knight_77 Δεκέμβριος 3, 2006 Author #41 Δεκέμβριος 3, 2006 Kαλημερα σας ... Νεοτερη ενημερωση απο το μετωπο!!! Λοιπον Σαββατο στις 09.30 παιρνω τηλ. στη Στουρναρη απο οπου ειχα αγορασει το τροφοδοτικο και ζηταω τον υπευθυνο του καταστηματος. (Τον ειχα ζητησει και την Παρασκευη αλλα ''ελλειπε'').Τουλαχιστον για να ξερουν τι τους περιμενει και να ξερω και εγω οτι υπαρχει καποιος υπευθυνος που θα μπορεσω να μιλησω και δεν θα εχει παει για σκι στα Καλαβρυτα! Μου τον δινουν και λεει οτι το κεντρικο service του E-Shop ειναι πλεον στο Μενιδι και το καλυτερο που μπορει να κανει ειναι να το στειλει σημερα (χθες δηλ.) με φορτηγο.Το ποτε θα το ειχα στα χερια μου αγνωστο...Του ξαναεξηγω τη κατασταση και τα λεγομενα του απαραδεκτου υπαλληλου του τη προηγουμενη μερα και αφου καταπιε τα λογια του,μου λεει ακουσον ακουσον οτι το e-shop στη Στουρναρη ειναι υποκαταστημα και δεν μπορει να γινουν αντικαταστασεις...(Για επιστροφη χρηματων ουτε κουβεντα). Αυτο που μπορουσα να κανω ειναι να πεταχτω ως το Χαλανδρι οπου ειναι το κεντρικο και να μου τσεκαρουν εκει.Τα χωνω περι υπαλληλου και συμπεριφορας (Ναι εχετε δικιο συγγνωμη....τα κλασσικα αυτος). Τι να κανω και εγω απο το να καθομαι να περιμενω ποτε θα ελεησει ο τεχνικος στο Μενιδι να τσεκαρει το τροφοδοτικο,καβαλαω το μηχανακι για Χαλανδρι. Φτανω εκει και στην υποδοχη συνομιλω με ενα παλικαρι,ευγενικοτατο που αρχισε ομως να μου λεει τις ιδιες πα@#$ριες.Οτι το τροφοδοτικο πρεπει να ελεγθει στο Μενιδι κλπ. Του λεω οτι ο υπευθυνος στη Στουρναρη με εστειλε εδω για να ελεγθει και αν ειναι ελλατωματικο να αντικατασταθει. Η απαντηση του υπαλληλου: ''Δεν ειναι ο τεχνικος εδω σημερα''... Ωραια του λεω ο υπευθυνος του καταστηματος που ειναι? Απαντηση: ''Απουσιαζει...'' Eκει δεν αντεξα και εγινε το ελα να δεις.Το παλικαρι ειχε σκιψει το κεφαλι κατω και το επαιζε παπια.Απο τις φωνες και τις απειλες περι μηνυσεων και καταγγελιων οι μισοι πελατες που ηταν μεσα καναν μεταβολη και εφυγαν!!! Σηκωνεται και αυτος και πηγαινει πισω στη γωνια για να μιλησει με καποιον αλλο στα μουλοχτα... Με τα πολλα, γυρναει και μου λεει ο ανθρωπος (Kαι αφου του ειχα πει περι ΙΝΚΑ κλπ): ''Κοιταξτε τελικα υπαρχει τεχνικος (ουτε ο Χουντινι να ηταν) και θα το τσεκαρει. Παρτε μας σε ενα δυοωρο να σας πουμε τι εγινε''. Οκ λεω και εγω πανε να με εξυπηρετησουν οι ανθρωποι, αφου πηγα να τα κανω λαμπογιαλο,αφηνω το τροφοδοτικο και παω για καφε μηπως και ηρεμησω... Μετα απο κανα δυωρο και αφου ειμουν ετοιμος να τους παρω εγω με προλαβαινει ο υπαλληλος και μου λεει οτι οντως το τροφοδοτικο ηταν ελλατωματικο και οτι θα μου δωσουν καινουργιο.Τον ρωταω αν ειναι δυνατον να τσεκαρισθει οτι και το καινουργιο τροφοδοτικο δουλευει κανονικα,μηπως και ειναι ελλατωματικη η παρτιδα,διοτι με τιποτα δεν θα μπορουσα να περασω τα ιδια.Γινεται μου λεει αλλα πρεπει να ανοιχθει με τον πελατη (εμενα) παρον και οτι ο τεχνικος θα ηταν στο μαγαζι ως τις 14.00. Ωραια λεω και εγω και 13.40 ειμαι εκει.Ο υπαλληλος που ειχα μιλησει ελειπε κια καθομαι και μιλαω με τον διπλα ο οποιος ηξερε τη φαση αλλα το επαιζε Αλεκος. Τεχνικος δεν υπαρχει και το καινουργιο τροφοδοτικο δεν μπορει να τσεκαρισθει. Μαλισταααα....Αντε παλι φωνες και κακο.... Ενας υπευθυνος εδω μεσα του κανω δεν υπαρχει???Ρεμπετ ασκερι εισαστε? Με τα πολλα, και την ωρα που μου ελεγε για αλλη μια φορα οτι ο υπευθυνος λειπει, ηρθε ενα ευτραφες παλικαρι και μου παρουσιαζεται ως υπευθυνος!!!! Τελικα μου λενε ειναι ο υπευθυνος που αντικαταστα τον αλλο υπευθυνο.... Απιστευτα πραγματα και καταστασεις..... Του εξηγω για χιλιοστη φορα τη κατασταση,του αναφερω περι ευρωπαικης οδηγιας οτι απο τη στιγμη που ειναι ηλεκτρονικο καταστημα ο καταναλωτης εχει το δικαιωμα επιστροφης του προιοντος ακομα και αν δεν ειναι ελατωματικο και επιστροφης των χρηματων του. Ναι λεει ισχυει αλλα δεν ειναι υποχρεωτικη.... Με αυτα και αλλα ,ακρη καταλαβα οτι δεν θα εβγαζα,την ωρα μου εχανα εκει ,πηρα το καινουριο τροφοδοτικο και εφυγα... Τωρα τι να πω...Για το Σαββατο που εχασα,τη ψυχικη οδυνη,το τρεξιμο απο τον Πιλατο στον Καιαφα και τουμπαλιν....Να ναι καλα, να πανε μπροστα,αν και με τετοιeς πρακτικες χλωμο το κοβω,αλλα απο εμενα δεν ξαναβλεπουν δεκαρα τσακιστη Η καταγγελια θα γινει αυριο το πρωι κιολας μονο και μονο για αυτο το Γολγοθα που τραβηξα ... P.S. Tωρα εχω προβλημα board (ευτυχως οχι απο το Ξεσκι Shop) και εχω κατεβει γραφειο για να σας πω τι εγινε καθως εχω και δευτερο RMA αυριο της μητρικης...:cry: Παω να παιξω Λοττο σημερα
Efialtis Δεκέμβριος 3, 2006 #42 Δεκέμβριος 3, 2006 Με αυτά που ακούω δεν βλέπω να αγοράζω ποτέ από το eshop. Knight σου εύχομαι το καινούργιο να μην σου παρουσιάσει τίποτα ωστε να μην ξαναπάθουν τα νεύρα σου... :daisy:Τώρα και το board πρόβλημα; Πολύ γκαντεμιά ρε παλικάρι μου, δεν κάνεις ένα αγιασμό !!!!
Occultist Δεκέμβριος 3, 2006 #43 Δεκέμβριος 3, 2006 Μωρέ κάτσε να τους στέλνουμε όλους πλαίσιο να πούμε...εγώ όντως τους έχω πάει hardware που δεν μου έκανε, μέσα σε δύο μέρες και μου έδωσαν επί τόπου ίσης αξίας πιστωτικό....μια άλλη φορά που τους πήγα μια κάρτα ήχου για rma, το θέμα λύθηκε μέσα σε μια μέρα...κλπ. Στο eshop, εξυπηρέτηση μηδέν..υποστήριξη αρνητική...και σου πουλάνε και εξυπνάδες οι υπάλληλοι...ρε ουστ
knight_77 Δεκέμβριος 3, 2006 Author #44 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από Occultist Μωρέ κάτσε να τους στέλνουμε όλους πλαίσιο να πούμε...εγώ όντως τους έχω πάει hardware που δεν μου έκανε, μέσα σε δύο μέρες και μου έδωσαν επί τόπου ίσης αξίας πιστωτικό....μια άλλη φορά που τους πήγα μια κάρτα ήχου για rma, το θέμα λύθηκε μέσα σε μια μέρα...κλπ. Στο eshop, εξυπηρέτηση μηδέν..υποστήριξη αρνητική...και σου πουλάνε και εξυπνάδες οι υπάλληλοι...ρε ουστ H μητρικη ειναι απο το Πλαισιο αγορασμενη.Λογικα εκει δεν θα εχουμε προβλημα....Το ελπιζω τουλαχιστον γιατι δεν αντεχω αλλο πλεον να αποδειξω οτι η γη ειναι στρογγυλη και οχι επιπεδη...
Occultist Δεκέμβριος 3, 2006 #45 Δεκέμβριος 3, 2006 Μπα, στο Πλαίσιο δε θα έχεις πρόβλημα. Απλά πες του με κυριλέ τρόπο και αποφασιστικά, ποιο είναι το πρόβλημα.
knight_77 Δεκέμβριος 3, 2006 Author #46 Δεκέμβριος 3, 2006 Εδω ειναι πως αντιμετωπιζεται το ζητημα μου σε ενα αλλο forum... Link Tα συμπερασματα δικα σας....
Panansas Δεκέμβριος 3, 2006 #47 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από Occultist [Σήμερα, στις 12:08] Μπα, στο Πλαίσιο δε θα έχεις πρόβλημα. Απλά πες του με κυριλέ τρόπο και αποφασιστικά, ποιο είναι το πρόβλημα. +1 Ετσι πιστευω και εγω δεν θα εχεις προβλημα. Ηρεμα και κυριλε και ολα θα πανε καλα πρεπει να πεσεις σε πολυ μ@λ@κ@ για να σε αναγκασει να του ψιθυρισεις στο αυτι ποσο πολυ σου αρεση η αδερφη του και θα τους περιμενης εξω να τους ξ&σ@#σ*ς και τους δυο:devil:
Wizard! Δεκέμβριος 3, 2006 #48 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από knight_77Τωρα τι να πω...Για το Σαββατο που εχασα,τη ψυχικη οδυνη,το τρεξιμο απο τον Πιλατο στον Καιαφα και τουμπαλιν.... Ψυχική οδύνη είναι όταν πεθαίνει κάποιος :P Ηθικές βλάβες σου έκαναν εσένα Αρχική απάντηση από knight_77να αποδειξω οτι η γη ειναι στρογγυλη και οχι επιπεδη... ΣΤΟΡΓΓΥΛΗ ΕΙΝΑΙ??!?!?!?!? :-O
winters Δεκέμβριος 3, 2006 #49 Δεκέμβριος 3, 2006 Ελα ρε wizard! το παιδι εχει το πονο του και συ κανεις πλακα δεν ειναι ωραιο (Αληθεια η γη ειναι στρογγυλη?) :hmm:
NoDsl Δεκέμβριος 3, 2006 #50 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 13:00] ΣΤΟΡΓΓΥΛΗ ΕΙΝΑΙ??!?!?!?!? :-O Όχι, στρο γγυλή έιναι Καλό κουράγιο με τα RMA Αρχική απάντηση από schumifer [Σήμερα, στις 13:36] Το ευτραφές παλικάρι ήταν αυτός από τη διαφήμιση? 11880? Η αποκορύφωση της αγένειας Ο νόντας? (Ο νοντας πήδηξε! )
schumifer Δεκέμβριος 3, 2006 #51 Δεκέμβριος 3, 2006 Το ευτραφές παλικάρι ήταν αυτός από τη διαφήμιση? 11880?Η αποκορύφωση της αγένειας
knight_77 Δεκέμβριος 3, 2006 Author #52 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από schumifer Το ευτραφές παλικάρι ήταν αυτός από τη διαφήμιση? 11880? Η αποκορύφωση της αγένειας Για αυτο κατι μου θυμιζε????
Snips Δεκέμβριος 3, 2006 #53 Δεκέμβριος 3, 2006 Και γιατί πήγες μέχρι Χαλάνδρι; Παλι λάθος. Εϊδες ότι έχασες τον καιρό σου τζάμπα...Την καταγγελία έπρεπε να την είχες έτοιμη από την Στουρνάρη. Βάρα βρε.
Maximus Δεκέμβριος 3, 2006 #54 Δεκέμβριος 3, 2006 Με όλα αυτά που μου λέτε, το βλέπω να μην ξαναπαίρνω τπτ από εκεί. Και είχα ένα ψιλοπρόβλημα με το G5, σκεφτόμουν να το στείλω πίσω για check...
Indiana Δεκέμβριος 3, 2006 #55 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από knight_77 Για αυτο κατι μου θυμιζε???? για τα μπουζούκια είναι ο τύπος...δεν είναι πάντως υπεύθυνος.....
Vagelis2000 Δεκέμβριος 3, 2006 #56 Δεκέμβριος 3, 2006 Ρε παιδιά να σας ρωτήσω κάτι ειλικρινά, αν αγοράζατε έναν επεξεργαστή απο το eshop και κάνατε μια μαλ...κία και τον καίγατε όταν τον τοποθετούσατε, πείτε μου, δεν θα το παίζατε πονηροί και θα ζητούσατε αντικατάσταση ότι δήθεν ήταν σκάρτος κλπ ? ΝΑΙ ή ΟΧΙ? να σας πω εγώ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ. Μου έτυχε και μου τον αλλάξανε.Λοιπόν όπως μας συμφέρει τα λέμε. Αν τους κοροιδέψουμε εμείς είναι ΚΑΛΑ?Στο κάτω κάτω ο τελευταίος που φταίει είναι ο υπαλληλάκος των 650 ευρώ που τον πρίζουν εκατοντάδες όλη μέρα. Αντε και νευρίσα τώρα.
ergotelis Δεκέμβριος 3, 2006 #57 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από Vagelis2000 Ρε παιδιά να σας ρωτήσω κάτι ειλικρινά, αν αγοράζατε έναν επεξεργαστή απο το eshop και κάνατε μια μαλ...κία και τον καίγατε όταν τον τοποθετούσατε, πείτε μου, δεν θα το παίζατε πονηροί και θα ζητούσατε αντικατάσταση ότι δήθεν ήταν σκάρτος κλπ ? ΝΑΙ ή ΟΧΙ? να σας πω εγώ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ. Μου έτυχε και μου τον αλλάξανε.Λοιπόν όπως μας συμφέρει τα λέμε. Αν τους κοροιδέψουμε εμείς είναι ΚΑΛΑ?Στο κάτω κάτω ο τελευταίος που φταίει είναι ο υπαλληλάκος των 650 ευρώ που τον πρίζουν εκατοντάδες όλη μέρα. Αντε και νευρίσα τώρα. Oκ, δεν έχεις άδικο εν μέρει, υπάρχουνε και οι περιπτώσεις αυτές που λες, που το κάνουνε εξεπίτηδες.Όμως όσοι το κάνουνε εξεπίτηδες δεν αγοράζουνε από το eshop γιατί το ξέρανε εκ των προτέρων ότι θα καθυστερήσουν και ότι θα πάει πολύ άσχημα το rma, οπότε αγοράζουνε από αλλού. Όσοι έχουνε πάρει από το Eshop όμως και δεν έχουνε σκοπό κάτι τέτοιο, γιατί έχουνε μια επιχείρηση,γιατί να κάνουνε προσευχές να μη τους χαλάσει?Γιατί να κρεμάει έτσι άσχημα αυτούς που δε φταίνε?Και να το άλλο που λες, δε φταίνε όλοι οι υπαλληλάκοι, αλλά ναι , φταίει ο υπαλληλάκος που με κοροϊδεύει και λέει άλλα αντί άλλων.Όταν μου λένε ότι θα κάνει 1 εβδομάδα θέλω να είναι μια εβδομάδα και όχι 1μήνας.Ας μου το λέγανε εξ'αρχής ότι θα κάνουνε ένα μήνα. Και οι καθυστερήσεις δεν οφείλονται στην αντιπροσωπία αλλά στους ίδιους, που σου λένε ότι θα το στείλουμε αύριο και πάει μετά από 2-3 εβδομάδες στο σέρβις.Μέσω Αμέρικα πάει?Και γιατί νευριάζεις, εκεί δουλεύεις και παίρνεις τόσα?Προφανώς τα παράπονα που γίνονται είναι από συγκεκριμένα άτομα που δε φταίνε σε κάτι προς συγκεκριμένα άτομα που φταίνε σε αρκετά.
aggelopas Δεκέμβριος 3, 2006 #58 Δεκέμβριος 3, 2006 Τα 650 ευρω τι ειναι? Για να παιζουν πασιεντζες και να κανουν μερικα κλικ για να παει η παραγγελια στο διπλανο γραφειο? Ας πανε να γινουν ψιλικατζηδες.
iceblade Δεκέμβριος 3, 2006 #59 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από Vagelis2000 [Σήμερα, στις 13:51] Ρε παιδιά να σας ρωτήσω κάτι ειλικρινά, αν αγοράζατε έναν επεξεργαστή απο το eshop και κάνατε μια μαλ...κία και τον καίγατε όταν τον τοποθετούσατε, πείτε μου, δεν θα το παίζατε πονηροί και θα ζητούσατε αντικατάσταση ότι δήθεν ήταν σκάρτος κλπ ? ΝΑΙ ή ΟΧΙ? να σας πω εγώ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ. Μου έτυχε και μου τον αλλάξανε.Λοιπόν όπως μας συμφέρει τα λέμε. Αν τους κοροιδέψουμε εμείς είναι ΚΑΛΑ?Στο κάτω κάτω ο τελευταίος που φταίει είναι ο υπαλληλάκος των 650 ευρώ που τον πρίζουν εκατοντάδες όλη μέρα. Αντε και νευρίσα τώρα. Αυτό που λες είναι σωστό, σε καμία περίπτωση όμως δεν αναιρεί ότι το e-shop είναι μαγαζί της πλάκας
spc Δεκέμβριος 3, 2006 #60 Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από knight_77Edit Ο spc που εξαφανιστηκε σημερα??? Παλι καλα που μπορω να γραφω χωρις να με απασχολουν τα ορθογραφικα λαθη.... Έλειπα αγαπητέ. Χθες γύρισα και είδα ότι δεν άφησες forum για forum που να μην άνοιξες θέμα (μόνο στο cosmopolitan.gr δεν πρόλαβα να κοιτάξω ακόμα). Τα ορθογραφικά λάθη σε μάραναν, τρομάρα σου. Για την ιστορία σου δεν νομίζω ότι θες να απαντήσω κάτι, ε; Εκτός αν γουστάρεις S/M
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.