Jump to content



Need for Speed: Pro Street


BILL5

Recommended Posts

  • Replies 551
  • Created
  • Last Reply

ρε παιδιά το supra γιατί όταν αγοράζω όλα τα level 3 πράγματα, δεν λέει να πάει στο level 3 σαν αυτοκίνητο; Το ίδιο παθαίνω και με το rx7:confused:

διοτι οι l3 αναβαθμισεις θα πουνε οτι ειναι οι καλυτερες δυνατες για το αμαξι το συγκεκριμενο. δε θα πουνε οτι βαζοντες τες α παει το αμαξι ταδε επιπεδο

Δεν νομίζω να είναι τόσο έξυπνο το game αλλά ας πούμε ότι έχεις δίκιο, πώς κάνουμε το supra level3 ? Εδώ έχω ανοίξει και τα level 4 και τα βάζω όλα στο αυτοκίνητο και δεν λέει να ανέβει πάνω απο level 2. δλδ κοντά 480hp.... για σούζες το θέλω, για drag κανονικό έχω ένα subaru 1150hp, με καταλαβαίνεις πιστεύω.... :tomato:

ρε μαγκες μια απορια εχω(μεχρι στιγμης:D )....αναλογα με την τουρμπινα που βαζεις σε καθε αμαξι εχει κ διαφορετικη σκαστρα?? ή καθε αμαξι εχει την δικια του σκαστρα με οποιαδηποτε τουρμπινα??

Δεν ξέρω αλλά έμεινα αρκετά απογοητευμένος.Το έχω τώρα 3 - 4 μέρες που το παίζω.Το carbon μου άρεσε πολύ πιο πολύ.Τόυτο εδώ έχει ότι νάναι handling.Και αυτά τα modes των αυτοκινήτων πολύ βλακεία.Θα έπρεπε να μπορεις με όποιο αυτοκίνητο θές να κάνεις όποιον αγώνα θες.

Αρχική απάντηση από Spyrious

Δεν ξέρω αλλά έμεινα αρκετά απογοητευμένος.Το έχω τώρα 3 - 4 μέρες που το παίζω.Το carbon μου άρεσε πολύ πιο πολύ.Τόυτο εδώ έχει ότι νάναι handling.Και αυτά τα modes των αυτοκινήτων πολύ βλακεία.Θα έπρεπε να μπορεις με όποιο αυτοκίνητο θές να κάνεις όποιον αγώνα θες.

Δηλαδή να έκανες drift με R34 ??

Νόου φάκιν γουέη...

Γιατί φαντάζομαι πως το παιχνίδι δε θα ήταν τόσο προχωρημένο ώστε να κάνει πισωκίνητη μετατροπή... Και αυτό που δείχνεις στο βίντεο αποκλείεται να ντριφτάρει με μαμά τετρακίνηση...

btw η βαφή του είναι τοπ!

Εγώ πάντως πρώτη φορά έκανα uninstall nfs πριν το τερματίσω... (θα θελα να σκίσω λίγο το S4 σε κανα drift...)

Αρχική απάντηση από Spanaks

But why no?

Τι έκανε ο τύπος:jump: Τι θεϊκός ήταν αυτός ο ήχος:inlove:

:OT:

Δεν αναφερόμουν στην αληθοφάνεια του χειρισμου η οποια ούτος η άλλως δεν υπάρχει.Εγω στο drift για παράδειγμα δεν μπορώ να κρατήσω το αυτοκίνητο στην πορεία που θέλω.Είναι σαν να μην έχει καθόλου πρόσφυση.

Αυτό δεν ήταν το R34 ρε παιδιά... το r34 που έχει το nfs είναι AWD... δλδ κίνηση και στους 4 τροχούς... Με αυτό που έπαιζε αυτός ήταν το delta... που είναι πισωκούνα...

Αρχική απάντηση από Spyrious

Δεν αναφερόμουν στην αληθοφάνεια του χειρισμου η οποια ούτος η άλλως δεν υπάρχει.Εγω στο drift για παράδειγμα δεν μπορώ να κρατήσω το αυτοκίνητο στην πορεία που θέλω.Είναι σαν να μην έχει καθόλου πρόσφυση.

Αν το έχεις παρατηρήσει δε γίνεται να βγεις από την πίστα όταν ντριφτάρεις. Σε ξαναβάζει μέσα μόνο του

Για να σου δώσω να καταλάβεις με το GTR2 που παίζω ,που είναι simulator μπορώ να κοντολλάρω το αυτοκίνητο πολύ πιο έυκολα σε σύγκριση με το nfs που είναι arcade.Ενώ θα έπρεπε να είναι πιο "ανετο" στην οδήγηση.Παίζω και τα δυο με πληκτρολόγιο.

Μια χαρά drifάρει και το R34 γιατί είναι ουσιαστικά πισωκίνητο (κάπου 30-70 κατανομή...)

Το ότι είναι 4WD δεν σημαίνει ότι θα είναι ουδέτερο...ίσα ίσα που μπορεί να κάνει και πιο καλά (υπό προϋποθέσεις) την δουλειά αυτή...

Σαν το Audi R8, έχετε δει τι γαμ@τα ντριφτάρει?

Και ας είναι τετρακίνητο. ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ που μπορεί να φτάσει στους μπροστινούς είναι 35%.

Αρχική απάντηση από racer

Τι έκανε ο τύπος:jump: Τι θεϊκός ήταν αυτός ο ήχος:inlove:

:OT:

Το Skyline αυτό ειναι του Nobuteru Taniguchi, επαγγελματία drifter στο D1GP...

Και μια μικρή διόρθωση... Σε ΟΛΑ τα Skyline που driftarουν, έχουν καταργήσει το μπροστά διαφορικό, και είναι καθαρα πισωκίνητα...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.