gus8511 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5, 2007 Παιδια εχω εναν Western Digital 1200JD-00GBB0 τον οποιο αγορασα πριν απο 2 χρονια περιπου και εχει εγγυηση μεχρι το φεβρουαριο το 2007. τι να κανω για να τον αντικαταστησω αφου ειναι ακομα εντος εγγυησης?
athlon=greek Ιανουάριος 5, 2007 #2 Ιανουάριος 5, 2007 Αρχική απάντηση από gus8511 Παιδια εχω εναν Western Digital 1200JD-00GBB0 τον οποιο αγορασα πριν απο 2 χρονια περιπου και εχει εγγυηση μεχρι το φεβρουαριο το 2007. τι να κανω για να τον αντικαταστησω αφου ειναι ακομα εντος εγγυησης? Τι προβλημα εχει;Στο καταστημα που τον αγορασες αν ειναι καποια αλυσιδα πληροφορικης ή αν ειναι καποιο συνοικιακο θα στον στειλουν στην αντιπροσωπεια για ελεγχο οποτε πρεπει να κανεις υπομονη και στις δυο περιπτωσεις......
gus8511 Ιανουάριος 5, 2007 Author #3 Ιανουάριος 5, 2007 δυστυχως το μαγαζι αποπου τον εχω αγορασει εχει κλεισει. τι να κανω?
jpavly Ιανουάριος 5, 2007 #5 Ιανουάριος 5, 2007 Μπορείς να πάρεις σβάρνα τηλέφωνα τους εισαγωγείς (ειναι πολλοίιι) και να βρεις από που το πήραν με το serial #.Ή μπορείς να τον στείλεις απ'ευθείας στην WD να τελειώνεις.
Oric Ιανουάριος 5, 2007 #6 Ιανουάριος 5, 2007 Μάλλον είναι καλύτερα να ξεκινήσεις από εδώ.http://support.wdc.com/warranty/selection.asp?custtype=end
gus8511 Ιανουάριος 5, 2007 Author #7 Ιανουάριος 5, 2007 αν το στειλω αμερικη ποσα εξοδα αποστολης θα μου παρουν? αξιζει τον κόπο?
Oric Ιανουάριος 6, 2007 #8 Ιανουάριος 6, 2007 Πιθανόν όχι, αλλά ρώτησέ τους, γιατί μάλλον θα υπάρχει και κέντρο υποστήριξης εντός του Ευρωπαϊκού δάφους. Προσωπικά, έναν παλιότερο IBM και έναν Maxtor τους έστειλα στην Ουγγαρία (αν θυμάμαι καλά), με λογικό κόστος αποστολής, ενώ οι νέοι δίσκοι ήρθαν με έξοδα του αποστολέα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.