neuromancer Ιούνιος 26, 2007 #621 Ιούνιος 26, 2007 Διάβασα λίγο τη βίβλο των panel και λέει ότι στα SIPS panels το νεκρό pixel είναι σβηστό ενώ το κολλημένο είναι αναμένο (στα TN πάει ανάποδα). ’ρα εγώ έχω κολλημένα.Το έτρεξα για ~15 min, δεν έκανε διαφορά (αν και προς στιγμή νόμισα τα ξεκόλλησε καθώς δεν μπορούσα να τα βρώ - μετά έβαλα μαυρίλα και τα είδα). Τουλάχιστον άρχισε να πέφτει η θερμοκρασία κάπως εδώ... Μπορεί να μπλόκαραν από διαστολή. Στα specs λέει νομίζω max 38 C.
perp Ιούνιος 26, 2007 #622 Ιούνιος 26, 2007 Ε βάλτη κάτω από το αρκουδίσιο και τρεχτο ξανά, μπας και έρθει στα ίσα της... πόσες ήμερες είπαμε την έχεις???
neuromancer Ιούνιος 27, 2007 #623 Ιούνιος 27, 2007 εμ εκεί είναι το πρόβλημα.... δεν υπάρχει αρκουδίσιον...5 μέρες την εχώ δε γ@μιέτ@ι...!!! Βάζω λίγο STALKER να γουστάρω.
zaxos Ιούνιος 27, 2007 #624 Ιούνιος 27, 2007 Για να μειώσεις τη θερμοκρασία μείωσε τα επίπεδα του backlit.. άσε που μεγάλη φωτεινότητα έτσι κι αλλιώς δεν κάνει καλο
neuromancer Ιούνιος 27, 2007 #625 Ιούνιος 27, 2007 Στο 30 είναι το brightnes. ASXETO: πως βλέπω τι panel έχω? Υποτίθεται είναι S-IPS αλλά υπάρχει τρόπος να το επιβεβαιώσω?
gbak Ιούνιος 27, 2007 #626 Ιούνιος 27, 2007 To enter the service menu, turn the monitor off, hold down the menu button and the + button at the same time, and while you're holding them down, turn the monitor back on. The monitor will take a second longer to come on. Once on, wait a second and then press the - button and the service menu will pop up. στο service menu πρεπει να γραφει RT803
darkCount Ιούνιος 27, 2007 #628 Ιούνιος 27, 2007 Να θυμίσω την πολιτική της Dell εντός 10 ημερών(η μήπως 30 ) επιστροφή γιατί δεν σε ικανοποίησε το προιόν με επιστροφή χρημάτων. Δεν ειναι πολιτική για τα πίξελ συγκεκριμένα....απλά δεν σε ικανοποίησε το προϊόν....
neuromancer Ιούνιος 27, 2007 #629 Ιούνιος 27, 2007 Και να περιμένω αλλό έναν μήνα.... οι δουλειές τρέχουν!
qbiefox Ιούνιος 27, 2007 #630 Ιούνιος 27, 2007 Ναι εχει δικιο ο darkCount. Νομιζω το γραφει στα χαρτια οτι μπορεις να την αλλαξεις μεσα στις 10 πρωτες μερες. Οποτε κατα την γνωμη μου μην το σκεφτεσαι και πολυ. Παρε τηλεφωνο και ζητα τουσ να στην παρουν πισω και να σου παραγγειλουν αλλη. Μαλλον για αυτο το θεμα ομως πρεπει να μαθεις εσυ μονος σου, γιατι δεν νομιζω να εχει τυχει σε κανεναν του forum αυτο. Οποτε παρε τηλ να μαθεις τι γινεται. Μην αφησεις τις μερες να περασουν. Τωρα που την εχεις φρεσκια
neuromancer Ιούνιος 27, 2007 #631 Ιούνιος 27, 2007 Στα πόσα pixel την παίρνουν πίσω? Έχω σίγουρα 3 αλλά το ένα δείχνει μεγαλύτερο από τα άλλα δύο και υποψιάζομαι ότι είναι τουλάχιστον 2 γειτονικά. Αυτό είναι και το μόνο εύκολα ορατό (πάντα σε σκούρο φόντο). Τα άλλα 2 φαίνονται μόνο σε μαύρο φόντο.Βασικά ένα σκηνικό "φέρε την καινούργια - πάρε την παλιά" δε θα με χαλούσε αλλά "στείλε την παλιά να σου φέρουμε καινούργια (μετά από 20 μέρες)" μου φαίνεται βουνό.Θα ρίξω ένα call/e-mail να δω τι γίνεται πάντως.
darkCount Ιούνιος 27, 2007 #632 Ιούνιος 27, 2007 Αρχική απάντηση από darkCountΔεν ειναι πολιτική για τα πίξελ συγκεκριμένα....απλά δεν σε ικανοποίησε το προϊόν.... Αρχίζω να quotάρω τον εαυτό μου και γω...πωπω. Ξαναλέω για όσους δεν κατάλαβαν.....η Dell ΔΕΝ έχει πολιτική για καμμένα πίξελ!!!!! Αν τους πεις για αλλαγή για καμμένα πίξελ μάλλον θα σου πούν στα αρχαία μας.... αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πολιτική που έχουν για μη ικανοποίηση του πελάτη από το προϊόν τους. Όπου σου επιστρέφουν τα έουρα σου....και εσύ μετά τα κάνεις ότι θέλεις. Είτε παίρνεις από αλλού είτε ξαναπαραγγέλνεις μια ίδια. Ουσιαστικά "παραθυράκι" είναι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις όπου κάποιο πρόβλημα είναι ενοχλητικό.
neuromancer Ιούνιος 27, 2007 #633 Ιούνιος 27, 2007 Σε 7 μέρες λέει το disclaimer τους. Τους έστειλα ένα mail και βλέπουμε...
perp Ιούνιος 27, 2007 #634 Ιούνιος 27, 2007 Αρχική απάντηση από neuromancer [Σήμερα, στις 17:12] Βασικά ένα σκηνικό "φέρε την καινούργια - πάρε την παλιά" δε θα με χαλούσε αλλά "στείλε την παλιά να σου φέρουμε καινούργια (μετά από 20 μέρες)" μου φαίνεται βουνό. Ναι αλλά στο εν διάμεσω λογικά θα έχεις την οθόνη στα χέρια σου, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα... από οθόνη δεν θα μείνεις....
qbiefox Ιούνιος 27, 2007 #635 Ιούνιος 27, 2007 Αρχική απάντηση από neuromancer [Σήμερα, στις 17:12] Θα ρίξω ένα call/e-mail να δω τι γίνεται πάντως. Παρε τηλεφωνο καλυτερα... Ξερεις οτι στο ελλαδα τα θεματα δεν λυνονται και πολυ ευκολα με e-mail Καλυτερα τηλεφωνο να εχεις υπευθηνη απαντηση. Δεν χρειαζεται να εχει προβλημα για να την αλλαξεις. Μπορεις να τουσ ζητησεις τα λεφτα πισω μονο και μονο επειδι δεν σε ικανοιποιησε το προϊον, γενικα και αοριστα. Παντως ρωτα κανεναν στο service τι μπορει να γινει επειδι εχεις pixels. Στο θεμα αυτο ειναι λιγο χαλαροι απο οτι ειχα καταλαβει οταν πηρα να ρωτησω πριν παραγγειλω την δικια μου. Συγκεκριμενα μου ειχαν πει (αν θυμαμαι καλα τους αριθμους) οτι η εγγυηση κανονικα καλυπτει 5 pixels, αλλα και 4 αντεεεε και 3 να ειναι κατι θα γινει. Οποτε καλυτερα πιστευω πρωτα να μιλισεις με καποιον στο service που η αντικατασταση γινεται χερι με χερι, και αν δεν σε καλυψουν απο εκει, μιλα με τους πωλητες και ζητα πισω τα λεφτα σου.
neuromancer Ιούνιος 27, 2007 #636 Ιούνιος 27, 2007 Όταν λες ότι στο service η αντικατάσταση "πάει χέρι-χέρι" τι εννοείς? Έχει το service "καβάντζα" οθόνες και τις κάνει "τράμπα" με "προβληματικές" ?
perp Ιούνιος 27, 2007 #637 Ιούνιος 27, 2007 Αρχική απάντηση από qbiefoxi [Χθες, στις 23:27] Παρε τηλεφωνο καλυτερα... Ξερεις οτι στο ελλαδα τα θεματα δεν λυνονται και πολυ ευκολα με e-mail Καλυτερα τηλεφωνο να εχεις υπευθηνη απαντηση. Στην DELL το δουλεύουν μια χαρά ΚΑΙ το email πάντως...no worries.... εδώ παίρνεις για προσφορά και σε 5' σου στέλνουν email αναλυτικότατο ... Πάντως άκρη σίγουρα θα βγεί, το θέμα είναι να μην χαθεί η προθεσμία των 10 ημέρων....
perp Ιούνιος 27, 2007 #638 Ιούνιος 27, 2007 Αρχική απάντηση από neuromancer [Σήμερα, στις 00:02] Όταν λες ότι στο service η αντικατάσταση "πάει χέρι-χέρι" τι εννοείς? Έχει το service "καβάντζα" οθόνες και τις κάνει "τράμπα" με "προβληματικές" ? http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=491980#post491980Διάβασε τα EDIT
neuromancer Ιούνιος 27, 2007 #639 Ιούνιος 27, 2007 Αρχική απάντηση από perp [Σήμερα, στις 00:05] Στην DELL το δουλεύουν μια χαρά ΚΑΙ το email πάντως...no worries.... εδώ παίρνεις για προσφορά και σε 5' σου στέλνουν email αναλυτικότατο ... Πάντως άκρη σίγουρα θα βγεί, το θέμα είναι να μην χαθεί η προθεσμία των 10 ημέρων.... Όντως, απαντάνε στα email αυθημερόν. Οι μέρες πάντως είναι 7 και ΟΧΙ 10. Το λέει σε ένα "δικηγορίστικο" PDF που πήρα ως συνημένο κάποια στιγμή.
perp Ιούνιος 27, 2007 #640 Ιούνιος 27, 2007 Αρχική απάντηση από neuromancer [Σήμερα, στις 01:26] Όντως, απαντάνε στα email αυθημερόν. Οι μέρες πάντως είναι 7 και ΟΧΙ 10. Το λέει σε ένα "δικηγορίστικο" PDF που πήρα ως συνημένο κάποια στιγμή. ’ρα σε είσαι "μέσα" στις 7 μέρες Ή οχι... ?? οσον αφορά το θέμα επιστροφή/αντικατάσταση... no questions asked....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.