GreekSuPreMaCy Δεκέμβριος 3, 2006 #61 Δεκέμβριος 3, 2006 Πάντως είναι και σε τι υπάλληλο θα πετύχεις ή σε πιο υποκατάστημα θα πας... Στο Ηράκλειο δεν έχω ακούσει το παραμικρό παράπονο και από δική μου εμπειρία ότι αγορές έχω κάνει από το υποκατάστημα εδώ ήταν και εξυπηρετικοί και συνεπείς.. Πάντως κάτι τέτοιες φάσεις μου παίζουνε και εμένα τα νεύρα.... Περίπτωση όχι από eshop αλλά να τραβάς τα μαλλιά σου: Σε ανακαίνιση ίντερνετ καφέ φανταστείτε να σου φέρνουνε Core 2 επεξεργαστές και μητρική που δεν υποστηρίζει Core 2, να το βλέπεις στο site της ASUS ότι δεν υποστηρίζει και να προσπαθούνε να σε πείσουνε για το αντίθετο, να αναγνωρίζει τους Core 2 επεξεργαστές 1,44Ghz αντί για 1,86Ghz λόγω του ότι η μητρική δεν έκανε full support την Core 2 τεχνολογία και να προσπαθούνε να σου πούνε ότι φταίει το BIOS και τα λοιπά και θα το διορθώσουνε και στο τέλος όταν βλέπεις ότι σε ορισμένους το BIOS τελικά τον αναγνώρισε τον επεξεργαστή σαν 1,86GHz Core2 είναι λόγω του ότι τον κάνανε OVERCLOCKING! (Ναι μέχρι εκεί φτάνει η εξυπνάδα του κόσμου.... ) Ευτυχώς που έπεσε τηλεφώνημα στην ASUS στην Ιταλία και οι άνθρωποι το είπανε καθαρά και ξάστερα: ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ CORE 2 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Στο τέλος λέω σε αυτόν που μας πούλησε τα PC: Θα διαλέξεις μια Μοtherboard από την επίσημη λίστα στο site της Asus που να κάνει full support τους core 2 και θα μου πεις ποιά διάλεξες... Μου λέει ένα μοντέλο, το τσεκάρω, το σημειώνω και... προς έκπληξη όλων.... μετά από 2 μέρες μου φέρνει πάλι άλλο μοντέλο μητρικής από αυτήν που μου είχε πει την τελευταία φορα! :rant: Ευτυχώς κοίταξα στο σαιτ και την τσέκαρα και σε λειτουργία και ήταν οκ.... Απλά μέχρι που μπορεί να φτάσει η ασυνέπεια του κόσμου..." Έχει και συνέχεια όμως.... Να σου φέρνουνε ένα μηχάνημα για να "στήσεις" Ghost και εφόσον έχεις φάει την πίκρα να στήσεις το μηχάνημα τέλεια να σου έρχονται τα υπόλοιπα PC και να έχουνε άλλο σκληρό δίσκο και άλλη κάρτα γραφικών με αποτέλεσμα να μην "κάθεται" το Ghost και να πρέπει να το κάνεις 5 φορές σε κάθε PC για να "κάτσει"... Να ζητάνε μετά ενεργοποιήσεις τα Windows σε όλα τα PC και να φτιάξεις αναλύσεις παντού... Και όταν τους μιλάς και τους λές: "Ρε μπαρμπάδες μου κάνατε λάθος την μητρική και αν δεν είχα μιλήσει με Ιταλία θα έπαιρνα σκάρτο πράμα, τώρα μου κάνετε λάθος και σκληρό και κάρτα γραφικών? Γιατί μου φέρατε διαφορετικά πράγματα υπήρχε λόγος?? Και η απάντηση: Εεε τα δεύτερα που σου φέραμε είναι καλύτερα από αυτά που έστησες το Ghost έχεις και παράπονο? !!!!! Όποτε έχουμε και λέμε σε παραγγελία 20000+ Ευρώ έγινε λάθος στις μητρικές, στους σκληρούς δίσκους και στις κάρτες γραφικών, πιστεύω ότι αν ήμασταν και τυφλοί θα φέρνανε ροζ towers με βούλες!!! :rant:
Vagelis2000 Δεκέμβριος 3, 2006 #62 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από aggelopas [Σήμερα, στις 14:09] Τα 650 ευρω τι ειναι? Για να παιζουν πασιεντζες και να κανουν μερικα κλικ για να παει η παραγγελια στο διπλανο γραφειο? Ας πανε να γινουν ψιλικατζηδες. Φίλε μου κάνεις πολύ πολύ μεγάλο λάθος.Να σε αφήσω εκεί να κάνεις την δουλειά του και σε μια ώρα μόνο θα τάχεις παίξει.
magicman Δεκέμβριος 3, 2006 #63 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από GreekSuPreMaCy [Σήμερα, στις 17:41] Πάντως είναι και σε τι υπάλληλο θα πετύχεις ή σε πιο υποκατάστημα θα πας... Στο Ηράκλειο δεν έχω ακούσει το παραμικρό παράπονο και από δική μου εμπειρία ότι αγορές έχω κάνει από το υποκατάστημα εδώ ήταν και εξυπηρετικοί και συνεπείς.. Πάντως κάτι τέτοιες φάσεις μου παίζουνε και εμένα τα νεύρα.... Περίπτωση όχι από eshop αλλά να τραβάς τα μαλλιά σου: Σε ανακαίνιση ίντερνετ καφέ φανταστείτε να σου φέρνουνε Core 2 επεξεργαστές και μητρική που δεν υποστηρίζει Core 2, να το βλέπεις στο site της ASUS ότι δεν υποστηρίζει και να προσπαθούνε να σε πείσουνε για το αντίθετο, να αναγνωρίζει τους Core 2 επεξεργαστές 1,44Ghz αντί για 1,86Ghz λόγω του ότι η μητρική δεν έκανε full support την Core 2 τεχνολογία και να προσπαθούνε να σου πούνε ότι φταίει το BIOS και τα λοιπά και θα το διορθώσουνε και στο τέλος όταν βλέπεις ότι σε ορισμένους το BIOS τελικά τον αναγνώρισε τον επεξεργαστή σαν 1,86GHz Core2 είναι λόγω του ότι τον κάνανε OVERCLOCKING! (Ναι μέχρι εκεί φτάνει η εξυπνάδα του κόσμου.... ) Ευτυχώς που έπεσε τηλεφώνημα στην ASUS στην Ιταλία και οι άνθρωποι το είπανε καθαρά και ξάστερα: ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ CORE 2 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Στο τέλος λέω σε αυτόν που μας πούλησε τα PC: Θα διαλέξεις μια Μοtherboard από την επίσημη λίστα στο site της Asus που να κάνει full support τους core 2 και θα μου πεις ποιά διάλεξες... Μου λέει ένα μοντέλο, το τσεκάρω, το σημειώνω και... προς έκπληξη όλων.... μετά από 2 μέρες μου φέρνει πάλι άλλο μοντέλο μητρικής από αυτήν που μου είχε πει την τελευταία φορα! :rant: Ευτυχώς κοίταξα στο σαιτ και την τσέκαρα και σε λειτουργία και ήταν οκ.... Απλά μέχρι που μπορεί να φτάσει η ασυνέπεια του κόσμου..." Έχει και συνέχεια όμως.... Να σου φέρνουνε ένα μηχάνημα για να "στήσεις" Ghost και εφόσον έχεις φάει την πίκρα να στήσεις το μηχάνημα τέλεια να σου έρχονται τα υπόλοιπα PC και να έχουνε άλλο σκληρό δίσκο και άλλη κάρτα γραφικών με αποτέλεσμα να μην "κάθεται" το Ghost και να πρέπει να το κάνεις 5 φορές σε κάθε PC για να "κάτσει"... Να ζητάνε μετά ενεργοποιήσεις τα Windows σε όλα τα PC και να φτιάξεις αναλύσεις παντού... Και όταν τους μιλάς και τους λές: "Ρε μπαρμπάδες μου κάνατε λάθος την μητρική και αν δεν είχα μιλήσει με Ιταλία θα έπαιρνα σκάρτο πράμα, τώρα μου κάνετε λάθος και σκληρό και κάρτα γραφικών? Γιατί μου φέρατε διαφορετικά πράγματα υπήρχε λόγος?? Και η απάντηση: Εεε τα δεύτερα που σου φέραμε είναι καλύτερα από αυτά που έστησες το Ghost έχεις και παράπονο? !!!!! Όποτε έχουμε και λέμε σε παραγγελία 20000+ Ευρώ έγινε λάθος στις μητρικές, στους σκληρούς δίσκους και στις κάρτες γραφικών, πιστεύω ότι αν ήμασταν και τυφλοί θα φέρνανε ροζ towers με βούλες!!! :rant: Καλα και εσυ τετοια αγορα απο e-shop την εκανες... ευχομαι να μην χρειαστεις ποτε support.
Σκίουρος Δεκέμβριος 3, 2006 #64 Δεκέμβριος 3, 2006 Φιλε, πολυ σωστο αυτο που εγραψες αλλα μου εφυγε ι πiστη μεχρι να καταλαβω τι ακριβος ειθελες να πεις, λογου το οτι δεν εβαλες κοματα
aggelopas Δεκέμβριος 3, 2006 #65 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από Vagelis2000 [Σήμερα, στις 18:47] Φίλε μου κάνεις πολύ πολύ μεγάλο λάθος.Να σε αφήσω εκεί να κάνεις την δουλειά του και σε μια ώρα μόνο θα τάχεις παίξει. Οτι και να ειναι, λεφτα παιρνει και πρεπει να κανει αυτο για το οποιο πληρωνεται και οχι αυτο για το οποιο νομιζει/υποθετει οτι αξιζουν τα χρηματα που παιρνει.Αλλιως ειπαμε...τσομπανης πριν κοπουν οι επιδοτησεις.
Nos-Dio Δεκέμβριος 3, 2006 #66 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από Vagelis2000 Φίλε μου κάνεις πολύ πολύ μεγάλο λάθος.Να σε αφήσω εκεί να κάνεις την δουλειά του και σε μια ώρα μόνο θα τάχεις παίξει. ε οχι και ετσι...τι να πει και ο βοθρατζης..
Shaman Δεκέμβριος 3, 2006 #67 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από Vagelis2000 Φίλε μου κάνεις πολύ πολύ μεγάλο λάθος.Να σε αφήσω εκεί να κάνεις την δουλειά του και σε μια ώρα μόνο θα τάχεις παίξει. Αν δεν μπορείς να κάνεις μια δουλειά σωστά, αλλάζεις ή σε "αλλάζουνε" δουλειά. Δεν προσαρμόζεις τη δουλειά στα μέτρα σου. Ο υπάλληλος οφείλει να είναι ευγενικός και εξυπηρετικός προς τους πελάτες ότι "κουφό" και να ζητάνε/ρωτάνε. Είναι υποχρέωση του, μέρος της δουλειάς του, πως το λένε; Δεν είναι bonus προς του πελάτες που μας αρέσει η μούρη τους ή είναι τυχεροί που: ο προηγούμενος πελάτης δεν ήταν "δύσκολος", προλάβαμε να πιούμε καφέ το πρωί, τα βρήκαμε με τη γυναίκα το προηγούμενο βράδυ, δεν είχαμε χρόνο να σκεφτούμε σε πόσο καλύτερη δουλειά μας αξίζει να είμαστε αλλά δεν είμαστε επειδή είναι ποτ@ν@ η κοινωνία και πάει λέγοντας...
GreekSuPreMaCy Δεκέμβριος 3, 2006 #68 Δεκέμβριος 3, 2006 MaGiCMaN δεν την έκανα εγώ την αγορά, την έκανε ο ιδιοκτήτης του νετκαφέ και δεν ήταν απο eshop απλά το ανάφερα για να δείξω ότι ορισμένα μαγαζιά δεν έχουνε καλή εξυπηρέτηση ούτε αν τους δώσεις ένα καρο λεφτά και θεωρήσε "μεγάλο πελάτης" σε αυτούς...
tomhel Δεκέμβριος 4, 2006 #69 Δεκέμβριος 4, 2006 Εαν δεν ηταν ο υπαλληλος του e-shop point στην κορινθο , ουτε και εμενα θα με ξαναεβλεπαν ποτε τους.....Of-topic....Wilzard και Κnight 77...Oποτε ειστε για τσαρκα στην επιδαυρο , στειλτε μηνυμα να ετοιμασω καφε...το σπιτι μου ειναι διπλα στον δρομο......
tomhel Δεκέμβριος 4, 2006 #70 Δεκέμβριος 4, 2006 Εαν δεν ηταν ο υπαλληλος του e-shop point στην κορινθο , ουτε και εμενα θα με ξαναεβλεπαν ποτε τους.....Of-topic....Wilzard και Κnight 77...Oποτε ειστε για τσαρκα στην επιδαυρο , στειλτε μηνυμα να ετοιμασω καφε...το σπιτι μου ειναι διπλα στον δρομο......
BILL5 Δεκέμβριος 4, 2006 #71 Δεκέμβριος 4, 2006 ακουω πολα παραπονα για το e-shop και ειναι λογικο επιδη εχει μπει σε μεγαλο ομιλο ετεριων.και την εχουν δει πολυ αρχοντες. παντως εγω που εχω αγορασει και το muse απο εκει και την οθονη την lg L1752TQ δεν ειχα κανενα προβλημα, το σαββατο την εχα παραγγειλει την δευτερα κατα της 12:30 την ειχα παραλαβει σπιτι. ολα αυτα πριν 2 μηνεςτωρα θα δουμε και με την παραγγελια του φιλου. τι θα γινει? σκεφτομαι να του πω να μην το παρει e-shop να παμε κατεφθειαν στο πλαισιο που ειναι λιγο καλητερα τα πραγματα.
Shaman Δεκέμβριος 4, 2006 #72 Δεκέμβριος 4, 2006 Αρχική απάντηση από BILL5 ακουω πολα παραπονα για το e-shop και ειναι λογικο επιδη εχει μπει σε μεγαλο ομιλο ετεριων.και την εχουν δει πολυ αρχοντες. παντως εγω που εχω αγορασει και το muse απο εκει και την οθονη την lg L1752TQ δεν ειχα κανενα προβλημα, το σαββατο την εχα παραγγειλει την δευτερα κατα της 12:30 την ειχα παραλαβει σπιτι. Μα όταν αυτό που παραγγέλνεις υπάρχει όντως σε στοκ και δεν είσαι άτυχος να σου κάτσει προβληματικό κομμάτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Δεν είπε κανείς ότι πουλάνε σκάρτα προϊόντα ή ότι παραγγέλνεις και δε στα στέλνουν, αυτό έλειπε. Η κουβέντα γίνεται περισσότερο για την υποστήριξη που παρέχουν μετά την πώληση - ή μάλλον "υποστήριξη" με αυτά που ακούμε. Δεν είναι δυνατόν να πατάς το "Ολοκλήρωση Παραγγελίας" και να κάνεις το σταυρό σου μην κάτσει στραβή και τρέχεις. Καλύτερα να δώσω ένα 10% παραπάνω στην τιμή ή να περιμένω μια βδομάδα παραπάνω και να πάρω ότι χρειάζομαι απο μαγαζί που εμπιστεύομαι και ξέρω πως σε περίπτωση προβλήματος θα έχω το after sales support που δικαιούμαι - and then some σε κάποιες περιπτώσεις - χωρίς να χρειάζεται να βγω από τα ρούχα μου.
Νικος Δεκέμβριος 4, 2006 #73 Δεκέμβριος 4, 2006 Πάντως όσο αφορά και το Πλαίσιο και απο αυτούς δεν μπορώ να πώ οτι είμαι ευχαριστημένος. Ειδικά στο ηράκλειο της κρήτης το πλαίσιο είναι σε άθλια κατάσταση. Πρώτον οι περισσότεροι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν απο Η/Υ και μου έχει τύχει πολλές φορές να προσπαθώ να αποδείξω οτι δεν είμαι Πολική Αρκουδα!!. :giveup:Πριν μία βδομάδα χρειάστηκα να αγοράσω ένα προιόν για να φτιάξω ένα ασύρματο δίκτυο και λόγω της μή εξιδείκευσης που υπάρχει στο πλαίσιο αναγκάστηκα να ταλαιπωρηθώ για 4 μέρες μέχρι να καταλάβω οτι το προιόν που μου δώσανε δεν έκανε τις λειτουργίες που είχα ζητήσει!! και το καλύτερο? Όταν πήγα απο το μαγαζί να το επιστρέψω προσπαθούσαν να μου πούν τι κάνει κλπ. Το θέμα είναι οτι λεφτά δεν πήρα πίσω και ας είχε περάσει μόνο μία μέρα, και αναγκάστηκα να πληρώσω ξανά σε άλλο μαγαζί για να αγοράσω αυτό που χρειαζόμουν και στο πλαίσιο μου έμεινε ένα υπόλοιπο 80 ευρώ!!. Νομίζω οτι το E-shop όντως την έχει δεί κάπως αλλα και δεν είναι σωστοί στην After-sale πωλητική τους αλλα και απο το Πλαίσιο ποτέ δεν ήμουν ευχαριστημένος!!! Προτειμώ πάντως σε ορισμένες περιπτώσεις να δώσω καποια χρήματα παραπάνω και να είμαι σίγουρος οτι κάνω την δουλειά μου.Πάντως στο εμπόριο συναντάς πολλά!! Το θέμα για να σε κερδίσει ένα μαγαζί είναι αρχικά η τιμή του προιόντος ,έπειτα η τεχνογνωσία του πάνω σε αυτό που πουλάει και η υποστήριξη του, και τέλος η εξυπηρέτηση σε περίπτωση προβλήματος!Όσο για την εξυπηρέτηση απο θέμα υπαλλήλων αυτό είναι κάτι που πρέπει να υπάρχει χωρίς όρους αν και πολλές φορές αναγκάζεσαι να συνεργαστείς με άτομα τα οποία δεν "κάνουν" για πωλητές!!Αυτά είχα να πώ και ξεθύμανα τώρα :whistling
knight_77 Δεκέμβριος 4, 2006 Author #74 Δεκέμβριος 4, 2006 Αρχική απάντηση από Vagelis2000 Ρε παιδιά να σας ρωτήσω κάτι ειλικρινά, αν αγοράζατε έναν επεξεργαστή απο το eshop και κάνατε μια μαλ...κία και τον καίγατε όταν τον τοποθετούσατε, πείτε μου, δεν θα το παίζατε πονηροί και θα ζητούσατε αντικατάσταση ότι δήθεν ήταν σκάρτος κλπ ? ΝΑΙ ή ΟΧΙ? να σας πω εγώ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ. Μου έτυχε και μου τον αλλάξανε. Λοιπόν όπως μας συμφέρει τα λέμε. Αν τους κοροιδέψουμε εμείς είναι ΚΑΛΑ? Στο κάτω κάτω ο τελευταίος που φταίει είναι ο υπαλληλάκος των 650 ευρώ που τον πρίζουν εκατοντάδες όλη μέρα. Αντε και νευρίσα τώρα. Και τι με νοιαζει εμενα ποσα παιρνει ο καθε υπαλληλος? Εγω θελω ,απο τη στιγμη που πληρωνω,να γινονται τα πραγματα οπως πρεπει... Οταν μιλουσα με τον ευφτραφουλη κυριο και ηταν διπλα ο αλλος και τους ελεγα περι νομοθεσιων και δικαιωματων του καταναλωτη αυτοι διαφωνουσαν μεταξυ τους για το τι ισχυει και τι οχι.Ουτε οι ιδιοι δεν ηξεραν τις υποχρεωσεις τους.... Τι να συζηταμε τωρα....Οταν αποφασιζεις να κανεις μια δουλεια,εισαι υποχρεωμενος να ξερεις τα τι και πως διαφορετικα αστην και πηγαινε για ψαρεμα.... Εγω μιλησα με 5 διαφορετικα ατομα του εν λογω μαγαζιου και ο καθενας ελεγε τα δικα του.....
Νικος Δεκέμβριος 4, 2006 #75 Δεκέμβριος 4, 2006 Έχεις δίκαιο Knight_77. Πρέπει ο υπάλληλος να είναι πάντα ευχάριστος και προσιτός στον πελάτη. Δεν βγήκε αδικα η φράση "Ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο!". Αν δεν μπορεί να το κάνει αυτό τότε να πάει να δουλέψει στην αποθήκη του μαγαζιού που θα συναναστρέφεται μόνο με κούτες !Όσο για τις υποχρεώσεις που έχει ένας έμπορος έχεις δίκαιο οτι πρέπει να τις γνωρίζει, αν και αυτό είναι λιγάκι δύσκολο.Γιατι υπάρχουν τόσες υποχρεώσεις που όλο πρέπει να μαθαίνεις!! Η λύση σε αυτό είναι ο εμπορος να είναι διαλλακτικός και συζητήσιμος. Απο κεί και πέρα ότι πρόβλημα και αν εμφανιστεί νομίζω οτι μπορεί να λυθεί με κοινή προσπάθεια (Πελατη-Εμπορου).
jpavly Δεκέμβριος 4, 2006 #76 Δεκέμβριος 4, 2006 Αυτό το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" έχει υπερκτιμηθεί μου φαίνεται...Μου έρχεται ειδικά στο μυαλό περίπτωση πελάτη, ας μην τον χαρακτηρίσω καλύτερα, ο οποίος παρουσία και άλλων πελατών μέσα στο μαγαζί μπήκε μέσα φουριόζος φωνάζοντας ότι το ολοκαίνουριο DVD Rom drive του δεν λειτουργούσε σωστά. Μεταξύ των άλλων "απαλών" χαρακτηρισμών, "σκάρτα πράγματα πουλάτε εδώ μέσα" και "λειτουργεί τίποτα σωστά απ'ότι πουλάτε?"Ευγενικότατος εγώ και ζητώντας συγνώμη για την όποια ταλαιπωρία, ζήτησα να μου δώσει το drive για να το ελεγξω. Επίσης, ζήτησα και το δισκάκι με το οποίο είχε το πρόβλημα. Ελέγχοντας λοιπόν μπροστά στα μάτια του συκευή και δίσκο, απέδειξα στα έκπληκτα μάτια του ότι έφτιαγε το δισκάκι και όχι το drive.Φεύγοντας, είπε "εντάξει, γειά σας".Και ερωτώ τώρα, μπορούσα εγώ να τον κυνηγήσω για την δυσφήμιση που μου έκανε, εφ'όσον ειδικά υπήρχαν κι άλλοι πελάτες μέσα? Ευτυχώς για μένα οι πελάτες ήταν γνωστοί μου και κατάλαβαν μετά το συμβάν τι έπαιξε ακριβώς.Για αυτό παρακαλώ να τα βλέπουμε όλα και από τις 2 πλευρές και όχι να κρυβόμαστε πίσω από τη χούντα του "δίκαιο του πελάτη".
o polonos Δεκέμβριος 4, 2006 #77 Δεκέμβριος 4, 2006 Βρε Γιαννη αυτοι ειναι για μας και οχι εμεις για αυτους ;)
Shaman Δεκέμβριος 4, 2006 #78 Δεκέμβριος 4, 2006 Αρχική απάντηση από jpavlyΚαι ερωτώ τώρα, μπορούσα εγώ να τον κυνηγήσω για την δυσφήμιση που μου έκανε, εφ'όσον ειδικά υπήρχαν κι άλλοι πελάτες μέσα? Ευτυχώς για μένα οι πελάτες ήταν γνωστοί μου και κατάλαβαν μετά το συμβάν τι έπαιξε ακριβώς. Ίσως να μπορούσες και να τον κυνηγήσεις για δυσφήμιση. Σίγουρα πάντως, η δυσφήμιση θα ήταν μεγαλύτερη αν αντιδρούσες κι εσύ σαν κάφρος, όπως ο εν λόγω κύριος, μπροστά στους υπόλοιπους "νορμάλ" πελάτες. Αν έχουν μπει 1-2 τέτοιοι κάφροι στο μαγαζί σου τη συγκεκριμένη μέρα/εβδομάδα/whatever δεν με απασχολεί καθόλου. Δικαιούμαι και απαιτώ σωστή συμπεριφορά και εξυπηρέτηση.
downfoot Δεκέμβριος 4, 2006 #79 Δεκέμβριος 4, 2006 btw, το emermax σπέρνει knight_77!!! Στην αρχή λέω πάει δε δουλεύει... :cry: Εγώ φταίω που είναι πραγματικά αθόρυβο; :worship: Τώρα είδα την ιστορία σου... Απλά να τους στρώσουμε πάλι, με το να προτιμάμε αυτούς που μας σέβονται περισσότερο...:rant:
jpavly Δεκέμβριος 4, 2006 #80 Δεκέμβριος 4, 2006 Όχι σίγουρα δεν αφορά εσένα σαν πελάτη αν έχω τα νεύρα μου, αν δεν μου έκατσε εχθές η γκόμενα, αν έμεινα το πρωί από λάστιχο. Φροντίζω να έχουν όλοι την ίδια αντιμετώπιση ότι κι αν γίνει. Στις ώρες εργασίας είμαι το "πρόσωπο" του καταστήματος και όχι ο Γιάννης. Και σαν καταναλωτής, συμφωνώ ότι ο πελάτης έχει δίκαιο, αλλά δεν είναι νόμος. Και αν είναι νόμος, οι νόμοι απευθύνονται σε ανθρώπους και όχι σε ζώα. @Θωμάς: Δες κατάλαβα τι εννοείς "αυτοί" και "εμείς". Ξεκαθαρίζω ότι υποστηρίζω την πλευρά του καταναλωτή, αλλά όπως πάντα δεν μου αρέσει να τα ισοπεδώνουμε όλα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.