_K_Marios_ Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13, 2006 Ξερεται προγράμματα που ειναι όσο πιο απλά γίνεται που να μπορώ να φτιάξω παιχνίδι με ωραια γραφικα?
ALK1 Δεκέμβριος 13, 2006 #3 Δεκέμβριος 13, 2006 Ένα demo που είχε πέσει στα χέρια μου είναι το FPS Creator (link). Προφανώς για fps. Όχι τίποτα εξειδικευμένο αλλά αρκέτα απλοικό και εύκολο. Είχα φτιάξει καναδυό πίστες. Συνολικά δεν ξέρω τι λέει αλλά δοκίμασέ το.
Wizard! Δεκέμβριος 13, 2006 #4 Δεκέμβριος 13, 2006 Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις? Το σημαντικότερο στα games δεν είναι τα γραφικά αλλά το ΑΙ... Για να σχεδιάσεις καλό ΑΙ χρειάζεσαι χρόνια πείρας και ανάπτυξης ώστε να φτάσεις σε κάποιο καλό επίπεδο.Όλοι οι προγραμματιστές που δουλεύουν αυτή τι στιγμή στις εταιρίες παιχνιδιών έχουν διδαχθεί από τους παλιούς που έφτιαχναν τα "πρωτόγονα" ΑΙ, τύπου pacman... Από γενιά σε γενιά αυτό έχει εξελιχθεί, υπάρχουν τεράστιες βιβλιοθήκες και συνεχώς βελτιώνεται.Μετά το να βάλεις γραφικά είναι γελοίο (σε σχέση με το υπόλοιπο πάντα) και υπάρχουν δεκάδες μηχανές. Το θέμα και πάλι είναι, τι θέλεις να κάνεις... Γιατί για να αγοράσεις μια σοβαρή μηχανή (πχ Unreal3) χρειάζεσαι μια μικρή περιουσία.
_K_Marios_ Δεκέμβριος 13, 2006 Author #5 Δεκέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από jpavly [Σήμερα, στις 15:46] C++ και 3D Studio Max. Καλή τύχη. εχεις δοκιμάσει να φιάξεις κάτι ?
spresv Δεκέμβριος 13, 2006 #6 Δεκέμβριος 13, 2006 Φιλε μου, με ολη την καλη διαθεση, αλλα εχεις advanced γνωσεις προγραμματισμου, 3d development κλπ? Αν οχι μπορεις να το ξεχασεις instantly. Αν ηταν τοσο απλο θα κυκλοφορουσαν πολυ περισσοτερα και καλυτερα παιχνιδια.
_K_Marios_ Δεκέμβριος 13, 2006 Author #7 Δεκέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 15:55] Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις? Το σημαντικότερο στα games δεν είναι τα γραφικά αλλά το ΑΙ... Για να σχεδιάσεις καλό ΑΙ χρειάζεσαι χρόνια πείρας και ανάπτυξης ώστε να φτάσεις σε κάποιο καλό επίπεδο.Όλοι οι προγραμματιστές που δουλεύουν αυτή τι στιγμή στις εταιρίες παιχνιδιών έχουν διδαχθεί από τους παλιούς που έφτιαχναν τα "πρωτόγονα" ΑΙ, τύπου pacman... Από γενιά σε γενιά αυτό έχει εξελιχθεί, υπάρχουν τεράστιες βιβλιοθήκες και συνεχώς βελτιώνεται.Μετά το να βάλεις γραφικά είναι γελοίο (σε σχέση με το υπόλοιπο πάντα) και υπάρχουν δεκάδες μηχανές. Το θέμα και πάλι είναι, τι θέλεις να κάνεις... Γιατί για να αγοράσεις μια σοβαρή μηχανή (πχ Unreal3) χρειάζεσαι μια μικρή περιουσία. Τι ειναι το ΑΙ ?Μια σοβαρη μηχανή ?Δλδ ειναι προγραμμα ?Εξηγησε μ οσο πιο πολλά μπορεις ειμαι ασχετος!
Wizard! Δεκέμβριος 13, 2006 #8 Δεκέμβριος 13, 2006 ΑΙ: Artificial Inteligence κοινώς η τεχνητή νοημοσύνη. Το πως σκέφτεται ο υπολογιστής. Πχ στο pacman που ανέφερα, τι θα κάνει το κάθε φαντασματάκι στην κάθε στιγμή και στην κάθε κίνησή σου Αυτό απαιτεί μια πολύ πολύπλοκη λογική που φυσικά αν θέλεις να κάνεις και κάτι σοβαρό, πρέπει να μαθαίνει και να μην αντιδρά πάντα με τον ίδιο τρόπο. Αν είσαι μικρός και σε ενδιαφέρει πραγματικά, μπορείς να πας σε ιδιωτικό Πανεπιστήμιο στην Αγγλία ή ΗΠΑ και να το σπουδάσεις πραγματικά το αντικείμενο. Διαφορετικά χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω είναι χάσιμο χρόνου. Για να πειραματιστείς, προσπάθησε, χωρίς γραφικά να κάνεις ένα απλό παιχνίδι με χαρτιά η ζάρια που να παίζεις με αντίπαλο
tolis861416003225 Δεκέμβριος 13, 2006 #9 Δεκέμβριος 13, 2006 μηχανη γραφικων δλδ... ειναι να το πουμε το κοματι του κωδικα του παιχνιδιου που αναπαρηστα τα 3δ γραφικα. ΑΙ ειναι να το πουμε ο κωδικας που ειναι υπευθυνος για το ποσο εξυπνοι ειναι οι αντιπαλοι σου κλπ.... προφανως παρατατο φιλε....αλλα παλια ειχα βρει ενα προγραμματακι που εφτιαχνες παιχνιδακια rpg με γραφικα παρομοια του gameboy color αλλα δε θυμαμαι ουτε που το ειχα βρει ουτε πως το λενε....edit: οπα απαντηθηκαν.... χαζεβα αλλα λινκσ και αργησα να ποσταρω...
_K_Marios_ Δεκέμβριος 13, 2006 Author #10 Δεκέμβριος 13, 2006 Το ΑΙ σχεδιάζεται μέσα απο visual basic ,C++ ?
jpavly Δεκέμβριος 13, 2006 #11 Δεκέμβριος 13, 2006 Σου παράθεσα 2 προγράμματα τυχαία για τέτοια δουλειά μόνο και μόνο για να καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι. Το κάθε ένα από αυτά θέλει ένα μεγάλος μέρος της ζωής σου για να τα μάθεις.Και σε καμμία περίπτωση ένας άνθρωπος μόνος του δεν μπορεί να φτιάξει game μόνος του. Ένα tetris να πάς να φτιάξεις σε flash θα σου βγει το λάδι.
_K_Marios_ Δεκέμβριος 13, 2006 Author #12 Δεκέμβριος 13, 2006 Θέλω να κάνω μια αρχη..!Το ΑΙ φιάχνεται μέσα απο το C++?
jpavly Δεκέμβριος 13, 2006 #13 Δεκέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από _K_Marios_ Θέλω να κάνω μια αρχη..!Το ΑΙ φιάχνεται μέσα απο το C++? C++ δεν είναι κάποιο πρόγραμμα. Είναι μία από τις πολλές δυνατές γλώσσες προγραμματισμού που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς για προγράμματα κλπ.
morpheus Δεκέμβριος 13, 2006 #15 Δεκέμβριος 13, 2006 Πριν περάσεις στον προγραμματισμό πρέπει να έχεις κάνει το design. Ο προγραμματισμός ειναι απλά το μέσον για να υλοποιήσεις ιδέες, αλγορίθμους κλπ.Τώρα όσον αφορά το AI (Artificial Intelligence): Δε νομίζω να περιμένεις να σου δώσει κανείς το "Πως να φτιάξετε Τεχνητή Νοημοσύνη απο το μηδέν Tutorial"!!!Νομίζω οτι δεν έχεις συνειδητοποιήσει τι θέλεις να κάνεις: Θες να μάθεις προγραμματισμό; Θες να μάθεις γραφικά; Θες να φτιάξεις ένα παιχνιδι που θα έχει το όνομα σου και να το δείχνεις στους φίλους σου (no offence, όλοι το κάνουμε);Το να ξεκινήσεις απο το 0 (απ' όσο καταλαβαίνω δεν έχεις κάποια επαφή με το θέμα (no offence και παλι), αν είχες δε θα έκανες αυτές τις ερωτήσεις.) και να φτιάξεις το DOOM 5 αποκλείεται εξαρχής.Θα πρότεινα να σκεφτείς τι θέλεις να κάνεις, και να ξεκινήσεις απο κάτι απλό, όπως σου πρότειναν παραπάνω, πχ φτιαξε ενα tetris, μετά καντο και 3D, βάλε και έναν "έξυπνο" αντίπαλο κοκ
blade_pan Δεκέμβριος 13, 2006 #16 Δεκέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από _K_Marios_ ΔΛδ το ΑΙ πως φιάχνεται ? C++ , Matlab , Java ,Lisp ,Prolog ,ClipsΜε αυτες τις γλωσσες μπορεις να φτιαξεις νευρωνικα δικτυα - μοντελα - τα οποια βασιζονται στη μηχανικη μαθηση.Με λιγα λογια, εισοδος --> εκπαιδευση --> εξοδος
morpheus Δεκέμβριος 13, 2006 #17 Δεκέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από blade_pan C++ , Matlab , Java ,Lisp ,Prolog ,ClipsΜε αυτες τις γλωσσες μπορεις να φτιαξεις νευρωνικα δικτυα - μοντελα - τα οποια βασιζονται στη μηχανικη μαθηση.Με λιγα λογια, εισοδος --> εκπαιδευση --> εξοδος Το θεμα δεν ειναι ομως να ξερεις C++, Matlab η οτι άλλο. Ο προγραμματισμός που χρειάζεται για ένα νευρωνικό δίκτυο ειναι σχετικά απλός. Το θέμα είναι να ξέρεις τι είναι ένα νευρωνικό δίκτυο, πως δουλεύει, τι πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα έχει, πως πρέπει να το ρυθμίσεις για η δουλειά που το θέλεις, αν είναι η κατάλληλη μορφή AI για την εφαρμογή σου κλπ. Αυτά δεν τα μαθαίνεις απο τη μια μέρα στην άλλη
Reaper Δεκέμβριος 13, 2006 #18 Δεκέμβριος 13, 2006 κατέβασε κ διάβασε κανένα tutorial αν ψάξεις θα βρεις πολλά π.χ. --> C++ Advanced 3D Game Programming Artificial Intelligence , Lisp and Prolog είναι μερικά βιβλία που βρήκα.. δεν ξερω αν είναι καλά ούτε αν ειναι αυτά που χρειάζεσαι γιατί δεν ξερώ τπτ απο αυτά.... Αλλά... Αστο καλυτέρα και εσύ .......
blkik Δεκέμβριος 13, 2006 #20 Δεκέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από Wizard!Αν είσαι μικρός και σε ενδιαφέρει πραγματικά, μπορείς να πας σε ιδιωτικό Πανεπιστήμιο στην Αγγλία ή ΗΠΑ και να το σπουδάσεις πραγματικά το αντικείμενο. Διαφορετικά χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω είναι χάσιμο χρόνου. Αυτο που είπε ο wizard η μόνη περίπτωση να μάθεις είναι σπουδες σε πανεπιστήμιο κατα κύριο λόγο στην Αγγλία. Δεν νομίζω ότι μπορείς να μάθεις να φτιάξεις παιχνίδι μόνος σου ειδικά αν δεν έχεις τις βασικές γνώσεις προγραμματισμου. Χρειάζεται πολυ δουλεια και μελέτη και πρεπεί να βασιστείς σε αρκετά προγράμματα και γλώσσες προγραμματισού για να πετύχεις κάτι αξιόλογο. Μόνο μια σχολή μπορέι να δώσει τέτοιες γνώσεις. ’σε που ένα παινίδι εξαιτίας της πολυπλοκοτητάς του δεν φτιαχνεται μόνο απο έναν. Αρχική απάντηση από Wizard! Για να πειραματιστείς, προσπάθησε, χωρίς γραφικά να κάνεις ένα απλό παιχνίδι με χαρτιά η ζάρια που να παίζεις με αντίπαλο Μόνος μετα απο ωωωωώρες μελέτης και κώδικα μπροστα σε μια οθόνη το πολυ πολυ να φτιάξεις ένα παιχνίδι τύπου pacman ή με χαρτια
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.