mariosalice Νοέμβριος 28, 2006 #21 Νοέμβριος 28, 2006 Εάν δεν έχουν ίδια μητρική είναι φυσικό να περιμένεις λίγο.Συμβαίνει παντού.Στη δική μου περίπτωση ήταν εντάξει στις συναλλαγές τους και εξυπηρετήθηκα άμεσα.
GoMaR Νοέμβριος 28, 2006 #22 Νοέμβριος 28, 2006 Καλημερα,Απο την δουλεια γραφω.Οποτε συγχωρεστε με για τυχων λαθη. Μια μερα πηγα μαζι με τον αδερφο μου στο eshop της στουρναρης να παει να παρει ενα ποντικοδρομειο Παμε στον πωλητη κ ειχε ενα σαν αυτο που θελαμε..Του λεμε: ΑΥΤΟ θελουμε.Ποσο εχει κ αν το εχει... Επειδη τον εκοψα,ηταν λιγο τρομπας , εψαχνε εψαχνε ,κ λεει αυτο ειναι.ποσο εχει; τοσο,ωραια φερτο.Το στελνει στην παραγγελια,παμε το περνουμε.πληρωνουμε,παμε σπιτι,το ανοιγουμε και ως δια μαγειας ηταν αλλο Δεν μας εκανε εντυπωση,αλλα σπαστηκαμε για την διαδικασια αλλαγης κ εφευγε κ ο αδερφος μου για κρητη.Λοιπον,τους περνουμε τηλεφωνο,οκ ελατε για αλλαγη.Βεβαια ειχε ζελατινη αλλα στα τετοια μας γιατι ειχαμε το αβανταζ οτι ηξερε ο πωλητης τι ζητησαμε. Παει ο αδερφος μου το δινει πισω το βλεπουν στο ταμειο κ του λενε οτι δεν υπαρχει τετοιο προιον. Ωραια χωρις να σκεφτει κατι , χωρις να πουν κατι, τους κανει ο αδερφος μου.Τα λεφτα μου πισω.Δεν προλαβαν να πουνε και τιποτα.Τα πηρε κ εφυγε. Μπορει σαν επιχειρηση να εχει αναβαθμιστει απο θεμα προιοντων κ εσοδα κ τζιρο κ ολα τα συναφη αλλα σαν εξυπηρετηση εχει σοβαρα μειονεκτηματα..Ισως να φταιει η αποτομη ανοδος
kallileo Νοέμβριος 28, 2006 #23 Νοέμβριος 28, 2006 Πλεον απο Eshop μονο TY DVD αγoραζω.......Η εξυπηρετηση τους μεσα στο μαγαζι ειναι απαραδεκτη....ειδικα ενας χοντρος που εχουν για προισταμενο στο καταστημα στην Θεσσαλονικη μου ηρθε να τον κλωτσισω μεσα στην μαπα. Εχουν μια ουρα απο κοσμο να περιμενει και αυτοι τα ξυνουν.....
Guest Insane Νοέμβριος 28, 2006 #24 Νοέμβριος 28, 2006 Αρχική απάντηση από kallileo [Σήμερα, στις 10:12] ...ειδικα ενας χοντρος που εχουν για προισταμενο στο καταστημα στην Θεσσαλονικη μου ηρθε να τον κλωτσισω μεσα στην μαπα. Εχουν μια ουρα απο κοσμο να περιμενει και αυτοι τα ξυνουν..... Και νομιζα οτι μονο εγω το εβλεπα αυτο
xrist Νοέμβριος 28, 2006 #25 Νοέμβριος 28, 2006 Αρχική απάντηση από Insane [Σήμερα, στις 11:32] Και νομιζα οτι μονο εγω το εβλεπα αυτο To ιδιο και γω.
blade_pan Νοέμβριος 28, 2006 #26 Νοέμβριος 28, 2006 Πραγματικα σπαζομαι αν θελω να αγορασω κατι και περιμενω 7 ωρες...Οποτε ψωνιζω μονο απο γνωστα...μαγαζακια πλεον!
jpavly Νοέμβριος 28, 2006 #27 Νοέμβριος 28, 2006 Αρχική απάντηση από blade_pan Πραγματικα σπαζομαι αν θελω να αγορασω κατι και περιμενω 7 ωρες...και με ακουω μονο απο γνωστα...μαγαζακια πλεον! Σε ακούς...?
blade_pan Νοέμβριος 28, 2006 #28 Νοέμβριος 28, 2006 Αρχική απάντηση από jpavly Σε ακούς...? ουπς...τι γραφω ο ποιητης?? Μαλλον ειχα αλλου την προσοχη μου
bourlas1416003173 Νοέμβριος 28, 2006 Author #30 Νοέμβριος 28, 2006 Αρχική απάντηση από mariosalice Εάν δεν έχουν ίδια μητρική είναι φυσικό να περιμένεις λίγο.Συμβαίνει παντού.Στη δική μου περίπτωση ήταν εντάξει στις συναλλαγές τους και εξυπηρετήθηκα άμεσα. μα ποτέ δεν μου είπαν δεν έχουμε αυτή την συγκεκριμένη μητρική θα έρθει τότεη κάτι τέτοιο, και ούτε θα ήταν παράλογο να περιμένω, αν και την συγκεκριμένη μητρική την πουλάνε όλες αυτές τις μέρες, και ούτε περίμενα να γίνει τυφλή ανταλλαγή καλή την πίστη χέρι με χερι το θέμα είναι η απαράδεκτη αντιμετώπιση του πελάτη και ότι έπρεπε να βάλω δικηγόρο, να κάνω καταγγελίες κτλ.Ολες αυτές οι ενέργειες τελικά φαίνεται ότι είχαν αποτέλεσμα και σήμερα το πρωί ήρθε sms ότι είναι έτοιμη για να δουμε, θα παω μετα το γραφείο.
Mainframe Νοέμβριος 28, 2006 #31 Νοέμβριος 28, 2006 Αρχική απάντηση από ergotelis [Χθες, στις 20:10] Δε θυμάμαι πόσες φορές το έχω πει, αλλά από το eshop δε ξαναγοράζω! Και από τότε που σταμάτησα τα πάρε-δώσε με αυτούς έχω βρει την υγεία μου! Συμφωνώ και επαυξάνω.. Για καμιά ψήκτρα το πολύ..και αυτό θα το σκεφτώ δύο φορές....
mariosalice Νοέμβριος 28, 2006 #32 Νοέμβριος 28, 2006 Κι όμως είναι δυνατό μαγαζί, αλλά θέλει λίγο προσοχή στο τι αγοράζουμε και με τη διαθεσιμότητα αυτού που ακριβώς θέλουμε.Έχει πολλά παραπλήσια προιόντα σε μικρές ποσότητες σε ορισμένες περιπτώσεις. Θα συμφωνήσω για τις γνώσεις και την ταχύτητα αντίδρασης των πωλητών, αλλά τους βγαίνει το λάδι σε ένα πολύ εξειδικευμένο τομέα.Δεν είναι super market να πουλάνε μπρόκολα.
kanenas1 Νοέμβριος 28, 2006 #33 Νοέμβριος 28, 2006 εχω κανει πολλες αγορες απο το e-shop (θεσσαλονικη) και δεν ειχα κανενα προβλημα .αυτο που μου την εχει δωσει με το εν λογο μαγαζι ειναι οτι στις δυο τελευταιες αγορες που εκανα ενω τα προιοντα δεν τα ειχαν στην αποθηκη τους στο site τους ηταν ετιμοπαραδοτα (την αλλη μερα για θεσ/νικη) πριν 15 ~ μερες μνημες twinmos (667Mhz) καιχθες ενα HD το οποιο ερχετε τον αλλο μηνα (ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ).
Jaco Νοέμβριος 28, 2006 #34 Νοέμβριος 28, 2006 Αρχική απάντηση από GoMaR [Σήμερα, στις 09:21] Μπορει σαν επιχειρηση να εχει αναβαθμιστει απο θεμα προιοντων κ εσοδα κ τζιρο κ ολα τα συναφη αλλα σαν εξυπηρετηση εχει σοβαρα μειονεκτηματα..Ισως να φταιει η αποτομη ανοδος Έπεσες διάνα... τα είπες όλα... θα μπορούσε να είναι από τα πρώτα μαγαζιά, αλλά χαντακώνει τον εαυτό του... δεν μπορείς να αφήνεις έναν πελάτη να περιμένει το rma, το οποίο θα μπορούσε να κάνει και ο ίδιος, αλλά από την στιγμή που ο ανταγωνισμός, όπως το πλαίσιο, ήδη αλλάζει ότι και να τους πας χωρίς να σε ρωτήσουν "γιατί" και "πως" πρέπει να κάνεις το ίδιο... ας κάνουν και αυτοί ένα stock house να πουλάνε τα rma στο κόστος... έτσι ούτε ο κόσμος δυσανασχετεί και φταίνει στα όρια του, αλλά ούτε και το e-shop θα χάνει λεφτά... αν και μια επιχείριση θα πρέπει να χάνει λεφτά όταν πρέπει, γιατί ο πελάτης έχει μνήμη... και η μνήμη καθορίζει τις επόμενες αγορές του αλλά και το ποιο μαγαζί θα προτίνει σε έναν άλλο...
ang3l Νοέμβριος 29, 2006 #35 Νοέμβριος 29, 2006 Απορώ πραγματικά! Αφού έχουν ειπωθεί τόσα και τόσα και τόσα για το συγκεκριμένο μαγαζί, γιατί αγοράζετε ακόμα από 'κεί? Να πώ ότι μιλάει κάποιος άσχετος, που δεν διαβάζει forums και δεκάδες παρόμοιες ιστορίες, να σηκώσω τα χέρια ψηλά!Να τα χ3σω τα -10 διαφορά στην τιμή αν είναι να μου βγεί το γάλα απ' τη μύτη όταν κι άμα έρθει η ώρα να κάνω χρήση της εγγύησης.Και κάτι που δεν έχω δεί να ειπώνεται καθόλου σ' όλες αυτές τις συζητήσεις, το eshop στηρίζεται στην αίσθηση που δείνει στους πελάτες του ότι κάνουν μια αγορά μέσω internet. Όταν κάποιος αγοράζει κάτι από την ηλεκτρονική σελίδα ενός καταστήματος, αλλά πάει να το παραλάβει ο ίδιος από το sh1tpoint, για 'μένα μόνο ηλεκτρονική αγορά δεν είναι..
mini_fan Νοέμβριος 29, 2006 #36 Νοέμβριος 29, 2006 Αρχική απάντηση από mariosalice [Χθες, στις 17:24] Θα συμφωνήσω για τις γνώσεις και την ταχύτητα αντίδρασης των πωλητών, αλλά τους βγαίνει το λάδι σε ένα πολύ εξειδικευμένο τομέα.Δεν είναι super market να πουλάνε μπρόκολα. ΔΕΝ με ενδιαφερει αγαπητε Μαριε, ως πελατη, το αν τους βγαινει το λαδι ή οχι. Απο τη στιγμη που πηγαν να δουλεψουν σε αυτο το αντικειμενο, ΑΠΑΙΤΩ σαν καταναλωτης να εχουν ολες τις γνωσεις που χρειαζονται για να ειναι αποτελεσματικοι και ταχεις στη δουλεια τους. Και για να γινει αυτο χρειαζεται συνεχης ενημερωση γυρω απο τις νεες κυκλοφοριες hardware+software.Αν αυτο το προλαβαινουν κατα τη διαρκεια της εργασιας τους ή θα πρεπει να αφιερωσουν καποιο απο τον ελευθερο χρονο τους, αυτο ειναι κατι το οποιο ΔΕΝ απασχολει εμενα ως ΠΕΛΑΤΗ. Εγω θελω οταν θα μπω στο μαγαζι ή θα τους παρω τηλεφωνο, να μπορουν να μου απαντησουν σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ τους ρωταω. Οπως την ιδια απαιτηση εχουν και αυτοι (οι πωλητες και οι τεχνικοι) οταν πανε να αγορασουν κατι αλλο απο καποιο καταστημα.Επιτελους, η καραμελα οτι ειναι απαιτητικη η δουλεια λογω των συνεχων αλλαγων ας τελειωσει. Κι αλλοι δουλευουν σε καταστηματα πληροφορικης και ξερουν τις προδιαγραφες μεχρι και απο s423 μητρικη. Αν δεν τους αρεσει η δουλεια αυτη , ας αλλαξουν δουλεια.υ.γ. Το παρον δεν αποτελει προσωπικη επιθεση σε κανενα, απλα μια διαπιστωση.
ergotelis Νοέμβριος 29, 2006 #37 Νοέμβριος 29, 2006 Αρχική απάντηση από mini_fan Αν δεν τους αρεσει η δουλεια αυτη , ας αλλαξουν δουλεια. Όχι δε θα αλλάξουν δουλειά, εμείς πρέπει να τους υποχρεώσουμε με τη στάση μας να αλλάξουνε, με το να μη ξαναγοράσουμε από αυτούς.Κάποια στιγμή θα το πάρουνε το μήνυμα μόνο για αυτούς ελπίζω να μην είναι αργά.
gorg Νοέμβριος 29, 2006 #38 Νοέμβριος 29, 2006 Έχω παρατηρήσει ότι όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος γίνεται περισσότερο συντηρητικός. Έτσι, ο αρχικός ενθουσιασμός και η υπέρμετρη δίψα για επιδόσεις σιγά σιγά μετριάζεται από πράγματατα που πριν δεν είχαν τόσο ειδικό βάρος όπως : εγγύηση και ψιλά γράμματα, καλή εξυπηρέτηση, after sales support, dead pixels in TFT, RMA, backup, redundancy (RAID, PSU), UPS, κλπ. Ενώ πριν 10 χρόνια θα έσκαζα προσπαθώντας να λύνω καταστάσεις μόνος μου, τώρα είμαι πιο φειδωλός με το χρόνο μου ... :bye: Ολά είναι ρόδινα μέχρι να σου κάτσει η στραβή. Τότε συνήθως τα βλέπεις όλα και αρχίζει η απομυθοποίηση. Απλώς όσα περισσότερα χρόνια περνάνε και συνεχώς αγοράζεις, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να πέσεις σε ελαττωματικά προϊόντα και αφερέγγυα μαγαζιά.
bourlas1416003173 Νοέμβριος 29, 2006 Author #39 Νοέμβριος 29, 2006 Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, παρέλαβα τελικά την μητρική και έληξε η ιστορια άσχετα με τον πόσο μου κόστισε σε χρόνο και χρήμα.
Maximus Νοέμβριος 29, 2006 #40 Νοέμβριος 29, 2006 Eυτυχώς, ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που μόνο καλές εμπειρίες έχουν από το e-shop. Όλες οι εξυπηρετήσεις ήταν άμεσες και άψογες. Από ότι βλέπω όμως μάλλον ανήκω στη μειοψηφία.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.