποτίθεται σπουλάρει γρήγορα, και το αρκετά μικρό ιντερκούλερ για να μην έχω λαγκ, ακομα και με 1809cc και με 9 συμπίεση που θεωρείται αρκετά μεγάλη για υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο, δεν βλέπω χαρά στο μπαρόμετρο μου πριν τις 3.000 στροφές ;) Το παν ειναι να έχεις σωστή υποδομή, γερό μοτέρ δλδ. Σφυρήλατο όλο, μεταλλικές φλάντζες, retainers και επανατατικα απο τιτάνιο κλπ. Εγω πχ που εχω κανει ολη αυτη τη δουλειά στο μοτέρ μου, δεν το έχω σε τίποτα να πετάξω επάνω μια 4αρα Greddy, να σηκώσω και 2 bar που λέει ο λόγος και να βγάλω 400 άλογα. Απλα εγω ήθελα το αυτοκίνητο μου να δουλευει απο χαμηλά, να έχει ροπή παντού, για να ντριφτάρει και να μην σπάει!

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα. Θελει ψάξιμο δλδ το θεμα , και διαβασμα κλπ κλπ . [οπως και ολα δλδ για να γινει σωστη δουλεια.] Το αφήνουμε λοιπον προς το παρόν μιας και το αυτοκινητο-θυμα ειναι 4~ μηνων και δεν λεει να το χαλασω :D

[οι φουστηδες πολυ ευκολα τα παρουσιαζουν :hehe: ]

Link to comment
Share on other sites

Χαχα έτσι ειναι τα παρουσιάζουν εύκολα.. Αλλο τόσο ευκολα μπορείς να σπάσεις ενα μοτέρ απο μια λεπτομέρεια! Ποιο αυτοκίνητο έχεις? Ισως να σου κόστιζε πολυ λιγότερα (in the long term) να έβαζες ενα μεγαλύτερο μοτέρ ΜΑΜΑ και να μην είχες προβλήματα. Απλα αυτές οι δουλείες ειναι χωρις επιστροφή. Γνωρίζεις πριν σκαλίσεις το μοτέρ σου οτι καποια στιγμη αργα η γρήγορα κατι θα σου πάθει. Δεν ειναι το ζητημα ΑΝ αλλα ΠΟΤΕ θα το πάθει. Και επειδή εχω σπάσει ηδη δυο μοτέρ (το πρώτο που ειχε επάνω το αμάξι αλλα δεν ηταν σε καλη κατάσταση, και το δευτερο απο αυτες τις λεπτομέρειες που λέγαμε πριν και επειδη ημουν ευκολόπιστος στις @@ιές του κάθε κοπανου μηχανικού μαστρο-μητσου) μπορω να σου πω οτι μιλάω εκ πείρας! Πλέον το φτιάχνω μόνος μου ή για να το θέσω καλύτερα λεω στον μηχανικό μου ΑΚΡΙΒΩΣ τι θέλω ΟΠΩΣ το θέλω ετσι αν συμβεί κατι θα έχω εγω την ευθύνη. Και εννοείται επιβλέπω πάντα τα σημεία μείζονος σημασίας. Πχ δέσιμο καπάκι, ρυθμισμα εγκέφαλου κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Κ20Α λέγεται η λύση στο πρόβλημα σου ;) Η αλλιώς μοτέρ απο Civic Type-R, το έκανε φίλος πρόσφατα απο το www.HPclub.gr και μπορώ να σου πω οτι του πήγει 4.000ευρώ και το αμαξι εννοείται πυροβολάει. Α εχεις pm!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.